védő. ktm re reezo és blokvédő egyben. másra nem jó. kettőt rendeltem én fasz de nem bánom mert el kel beszer áron csak nem akarom itt kerülgetni a másikat.
na ma megjött a hyde cuccos! mit mondjak. beszartam ameglepetéstől! full áttervezték a régi madárfészekhez képest! pont azokat a bajokat amik voltak neki leküzdőtték és kiiktatták. ujra van tervezve a felfogatás is az anyaga is a bilincsek helye rögzitése és alulra egy fasza helyre raktak egy jókora tisztulójáratot! szinte semmi köze a régi fajtához! alig várom hogy felszereljem. ami a veboldalon levő képeken van védő az a régi fajta és nem is értem miért nem cserélik le a képet.... nem látszanbak rajta az ujitások. továbra is van egy db plusz védő de nem adom el mostmár bukóval. 180 jurka ha valakit érdekel.
Sziasztok!
Van egy pár eladó dolgom Gas Gashoz:
- Ec-250-es henger, B-s Wössner dugóval (nagyon keveset használt)
- Első Marzocchi teleszkópok (04)
- Kormánybefogó (07)
Ha kell valakinek, írjatok!
Amugy a nem anyomatekbol vesz el ...pont anyit csusztat amennyi kell.Es pont az a baj hogy sokszor tobb kell es az nem eleg...lehet ezert mondjak.Amugy gyorsba biztos sokat segit.Ezt mind ilyanok mondjak akik hasznaltak es próbálták. De leeht probalkozni.
Biztos azért ment a szerelés hipp-hopp, mert te is Napóleon csizmában csináltad:-)
A sima z start-nál (ez a legelső fejlesztés) úgy tudom nem lehet a kézi kuplungkart használni, szóval felejtős-szerintem, -meg elmegy a kedved az egésztől.
A rugók a legfontosabbak, mert az szabályozza, hogy alapjárat alatt-felett-vagy nagy fordulaton kezd el dolgozni a kuplung, a golyók száma meg, hogy milyen sokáig csúsztasson.
Na latod szali....pont ezert orvendek,hogy mesze vagyok az ugymond civilizaciotol es nincs ez a nagy motoros atvandorlas..mondt pl ami van mar szeben kornyeken es arra fele..ott mar szaros a dolog sokszor.
Nekem nem hianyzik senki a hatamrol,hogy vigyem,foleg ha meg motorozni sem tud.
Jonnek,kozbe jonnek mar visszajaro motorosok,de azt is kell tudni,hogy aki idaig eljon az mar tudogat motorozni.
A minap valami franciakkal motoroztunk...de azokon latszott versenyezgetnek odakint,marmint a kondiciorol latszott,es mikor mi mondtuk hogy micsak hobbibol,hetvegenkent motorozunk ,azt mondtak,hogy kurva jo hobbi motorosok vagyunk,hogy hogy nem verseny...kinottuk a hujesegeket.
Csak csendbe elsurranunk,hogy meg az allatok se sokat vesznek eszre,hogy par marha nyelezi a motort
értem jodos. csak nem látom..alinken nix kép..de felfogtam az már a jobbik zstar pro.. mint gonzáleznek is..
.. a berghez egyébként a ex- akármiset néztem ki.. kb 125ből vagy 150ből itthon is lenne amerigábÓ..de ez a 380 ez sem sok.. már csa ki kell agyalnom.. mit is akarok
lyakó..
értem én hog nem használja senki.. itt a környezetemben csak egy tsávó használya .. ő a kopasz járwix...neki nem is izagán számit..meg ilyesmi..csak annyira hogy a 2015 amerigai motorját(valami amerikalyi gyártmány itt európába nem is hallottak még róla.. csak mondani.. hogy talán műár a óceánon tólról lhallottak olyanról aki látott már ilyet.. szóval ő erre a távoli motorról álmodozva.. a hozzávaló reklúzer azért már az asztalon van..szóval neki nem is fontos ez a reklúz..annyira.. csak úgy néz ki nem fontos nem fontos de motor még nix de a hozzá való reklúz már van...
ugyhogy a reklúz fontosságáról annyit van akinek fontosabb a reklúz mint maga a motor .
