Nekem is van..de jartam meg hogy be volt akasztva aztan egy jo faradt paraszt rygassal le is tamasztottam sikeresen a gumi hatranyara..utana nem kelett tobbet beakasztani
igazándiból szép és esztétikus is..
meg könnyű is.. mondom kb 8 kiló
erős is..3 embert is el tudok szálllítani vele könnyedén..
+ ha szánkózni akarok.. az 50cm terpesztés.. normál szánkónál jó ha 30cm..ez a té talp távolsága..szóval itt 50cm az stabilitást ad!
kocsi után kötni.. motor utáén kötni. az nem kis kibaszás azzal aki rá mer ülni.. meg nem is kis veszélyeztetés..
nálam az nem fog menni..
de örülök hogy mindenkinek tetszését elaratt... mert ha learatta volna.. nix elaratás
iTT a reggel is -15 volt..15 cm ho van,de sima oltozekkel jol el vagyunk.A motorozashoz tenyleg kell egy kis jo cucc,vagy sizeshez,snowbordozashoz amit hasznalnak..full muszal ..az nem besziv,hanem kiviszi a nedvet.
Nekem telen mindig a seggem fagyott meg..a tobbi meleg mert mozogsz.
lyól mondod fet..
neopméet mi is használunk olyan céges dologH...
de mi csak is lyégbe szakadt vagy vizihulla kiemeléshez...
oda tök állat hog egy lófasz kis ruha és 10 percig isa 0 fokos vizben...el van a parszt...
de motorozáshoz..
alúra cicanaci.. 10 fok alatt! de van egy olyan nagyon vékony pizsamaszerű olyan belső nadraág inkább azt..de pl idén még nem volt rá szükség..
felül meg rétegesen .. póló ..pulóver.. olyan snasz ami alul nem zárt (gumissan) hogy ott a levegő tudjon kifelé..ha kihúzom a nadrágból..
arra megy a melvért és aerra megy egy endúrós kabát..
a kabűát az jó..mert a cipzárral lehet nagyon jól szabályozni a bent tartandó hőt.....mert a nap folyamán a sok eksön alatt lemehet félig is .. aztán hazafelé az utolsó 30 percet azt haladósban küldjük.. ott meg csak felrántomnyakig ..és gó
maszokt csak is 0 alatt hordok...mondjuk mi nem megyünk olyan veretőseke ahol kéne..
a kesztyű meg ..0 fokig.. ez a legjobb.. ez már 3 éves vagy több..
pályázni csak is olyanban ami belül egy réteg hasított bőr.. vagy valami vékony izé.. kívül meg véd mint atom..
pályázás nagy kesztyűben vastag belső résszell .en jó.. mert azt akkor nem birja a motort tartani a paraszt
mert nincs az a többszázezres teleszkóp ami kirugózná a gyenge kis 130 kilóm hiba nélkül