jó azéé nem alapról indulok, csak egy két jó tanácsot elfogadnék, merre kell fejlődni.
sokkal jobban érzem a gépet aszfalt úton, mint előtte bármikor. erdőben motorozás nagyobb rutint adott! már már stuntridernek érzem magam.. lehet össze szoktam a géppel de erdőben más.. egy két tanács jól jön.
Kezdjük a kerékpörgéssel, jöhetnek az alapszabályok
Amit tapasztalatam szárazban, hogy menet közben sokszor rá kell kuplungolgatni, vagy akár kisebb gázon menni, sokkal jobban haladsz, mintha odabaszod a kopp gázt és csak üvölt a motor és feleslegesen pörög a kerék.
Létezik elméleti fizkai magyarázat is a dolgokra.
Akik úgy tanulták meg, hogy ráéreztek, lehet nem tudják elmondani, mit is csinálnak, akik meg az elméletet ismerték meg előbb, kevesen vannak, s már ők is elfelejtették, érzésből nyomják
Ennek ellenére jó pár dolgot biztos tudnak mondani, főleg azok, akik még msot tanulják és emlélkeznek az elméletre is
Alapvetően mindig az a lényeg, hogy legyen tapadás és a legjobb, valamikor meg pont az a lényeg, hogy a lehető legjobban tehermentesítsd a motort (ugorj el róla) pl amikor át/fel kell lépnie valahova, aztán máskor meg pont meg kell nyomni a hátulját, hogy legyen nagyobb tapadás, mert menet közben a surlódási együtthatón már nem tudsz változtatni, a gumi fent, csak a nyomóerő marad, amivel növelheted a surlódást.
Aztán ott az fránya kerék mennyire pörög dolog, valamikor akkor haladsz sokkal jobban, ha nem pörgeted annyira a kereket, valamikor meg pont azzal, hogy pörgeted, de az se mindegy mennyire (pl sárban de ez is gumi függő melyiknek mi a jó)
aztán olyan sosincs, hogy STATIKUS pozíció az jó, mindig DINAMUKUSAN KELL mozogni a motoron, akár oldalra akár előre hátra, s ez igaz a gáz és kuplung összehangolt kezelésre is, mindig amit a helyzet kíván, tuti vannak alapszabályok, amit össze lehetne lapátolni, ha szépen megkérjük azokat, akik tudják.
A benzinbe kevert olaj mindig keni a motorod, meg a külön olajzás is, ha működik
Részemről az avart választanám, a szűz talaj általában mindig jobb, mint a szétrúgatott.
Látom itt minden a régi, főleg az állandó nyírás, veszekedés
nah de. Kérdés: felfelé menetben kitaposott szekér nyomban, vagy az út mellett fák között, avarban menni jobb? Mert az úton a vízmosást mindig megtalálja az első kerék V-alakúak a turista utak... 2T motorfék üzemben is van kenés, egy két gázfröccsel?(lefe menet kapaszkodva)
Puha vagy a kemény hátsó csillapító a jobb mászásnál? Gondolom az a jó ha hátul ülök egészen akkor leérnek lábaim, -összeül a gép.
Dewo..ennek a teteje ami szopatosabb.de befele mar konyeden mennek.Mi mentunk olyan oldalon be hogy 1km keresztul fogtuk a motort a szikla tarajon,lepkedve,hogy be ne essunk motorostol,es a bemenetel jobban elfarasztott mint a maszas.Vannak ennel meg sokkal mocskabbak is...de ebbe ez a szep
A motor megvásárlása előtti próbanap "nyílt nap" volt! Vagyis motorozás után kifizeti és hazaviszi! Vagyis komoly vevőknek ez jár! Az biztos hogy csak így lehet jó döntést hozni 1 motorvételnél,hogy tetszik-e vagy sem.
én nem követem részletesen a dolgokat de szerintem millios nagyságrend lehetett :) vagy esetleg egy feljáron kiprobálta viktor a serkot. de inkább az előző hogy kibérelte miliokért.
kafa a vidi...
konkrétan sírwa röhögtem rajta...
és ilyen emberek szavaztak...az értelmiség aki belefáradt az meg olyan értelmes hogy nem nyilvánit hajlandóságot a szavazásra..csak ugat..
hogy szar egész
na bontós megtaláltam a következősportot..ami ugyan za mint a miénk csak...
kicsit keényebb..na itt osz lehetne okoskodni hogy ki bir feljönni ...hol..és mennyi idő alatt...
viszont ezen a kamerán ..olyan szar a képe hogy a kis faszálító kocsit 4 perc körül..alig lehet kivenni
ez milyen kamera.. góprÓ http://youtu.be/aon4AWDg_fY
a kamee szálytépésben semmi roszindulatú(mint amúgy semmi másirásaimban sem!)dolog nix..csak cinkellek...
tőled független volt a döntés.. de olyan szempontok alaplyán amiket te is irtál.. és hidd el ..nem akartma behülyézni azza hogy veszek egy szart ..30-40 ezerért aztán meg ácsinózom a 130 ezresre..
ezért is verttem meg a 17ezrest .
0,5re a tréylfát...
déw volt a mindennek okozólya.. mert neki volt ami olyan helyen mutatta a videót ahol én is megyek.. és az jó is volt.. lyobban tetszett mint amit ..talán ini rakott fel az övéről...
+ képbe vágott a sok infó amit kaptam tőle...
ugyhogy ezért lett az..
aztán meg hogy ez a második menet ..ezzel már nekem 100% mutatta hogy jó vétel volt..
déw
azt el sem merem mondani hogy a z456789tíz féle ráátok fogott a kicsi bergen és a hátsó teló az..(az átoktól vagy a sok simogatástól )..elfostosodott..ugyhogy az most nix a gépben...
szóvla AZZAL a telóval a héten már nem megyek halytani...
mert ezek a mocskok...ezek már megent szervezik a menetet a 7re.. de nem merem leirni mikor ...mert, megint..
de leszarom leírom...mikor lesz..
hát nappal .
lyódos meg már a lyöwö 7re táblázta a halytás...ugy lám nem lesz kis pihenő sem...csak az eső menthet meg minket.. ( hogy ne a porba hajtsunk )
zé...
a trélyfát 0,5re téve...
ha nektek sok volt a múltkori szombati rássenházai vezetés.. és másnap is sokk volt bontós csani golden féle vezetés...
akkor a takiékat az isten is neketek találta ki...
ők a médium.. a közép érték...
és ők szeretik is pátyollgatni az embert...
nézd csak meg pár éve még jó párszor hajtottam velük...
nézd csak...öket sem zavarja sem a sár sem az hogy esetleg január vagy február közepe van... http://youtu.be/jIef8OdksMI
sokkal jobban érzem a gépet aszfalt úton, mint előtte bármikor. erdőben motorozás nagyobb rutint adott! már már stuntridernek érzem magam.. lehet össze szoktam a géppel de erdőben más.. egy két tanács jól jön.