lya és nem véletlen az a neve a tsávónak a kopasz jarvis
amúgy érdekes.. neki nix reklúzer matriszálya.. a gépen sehol ..csak onnan látod hogy valami sÁntÍt a motoron..kuplikar az egy fékkarral is meg van spékelve
az haveri galeriból ő az egyetlen ..de neki meg ..létszükséglet
egyébként ..mondom nem az enyém.. és kopasz jarvis szerint 4tre csumi felesleges...és én sem tudom hogy milyen is .. mig ki nem praÚbálom..
egyébként most nézem..ez az a fajta rekúza amit a pityusziksz ide berajzolt.. és az a sima z-star...
a kisjány az a prót csinálja..
a beszereléséről annyit.. nix se mkönyv sem leirás.. kb 10 percet tanyulmányoztam amik voltak meg hozzá voltak.. aztán már szereltem is bele..azért kicsit agyaltam.. hogy hogy is legyen a hézagolás meg minden.. + úgy emlkékszem rá..ennek a gyári készletéhez mintha lenne 3 féle középső rugó... lehet csak nekem rémlik rosszul. ..
de mindegy mert ehhez csak egy van...ugyhogy annak a variálásával..nem kell vergődni...
mondjuk elég lesz a 3 és 5 tizedes hézagolókkal majd kijátszani hogy mennyi is legyen az a kupli hézag...1mm..1,1..1,2..1,3..1,4..1,5..1,6..1,7..1,8..1,9..2mm .. 2mm nél biztoas nem több mert ahogy nézem annyi mozdit a nyomólapon a sok kis golyó és..
a 0,3mm.. és 0,5 mm alátétekből..0,8 mm felett már akár tized mm lépcsőkkel is be lehet állitani azt a hézagot..ugyhogy lesz varia..
gonzó..
a húszezret ..azt mi is kb mint elméleti odaadom egy napra ..de vigyázzzál rá külömben kitöröm kezed lábad kategória..
egyébként meg .. konkrétan idejönne valaki 20ezerrel oszt akkor sem adnám oda
igane néztem ezt a holtjáték darótot ez kb 1mm...meg demzsóti is mondta hogy az övék fajta csavarost azt egy fordulat meg egy kicsire kell belőni.. és azt mondta kb ..1mm a menetemelkedése a csavarjának.. ami ..1....1,1mm körüli hézagot jelenthet..
de mondom..ezt majd pontossan meglállyuk ha bekalibráltam a gépet....
az erőből nem vesz el..sem a nyomatékból..ha el is venne.. hát az 570 az az ami erejéből tud kölcsönözni..
azért mond6ják hogy elvesz az erelyéből..mert megszokja aparaszt a 3dikban van egész nap oszt megy.. és harmadikban csak nehezebben kell indulni egy gépnek mint 1ben
mikor meg össze zár.. akkor meg onnantól ez sem vesz el erőt..
és össze zár..nem gonzó..eléggé hamar..
előszür nem fogtam fel amit mondtál hogy öninditó hiánya miatt a reklúz..de aztán rályalyöttem.. mer okos is vagyok nem csak szép és kövér..
mert igy soha nem fullad le..nem böffen le...tehát nem kell öninditani..csak reggel berugod ..oszt megy egész nap..
illetve azt az egy káét berugást azt meg tudod oldani...ugy ahogyakár mindég egy fatuskóról mikor kajáltatok és csak arra az időre leállítottad.. mert nem vagy lusta ilyenkor berugni
pityusziksz.. leirás meg ilyesmi..
van egy doboz telis teli kacatokkal.. oszt rakd össze paraszt..
zsirtv jól beetette bontóst a készlethez rakott ismeretlen kuplikosárral hát nem kis időbe telt mire elmagyaráztam bontinak hogy ez a kosár.. ez nem ide való kosár..
de végül is belátta ..tehát hajlandó a felylődésre
amúgy a dobozból zacskóból szerelés az nem könnyű főleg ha nem is te szedted szét..de raktam ár igy össze..telszkópot(simóét) egy 470 husaberget..meg romett kadétot is...ez a reklúzer ez azokhoz képet semmiség volt
lyakó..azok mondják akik használnak ilyet.. lebuktál .. a használnak az többes szám.. és lyelen idő..
és ha a csinos csimmáskancának megy.. akkor egy ilyen lyaúképű srácnak.. gyerökjáték még elsőre is..
mondjuk az sima z stra az kicsit más..pont mint a dföldwáry pityusz féle robbantott ábrán..
ugy olvastam déved..
dugnám segbe ha ugy felrugná motoromat 0:35nél..
nem de nem csak nulla 35nél és nem csak segbe
Vik..hozzád került a rekkuse ?
