aztán jött egy veretős felfeé.. ott rá ébredtem.. ha 3 nyéle nvan...és az alján tudok lendületet szerezni..azért feljukhatok mindehol...
csak legyen nekifutási lehetőség..és ne törjön meg a lendület ...
+ a nem zarándi lapátolós részeken..meg szépen vitt...pl a kékpataoból jobbra fel.. ott a pirellitől jobban tolt felfel...ott sziklás a talaj nagyon..ott mindég nyálkás de nem tud lapátolós sár lenni...na ott dolgozott jó..oda a mitasz extrőm az meg ..nem legjobb.....
szoval a gumi anyaga az ..jó..de a bütykök zártsága sűrűsége.. az nem teszi lehetővé a erősebb sarat...
ha már lapátolni kell és zarándban van sok olyan...akkor baszottul nem halad.. kapartatni azt kell itt ilyen sárban...nem lehet tolattatni...
de végül is ..az egész napot megoldottam vele..igaz rendessen forgott a kicsi berg.. meg a 3dikba is lyó sokat beváltodott az a váltó.... olyan felfelékben ahol máskor simán elég a kettő....
okoskodni kellett a lendületben tartáshoz is...
de megoldott az fe 570 mindent ...és iszonytat jó, erős, fej fej mellett megküzdős,de sikerélményes hajtás lett a végére...
aztán már hazafeél jövet ..egyszer csak.. az eleje elkezdett surlódni..
lenézek..a tárcsa már megkarmolódva...össze ragyásodva.. első fék is egyszer csak mikor tolom és nézem hogy mi van..el elment...még jó hogy alattam 1m re ott volt a fa aminek izomból sikerül .
azt kérdi lyódos ..röhögés közbe.. te ...mit csinálsz
a sár a szuper delta betétet..azt úgy fogyasztotta el a két millimétert..hogy.. .
ugyhogy hazafelé.. rendesen figyelenm kellett meg pumpálgatni az ta féket..de azért a kékpatakból a duplakilyáróra nekimentünk...
mondom rohadjon meg .. úgy is feljazom magam ezzel a szar gumival is..
ugy is lett..
de a felső kilyáróban..ott rendesen kiszoptuk a hegyet.. azt utolsó 1 m..nem adta magát könnyen.. és visszafelé első fék nélkül az konkrétan.. be voltam szarva ..mikor hülyézik be ....mert akkor ...nagyon fog fályni..
a mx 51 meg kifelyezette ellenem dolgozott..mert nyomváltásnál.. jópárszor indokolatlanul... mellém jött a hátulja ..még letoláskor is
leht egy ritkább..mondjuk felezett bütyöksorral me gműködne nagyon faxán..mert mondom a nem lapátolós sárt kivéve.. ment rendessen felfelé...
a kenda k774 is egy amig nem lett minden második oldalbütyök kivágva... addig a legkissebb oldalazásból is kiszoptatta a parasztot...de utána meg ...sokan nézték már hogy ők nincsenek fent.. én meg a kopott szutyok gumimmal
ezt még kiróbálom...mert amúgy meg .. jó tartós gumi.. jó annyaggal...keménytalajos sáron... is jól visz..csak lapátolást igy a zárt bütyök kialakitással ne kérjen az ember
Ha megnézed a hirdetést, láthatod,hogy lassan 1 éve lett feladva, ki tudja meg van-e még.
Mellesleg valóban ennyit utazni egy gas-ért?Itthon is van ilyen 125ös gas,de ennyi pénzért már motort is lehet venni... és igaz, hogy 125-tel csak az endurozzon aki tud is motorozni,inkább 200as exc-t nézz,van is az apróban 500 jó magyar mátyásért,vagy amivel még könnyebb lehet a 250 4T enduro... az is akad elfogadható ennyi pénzért...
aztán a hegy túloldalán le ..bel a az első pataknak nem is nevezett mert mindég száraz..2-3 méter széles szinte viz szintes vizementes sziklaszőnyegbe..
na az a sziklaszőnyegen most rendessen hömpölygott a viz
félő volt néhol ..nehogy behülyézzünk egy derékig érő likba
de sikeresen vettük ezt is..
aztán a végén egy nagyon meredek oldalra tartó iszonyat gyökeres rumpli..feljáró ami ha nem sikerüln még szárazba se jó lefelé.. nem hogy igy de jó a gumi.. meghet..
