Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Röviden a válasz: pénzért

Pénzt csinálnak a pénz csinálók már abból is, amiről nem is gondolnád, nem is tudsz róla, hogy más anyagi helzetét mikor mivel javítod, stb...pl. sokan abból élnek, hogy te kattingatatsz a számítógépen, stb.
Neeeem akarok én pénzt keresni vele. Csak a Red Bull csatorna mégis csak közzétett néhány onboard felvételt. A többit miért nem? Leginkább csak arra lennék kíváncsi, hogy az egyes helyzeteket hogyan oldották meg a versenyzők. De még jobb a külső kamera nézet. Azt meg csak a nézők vagy a megbízott videósok rakják fel. Szóval keresgélni kell
Emailben vedd fel valamelyikkel a kapcsolatot, kérd el tőle, jó pénzért tuti odaadja, azt fizesd ki, töltsd fel a youtubre (ha engedi e nélkül meg se vedd) majd a youtuben jelöld be a pénzt akarok keresni vele szolgáltatást, s a sok motoros majd nálad/rajtad keresztül nézi meg a profik onboard videóját, a nézettségből meg a reklámokból befolyó zsé egy részét a youtube tejeli neked, s ha szerencséd van, visszajön a pénz, amit kifizettél a profinak
Aztán még lehet ebből lesz passzív jövedelmed
Sziasztok!

A Red Bull Romaniacs-nak nincs olyan fejkamerás videói / csatornája, ahol a profi versenyzőket követhetjük végig, mint az erzberg-nél. Tudom, hogy ez több napos verseny, de például Jarvisról meg Walkerről van fejkamerás felvétel az egyik napról. Több nem érhető el? Az amatőrök felvétele nem olyan pörgős és a Red Bull Romaniacs hivatalos youtube csatornája is csak pár perces videókt tesz közzé az egyes napokról. Legutóbb töltöttek fel az említett 2 felvételt az első két helyezettről.
Váltasz reklusera?
egy öreg Aprilia rx125. kezdésnek, dombokra quadosokkal járok, oda elég ez is.
Látom megy a matek

Elárulok egy titkot, 6 éve motorozok, de amit a jelenleg 16 éves gépemre költöttem eddig (nem kopó, hanem amit a kora miatt kellett) közel sincs még 2 milla
A költségek java része a zúzásból adódott (hűtő, rezok, kerék)
Ok benne van, hogy nagyon jó állapotban vettem, JP import volt és pöpec volt a gép, B-s dugó, stb, lehet nem is használták 10 évig

Persze ha összeszámolom az összes motorra költött zsét, benya, olaj, kopó, meg minden más, ami kellett volna új gépre is, akkor biztos kijönne a 2 millás összeg a 6 évre
Hali,neked milyen motorod van?
A keverési arány jó, az üzemanyagból vegyél el annyit, hogy a gyertya ne fekete, hanem szép barnára égett legyen.
2T 1:50 motul800, eregeti bőszen a füstöt. lehet sokat kap,.. folytani kell mert power felett kiugrik, meg hát nagyon nem is kell húzni, így fekete,benzines a gyertya... nyél gáznál jól jön a sok benzin,.. fene tudja hova állítsam a tűt, vagy csak a keverési arányt,.
Napot!
lya négyténél az olajcsere.. kb..5 de inkább..8...mert ha valakin üzemórára cserél az 3 románia egy olajcsere .. én meg benzinre.-.amit irnak hogy 50 liternél... az meg .. ettől jóval kissebb..

szóval az .egy 10en liter olaj.. olcsó az 3ezer fet..+ szűrő..nekem stainless...az is 5 rugó volt.. szóval .
2téneél mga többlet fogyasztás + oda még megint 50 literhetz egy liter olaj.. +ott a váltóba is 1l iter 1500 ft olaj évi 4-5
szoval leeht még vaastagabb az a saját költséges hajtás is.. ugy száémolom inkább10--15 ezre / motorozás ..és a motorba áll ilyenkor 1milla...
uly moro annyival olcsóbb.. hogy kvesebbet költesz 100 megbiz6óbb.. de abb meg áll.a 2 milla..
dévébe áll 2kiló.. de arra rákölt sokkal többet ...bizonytalnasági és szerelési mutatói is nagyon nagyok...és a belő kopások ..20 éves gépnél..lyellemzően nagyon magassak a költségek..de abba nem áll benne a 1-2 milla csak a 200 ezre...
de akkor is az olcsóbb az úly gép..
csak ott van benne mindég 2 milla
amit ugye ott kell tartani...
ron ..
volt itt nagy havered.. aki még thawai nagy havered volt..
it volt bontósékal kajálni..
lehet én is mehettem volna...de én jól laktam a reklúz beszerelési dologokkla ..mert semmi leirás .csak itt van ne...
de megoldottam.. még a végén aklr jó is lehetett volna..

csak mivel ezek kajáltask igy nem látta bontós a prolemet..és igy az a 3,5mm amivel a két 2mm hézagóló megoldotta volna a gondot.. én meg nem tudtam hogy van hozzá...
igy összeraktam beállítva 1mm a távot...és a deknit nem tudtam felrakni
visszaraktam a kuplit... és ..2 óra múlva mikor bontós pakolt akkor hiv hogy
OO..itt a 2 darab 2mm alátét amivel a hiányzó..3..3,5mm ki lehetet volna hézagolni a deknit...hát mondom .
.eEEEzt nem hiszem el...


