Szia olvastam amit irtal,epp uj motor vasarlasa elott allok,kineztem godollon egy 350 xcw t,eleg regota fent van,valszeg nem olcso.cegre vennem igy lenne 1.950, 2014 es 0 km es.esetleg tudnal segiteni,hol lehetne kedvezobb aron motort vasarolni.?gondolom jartasabb vagy mint en,hatha van otleted.
koszi szorfos
Hondába a 10-es nem jól indult,a 11-es pöpec.Megvettem a bajnok motort,szétdobtam, minden átvariál és újra cserélve,kipróbálta régi gazda,kellett vissza ,mai napig hajtja,pedig ott a 2 db 15-ös is....és jött a duma,magadnak tudsz nagyon jót csinálni bammeg, telón kívül nem idehoztad,akkor?
Mindegy milyen motor a motor,ha van gazdája és az tudja "kezelni" az meg lesz vele elégedve.Ember függ a géptől,gép állapota meg az embertől...Ha jó a gép,jó a kedv,jó minden.Ha valami nem klappol egy kicsit is,semmi nem jó.A jót gyorsan meglehet szokni,csak azt az állapotot fent kell tartani
Erre mondom mindíg: akinek nincs pénze, az ne motorozzon
3 báron.. a 8 hajszál fúvókán beporlasztott benzin.. kb 5cm re lövi be alapjuáraton szivó 6ás nélkül!
amaz meg sziv...és egy 0,4mm es lukon felszivjua és porlasztjua magának.. mint szaráskor a szamár farka a szarját..
ezek a takiék seggedről
az a gizgazos az állat..
szerintem az innectorról ne is vitázzunk.. kb másik kategória..
olyan szinten juobb vele menni.. mint atom..
nem szar a fcr 41 sőt kiba juó..de az innector.. az csúnyán veri...
jól mondja lyanó.. egy jó trékép és gó...
mindenhol úgy megy ..mint a villanymotor..pont úgy ahogy az ember húzza a gázt.. pontossan úgy.. hihetetlen spontán..homogén...
és a 3 bár bespriccelt benzin...mikor bemegy a szivó torokba.. vagy dekompresszió által a fúvókán felszivott benyzin porlasztása..hát ég és föld.
még ,ha azt írtad volna,hogy kiömlik a benya és szikrát kap.
egy forró könyöktől a büdös életbe nem fog belobbanni. sok motor éget volna porig akkor az elmúlt években.
Jó, lehet keverlek a másik zsenivel, mindegy, mindenki a rá eső részt olvassa ki a másiknak írt válaszomból
Injektoroson mé nem lehet berúgó? Az enyémen csak az van.
Gázreakciót az RMZ-nél mindenki elismeri, hogy világbajnok, attól egyszerűen nem veheti jobban a lapot.
Megbízhatóság kietlen helyen : Pofára esel száraz faleveles vagy füves részen, a karbidból kifolyik a benga, a könyöktől pedig begyullad, aztán jöhet a hollocauszt...
Nekem bárhol jobban bejön a befecsegő, a gépem 2008-as de azt sem tudom hol van benne a befecsi. Hidegen nehezebben indul az enyém az tény, főleg ha bénázik az ember, de ez első generációs akksi nélküli cucc.
Ugyan már, megint meg lett mondva hogy a berg az megbízhatatlan, de ugye tudjuk, hogy milyen sok NAGYON okos user van itt sportmotoron Már csak az a kérdés, ha bármilyen gyártó motorját a megfelelő módon tartják karban, akkor többnyire miért működik mindegyik megbízhatóan? Még az rxv/sxv is, amit sokakkal együtt énis teljesen leírtam látatlanba.. Lehet sok a kókányolás?
Ne viccelj már tündérem, akármilyen a tolattyú benne az elv akkor is ugyan az, kell neki a légsebesség az elfogadható működéshez. Bizonyos fordulatokon óhatatlanul bedúsul, ha megdöntöd egyre szarabb lesz benne a szint, meg hasonló megoldhatatlan problémák...
A befecsegőnél meg kell egy jó térkép, és gól. Az más kérdés, hogy melyik gyár milyen térképpel adja ki, de a lehetőség a tökéletes porlasztásra adott vele.
Ha tutira megbízható cuccot akarsz akkor menjél a hőskori csepegtetőssel
En peldaul varom hogy mikor veti a ktm az ijektoros 2 T a piacra..mert finomabb lessz a motor,megmarad az ero de a brutalitasa ,egpuhul..es a fogyasztasba is beleszol....elore lehet szar lesz az elso generacio,de ez is lehet csak mendemonda,mint az meber minden elkepzelese es agyszulemenye....eloiteletek hada.
Wisszaolvasgattam egy kicsit,hogy elvezzem a napot...
Janek...a karbinal a gazreakcio gyorsabb mint egy injektornal...tudom te profi vagy es ezt ne dumaljuk,de ez igy van..probaltam mert en se hittem..egy par szazad de van
A karbi VS injektor..mindegy csak jol menjen...de az injektor is jo tud leni....350 ktm..azt mondtak az injektorok szarok es hamar befosnak...nem is azzal van ,volt a baj,hanem az benzin szurokkel...ha azokat megoldod akkor...a havernak 3 eve megy,es megy es megy...es gecire jol megy...es ha beszarik 100 euro...de ha a karbinal valami befosik,mert ott is kopik minden..akkor mar csak egy tuszelep 80 euro..szoval...akkor inkabb az injektor.