Kiváncsi vagyok hogy hogy muzsikál majd....sajna nekem csak itt állt a garázsban egy fél évig...hogy majd betesszük...de nem lett belőle semmi...Zsír jogosan baszogatott érte...
de ugyis megírod h milyen lett a kupli....
jaxy helyett irok beleugatva:) ezzel már elkésett alighanem. vannak százcsilioan akik ezt csinálják amit leirtál. s elég keményen védik a kis területeiket. max kicsiben lehet megcsinálni évi egy két szervezéssel de az meg macerás. csak pancserok fognak menni pláne innen osztrákbol. rendszeresen találkozunk velük máshol.... jobb nem részletezni :) kapcsolatépítésre esetleg melószerzésre jolehet a dolog . rég le vannak zsírozva ezek a bizniszek ki hova megy s menyiért. arrol nem is beszélek ,hogy ahova mi járunk még eleinte működött a dolog s talán mostis. de legutobb is 10 en fős osztrák csoport bóklászott az erdőben. kérdeztem ki a vezetőjük ? jött aválasz . áá csak maguknak motoorznak gps el :) szóval egyszer kimennek kiszaglásszák hogy itt semminek nincs gazdája aztán mennek maguknak bolondok lennének fizetni amugy is mocskos smucig egy népség! jaxi ráadásul irtozatosan meszire is van. rájöttek már a németek osztrákok hogy 500 km rel közeleb autopálya mellet is vannak hegyek.
A videóiddal is biztos lehet, ha nagy a nézettsége, utána kell nézni a lehetőségeknek én sem ismerem pontosan, csak tudom, hogy létezik.
Motorozás szemponjából örülj, hogy ott laksz.
A helyedben ha van szabadidőm bevállalnék külföldről gazdag csávókat kicsoportos extrém enduró vezetésre (több napos, esetleg szállást is intézel, kaja, stb), meghirdetném neten, első pár alkalom kisebb áron, hogy legyen híred, aztán ha jó helyre viszed őket, meg élvezik is, gyorsan híre megy és menni fognak hozzád az ismerősök ismerősei, stb. Ha jó képességű manusokat fogsz ki, még lehet élvezni is fogod te is. Persze ettől függetlenül mehetnél a nagyokkal is, amikor nem vezetsz csoportot.
A videóidból meg lehet ízelítő a terepről, stb, ki kell találni okosan.
Persze ára haszna, arra gondolj! Lehetséges következménye a megnövekedő motorosok száma miatt, hogy ott is basztatnának, vagy akár egy írigy ember kell és keresztbe rakna neked, akár hivatalos szerveknél jelent fel, stb.
Nálunk itt ezt nem lehetne megcsinálni (még hivatalosan sem) nincs rá terep és rengeteg az írigy ember, az a jó, ha minél kevesebben vagyunk, akkor az a kevés még talán tud motorozni.
Röviden leírva, csináld azt, mint a kipörgégésgátló
Ilyenkor bele-bele csípni szokás, folyamatosan csúsztatni nem.
folyamatosan csúsztatni máskor szoktuk, pl ha kitartod a motort helyben egykeréken és mahinálsz az eljével(forgatod, stb), addig folyamatosan csúszik a kuplung.
védő. ktm re reezo és blokvédő egyben. másra nem jó. kettőt rendeltem én fasz de nem bánom mert el kel beszer áron csak nem akarom itt kerülgetni a másikat.
Van egy pár eladó dolgom Gas Gashoz:
- Ec-250-es henger, B-s Wössner dugóval (nagyon keveset használt)
- Első Marzocchi teleszkópok (04)
- Kormánybefogó (07)
Ha kell valakinek, írjatok!
It azt írja hogy a hézagoló drót: 1.25 mm
Majd el ne felejts válaszolni, hogy miért súrlódik erősebben, jobban a rekluse mint a gyári kuplung? -(és emiatt elvesz az erőből, nyomatékból)
A sima z start-nál (ez a legelső fejlesztés) úgy tudom nem lehet a kézi kuplungkart használni, szóval felejtős-szerintem, -meg elmegy a kedved az egésztől.
A rugók a legfontosabbak, mert az szabályozza, hogy alapjárat alatt-felett-vagy nagy fordulaton kezd el dolgozni a kuplung, a golyók száma meg, hogy milyen sokáig csúsztasson.