és jó is lett a végét elkishitűsködtem .. (jodli került mert úly motorral .. it lefel.. még az elején..nem kéne behülyézni..)nekem ott volt a demoklész kardja hogy lehet le kell vissza menni...de jodlis is ott volt.. stabilizált hogy meg tudja egyáltalán állni egyáltalán..a motort mellett ..majd egy hihetetlen helyről elinditott zorróval fel azt a pár métert ...konkrétan alig akartun hinni a szemünknek..bakker meg sem csúszott befordult és már fel is jutottam...
na mondom.. eddig ez a legtutibb gumi..az nem kérdés..
de a nap végéig semmit nem kell elkiabálni.. az sem kérdés!
mert átkospatakot megbeszáltük inkább viszafelé.. (mert csak átkos az és a viz si sok.. és a védői lyódosnak a postán pihennek még.. ugyhogy ..inkább majd visszafelé.)
de azért a pösti följáróhoz a (patak végén az a kilyáró)azt nem hagy6juk ki..
na annak az aljához úhy szánkáztunk bele rendessen volt zabszem a seggbe.. mert az alján a nagy fa...ott oszt belehet hülyézni főleg igy ...4m magasról csúszva
lejutottunk..
jodos beált az induláshoz.. majd kishitű gázzal.. de majdnem feljutott...de azért nem..
na mondom .hir iz de tálym..itt az idő...
2 padlón kapirnyálok a merdeken fel a párkányig..onnan meglövöm.. és a teteje előtt...egy lehetette....elfogytam
de nix gáz.. felállitani sem tudom.. a lábomra nem tudok álni...a motorba kapaszkodva lecsúsztam a kritikus pont alá....valójában nem is .. csak mondom.. jodlis még alattam és visszafelé tart..akor én is rádob6ok még egyet...
na amig én küzdöttem hogy a talpaimmal legyek a öldön és ne a motorba kapaszkodva térgyenn csúszva lefelé addig jódos faxán felrajtolt...
na jól leszotma a hegyről maga a mpárkányig .. beleáltma jodli nyomába..
és onna ..
nem indult meg...szitne sehogy... aztán csak kapirnyált a még meredekenek sem mondható gyorsitási szakaszon... értetlenkedve azért csak téptem a gázt.. igy másodikra...kín keservessen de feljutottam 3/4 déig.. (elsőre meg ..95% ig )
aztán megent vissza szánkózás a párkányra.. épp a széléig mindég meg sikerült azért állni.. .
na ezt követte még 3-4 próbálokzás..eleinte a feléig jutottam fel.. aztán a negyedéig sem...
aztán..mondom..ezt nem hiszem el..egyszerűen.. a lapátolos egyre lapátolosabb sár.. az kiszoptat.. ami mondom még egy midhard xc keménytalajos gumi is csanival még talán esősebb sárba is .. könnyeden felvisz...
ez meg...
na le az aljába és a bal oldali hegyre fel..az a kerülő nyom..a B-é(nább aknak )vagy inkább a B-ukottaknak
na .. tudván hogy a gumi a zarándi lapátolóson.. nem csinál semmit.. igy nem kellett nagyon a kuplival törtödni..2 nyélen nekirajtoltam arról a 2m méteről amit kiad a patak alja..
na..gÓÓ....
felutottam egy lankásabb részig.... ott már éreztem..ezen a semilyen helye 2 nyél.. még ehhez a gyönge nyomhoz is kevés lesz..
szúrtam egy harmadikat....és nyél..a motor úgy vette a lapot a épp csak felfelé lépkedős sebességű haladáskor is ...mintha üresben lett volna...és a felfelé haladása épp csak nem lassult be...de legalább már haladok felfelé...
mert már baszottul nem akarok visszamenni...
felértem...
mond..na haver.. itt rendessen szopás lesz.....
bár én vagyok a vezető...ugyhogy lehet könnyiteni azt a tervezett nyomot...de az nem én lennék..
