Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ha betennének egy lambda szondát a rendszerbe akkor lenne csak igazán jó ez a szintkülönbséges játék
bár karbis motorral is "simán" felmentek már 6ezer méter felé
plusz a gyerek is élvezni fogja.. mert pofát..sajna nem tudta.. vittük sétálni bicajuztunk vele..
de mint gyerek..nem mehetett odaw megölelni a nagy maci kutyát.. mert ... simogatási csak ha ott voltam..
na ez azért ez geci szar dolog..
az úly jószág az meg.. olyan lesz hogy konkrétan a kutya belenő az életébe.. és nem ő nő bele egy kemény kutya életébe..
ezért is imádlak ini..
mert tény és való.. a legmegbiz6óbb dolgok azok.. a faék ..ha igy gondolkodna mindenki meint ezek.. akkor aztán.. lyó sok megbiz6ó faékkel lehetne játszani
egyik faéket a másik alá tenni ész.. faékelnénk egész nap

ilyne gondolatokkal a 4t innectoros aitót sem vegyen a marhálya...
jódos féle hdi motor.. 3kilónált tart ..csak an égy hdi fej felújítás
na az költséges...
a vanette meg a sima 180 báros...szivo.. na az nem döglik el...igaz nem is megy 130 utazót..de 100al kimegy a világból
a berg mint irtam.. a szoptatós részét.. az a elektormos vezeték kicsiszolódás volt .. a benyapumpu.. hát az úgy van tervezve hogy behaljon.. de a kocsiéké..meg nem..ugyhogy most már ez sem fog...
cdi amibe van az sem kisseb gond mint az efi..nem ám.. az elheezés a gond hogy tört vezetékkel köcsög helyre rakják.. de az is vezetékelési gond.. persze ..összeségéeben nézve ez is hibaforrás.. mondom maradjuatok a faéknél

innector...
felnt 2000m magassan...ugyan úgy ment a gép mint itt mikor 300m en vagyunk...aa 2t azok mocskosul értzték..de az sx 525 már az is érezte 1500 fölött...
innectoprnak az a leényege.. a lmdát 1.1 és 0.9 között tartja..gyorsitás hőm gázreakció..levegősűrűség stb függvényében...az ideális keverést ezzáltal az ideális égést elősegitve..
de aki ült már innectosoon..az tudjuam iről beszélek...


lyanó..
tudom.. és irtam is...sajunáltam is már .. attól a perctől kezdve...
tehettem volan ellene.. igen...de mégsem...mondtam neki...mint előtte októbar végén.. a sorsod a te kezedben van...
(előtte ne félj többször voltam én is vel eorvosnál a kiullancso bé..akármi ami elviszi két -3 nap altt(véres vizelettel jön legyengül 24 óra alatt mint a szar)abból volt neki ..ha jól emlékszem 2 is...

tehát azért nem vagyok a full gyogyulju meg vagy dögölju meg elven..
de mostanában 11 év felett.. igaenmm nem akartam ráverni 50 ezreket.
mert sajna tuomásul kell venni.. ez eg kutya.. életemm.. az 10-12 év..van hogy félévesen megdöglik.. van hogy 15év is még mozog..
de itt már a terészetre biztam...
az hogy a folia.. azt sajnáltam mondom attól a pillanattól ahogy hallottam hogy bezabálja a marhája.. amit eddig nem csináltmost .. betette neki a kaput..
ha minden jól megy.. hozom el ma a kis jkaut.. remélem szép életünk leszz..kicsit kevesebb küzdelemmel.. több szeretre éséggel..
napi szinten vittem sétálni.. pedig az 1000nm az mind az övé itthon is...
tanitva is volt.. nem véletlen..
halgatott is rám...
az úly kutya sem legyen ettől rosszabb..
és már kafi kutyuli lesz
Kutyusban meg most épp egz menhelyes leányzó mixi van. Bírja a betegséget, nagyon hálás és szelíd. És a nagy mamlasz komondort is felvidítja. De mindenképp amint lehet ivartalanítani kell.
Nekem pl semmi bajom a bergicsekkel. Mindig megy
Az, hogy mi a megbízható az mindig utólag derül ki...
Van egy olyan sejtésem, hogy befecsegővel átlag többet lehet menni karbantartás nélkül mint karbival, ráadásul még akksi sem kell feltétlen hozzá.
Jobb gázreakció a karbinál? Ne viccelj már.
Szerintem fogalmad sincs mik a különbségek a két rendszer közt, mert a karbi közelében sincs a jó befecsegőnek.
Ünnepeket neked is!

A leírásod alapján bélelzáródásban halt meg a kutyád, pedig nem kellett volna...

Egyik havernak van egy Kauja, a legkisebb orvosi beavatkozáshoz is el kell altatni.
A tiédet is el kellett volna altatni, aztán szállítani, házhoz hívod a dokit és megoldja az altatást. (bár szerintem ha gondolkodtál volna rajta, akkor meg tudtad volna oldani a szállítást altatás nélkül is, ha nagyon akarod)
Aztán endoszkópos beavatkozás, azzal simán kiszedik belőle ami nem oda való és semmi gond. kb 15-20 rugó lett volna.
Az idősebb állatoknál már nagyon figyelni kell a táplálkozásra, pl. öreg kutyáknak kisebb csontot sem igazán szabad adni, nejlont meg pláne.

