Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hasonlat az nagyon tetszik BE talált!
z467 Teljesen egyetértek veled! Kár hogy így alakult, de biztosan lesz még rá lehetőség hogy menjünk EGYÜTT 1 fsza jót!
.
lya az más.. az igen...
ha a vezeő tartja fel a sort már érted hogy akarom mondani.. akkor azért lehet erős 11 fővel is ..de egy hiba ..és áll az egész banda...
robiúrnál mikor voltunk a romaniacs nyomon.. mikor először ..5en voltunk.. és mikor másodjára.. még jött két nagyon ügyes rálydel..már akkor változott a megtett kiló..méter...82 ről 70 re...
de nem gáz úgyis nagyon kafi volt...
a rod6dt tévészeréelővel van akkor a hiba.. én az egsztrém sportost akartam beköttetni erre beadta a lyugó kettőt...
a köcsög . .
de már híwom is a szolgáltatót

ne pazarold az életed ...
üsd a billentyHűt mes-élj még
lehet 11 fővel menni.. még 123mal is...
csak legyen zászlós nyom..
mert akor lehet...
mint a pililyanában is..
ott volt a zászló meg a racéból visszamaradt erdei nyom... na ott nem kelet váárakozni. mindenki nyomta a tempó és gó...
de kint mikor vadban megyünk...ez a 6 fő nálam ez a kritical weight
persze igazán .agyon nagyon ütősben.. az 3.. de ha pl ketten megyünk.. (csak 2-3 ember van aki igy is kijön!)akkro az még erőszakossabb konkrétan vna hogy hátra sem nézek csak kicsit fülelek...
és tudom hogy megent itt van és még lehet húzni a gázt...
mondjuk multkor lyódos igy maradt el egy egyenes szakaszon...
hátranéztem. jön.. 10m mentem rá egy ösvényre... és lecsavar.. vége lett....kicsit visszaveszem a gázt... hátranézek semmi...lassitok megállok...halgatózok..semmi..
fordulás visza ... gurulok szépen ovatosban... nehogy telibepofába találkozzak vel csőgáz 3-4en
aztán visszamentem addig ahol hátranéztem és egyszer csak ott volt..ő is visszajött
mert mikor hátra néztem.. egy 10m múlva meg elfordultunkjobbra.. na mikor hátranéztem .. ő 1 sec múlva megált piszkált valamit...
aztán meg... mikor felnézett.. már sehol nem voltam...mert én meg azt hittem jön.. oszt..megált egy pina nyalatra

lenyeg.. 11 fővel ha ütős a dolog az ..érdekes.. de attól még lehet ütős...csak
Biztos a jugó kettőt nézted de tibcsivel egyszerre értünk a kritikus pontig ahol ő kioldalazott balra én meg jobbra a nyomon!
De már nem érdekel nagyon lenyugodtam, megbeszéltem magammal a dolgokat nem érdemes pazarolni rá az időt meg a billentyűzetet.
A motorozás is olyan mint a gruppen sex ha kimaradsz szarul esik!
Dehogy osszeszokott...Fiatal titánok..Zsoltika 18, Attila 16, evesek de nem ersz veluk..Zsoci meg elől, Domi, Toni, stb...
Tudnak...ki ismeri őket tudja hogy mennek
loki...
nem állítottam én semmit.. a buszon van az hogy a magyar nyelvet használod.. mert
mit kérdez a magyar... mit állitunk?..
hát a széket állítjuk a buszon

ez annyira karaj vicces...

