Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyébként lehet zari ia arra készül, hogy bemenjen kopogás nélkül...

http://www.youtube.com/watch?v...

ezen minden évben jót röhögök
minek? az alföldön nincs dob, hogy megindulna a szányhkó

a traktor után köthetőnek meg erősnek kell lennie.

főleg ha egy megtermett embert is el kell bírnia
én be szoktam takarózni
télen a kanapén motorozok
Egyébként ki hogyan szokott felöltözni a téli motorozásokhoz? Persze a lényeg, hogy ne fázzunk, de az ember meg akarja tartani a mozgékonyságát és nem úgy szeretne kinézni mint egy mislen baba, akit daruval ráemelnek a motorra, mert amúgy nem tudná behajlítani a lábát. Persze több réteg ruha kell oda, meg kívülre valami szélálló ruha, hogy ne fújjon át a pamuton.

A részemről alól egy kantáros nadrág van, ami jó vastag. Viszont tapasztalatból tudom, hogy emiatt a nagy wc-zés macerás. Le kell vetkőzni felől, aztán visszaöltözni, hogy ne guggoló pózban fagyjál meg. Elég gáz lenne ha a természettudományi múzeumban valamikor így látnának viszont. Felől azért magamra veszek több réteg ruhát alólra, éppen annyit hogy a mozgékonyság még megmaradjon plusz egy kabáttal kívül. Nos ez a kabát egy német tengerész kabát. Egy darabot tudtam belőle venni egész Magyarországon, így 2x körbe tudnám csavarni magamon és letérgyepelve a földig érne, de így nagyon szuper. A cross sisak marad a szemüveggel. Bár nyáron sem hordom a szemüveget, így úgy nézek ki a végére mint egy csimpánz, de télen meg a párásodás miatt főleg nem látok semmit. A sisak alá meg megy egy maszk. Cross csizmába is lehet tolni, de 2 éve vettem magamnak egy katonai bakancsot, ami talán több pozitívummal jár, mint a csizma, a védelmet leszámítva.

Egyébként ilyenkor télen van, akiről kerül le néhány protektor? Annyi réteg ruha alatt lehet meg sem érzed az esést, pláne ha valami puhán landolsz. Mondjuk magam részéről a protektor inget felveszem, mert tavaly sikerült úgy bevernem a könyökömet a jégbe, hogy egész nap fájt.
pecabottal logat az orra elé egy kolbászt, máris megy az.... a fékezésre még valami opciot ki kell találni... esetleg csáklya, vagy a leugrás 60-nál...
jah, majd szarik rá húzni,
hát Pofa a házi bornyuu... aki egy 80 kilos kutya...
háát, fából is lehet erőset csinálni, venni de ez bomba biztos lesz. Ki fogja húzni ?
van aki a tömegpusztitó oszlató fegyverre gyur...
Vik...sztem ne tegyel hattamlat....ha eltalal valaki hatulrol...az everesten...nagyon megutod a hatad...es az meg haggyan h te... de ha a gyerkoc ul rajta...
szánkónál szempont szokott lenni hogy ne legyen sarkos, kiálló élekkel.... ne legyen 5 mázsa! sok esetbe elszabadul egy szánkó. na mármost ha ez a behemót szörny gazdátlanul begyorsul egy lefelébe 20 méteren begyorsul ugy hogy szétüti még másik 3 szerencsétlent fejét. azért is készül a legtöbb fából vagy plastikból. némi fémmel kiegészitve. de ez a zártszelvényszörny ez durva
http://www.gasgasmotos.es/en/m...
Hali Innen tudsz leszedmi manualt.
Köszi,megvan!
Nekünk ez rendben van,nem az a gond!Vmiért nem kap áramot a benzinpumpa.
de egy trágya idő van itt...
ugy tűnikén is a napsugártím oldalt erősitem ma.. a 4 négy fok köd és a szitáló eső elvette a kedvem a motorozástól.. inkább kimegyek és.. befelyezem a szánkót...a lyöwő 7 végére már a hóval lehetnek a helyzetek
Sziasztok,

Van egy 2002-es ec300-as még a szürke teleszkópos verdám.
Olajat kell cserélnem a telókban és nem tudom mit és mennyit vegyek bele.
két lehetőség lenne:
1: gyári viszkozitású olajat teszek bele
2: olyan viszkozitású amivel akár kicsit puhább lesz a futómű

Tudtok ajánlani valamit?
egyébként a letaposott (főleg jeges ) havon a csőszánkó faszábban csúszik
fasza

szerelj sítalpakat az aljára. (de először próbáld ki így )

nekem az van alatta, két kiszuperált síléc. igaz, ez a szánkó csőből van és az volt, amit te is írtál. feneklett... de síléccel faszalett
lesz lecsuk6ó háttámla..aminek neki tudnak dőlni.. olyan igazi.. szuper hiper..
na rántom be a stilt de még nem indult
mit szólnak a szomszédok ha nem ébersztem fel őket időben osz délig alszik.. a napot meg elbaltázza az alvás miatt
cső volt a régi..
de nemrég jöttem rá mért nem csúszik a sima vékony havon a betonon hanem felszántja azt..az csak a nagyon keményre letaposott havon volt jó..... és a sima szánkó ami alatt van egy 2cm széles kis acélcsik az megmért csúszik..
hát az hogy a félcolos cső az 2-3mm széles felfekvő felületen ha puha az alhó felszántja azt.. ez meg 2,5cm szélessen fekszik fel..
ugy fog siklani.. mint a szánkÓ

a teteje az 2,5 cm vastag egyba bútrolap lezs.. 95x 27 csak még nem vágtam ki a lézervágó hangtalan körfűrésszell..mert lyaú szomszéd vasárnap reggel nyógi vár ezzell..
de itt az idő.. lyóreggelt szomszédok
de miért nem cső? és felül miért nem két helyen van összekötve a sarkoknál? csak mert ugy sokkal merevebb lenne
hály kolbik.. na itt a tegnap délutáni móka eredménye..:
a szánkó gerince..
csak az a kérdés .. kell É háttámla vagy sem...
ez olyan nagy igazi családi szánkó.. 95 lesz a lap ami rámegy 27 széles.. és a szánkó terpesztése.. 50
kicsit olyan alaszkásra sikerült..
de ez már szánkó...
ja teljes hossza.. 140cm
harmadik:-)
Erre már Radnóti Miklós (balról a második) és bandája is rájött.
hály kolbik..
elkészült az úly szánkó... kicsit nem kicsi..de ez legalább nem borul fel..mint a bÓtik

gábor az faxa..
millen figyelmetlen titokolvasó vagy tÉÉÉ
hát nekem nem volt elszakadva egy inyektor vezeték sem.. há hogy nyomod le innen a infókat .. nem figyelő rendessen..

kikopva az igen az volt .... de az fbs-sel leragasztott vezetékköteggel azóta sincs gond...
lya mert a kicsizsolódott vezetékköteg...a tank alatt.. hát azt kibogarászni...átvezetékelni...na az lenne jó kis feladat...

amúgy ha figyelmes titokjancsi vagy.. akkor viszskaersel párszáz..ezer..hozzászólással ezelőttre és.. tádám ott leszek a fényképek...
annyit elárul6ok..2014. 10.10 történt az incidens.. és pár napra rá tettem is fel ide képekett.. ha érdelkell a téma keresd csak ..nekem 5 perc volt..
egész fasza kis szerkezet! kár hogy csak légvonalban tud haladni.