Nekem nem hianyzik senki a hatamrol,hogy vigyem,foleg ha meg motorozni sem tud.
Jonnek,kozbe jonnek mar visszajaro motorosok,de azt is kell tudni,hogy aki idaig eljon az mar tudogat motorozni.
A minap valami franciakkal motoroztunk...de azokon latszott versenyezgetnek odakint,marmint a kondiciorol latszott,es mikor mi mondtuk hogy micsak hobbibol,hetvegenkent motorozunk ,azt mondtak,hogy kurva jo hobbi motorosok vagyunk,hogy hogy nem verseny...kinottuk a hujesegeket.
Csak csendbe elsurranunk,hogy meg az allatok se sokat vesznek eszre,hogy par marha nyelezi a motort
ezt kell mondani regge 6kó..
szia kérnék 4 sajtostejfölös lángost vit reklúz...
ŐŐŐŐŐ
http://www.ktm-parts.com/81232...
http://rekluse.mybigcommerce.c...
.. a berghez egyébként a ex- akármiset néztem ki.. kb 125ből vagy 150ből itthon is lenne amerigábÓ..de ez a 380 ez sem sok.. már csa ki kell agyalnom.. mit is akarok
értem én hog nem használja senki.. itt a környezetemben csak egy tsávó használya .. ő a kopasz járwix...neki nem is izagán számit..meg ilyesmi..csak annyira hogy a 2015 amerigai motorját(valami amerikalyi gyártmány itt európába nem is hallottak még róla.. csak mondani.. hogy talán műár a óceánon tólról lhallottak olyanról aki látott már ilyet.. szóval ő erre a távoli motorról álmodozva.. a hozzávaló reklúzer azért már az asztalon van..szóval neki nem is fontos ez a reklúz..annyira.. csak úgy néz ki nem fontos nem fontos de motor még nix de a hozzá való reklúz már van...
ugyhogy a reklúz fontosságáról annyit van akinek fontosabb a reklúz mint maga a motor .
lya és nem véletlen az a neve a tsávónak a kopasz jarvis
amúgy érdekes.. neki nix reklúzer matriszálya.. a gépen sehol ..csak onnan látod hogy valami sÁntÍt a motoron..kuplikar az egy fékkarral is meg van spékelve
az haveri galeriból ő az egyetlen ..de neki meg ..létszükséglet
egyébként ..mondom nem az enyém.. és kopasz jarvis szerint 4tre csumi felesleges...és én sem tudom hogy milyen is .. mig ki nem praÚbálom..
egyébként most nézem..ez az a fajta rekúza amit a pityusziksz ide berajzolt.. és az a sima z-star...
a kisjány az a prót csinálja..
a beszereléséről annyit.. nix se mkönyv sem leirás.. kb 10 percet tanyulmányoztam amik voltak meg hozzá voltak.. aztán már szereltem is bele..azért kicsit agyaltam.. hogy hogy is legyen a hézagolás meg minden.. + úgy emlkékszem rá..ennek a gyári készletéhez mintha lenne 3 féle középső rugó... lehet csak nekem rémlik rosszul. ..
de mindegy mert ehhez csak egy van...ugyhogy annak a variálásával..nem kell vergődni...
mondjuk elég lesz a 3 és 5 tizedes hézagolókkal majd kijátszani hogy mennyi is legyen az a kupli hézag...1mm..1,1..1,2..1,3..1,4..1,5..1,6..1,7..1,8..1,9..2mm .. 2mm nél biztoas nem több mert ahogy nézem annyi mozdit a nyomólapon a sok kis golyó és..
a 0,3mm.. és 0,5 mm alátétekből..0,8 mm felett már akár tized mm lépcsőkkel is be lehet állitani azt a hézagot..ugyhogy lesz varia..
gonzó..
a húszezret ..azt mi is kb mint elméleti odaadom egy napra ..de vigyázzzál rá külömben kitöröm kezed lábad kategória..
egyébként meg .. konkrétan idejönne valaki 20ezerrel oszt akkor sem adnám oda
igane néztem ezt a holtjáték darótot ez kb 1mm...meg demzsóti is mondta hogy az övék fajta csavarost azt egy fordulat meg egy kicsire kell belőni.. és azt mondta kb ..1mm a menetemelkedése a csavarjának.. ami ..1....1,1mm körüli hézagot jelenthet..
de mondom..ezt majd pontossan meglállyuk ha bekalibráltam a gépet....
az erőből nem vesz el..sem a nyomatékból..ha el is venne.. hát az 570 az az ami erejéből tud kölcsönözni..
azért mond6ják hogy elvesz az erelyéből..mert megszokja aparaszt a 3dikban van egész nap oszt megy.. és harmadikban csak nehezebben kell indulni egy gépnek mint 1ben
mikor meg össze zár.. akkor meg onnantól ez sem vesz el erőt..