szoval loki.. kint volt kis teszt nap...
olyan igaz amiről dév is álmodik...
egy régi haver egy kereskedőtől kapott egy one délyre egy shercó 300..2015 gépet.. egy kettő tÉt...
de az azért úgy volt tesztnap hogy azért ez .. ez azért fizetős tesztnap.. tehát van egy ára. ugye amiért ott alatta a neú gép...de azért ment is vele egy egész napot.. ami ugye nem mehet ingyé..
na én ennek a tsztnapnak a hasznát fölöztem le ekkor..14.10kor..
mert én meg ingyé mentem a szerkóval egy teli le illetve fellyárót
ingyé.. a haszon lefölöző voltam
lefelé a berghez képest ..majd meg döglöttem...
de felfelé .. olyan vegyes érzelmekkel voltam...
mert végül is felment... és nagyon igazándiból amit el is felejtettem 4tnél erőszakolni,..hogy simán ezen a talajon.. ezen a meredeken is .. marad fokozatban.. és kicsi kuplival.. elvan..
na ez is tudta.. ugyan ezt.. igaz nem 3ban ..de kettőőben szépen felbörrögött.. a gázfreccsekel variáltam mint a 570nél is..

aztán ha már ló legyen kövér..
a mellette levö 2012 300exc is kipróbáltam...
hogy legyen összehasonlítási alap...
hát lett is..a ktm 300asa alul sokkal hervatagabb..konkréta a serco után... hát nem jutotam vele fel...
felül megy mint a beteg lÓ.. jócskán elmarad a szerkó..(csak 1-2 lóerő!lehet ez..mégis agereszivebb a ktm) de elfolyatásban a szerkó vitte a primet..és az hogy egy 300..50 ló keréken vagy..52..az igazándibóül midegy is... a lényeg a szerkó visszaesett fordulatszámon is a nagy tepedt estemmel szépen operált felfelé a gázokkla.. mig a ktm.. az visszaesett fordulet(3000-4000/ percről bezsélünk!) onna nmr ne vette kupli nélkül a lapot .. mikor meg nem vette és rátoltam a kupli akkor meg nagyon akart menni de aztán a fordulat visszaesett és megent nem ment...
ott a teteje előtt 10m re.. ott ráhagytam.. mert sisak ekkor nem volt rajtam (csak a szerkó tesztkor.) és nem mertem kicsit sem megpróbálni hogy vagy hanyatt basz vagy felmegy..
illetve a 2t vel nix rutinom...szóval.. nem kell az hogy behülyézzek

lényeg mind a kettő jó ggép.. de ha lenne választás... akkor a kettő közül a kéket választanám.. amivel mentem is a vidin..
alul nagyon 4t.. és felül is! nem lendül meg hülyegyerek mód egyszser csak...nagyon egyenletes és erős..szóval nagyon jó.. + öninditoval együtt ..olyan 105 kilcsi..
próbálgattma még zorrózni vele...ezzel a gumi is lett tesztelve...de az is hibátlan volt vele...
ha nem lenne a bergem.. .


de van és ezért nagyon is maradok az fe 570nél
Akkor az 1 jó összeszokott csapat lehet, az a legjobb
én meg azt olvastam reggeli kávé mellé hogy : "kiengesztelem a szived egy pinával ,..egy béke pinával...
nálam ez a 11 fős jo motorozás totál a hihetetlen kategoria....
elhiszem meg minden, azt is hogy jo volt, csak én még nem éltem át hasonlót ezalatt a pár év alatt...

szerintem a 4 a tökéletes szám, max 5-fő olyankor lehet igazán aktivat menni elég extrém helyeken...

bár mostanában egyedül sem jutok el sajnos...
derűs lelkekben gazdag ölelős szép napot csÍnálok-mindenkinek

ez jó kis megbeszélős összevitetkozós de aztán kibékülös(nem is volt harag szívemben) megbeszélős megmondós gondolatébresztős dolg volt tegnap.. a motorozásról me gszó sem esett.. pedig épp mesélini akartam mikor zéjöt megtámasztom viket a falhoz ököllel belépővel..
hát szabad ilyet...