ugyhogy
megtöröltem a szám.... és felkészültem a hegyoldalainak lenyalására..
hogy kinyalom a mélly bugyrokbóla a sarat rensessen
kis tündér mese a tegnapról ..mert olyan igazi mesébe illő volt az tutti
zsóti..
nem gondolnám egyáltalán...
aki akart jönni az ott vÓt.. ki meg nem akart az meg azért nem volt ot mert úgy gondolta jobbdolgok történnek majd vele ha ehejett mást csinál...
este fél 7 felé.. már a családi vacsi is befejezve...mikor csereg a mobil...
egy napsugártímes barétom volt az ...mondja hogy úr isten milyen okádék szar idő volt...kár lett volna ma motorozni..
...és egy igazi haver nem rontja el a másik gondolkodás menetét....
így én...azt mondottam a telifonba amit hallani akar az ember.. a mégpedig a gondolata megerősítését ...
mondom: ja.. okádék idő volt.. mi sem mentünk..visszaléptünk..jódos is meg én is..
ugyhogy nehogy azt higgye hogy itt szar időbe amikor nem leeht csinálni semmit.. csak bambulán nézni kia felyből...mi ott kint meg baszott jót megyünk..eső mentessen 14 fokban!
szóval itthon szópó van ..mi meg.. kiba jót mentünk..
ezért csak a lélek simogatása végett mondtam ezt neki...(mer amúgy olvas.. Ő is )
mert a legfonotosabb dolog..a lélek...a belső gondolat azonosság..az köti össze a barétokat is és mivel én is a tím tagja vagyok.. nehogy kitagadőódja mert nem napsütésben mentünk..ezért ezt kellett tennem
valójában meg ...
reggeli köpönyegradarképen láttam hogy hajnal 2 től szakadt kint az eső.. miközbe akkor itthon meg 100km arrébb nyoma sincs az esőnek..de 5.50 már látszott hogy az eső.. 6..fél hét fele már kint is eláll..tehát sárban lesz a menet , de nem esőben..
ugyhogy gó...
extra jó időbe kiértünk és fél tizkor már a jócskán párásködbe burkolódzott hegybe kezdtük...
az hogy ultra jó sár lesz ..azt láttuk a panzióhoz mentekor
de nix mit aggódni.. a szupergumi az mx51 van fent.. éles mit a penge
napkezdő alján mondja jódos.. a mitasz egsztrőmre..hogy bakker ez csúszkál kapirnyál...
mondom na aggódj ..ez is..közbe meg.. ott alsó részeken a kemény tetejú sár volt...amin baszottul fogott ..de nem csak ép..hanem úgy rendessen érzem hogy .. nem kapirnyál csak tol!
na mondom itt baj nem lesz.. napkezdőre a sár ellenére.. baszott jól felment az oldalazóig.. lyodost nem tolta úgy a nagy bütykű eksztrémje...
felérek....pikk pak...nézem.. bakker lyó a gumi...
remélem bonti ha olvasod faxa kis történetünket...megbocsátasz a tegnapi kis .. füllentésem ért
na az van hogy gyergyÓ.. az azért.. na magyarból még a legközelebbi helyekről is.. ..900 tól 1200km odavissza..az azért oda böki..egy motor megnézéséért...ami ..mindig is lutri lesz...
amúgy normál esetben egy motor tulajdonossa mindég is valakinek ..sőt valakiknek az ismerőse..
de pla fórumon volt valaki akinek a a fele..ségének ilyen kis 125öcsije volt...tet fel vidiket is..
varó.. ha olyan a táv.. és úgy érzed érdekell...menny el megnézni.. de, ha nem úgy érzed.. akkor ne menny el megnézni....
ebben a részében nem tud segiteni a sok fórumokos ..bár tényleg.. ez a frábátó...ez lehet neked a gyógyír a problémádra
esetetleg deni blú... vagy krisztihány pampéra...
ezek mind nagy lÁÁtők..
