Ezen részemről olyasmi trükköt is látok vélni, hogy ha húzok egy elméletbeli egyenest a dombra, akkor a huplikon átemeli a motort, a vályúba meg belnyomja. Feltételezem azért, hogy a hupli ne dobja el, s minél kevesebb ideig legyen a levegőben.
Lehet látni, hogy pumpálja magát fel le a motoron.
Latod a talaj koves es porzik,nem levert agyagos....ezert erdekes a rajta maradas.Onnan nics hogy gyorsits ha nincs meg a lendulet.
Ennela videonal a lenyeg,amit kerdeztek is,hogy mi jobb porgetni vagy csak siman tapadasig huzni...itt a megoldas.
A masik eszleltetes,hogy hol kell ulni a motoron ha felfele is mesz.
A harmadik,hogy akkor huzod es kuplungolsz mikor terheled a motort.
Zsoltika..ha titokba olvasol ,ird mar le ezt a tetu feljarot mert ti jobban ismeritek...de tenyleg ugy nez ki mintha nem is lenne meredek...
nem birom ki hogy ne ugassak bele :) jaxi. a meredek az akkor meredek ha elbaszod nem tudsz a motoron maradva üldögélni és nézelődni felfelé menetirányban. max ha kicsapja oldalra de itt kb a 2ik vagy talán aharmadik motoros simán elvette agázt és nézgélődött felfelé. mondjuk följebb biztos meredekebb volt de konkrétan ahol megállt teli talpon motoron ülve az még nem volt vészes. szerintem . ugy képzelem a meredeket ha elbaszod ugordj le a motorrol vagy különben azonnal indulsz viszafelé.
Dew...felfele is akkor kell huzni a gazt mikor lehet...tudod akkor mikor kell,
Van sok elmelet,ami alapjan tanul az ember..de legjobb latni es ha valamit nem ert az ember akkor meg elmagyarani.
Ennel a feljaronal a lenyeg a kanyarba levo gyorsitas utan ,az elso hopp elott fullgazas gyorsitas melett ki kell emelni az elso kereket.Meeert ha nem emeled el akkor feldobja a motort mint egy ugrato es a levegobe nincs gyorsulas...
Ha ez megvan akkor a hatso kerek a forgasirany miatt automatikusan tapad es koveti a talaj mintazatat...itt mar a futomu is beleszol..pl a Trax hatso gatlo ilyenkor jol jon..de ezt csaka profik erzik.
Na ha meg van az elso kis ugrato kopirozasa,nem marad mas mint gazzal rajta maradni es fel ugrani a tetejere..de inkabb nezeetek.. http://youtu.be/UUaziZcRX4Q
Dev...az elmelet az elmelet..azt tudhatod,ha fosod le a hegy oldalan magad..nem te kis pajti...
Na itt meg lehet nezni mit kell csinalni...Zsoci elol recsegteti..a fiuk utanna...nem azert nem mentek ki mert egyenes...es ha ok nem tudnak kimenni akkor gecire meredek... http://youtu.be/VFzZzOizMrk
nem volt simsonom akkor volt egy léghűtéses nicasilos 80as Fantic endurom. azt se tudtuk mi fán terem, müanyag tankos, meg nicasil.. ja meg verseny karbit felújítani amikor még bóót se volt csak Keleti alkatrész
veszélyes dolog a kismotor, én két hete robogóval elütöttem este egy vaddisznot, még jo hogy tök lassan mentem, nyomtam egy imbolygos bokorba bemenetelt a cucu meg vígan beballagott a másik oldalra, ...
mondjak itt is érvényes lett volna a 2.-es pont mert ha gyorsabban megyek akkor pont elmegyek a cucu elött és nem is találkozunk
nem lehetetlen
múltkor mentem szimóval, aztán kikarikázott elém egy öregasszony, lehetett vagy 3 méterre(szerintem még 40el sem mentem)
aztán gondolkodás nélkül húztam egy teligázt hogy emelje az elejét
persze nem emelte szerencsére tolt a mami egy tigrisbukfencet aztán nem lett összeütközés
Pont ezért esel mindig hanyatt a felfeléken, mert az általad írt 2 szabályt nem tudod betartani.
Ugyanis, ha jobban húznád a gázt akkor már rég fent lehetnél a dombon akkor amikor kisebb gázzal hanyatt vágod magad a felénél, vagy a teteje előtt.
Érted ugye?
Ezen részemről olyasmi trükköt is látok vélni, hogy ha húzok egy elméletbeli egyenest a dombra, akkor a huplikon átemeli a motort, a vályúba meg belnyomja. Feltételezem azért, hogy a hupli ne dobja el, s minél kevesebb ideig legyen a levegőben.
Lehet látni, hogy pumpálja magát fel le a motoron.