az ominózus bunyós pityu napon...
jöttek is a népek, sokasodtunk szépen a szálláson a délután folyamán..mert
a reggeli 7 főből(ami mégis szerdán volt ..) abból estére kelvén lett..15...
na az másnap úgy vágták ketté hogy 1cŐ csak...nem jöttek .. 2dikvárakozás közben.. a 3as kocsiból csak egy ért oda.. na azt egyszer csak mondták..indul a menet...
oszt mentünk...pedig ott még az egy kocsin belüli együtt maradós téma sem élt..csak a menet..

de ez nem is ide tartozik ez csak egy történet volt a soKK köz. .ben

amúgy z45678 racerhaver.. igazad van.. abban a témában..
sajnos az amirő irtam nem vág ide.. hogy mi volt 2-3 hete..de mégis szögesen idevág..
ennek ittunk meg a levét..
figyeld csak..
a mi tímünk szemszögéből..
napkezdő...
várunk.. várunk...
még tibcsi úgy ahogy..de a másik a kis sxf 280..az még a feléigsem jön..(hogy tecnikszka vagy lábfályás vagy az hogy alacsony vagy és nem ér le a lábod a lábtartóról ...nem tudni..de nem nagyon jössz..ameddig lelátok még addig seem....
pityusz viszont ot van egészhamar..hogy hol jön nem tudom és nem is számit ,casak az számit ott van..

na egy 10 perc után találtam ki hogy .. akor megszüntetem a szenvedésünket..(nem a tiéteket akik még mindég sehol nem vagytok )a miénket..mert ti motoroztok..mi meg szenvedve várjuk hogy jöttök..szóval megszüntetvén szenvedésünket.. mondtam kiabáltam lefel..hogy menjetek ki a bal oldali patak felé.. oda mi lemegyünk..
le is mentünk még 3-4 perc..... aztán .. mondom onnan felmegyük vissza a hegyre...és halad a menet...
felérek.. ezek a pár perc alatt felértek...és az előitéletek a tapasztalat a régmultból! az szól6ott belőlük mikor mondom hogy várjunk még.. egy 10 percet aztán mehetünk...
erre mondják.. minek..(a régmultból tapasztalatok alapján, aminek mind a katten..te is és én is!most isszuk a levét..)
há mondom mindjrt jönnek és kicsit még tudnak velünk jönni..
erre a válasz..dehogy is tudnak...hát látod.. a napkezdő alsó régióban kapirnyált...most is hol van...
há mondom..nem tudom.. de valahol..amarra hallottuk..talán a visszhangból..
aztán mondták hogy nix várakozás semmi értelme..
ti keten vagytok.. és nagyon sokszor..(legalább 6-8han me többször voltatok kint..nélkülünk! (ez szivfálydalom de nélkülünk) itt zarándban...
és majd megoldjátok azokat a feladatokat amikre vágytok.. mi meg arra amire mi vágyunk...

és nem vértam tovább mentünk...

szóval mondom..az előzmények áldozatai vagyunk..te is áldozat.. meg én is...