mert egyébként a leíerás az ott van.. dugót cserélt..az nincs irva hogy milyenre...hogy úlyra..vagy esetetleg a régi gazdálya amivel hajtotta ..azt rakták vissza bele úlyra .. (mint a fáradt olaj és a kipihent olaj(ami a garagéban a fáradtságait kipihente és műár úlyra menetkész )
de ez sem számit.. egy beszélgetés a tulajjal ..az más elárul6 dolgokat....az azért segíthet
most volt dugo és gyűrű cserélve. azt írja nem? nem azt hogy kell...
azt meg ki mondja meg innen a fórumról, hogy oda volt-e rá figyelve?
ha csak nem valakinek az ismerőse. de akkor oda volt rá figyelve
sziasztok! szerintetek jó ez a típusa a gasgasnak? 660 at megér ez a motor? romániában van azzal nem is lenne gond de a leírásban az áll hogy "dugo gyuru csereve" nem tudom merjek e kiutazni ezért a motorért már az írás alapján is meg a dugót gyürüt egyértelmuen cserélni kell.. szerintetek oda volt erre a motorra figyelve? meg ugy alapjába véve jó típus? rosszat írnak róla http://www.kepesmotor.hu/gasga...
..hát ez tényleg jó.. .
én csak azt kivánom az ilyen megjegyzést hozzáfűzöknek.. mikor eloltották majd házát.. kinálja meg ezeket a szerinte potyaleső embereket.. .. nem legyen smucig... kinálja meg őket egy kis hideg üdítővel..
dév..
kamera ..full hibátlan.. sajna csak lefelé néz kissé.. .. igy a felvételeket erősen kell vágogatni..de igy is karaj lett
gyorsban..patakban..mindehol tű éles
a szuper mx51 dünlopp..sárban..még nem is igazán nagy sárban.. fullszar..konkrétan a száraztalajos pirelli scorpion midhard xc től..rendessen bénább...pedig ott is vannak kihányni valók..de ennél.. ez ultra gáz..(mondjuk kövelek..reszelős sziklűákban jó...de ahogy kicsit is lapátolni kéne azt a talaj...vége...the end...over
konkréta hiába própálá az ember kapartatni...szar marad.. egyszerűen.. .. nem csinál semmit..
száraz részeken és ahol nem a zarándi sár van .. ott jó..de a zarándi sárhegy...csúnyán kiszoptatja a parasztot ezzel a gumival....
nem is véletlen.. az van ráirba.. száraz taljos gumi..
ha nix ruggatva..amig tapad tol ez..meg oldalazóból is megy frankón ...de sárban.. ilyen zarándi sárban.. nem lehet tolattatni...ide olyan gumi kell ami éli..sőt szereti a túlpörgetést..
pl a midsoft pirelli.. pont amire azt mondjátok.. hogy az egy szar..na az itt jó.. ez ..ez ami meg amott lyó.. na az meg ide ultra szar...
de nem gáz..
teszt gumi le lett itt is tesztelve.. ultra jó fajta sárban
ultra nagy ment volt.. ultra jófajta sárral.. faxa eröltetett menet.. hiper jó ....
lya és 14 fok volt...
olyan igazi últrahibátlan talaj és idő
Domaszéken voltam az új husqvarna tesztnapon,meg már voltam KTM-en is...semmi nem volt az egész,csak "bérmotoroztatás"
Aláírsz egy nyilatkozatot,hogy saját felelősségre viszed el, kárért te felelsz,egyéb sallang,védőfelszerelésed legyen,és mehetsz...ha akarsz tekersz pár kattintást a telón,de minek...15percért? Itt krosszpályán lehetett menni,nekem totál full idegen volt,ráadásul a motor is enduro volt szal épp csak mentem vele,hogy milyen is az új 300as ktm blokkja... nagyon cukor!
Mivel az idő szűkében vagy a teszten(sokan állnak sorban) időd sincs rá hogy magadra hangold...max a végén beszélsz pár szót a szervezővel,hogy mit is hogyan merre az arra,blabla ami érdekel...de azt hogy gasgast ne vegyél azt a teszt nélkül is el lehet dönteni
KTM powa és "Csak a BerG"
arról,hogy jövőre a pálinkafőzés törvényt is módosítják és drágulnak az italok is...
