Persze! Nem is valami nagy "áttörésre" gondoltam, csak, hogy az új már lehet kezesebb picit. Jobban motorozhatóbb vagy felhasználóbarátabb...
Na de majd a 2t innyektor meghozza a változást...
látod jakó..ezért is kell a szerszám.. meg egykét cuccos..
mert úly motor ide .. használt motor... legyen másnak. .
de akkor is kell nálam ott a kar.. csak feldobom és gÓ
most meg szereés volt.. karbit lelökte egy fa tibunka.. aztán meg a golden lánca leesett(lerugatta egy tuskón) és beált a lánckerék villa közé.. beált mint a cövek..na ott is volt szerelés..
lya lya.. a 2012 exc és a 2014 es között az olyan difi..azt mondják .. égés. ..
de a szerkó akkor is .. szép..elektronyos páuer..ami jó is meg rossz is..csak öninditó.. és igy is 105 kiló
nagyon tetszett..ugy menetre..a cikicakiban is lehetett érezni hogy nagyon jó alul az erő..
a régi 300 is jó volt amit 1995 után dobtak már ki.... de az úly is jó...
nekem az akkoris 360 sx az a xcsúcs eddig.. az öszes közül..
a 380 az egy retek .. a 360 meg hibátlan..
a sx 360 papucsba elindult.. 13-50 5dikben alapról gázfröccsel jött egykerékre.. eleinete azt hittem hogy a motor súlyelosztásával volt a gond ..dehogy is...
olyan rugalmas motort még nem láttam...
egyszsrr tesztnél raktam fel neki.. 14-38as áttételt. még akkor.. mert volt műszaki is...
olyan 100nál letekertem a gázt...úgy megindult...kb úgy kiló ötvennél beszart.. merrt még mindé gúgy gyorsult...de egyense sutássa stabiliása is jó volt ..csak egyszerűen ..hihetetlen..de.megrémültem...
na az indult küllőre.. alul erős felül forgott mint a veszedelem..de ne mvot riasztó.. mert nem volt átmenet nélküli póvernyitási megugrás.. az ahogy húztam az úgy ment ..minden fordulaton..
ami éredekes volt ..golden mesélte hogy a lyani vókernek volt valami interjúlya.. meg motr bemutaás.. és ott mondta hogy ez egy gyári 390.. annak ellenére hogy exc 300 van rály írva!
nem véletlen a pötyörgésből eg szusszanat gondolkodás nélkül ugrik.. bugri a motor..
azért ha ez igaz.. azért az már érdekes lehetne..
gonzó..
kamera témában ..nix vita...
ez egy 130 ezres gópró csak nem akartam hogy kiderüljön hogy beszoptam a 17ezrest és vettem egy úlyat...130ért...
de mpinek beugrott ez túl szép hogy igaz legeyen ez egy ..gópró..ugyhogy..lebuktam ..de ez van...
Viktor, nem tudom mit dumáltatok le, de köszönés nélkül nem szép dolog lelépni egy társaságtól, még ha azt is dumáltátok meg, hogy na eddig megyünk együtt.
Nézd Vik. Találtam 1 pici lyukat a gumin, észre sem vettem mikor lyukadt ki pedig vólt benne levegő induláskor! Ja és nincsen papucs + ilyenek, csak a jól bevált "cigány"tubless
Nem volt még verőfényes napsütéses időben videófelvétele,
az amit te mondtál, majd ott fog jobban jelentkezni, ha jelentkezik (valószínű fog, csak az a kérdés mennyire lesz zavaró)
Ez nem lakodalom volt,hanem buli.Az a fajta buli ahova csak a jo motorosok mennek.
Maskepp tudom milyen gyenge tudasu motorosokkal egesz nap szopni,es tobbet varsz mint motorozol.Mondjuk ez is ritka mikor enyien ilyen jol motorozunk,de egyre tobb ilyen van.Meg van egy nagyobbacska kor akik jobban motoroznak,pluszba meg jonnek a fiatal titanok kiktol sokat lehet tanulni
1. mivel ebből nekem semmi hátrányom nincs
2. neked-nektek is jó
3. ezzel együtt nekem is jó, mer én is örömmel nézem a feltételeidet, és várom a leírásaidat.
Amit írtam, azt azért, hogy ha felvetődött a kérdés, akkor én is tegyek valamit az asztalra-a legjobb tudásom szerint, mégha (eddig) nem is probléma.
Általában a fény árnyék átmeneteket a kamerák egymáshoz képest jobban/rosszabbul kezelik, amit magam is tapasztaltam.
Ezért linkeltem be az álztalad megjelölt kamera youtube-os felvételét. A pokolra vezető út kikövezésének jó szándékával. Amin láccik a probléma, legalábbis, ahonnan én látom, de lehet nem egy mozit néztünk.
A felvételeiden valóban nincs ilyen probléma, úgyhogy eddig úgy tűnik jól választottál. És ez maradjon is így.-kívánom.
Azért a 12es és az új 15ös threehundred ktm között is tutira van különbség eltérő fordulatszám tartományok közt. Az új már lehet van olyan jó alul is mint a serko volt... Érdemes lenne kipróbálni 1et
azért álltam meg akkor az egyenesben mert egy táborhelyen haladtunk keresztül és szart dobott a kereked a pofámba és kurva büdös szarszagba mentem 500 métert aztán lepiszkáltam.
figyu..az hogy nem birod.. ne is mond.. faterpatakból ott voltál a legelején..
konkrétan az első és az azért..az azért nem szar..
az hogy egyszer 35 fokban kiakadtál.. a hőguta matt..nem kell számolni..csak tudomásul kell veni. .nem fiatalodunk..és kicsit oda kell figyulni a légzésre meg mindere..
az egy olyan nap volt..ennyi nek kell túlgondolni..
fater még 51 évesen olyan ütős meneteket csinálta biharba .. ugyhogy még azért úgy érzem nekünk is van erre időnk... jó pár éven keresztül..
bontós.. nagy vagy..
45 felett kifejezetten király..
a faátkelés is
a tecnika amit megmozgatsz .. mind tudás mind a 510 4t az mind mind extra...
remélem sok sok hajtás leszmég...
2 fővel csak a kő hajtás van..semmi duma..
és az meg azért az kell hogy dumcsizzunkaz erdőben is..
2 fő nálam is csak vész esetben ..amúgy 3-4-5-6 az teljessen hibátlan
Én személy szerint a 2 fő motorozást azért nem bírom már sajnos, mert ha ketten vagyunk akkor olyat megyünk hogy az már nekem SOKK! Meg sok! Alig bírok kiszálni a kocsiból mire hazaérünk, és másnap meg hulla G.ci fáradt vagyok, és ugy érzem magam mintha előtte nap Tyson-nal lettem volna, de nem az erdőben hanem a ringben! Sajnos így 45.felett már ez van, de még a 4-5-6...stb fővel bírom
Na de majd a 2t innyektor meghozza a változást...