zsolti itt a cuccos. . .
most kerül beszerelésre :-))
hály kolbik...
ha nem vagyok itt..tök lyó a fórum
de meglyöttem

gonzó.
az van hog ykiszámolgattuk goldennel a multkor...
motorás per forintositvamm .memnyibe is vban egy motort..(mijkor megtudtuk hogy menniy volt az annyi ....a bérlés per baráti alap per úly motor per vásárlási szándék perr teszt ..de azért a vásárlás mégesem 100százalék....! tehát nem lehet ingyé.. mert ez azértt teszt is!

szóval. évi 40-45 motorozás tehát ez az osztószám(a 45 és negyven közt a százalék az 11% tehát nem vészesen nagy difi lesz a végén...)
ez a dév féle rémesen lyó eremiksznél és egy vacsi úly motornál is ugyan az!sőt.. az uly motornál.. kissebb lesz..mindjáért meglátjátok..

a levezetés:

szóval..
-láncszett: elöl 3 hátul egy prox lk egy vx 2 did lánc..2,5x4+15+19=44ezer
-gumi: három hátsó egy első legyen=70rongy
-fékbetét..csak egy egy.. legolcsóbb minőségi is..12ezer..
-dugó hajtókar szett: 70(négyténél 3szor többet bir.. a régi 4t.. ezért azt igaz hogy 3szoraosa.de legyen csak ennyi!tehát 70rugó
-kuplung egyéb belső kopások.. megent egy 50..mert az nem jelentkezik 60 óránál..de majd jelentkezni fog( ez új motornál pl. ez a költség..nix!
- kerékcsapágyak..elől fél.. hátul egy.. kb =10
-motorlelakás...hogy ne egy retken ülj(értéktatrtás van nem lelomolás!)..két évente úly idomok..30ezer..

ez ..nem az én számaimat matematikussan öszeadva.. de kb..kijön.úgy 300 ezerre..(durván havi25 ezer..)
ekkor még nem számoltuk ami úly motornál megnint nix.. a belső kopások telóban kupli váltó..felnik amortizáció.. odabaszod letörik vegyé úlyat ..stbstbtbc..
de ha azt is számoljuk.. még vastagabb ez a kis cerÚza..
szóval.. az az évi 3kilós költség eloszva.. 40..az
megközelitóleg ..legyen...
7,5 pendő per motorozás..de azt simán emeltük 10ezerre sok apró mellékes kiadások miatt...
szóval kb egy tizes az amit a benyán kivül odatszel egy ilyen hajtáskor a motorba...

de pl ha valaki igy kérné...
hát 10 rugó azért amit kap a gép.. na én 10 rugóért a öregecske bergecskét nem adnám...
természetessen a teszt költsége ..jócskán nem 10 rugó volt...
de amiért odaadta.. az sem volt 50 rugó.. szoval egy olyan szerintünk baráti .még sem ingyé motorozás volt..amit semmilyne másik kereskedő und barátja...nem nagyon ejtett meg még egymásnak..!
mert a bizalom azért az ott kell legyen....
ja és még az volt beszélve ami törik hajlik azt úly beszer árba még a költésgre ráugrik...

tehát ez egy baráti még sem ingyenes.. de kb mondom senki másnak kategóriás motorozás volt..
aminek ha minden igaz ..a végén ott lesz a kézfogás a vételre. . vagy már meg is volt..
ezt titokolvasósanya és csapata már gyanúsan tudja is

gonzó ha meár olyan konkrét gyerök vagy.. ird már le .. te mennyiért adnád oda a géped egy ilyne tesztre?ne kertelj..a hány éves géped.. és menniyért?
ne félj nem kelll odaadni.. de menniy lenne az?


dév a videlyón az látszik hoy a terhelés az minég ot van a lábtartón....de talán a elő hugykvárnás.. az a végén csak seggel nyomja azt a motort

technikáról anniyt:
az elmélet= gyakorlati kivitelezés folyamán kiagyalt elméleti megfogalmazások..
a gyakorlat..= az elméletből kialakitott rályder gyakorlati kivitelezése
tehát hogy melyik volt elébb és kinél ..a tyúk vagy a tolyás..az mindenkinél maga válaszolódik meg..
de egy a tény.. ha valakinek van hozzá érzéke és amibíciója és akarja is..annak menni fog..akinek meg nix.. az meg..olvashatja a könyveket szarásig.. de a végén beteszi a budi mennl a offród magazint.. és kimegy bóklászni virágot szedni az erdőbe
Úgy kezdem mint sokan nem "Az a baj...." azt sem tudom mi az a hátra
Indulj el hátra, azt jegyezd meg merre van, kizárásos alapon ha a másik irányba indulsz el, az lesz az előre
itt mindíg elmélkednek ennyi elmés nincs is a földön,mert akkor már a holdon laknánk

Dewed,dinamikázzá már légyszi nekem,mert már úgy megkeverték az agyam azt sem tudom merre van az előre
Elméletileg én is normális vagyok,gyakorlatilag meg.......
1et ertek..de vagy 10 szer is
Tenyleg az a lenyeg...csinalni es csinalni es motoron lenni..aztan jon magatol..ha jon....de jo ha van egy kis elmeleti tudasis..mert az kell...de a legfontosabb hogy ha tudsz akkor naladnal jobbakkal menni
hát persze hogy nem. tudjuk hogy imádsz elmélkedni. kisérletezgetni ,szerelgetni .... mondjuk párszor láttuk azt is hova vezet ez.
Szerintem az elmélet nem hülyeség cseppet sem ezen a téren sem,
de ez is szubjektív vélemény
még jo hogy én tök hűje vagyok az elméletekhez...

amugy ez az elméletezösdi szerintem teljesen zöldség dolog...
csinálni kell minél többet és mint minden más az életben egyre jobb leszel benne, és persze törekedni rá hogy mindig nálad jobbakal menj, és figyelni tanulni tőlűk...

mondtam..csak nezni kell es latni