Motor van, de minek...éven max 5órát mentem,azt sem erdőben, asszony még a régi,meló van, pihenésképp meg pecázunk..köszönöm kérdésed!
Hűtő témához még annyit,hogy a Lidl-ben vettem anno 700Huf-ért kétkomponensű fémragacsot,amit a Bálint is ír... egy haver hűtőjén kb ilyen sérülés volt mint neked....ott helyben becsumizoltuk,megszáradt,mentünk tovább...Rikizuzda is megmondja!Azóta is az a hűtű van fent, és legalább 2 éve történt...
Ma láttam a TV híradó 5 percét, hallom internetadó, 150 Ft/GB
akkor már nem is éri meg dolgozni, mert a fizetésem erre menne el. ebből se lesz semmi....
költői kérdés, vajon miről akarnak már terelni ilyen hülye számokkal.
Vagy ez lesz, vagy a csoda forrasz pálka, mert a hegesztő nem vállalta, de ráérek vele, a vízpumpa alkatrészem is csak jövő hét vége környéke, meg le kell bontani a blokk oldalát, stb.
csak legyen nekifutási lehetőség..és ne törjön meg a lendület ...
+ a nem zarándi lapátolós részeken..meg szépen vitt...pl a kékpataoból jobbra fel.. ott a pirellitől jobban tolt felfel...ott sziklás a talaj nagyon..ott mindég nyálkás de nem tud lapátolós sár lenni...na ott dolgozott jó..oda a mitasz extrőm az meg ..nem legjobb.....
szoval a gumi anyaga az ..jó..de a bütykök zártsága sűrűsége.. az nem teszi lehetővé a erősebb sarat...
ha már lapátolni kell és zarándban van sok olyan...akkor baszottul nem halad.. kapartatni azt kell itt ilyen sárban...nem lehet tolattatni...
de végül is ..az egész napot megoldottam vele..igaz rendessen forgott a kicsi berg.. meg a 3dikba is lyó sokat beváltodott az a váltó.... olyan felfelékben ahol máskor simán elég a kettő....
okoskodni kellett a lendületben tartáshoz is...
de megoldott az fe 570 mindent ...és iszonytat jó, erős, fej fej mellett megküzdős,de sikerélményes hajtás lett a végére...
aztán már hazafeél jövet ..egyszer csak.. az eleje elkezdett surlódni..
lenézek..a tárcsa már megkarmolódva...össze ragyásodva.. első fék is egyszer csak mikor tolom és nézem hogy mi van..el elment...még jó hogy alattam 1m re ott volt a fa aminek izomból sikerül .
azt kérdi lyódos ..röhögés közbe.. te ...mit csinálsz
a sár a szuper delta betétet..azt úgy fogyasztotta el a két millimétert..hogy.. .
ugyhogy hazafelé.. rendesen figyelenm kellett meg pumpálgatni az ta féket..de azért a kékpatakból a duplakilyáróra nekimentünk...
mondom rohadjon meg .. úgy is feljazom magam ezzel a szar gumival is..
ugy is lett..
de a felső kilyáróban..ott rendesen kiszoptuk a hegyet.. azt utolsó 1 m..nem adta magát könnyen.. és visszafelé első fék nélkül az konkrétan.. be voltam szarva ..mikor hülyézik be ....mert akkor ...nagyon fog fályni..
a mx 51 meg kifelyezette ellenem dolgozott..mert nyomváltásnál.. jópárszor indokolatlanul... mellém jött a hátulja ..még letoláskor is
leht egy ritkább..mondjuk felezett bütyöksorral me gműködne nagyon faxán..mert mondom a nem lapátolós sárt kivéve.. ment rendessen felfelé...
a kenda k774 is egy amig nem lett minden második oldalbütyök kivágva... addig a legkissebb oldalazásból is kiszoptatta a parasztot...de utána meg ...sokan nézték már hogy ők nincsenek fent.. én meg a kopott szutyok gumimmal
ezt még kiróbálom...mert amúgy meg .. jó tartós gumi.. jó annyaggal...keménytalajos sáron... is jól visz..csak lapátolást igy a zárt bütyök kialakitással ne kérjen az ember