Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Használd a youtube keresőt.

Ez a link, kidobja a romaniacs videókat, időrendben vissza, azaz a legfrissebben feltöltött van elől. (Lehet lesz más is, mert a romaniacs szóra keres)

http://www.youtube.com/results...

Próbálkozhatsz a Sibiu keresőszóval is, de RBR, stb, ami aaz eszedbe jut.

Majd ha egyszer valamelyik programozó jó kedvében lesz, ír egy olyan MI algoritmust, ami végignézi az összes youtube videót, kielemzi, értelmezi miről szól, ellátja kulcsszavakkal és intelligens kérdésben megfogalmazhatod neki, hogy mi érdekel és csak azokat dobja ki neked.
Suchergebnis für - - (1 Treffer)
Hier finden Sie alle Produkte, die Ihren Suchbegriff enthalten
Zur Produktansicht REKLUSE Z-Start Pro Ktm 450/530
650.00 EUR
380.00 EUR
zzgl. Versandkosten
-41%
viktor. osztrákba egy cégnél most akcioban van a reklus z start pro

http://www.mxg-parts.com/mxgpa...

650 euro minusz 41 % talán 350 körül van.
Sajna igy igaz kár csodát várni a reklus nem fog segitteni inkább ha lemegy egy 10kg
Köszi.

Sajnos nem a motor a leggyengébb láncszem:-)
Bonyolult Istvánné géplakatos.
Kivéve -ha Napóleon csizmában szerelsz:-)

http://youtu.be/Cm-N8qeiS8s
Miért súrlódik erősebben, jobban mint a gyári kuplung?
A nagyobb surlodas erofelvetellel jar...es ezt olyanok mondtak akik hasnlajak a retyluzt...
Gyorsba nagyon jo...de hard enduroba nem sokan hasznaljak
A reklus igen bonyolult és érzékeny teknika nem gyerek kezébe valo max ha van hozzá robbantott rajzod meg szerelési leirás nélküle kár nekiálni
szimpatikus kis szekerce lehet! csípem mikor valaki magához alakít sok gondossággal törődéssel egy vasat. nagy lájk!
A rekluse honlapjáról le tudod tölteni a szerelési könyvet. Úgy rémlik hogy egy darab drótot adtak annyinak kell lenni a hézagnak.

A rugó színéből meg tudod állapítani hogy milyen fordulatszámon fog dolgozni a kupplung. Ha jól emlékszem. Előbb tisztázd ezt mert utána elégedetlen leszel hogy tényleg szar az egész. Roburnak is volt régen a yamahában neki sem volt jó. Nekem meg kiválló még sanyó szerint is aki már végigment mindenen amin lehetett. Na ne szerintem is okos találmány csak be kell állítani a pilóta kedve szerint a rugókkal meg a golyókkal.
Miért vesz el az erőből?
2007es a gépem kx250f átszegelve endurora. 290 athena készlet. rekluse az önindito hiánya miatt. 18as hátsó kerék. Nagytank. Nagyhűtő. Evans hűtőfolyadék. Karbi módosítása hogy ne torpanjon vegye a lapot ne melegedjen könnyen induljon. Factory connection mod első telo. Homemade nehezebb lendkerék. Védők és egyéb apróságok.

Amennyit eladás esetén adnának érte annyit nekem is megér.

Szerintem egy ilyen motornak ami nem a legújabb generációs versenyenduro de egy enduro vagy endurocross versenyre vagy egy bátrabb vasárnapi motorozásra megfelelő partner, benzin és hátsogumi nélkül 20.000 ft környékén lenne a reális bérleti dijja.

Motort még pénzért nem adtam kölcsön. Versenyre szívességből már igen. Meg kértek is pár napos endurora is amire igent mondtam a kérő személyiségére tekintettel természetesen ingyen.
jaxi. ne éld bele magad. ha te özterejbe lennél.... egy darab videót nem tudnál csinálni max tájnézegetőset arra meg itt senki se kiváncsi. azért nem tudnál videózgatni mert tilos motorozni . ha mégis tudnál és oly sokan nézegetnék a videóidat ahogy illegálba motorozgatsz hamar lefülelnének sfizetnél nem keveset stb... nem futná ki a bevétel a kiadást. maradj ahol vagy hidd el jóhelyen vagy.
Viiktor!
A rekluzt senki profi nem hasznalja...es ha valaki NAiv azt hiszi,hogy tenyleg hasznaljak,akkor elarulom,hogy nem hasznaljak.Erted...NEM..mert a profik azert profik mert tudnak,es a rekluz az amugy is elvesz a motor erobol es tobbet csusztat mint kellene,es ...na de rakd be..baszogasd a beallitasokat 1 heten keresztul...majd rajosz a stikire.
Erted..NEM hasznalnak...csak az a deknit rakjak ra....ezt ok a nagyok mondtak
Te Dew..ha akkor nem ebbe a tetu Romaniaba laknek hanem mondjuk oszterrajkhba,akkor ezekert a videokert jo penzt akaszhatnek?..mert van amit mar jopar...sokszor megneztek...dolne a leves,ugyhogy en meg motorozok...na de azert ez nem ilyen majom egyszeru..
majd bontóshoz elviszem a kamerkát és ..megmutatom.. na akkr fogod látni..ez nem 1szerű ..de megold6ó
az a situ..
kipörög a kerék.. lassul majd megáll a gép..vagy mikor épp elásná magát.. akkor gy pillanatra belecsipsza kupliba.. van aki úgy rángatja a kupungkart mintha a farok filymályát tépné...és úgy tapad kapar tapad kapar..