Sajnálom szegényt, legközelebb jobban figyelj.
Nem nekem nem jó bármiféle válasz,hanem neked. Három érved szokott lenni általában mindenre. 1: Ténéré, 2: XR4, 3: WR 250....ez a három lefed mindent.
Én leírtam az enyéimet,többet nem akarok hozzá tenni.
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!
ha csak a megbízhatóság a fontos akkor magammal lennék legszívesebben, mert csak magamban bízok meg igazán

amúgy meg a ténérében jobban bízom mint bármelyik másban, de gondolom ez a válasz sem jó neked
amúgy persze azok a követelmények szerint cseréltem le az xr4-et amiket írtál
de
mint írtam a wr250 full megbízható, ha időben cserélik az akkut mert jó szar volt betolni
Akkor meg az a baj
Vagy lehet nem olvastad el rendesen amit írtam.
Ha választani kéne,akkor melyikkel lennél a rengeteg közepén? Melyikkel éreznéd magad nagyobb biztonságban? Az egyik csak indítós,befecskendezős,a másik meg meg karbis,indítós/rúgós?
Én a megbízhatóságot tartom a legfontosabbnak,és ezek alapján írtam amit írtam. Mellesleg nem megy ám rosszul a "szar" karbival az 525
egy ideje magyarországon nem iszom
Ittál ini? Ki mondta ezt így?
Én nem azt mondom hogy mindenben jobb,hanem inkább azt hogy megbízhatóbb,stabilabb. Az biztos hogy jó messze,bent az erdő közepén,szívesebben ülök egy olyan motoron ami karbis. A másik ilyen dolog a berúgó. Legyen a motoron önindító,de legyen rajta berúgó is,az a tuti. Egy bazi nagy árokban/gödörben egy befecskendezős mocival,lemerült aksival nem szeretnék lenni,arról nem is beszélve ha nem csak lemerülve van az aksi,hanem mondjuk ha ott döglik meg a befecskendező rendszer bármelyik része,vagy netán beszarik az önindító.....ultra szopás.
Szerintem is jobb egy síktolattyús karbi mint egy injektor.Jobb gázreakció és hidegbe és melegbe is pöcre indul vele a motor.
Ha úgy vesszük,akkor az injektor a jelen,csak nem a bergben.
Autóknál semmi gond vele már egy jó ideje,az ok,de az is biztos hogy nekem semmi bajom az fcr-el az 525-ön. Kinyitom a csapot,lefolyik a benya,nem kell benzinpumpa,nem kell áram,megnyomom a gombot,és már ketyeg is. A havernak van ilyen döntött blokkos 390-es bergje,az pl csak kis gázzal akar indulni,és akkor se pöccre,mint az 525 az "elavult" FCR-el.
Minden technológiai iránynak hasonló az életciklusa,
kitalálják, piacra dobják, ott kijönnek a hibái, tökéletesítgetik, majd valamennyire kiforrja magát, az vagy elegendő elterjed és használják vagy nem és lehal, de idővel mindenképp lecserélik, ha jön egy jobb találmány a probléma megoldására, ha van igény arra, hogy a jelenlegit fejlesszük, de már nincs hova, korlátok, stb.

Amit elfogadnak az emberek, azt nem akarják cserélni, amit meg tökéletesíteni akarnak, arra biztosan lesznek új technológiák is.

A karbi is egy ilyen út (volt) meg az injektor is egy ilyen út, mi lesz vele, az még kérdőjel.

Simán lehet hogy ugranak egy nagyot is kilépnek a belsőégésű motorok mocsarából és lesz valami teljesen más, csak találmány kell hozzá (ami már biztos megvan) meg az hogy érdekeltségek ne ássák el...
persze hogy nem gondolom
én azt gondolom hogy az injektor a jövő, és van is jó csak nem mindenki alkalmazza
pl a ktm is amióta japó gyújtással van szerelve nemigen van gyújtásgondja
Ennyire ne menjünk vissza,ezt te sem gondolod komolyan ini.
mondjuk a berg sosem arról volt híres hogy megbízható és tartós
akinek ilyen kell az vesz egy 20 éves japó lomot
ennyi erővel a megszakítós gyújtás mellett is érvelhetnél
azért egy fcr karbi nem olyan egyszerű, megspékelve a tps jellel és a cdi sem olyan egyszerű(gondolom nektek is az a sok vezetékes kokusan van)
Igen, valószínű rengeteg múlik azon, mi van benne, de ahogy olvasgatom Zaránd történetét, nekem az nem tűnik túl megbízhatónak, s ezzel most nem akarok a típusra következtetést levonni, csak az ő motorjáról gondolom ezt.

Valaki más is írta, hogy valami elektromos köteg eltöredezett ugyanezen a típuson, az is kérdőjeleket vet fel bennem a tartósság kapcsán, s arra írtam, hogy a 2030 ban nem lesz 2010 es menetkész.

Aztán lehet Jaxyna lesz igaza 2030 ra
Egy borda(ami a múltkor is kapott) elől-hátul oldalt beszarás ha megnyomom, a többi már nagyjából helyrejött.
Majd következő menetnél megmondom mit bír, csak ne essek el, meg ne dőljön el a motor, ha elesek s megütöm ott fogok ordítozni a fájdalomtól, ha eldől a motor, azt is fájdalmas lesz felállítani
Előre valószínű felrakok egy szögeset, hogy kizárjam a kicsúszást, de az is lehet 5 perc után inkább hazajövök, mert nem fogom bírni
Elhiszem,de akkor is több a lehetőség a hibára. Akkor is az a véleményem hogy egy jó karbi egyszerűbb,tartósabb,jobb.