és össze zár..nem gonzó..eléggé hamar..
előszür nem fogtam fel amit mondtál hogy öninditó hiánya miatt a reklúz..de aztán rályalyöttem.. mer okos is vagyok nem csak szép és kövér..
mert igy soha nem fullad le..nem böffen le...tehát nem kell öninditani..csak reggel berugod ..oszt megy egész nap..
illetve azt az egy káét berugást azt meg tudod oldani...ugy ahogyakár mindég egy fatuskóról mikor kajáltatok és csak arra az időre leállítottad.. mert nem vagy lusta ilyenkor berugni
pityusziksz.. leirás meg ilyesmi..
van egy doboz telis teli kacatokkal.. oszt rakd össze paraszt..
zsirtv jól beetette bontóst a készlethez rakott ismeretlen kuplikosárral hát nem kis időbe telt mire elmagyaráztam bontinak hogy ez a kosár.. ez nem ide való kosár..
de végül is belátta ..tehát hajlandó a felylődésre
amúgy a dobozból zacskóból szerelés az nem könnyű főleg ha nem is te szedted szét..de raktam ár igy össze..telszkópot(simóét) egy 470 husaberget..meg romett kadétot is...ez a reklúzer ez azokhoz képet semmiség volt
lyakó..azok mondják akik használnak ilyet.. lebuktál .. a használnak az többes szám.. és lyelen idő..
és ha a csinos csimmáskancának megy.. akkor egy ilyen lyaúképű srácnak.. gyerökjáték még elsőre is..
mondjuk az sima z stra az kicsit más..pont mint a dföldwáry pityusz féle robbantott ábrán..
ugy olvastam déved..
dugnám segbe ha ugy felrugná motoromat 0:35nél..
nem de nem csak nulla 35nél és nem csak segbe
Kiváncsi vagyok hogy hogy muzsikál majd....sajna nekem csak itt állt a garázsban egy fél évig...hogy majd betesszük...de nem lett belőle semmi...Zsír jogosan baszogatott érte...
de ugyis megírod h milyen lett a kupli....
Azt azért nem mutatták, amikor a kb 90NM el lehúzott KP csavart fellazítja meg lehúzza
Motorozás szemponjából örülj, hogy ott laksz.
A helyedben ha van szabadidőm bevállalnék külföldről gazdag csávókat kicsoportos extrém enduró vezetésre (több napos, esetleg szállást is intézel, kaja, stb), meghirdetném neten, első pár alkalom kisebb áron, hogy legyen híred, aztán ha jó helyre viszed őket, meg élvezik is, gyorsan híre megy és menni fognak hozzád az ismerősök ismerősei, stb. Ha jó képességű manusokat fogsz ki, még lehet élvezni is fogod te is. Persze ettől függetlenül mehetnél a nagyokkal is, amikor nem vezetsz csoportot.
A videóidból meg lehet ízelítő a terepről, stb, ki kell találni okosan.
Persze ára haszna, arra gondolj! Lehetséges következménye a megnövekedő motorosok száma miatt, hogy ott is basztatnának, vagy akár egy írigy ember kell és keresztbe rakna neked, akár hivatalos szerveknél jelent fel, stb.
Nálunk itt ezt nem lehetne megcsinálni (még hivatalosan sem) nincs rá terep és rengeteg az írigy ember, az a jó, ha minél kevesebben vagyunk, akkor az a kevés még talán tud motorozni.
https://vimeo.com/ondemand/mot...
Röviden leírva, csináld azt, mint a kipörgégésgátló
Ilyenkor bele-bele csípni szokás, folyamatosan csúsztatni nem.
folyamatosan csúsztatni máskor szoktuk, pl ha kitartod a motort helyben egykeréken és mahinálsz az eljével(forgatod, stb), addig folyamatosan csúszik a kuplung.