Egyébként ki hogyan szokott felöltözni a téli motorozásokhoz? Persze a lényeg, hogy ne fázzunk, de az ember meg akarja tartani a mozgékonyságát és nem úgy szeretne kinézni mint egy mislen baba, akit daruval ráemelnek a motorra, mert amúgy nem tudná behajlítani a lábát. Persze több réteg ruha kell oda, meg kívülre valami szélálló ruha, hogy ne fújjon át a pamuton.
A részemről alól egy kantáros nadrág van, ami jó vastag. Viszont tapasztalatból tudom, hogy emiatt a nagy wc-zés macerás. Le kell vetkőzni felől, aztán visszaöltözni, hogy ne guggoló pózban fagyjál meg. Elég gáz lenne ha a természettudományi múzeumban valamikor így látnának viszont. Felől azért magamra veszek több réteg ruhát alólra, éppen annyit hogy a mozgékonyság még megmaradjon plusz egy kabáttal kívül. Nos ez a kabát egy német tengerész kabát. Egy darabot tudtam belőle venni egész Magyarországon, így 2x körbe tudnám csavarni magamon és letérgyepelve a földig érne, de így nagyon szuper. A cross sisak marad a szemüveggel. Bár nyáron sem hordom a szemüveget, így úgy nézek ki a végére mint egy csimpánz, de télen meg a párásodás miatt főleg nem látok semmit. A sisak alá meg megy egy maszk. Cross csizmába is lehet tolni, de 2 éve vettem magamnak egy katonai bakancsot, ami talán több pozitívummal jár, mint a csizma, a védelmet leszámítva.
Egyébként ilyenkor télen van, akiről kerül le néhány protektor? Annyi réteg ruha alatt lehet meg sem érzed az esést, pláne ha valami puhán landolsz. Mondjuk magam részéről a protektor inget felveszem, mert tavaly sikerült úgy bevernem a könyökömet a jégbe, hogy egész nap fájt.
pecabottal logat az orra elé egy kolbászt, máris megy az.... a fékezésre még valami opciot ki kell találni... esetleg csáklya, vagy a leugrás 60-nál...
Vik...sztem ne tegyel hattamlat....ha eltalal valaki hatulrol...az everesten...nagyon megutod a hatad...es az meg haggyan h te... de ha a gyerkoc ul rajta...
szánkónál szempont szokott lenni hogy ne legyen sarkos, kiálló élekkel.... ne legyen 5 mázsa! sok esetbe elszabadul egy szánkó. na mármost ha ez a behemót szörny gazdátlanul begyorsul egy lefelébe 20 méteren begyorsul ugy hogy szétüti még másik 3 szerencsétlent fejét. azért is készül a legtöbb fából vagy plastikból. némi fémmel kiegészitve. de ez a zártszelvényszörny ez durva
de egy trágya idő van itt...
ugy tűnikén is a napsugártím oldalt erősitem ma.. a 4 négy fok köd és a szitáló eső elvette a kedvem a motorozástól.. inkább kimegyek és.. befelyezem a szánkót...a lyöwő 7 végére már a hóval lehetnek a helyzetek
Van egy 2002-es ec300-as még a szürke teleszkópos verdám.
Olajat kell cserélnem a telókban és nem tudom mit és mennyit vegyek bele.
két lehetőség lenne:
1: gyári viszkozitású olajat teszek bele
2: olyan viszkozitású amivel akár kicsit puhább lesz a futómű
lesz lecsuk6ó háttámla..aminek neki tudnak dőlni.. olyan igazi.. szuper hiper..
na rántom be a stilt de még nem indult
mit szólnak a szomszédok ha nem ébersztem fel őket időben osz délig alszik.. a napot meg elbaltázza az alvás miatt
cső volt a régi..
de nemrég jöttem rá mért nem csúszik a sima vékony havon a betonon hanem felszántja azt..az csak a nagyon keményre letaposott havon volt jó..... és a sima szánkó ami alatt van egy 2cm széles kis acélcsik az megmért csúszik..
hát az hogy a félcolos cső az 2-3mm széles felfekvő felületen ha puha az alhó felszántja azt.. ez meg 2,5cm szélessen fekszik fel..
ugy fog siklani.. mint a szánkÓ
a teteje az 2,5 cm vastag egyba bútrolap lezs.. 95x 27 csak még nem vágtam ki a lézervágó hangtalan körfűrésszell..mert lyaú szomszéd vasárnap reggel nyógi vár ezzell..
de itt az idő.. lyóreggelt szomszédok
hály kolbik.. na itt a tegnap délutáni móka eredménye..:
a szánkó gerince..
csak az a kérdés .. kell É háttámla vagy sem...
ez olyan nagy igazi családi szánkó.. 95 lesz a lap ami rámegy 27 széles.. és a szánkó terpesztése.. 50
kicsit olyan alaszkásra sikerült..
de ez már szánkó...
ja teljes hossza.. 140cm
hály kolbik..
elkészült az úly szánkó... kicsit nem kicsi..de ez legalább nem borul fel..mint a bÓtik
gábor az faxa..
millen figyelmetlen titokolvasó vagy tÉÉÉ
hát nekem nem volt elszakadva egy inyektor vezeték sem.. há hogy nyomod le innen a infókat .. nem figyelő rendessen..
kikopva az igen az volt .... de az fbs-sel leragasztott vezetékköteggel azóta sincs gond...
lya mert a kicsizsolódott vezetékköteg...a tank alatt.. hát azt kibogarászni...átvezetékelni...na az lenne jó kis feladat...
amúgy ha figyelmes titokjancsi vagy.. akkor viszskaersel párszáz..ezer..hozzászólással ezelőttre és.. tádám ott leszek a fényképek...
annyit elárul6ok..2014. 10.10 történt az incidens.. és pár napra rá tettem is fel ide képekett.. ha érdelkell a téma keresd csak ..nekem 5 perc volt..
http://www.youtube.com/watch?v...
ezen minden évben jót röhögök