de remélem szívedben nix harag.. és ugyan úgy jókat motorozunk ezentúl is.. mint eddig is..
lökd a te történeted.. .én nyomom a mienkért.. jó kis fórum léeszünk ..
barátság okosság szeretetben..
racén majd tolunk egy sört.. már kete negyet mert én nem iszom alkoholt..
és kiengesztelem a szíved egy pipával...
már nem olyan pipával. . hanem egy béke pipával .
A tegnap mi olyat motoroztunk ahol 11 en voltunk...deee egyik patakbol ki,kis osszekoto,bele a masikba,felmenokkel es cikicakikkal..es ugy haladtunk majdnem mindt ha kotelen huztak volna,vagyis jol.
Ne maradjon szégyenbe a gas gas
Jó reggelt mindenkinek! ZARI visszacsalt a fórumra mondta hogy jó témák vannak nézzek bele 1 kicsit. Most volt 1 kis időm 0:53-kor de nem változott semmi, mert mindig van valami kis vita vagy félreértés. .
Egy pár gondolat az ÉN szemszögemből!
Én személy szerint szeretem az összes enduros motorost, mert ugyan azt imádják mint én, motorozni a természetben!
Ezért már lehet szeretni valakit, de az még nem azt jelenti hogy szeretnék is velük motorozni!
Pl. Jarvis-t és Johny-t is szeretem , de nem szívesen mennék velük motorozni 1 teljes napra, mert úgy érzem nem tudnám tartani velük a tempót, és nem szívesen mennék fel vagy le olyan helyeken ahol ők, mert talán szükségem lenne a TAJ kártyámra
De szeretem a kollégámat is akinek van 1 KTM 450exc-je és közel 10 éve motorozik de soha nem volt még erdőben, NA Ővele sem szívesen mennék motorozni mert akkor rajtam van a felelősség hogy ha olyan helyre megyek amit Én élvezek (valószínű Ő meg nem) ott meg neki kellene a TAJ kártyáját kikészíteni.
Lényeg a lényeg Igazából akkor tudsz 1 Qva jót motorozni ha KB. ugyan olyan képességű és hasonló kihívásokat kereső és szerető társat választasz magad mellé, és ezt még akkor lehet fokozni ha több (Max 5-6) fő van aki egyforma tudású!
A Max. létszámot azért írtam, mert 1 nehéz feljárónál (ahol mindig meg kell várni a következőnek hogy az előtte lévő feljutott-e, mert különben ő sem bír felmenni) szóval ott is az első ember aki indul Kb. 5 perc míg felér, és ha mindenki hiba nélkül megcsinálja akkor a 6 embernek 30-perc azaz fél óra 1 feljáró! Szóval ezért nem mindegy hogy hányan és KIK mennek együtt hajtani!
A MATEMATIKA A HIBÁS! Hogy MIÉRT?
Ha csak min.1 gyenge láncszem van a csapatban akkor minden nehéz helyen várunk min.10 percet akkor képzeljétek hogy 30 nehéz helyen 300-PERCET vársz vársz és vársz!
AZ 5 AZAZ 5 óra bassszus!
Az azért nem jó mert szinte csak annyi idő van egész nap a hajtásra!
Úgy hogy fiúk ne haragudjatok senkire mert szeretünk titeket!
CSAK AZ A FRÁNYA MATEMATIKA NE LENNE . Mindenki mehetne mindenkivel és HA még az IDŐ is megállna 1 NAPRA , akár 1 napot is képesek lennénk várni mindenkire! VAGYIS CSAK VIK! Mert ő nagyon szeret várni, de csak akkor ha Ő van fent egyedül és a többiek meg lent szopiznak

Remélem jól látom és gondolom ezt a dolgot! Ha mégsem akkor jelezzétek mert a hibáimból tanulok én is! ÜDV mindenkinek és további szép HÉTFŐT mindenkinek!
Zari! nem tudom, hogy mit állítottál a motorodon, de 14:10-től egész jó hangja lett
Kafa Látom bevált a kamera

A zenét alatta vedd halkabbra, ha tudod, szerintem jobb, ha hallani a motor hangot is.
Milyen állapotban ömlik? Fektetve?
Ha állítva az biztos baj, hogy túlfolyón ömlik a benya, szedd szét a karbit és takarítsd ki, meg nézd át, az úszóházat, tűszelepet, úszót.
Lehet csak kosz ment a benyába és a tűszelep nem tud zárni.

Ha ezután meggyógyul, ez volt a baja, ha nem, akkor van más is.
Szerintem nem mind1, hogy ismert nyomon mész, ahol már kívülről tudod mi jön, mire kell figyelni, megvannak a technikák a nyom fejben, vagy pedig vadidegen helyen elsőre.
Előbbi könyebb, szerintem.
Estét
Ja akkor bocs.Össze tévesztettelek valakivel.
mondjuk ha nem szervezett a túra és meg van beszélve hogy bármi lehet, akkor meg nem is gáz
ilyenkor csak becsattintja a tokba az ember a gps-t aztán sár előttem por utánam