ez elásáskor is be szok jönni..meg gyökeres részeken.. olyankor kicsit visszább is tudod csúsztatni és rálövöd..
persze súlypont hátul..leehtőleg legalább egy láb a lábtartón..

ilyne vályúból kijövetelnél a legnagyobb hiba az szok lenni hogy felálla manusz.. és ugy rugatha hopgy még tolná is..
na akkor oszt tapadás óver csak kapirnyál..
ilynekor az a jó ha minél hátrébb terhelsz lábtartón egy láb..a másikkkla eldőlés ellen tartod magad és fullosan hátu a segged.. hogy téped a kormányt hátrafelé...szinte visszafeléhúzod a motort a kormánynál.. na ekkor a legnagyobb a tapadás..
még ha előre felé próbálod tolni...akkor a hátulja emelkedik.. tapadás nulla csak jobban kapar mint valaha..

de ez minden feladat más helyzetben más megoldást kiván...


déw..
retylózert azt egy 450 exc be raktam bele.. meg vettem ki..
mert nem tudtuk hogy van hozzá a 4mm tömités a kupli deknihez
igen ki akarom praúbálni...
lesz vele gecizés mert ez a régebbi fajta .de már z-star-PRO
ezt a hézagolással.. a rugó erővel(amiből a gyári 3 helyett csak egyet adott a patyi féle zsir trutymó)
+ látszik hogy ez a szerkezet mér jócskán megette a kenyere magát.. de még azért be lesz építve..csak...hiányzik a hézagolás.. meg valami leírsá..
de ugy leírás nélkül is.. 1...1,5mm nek gondoljuk a hézagot..
amit úgy utsz beállítani.. ha..leveszed az egszet.. úlyra...
és úlyra össze amivle golndolod.. aztán ulyra össze.. fel a dekli és próba..
ugyhogy az hogy hosszadalmas belőni..az egy kicsit ovatos meghjegyzlése annak hogy full szar igy mire belősz egy kuplit oda ahova akarod..
de leszarom mert meg lesz csinálva.. mert jó tesztet csak is akkor tudok elvégeztetni vele.. ha full hibátlanra belövöm
bele-bele
fess alá
terepmotornál leginkább erre és finom csúsztatásokra használod a kuplungot.
a bele kuplungolás alatt mit értsek? tartam a kuplung csúszás és tapadás határán a kuplung kart, játszak vele, vagy bele-bele kuplungoljak ha "nagy" a baj? tudom nem szereti a gép,...de ha nem akar felpörögni, elfogy a kraft
Deee amúgy szerintem félreértettétek a kérdésemet. Valószínűleg azért, mert rosszul fogalmaztam meg. Szoktatok videókat belinkelgetni, legutóbb például pont a Romaniacs-ról, ami az egyik kedvencem és van-e olyan youtube csatorna, amelyiken a legtöbb ezzel foglalkozó videó található? Vagy ez mindig csak úgy működik, hogy az egyes felhasználók feltöltenek egy-egy videót, mint versenyző, néző, megbízott az eseménnyel kapcsolatban. Nincs egy csatorna, ami ezeket esetleg felkarolja, összeszedi és egy helyen megtekinthető minden elérhető videó a rendezvénnyel kapcsolatban?
Én kérek elnézést. Én kis naív azt hittem, hogy ezek a dolgok nem ennyire profitorientáltak és inkább a versenyről, a sportról szólnak. Pedig jó volna minél több ilyen videót nézni, hogy okuljon belőle az ember. Bár az is biztos, hogy videók nézegetésétől nem leszek ügyesebb. Gyakorolni kell. Csak nincs meg hozzá errefelé a megfelelő terep, a rendszeres gyakorláshoz meg minden alkalommal elkocsikázni a helyszínre húzós.