Hogy milyen motorral a terepen...mindegy,csak elvezzem vele a terepet ,az akciot,es vigyen haza.
a kuta az jön.. ha lyó lesz..
ha nem akkor meg..a többi mind olyan 200kmre van ..ez meg 50
ö választ ki minket...
amelyik oda jön egyből...illetve mikor elmegyünk arrébb és hivom őket.. és megint odajön egyből...na az jön..
akkor van baj ha egyik sem jön..
esetleg..megtámadnak torokra
na akkor sem jön egyik sem...
Én nem egy snassz karbiról írtam hanem egy síktolattyúsról és bizony egy síktolattyús karbi hirtelenebbé teszi a motort mint egy pillangó szelep ami az injektoroknál van.
Szerintem meg nem olvastad végig amit írtam,és úgy szólsz hozzá.
Én gázreakcióról nem írtam semmit,az más volt.....
És van fogalmam hogy mi a különbség a kettő között.
Szerintem fusd át még egyszer,és akkor rájössz hogy mit,és miért írtam.
ugyanitt bontott tégla eladó
http://www.kepesmotor.hu/elekt...
koszi szorfos
Mindegy milyen motor a motor,ha van gazdája és az tudja "kezelni" az meg lesz vele elégedve.Ember függ a géptől,gép állapota meg az embertől...Ha jó a gép,jó a kedv,jó minden.Ha valami nem klappol egy kicsit is,semmi nem jó.A jót gyorsan meglehet szokni,csak azt az állapotot fent kell tartani
Erre mondom mindíg: akinek nincs pénze, az ne motorozzon
amaz meg sziv...és egy 0,4mm es lukon felszivjua és porlasztjua magának.. mint szaráskor a szamár farka a szarját..
az a gizgazos az állat..
szerintem az innectorról ne is vitázzunk.. kb másik kategória..
olyan szinten juobb vele menni.. mint atom..
nem szar a fcr 41 sőt kiba juó..de az innector.. az csúnyán veri...
jól mondja lyanó.. egy jó trékép és gó...
mindenhol úgy megy ..mint a villanymotor..pont úgy ahogy az ember húzza a gázt.. pontossan úgy.. hihetetlen spontán..homogén...
és a 3 bár bespriccelt benzin...mikor bemegy a szivó torokba.. vagy dekompresszió által a fúvókán felszivott benyzin porlasztása..hát ég és föld.
de nem beszéljuünk mellé.. itt a kis kuta..
http://www.sportmotor.hu/motor...
a dakaron is a begyulladó gizgaztól égett porig a honda
egy forró könyöktől a büdös életbe nem fog belobbanni. sok motor éget volna porig akkor az elmúlt években.
Injektoroson mé nem lehet berúgó? Az enyémen csak az van.
Gázreakciót az RMZ-nél mindenki elismeri, hogy világbajnok, attól egyszerűen nem veheti jobban a lapot.
Megbízhatóság kietlen helyen : Pofára esel száraz faleveles vagy füves részen, a karbidból kifolyik a benga, a könyöktől pedig begyullad, aztán jöhet a hollocauszt...
Nekem bárhol jobban bejön a befecsegő, a gépem 2008-as de azt sem tudom hol van benne a befecsi. Hidegen nehezebben indul az enyém az tény, főleg ha bénázik az ember, de ez első generációs akksi nélküli cucc.
A befecsegőnél meg kell egy jó térkép, és gól. Az más kérdés, hogy melyik gyár milyen térképpel adja ki, de a lehetőség a tökéletes porlasztásra adott vele.
Ha tutira megbízható cuccot akarsz akkor menjél a hőskori csepegtetőssel
Janek...a karbinal a gazreakcio gyorsabb mint egy injektornal...tudom te profi vagy es ezt ne dumaljuk,de ez igy van..probaltam mert en se hittem..egy par szazad de van
A karbi VS injektor..mindegy csak jol menjen...de az injektor is jo tud leni....350 ktm..azt mondtak az injektorok szarok es hamar befosnak...nem is azzal van ,volt a baj,hanem az benzin szurokkel...ha azokat megoldod akkor...a havernak 3 eve megy,es megy es megy...es gecire jol megy...es ha beszarik 100 euro...de ha a karbinal valami befosik,mert ott is kopik minden..akkor mar csak egy tuszelep 80 euro..szoval...akkor inkabb az injektor.
Hogy milyen motorral a terepen...mindegy,csak elvezzem vele a terepet ,az akciot,es vigyen haza.
osz a okos 2tse majd.. akkor okoskodjanak...hogy szar az indzsektor
múhahaha
brúhahaha
nyíííhahaha
de nem örülök neki
a kuta az jön.. ha lyó lesz..
ha nem akkor meg..a többi mind olyan 200kmre van ..ez meg 50
ö választ ki minket...
amelyik oda jön egyből...illetve mikor elmegyünk arrébb és hivom őket.. és megint odajön egyből...na az jön..
akkor van baj ha egyik sem jön..
esetleg..megtámadnak torokra
na akkor sem jön egyik sem...
Én gázreakcióról nem írtam semmit,az más volt.....
És van fogalmam hogy mi a különbség a kettő között.
Szerintem fusd át még egyszer,és akkor rájössz hogy mit,és miért írtam.
Szukát választanék az nem jelöl össze mindent és nem csavarog a pina után.
Nézz be a husky topicba...valaki szenved valami inyektorossal