Annyi eszembe jutott, hogy valószínű ha pl. MP4-be mented kisebb lesz a mérete, mintha AVI-ba, de nem tuti, attól függ milyen kódolást használ, tehát a tuti az amit írtam, hogy 1 perces anyagon ki kell próbálni többféleképp, melyik mekkora lesz és milyen a minősége, ha feltöltöd a youtubera. Valószínű a kisebb méretűnek rosszabb, de még ez se tuti, kódolás meg youtube konvertálás függő is.
Nem ismerem a szerkesztő programot, amit használsz, ezért mondtam, hogy nem tudom, ki kell próbálgatni és majd a tapasztalat megmutatja melyik a legoptimálisabb.
el kell magyaráznom valamit.. idegen.. amit nimród is próbál
az endúró gumik.. azok a 140= a 120 kroccgumival..
tehát egy 110 krocc = 130 as endúró..
amire te gondolsz és keskeny.. az a 100as gumi..
na az keskeny..
de hogy a kipufit mi nem karmoplja össz ..ha oldalra is raksz(és jégmotorhoz kell oldalra is!) azt neked kell kimérni.. illetve killyebbhelyzeni a kipuffancsot.. 1cm általában simán kijjebb tudod eröltetni...
lyégre csak is ezt...
a sima 6os csavar lyégen.. szar.. full jégbe nem harap bele ..túl vasstag.. ez meg hegyes.. mint atom... http://www.rappaicsavar.hu/ind...
Ezt nem tudom, ez csak feltételezés. Úgy tűnik neki kell állnom szerkezetileg megismerni a motoromat, mint ahogy te tetted, hogy mekkora méret fér még el pontosan. Most egyébként egy pont ilyen van a motoron és hát ugye könnyen elfér, csak berakni macerás, mert elég széles. Ennek ellenére a gyári kerék méretet 140-esnek írja. Szóval én úgy számolom, hogy a 110/100-as gumira ha rakok még anyát, esetleg menettel, akkor talán még az sem ér bele. De mivel nem vagyok ostoba, hogy vadonat új gumit lyugassak ki csavarokkal, így keresek egy kopottat. Ha annál az anyacsavarral együtt lesz akkora kiállása, mint a gyári guminak és ráhagyok még egy kis menetet úgy bőven jó.
Nem akarok önfúró csavart rakni, sosem használtuk, azt se tudom milyen, árban is nem tudom hogy jön ki, inkább marad a 6-os csavar. Ahh bőven nem kell hogy kiálljon 20-at, még 10-et se. Ha már a csavar anya ott pislog a bütyök végén már az is belemar a jégbe és fog. Lefagyott utakra mi is kimerészkedtünk egyszer. Hát úgy mentünk, mint aki még járni sem tud, de már motorozik tükörjégen egy porcelány készlettel a zsákjában. Barátomnak akkor lett kész a motorja és hát rendesen fel lett avatva, szerencsére nem az esztétikára ment.
Sidi crossfire 2 , sg 12 , tech 10, Vagy ha olcsóbb kell akkor: Forma dominator comp. De csak a sidi-ben marad száraz a lábad a nap végére.Nem bír beázni,csak ha térdig állsz a patakban,,,,,
túl rövid a lánc
sokan a belső részig tolják és onnan indul a láncnyúlás(pénzügyi okok miatt) a külső részig vagy épp szakadásig
amikor a yamahát vettem olyan feszes volt a lánc feszítő nélkül is hogy alig ugrott le a lánckerékről
Remélem, most már meg tudod csinálni azzal a programmal amit adott haverod, s lesz videó holnapra.
Tanács, kezdésnek csak 1 percet csinálj, azt töltsd fel a youtubera és nézd meg, s csak akkor csináld meg az egészet, ha a minősége jó!
Tuti lehet állítani kimeneti formátumot, hogy mibe mentse el,
s ha még azt feltöltöd a youtubera, az is fogja konvertálni, ki tudja mi lesz a végén, ezért előbb egy röviddel próbáld ki,
ha nem jó, mentsd el más formátumba és úgy nézd.
Halló Urak!
Nincs valakinek eladó kuplung kosara EC túhándridre? Tudom, Szatyináék, de előtte, hátha akad itt valakinek... Plusz hátsó féknyereg, és balos hűtő (250-re, de gyanítom mind a kosár, mind a másik dolgok kompatibilisek 200/250/300 esetében)? Köszi!
Nem ismerem a szerkesztő programot, amit használsz, ezért mondtam, hogy nem tudom, ki kell próbálgatni és majd a tapasztalat megmutatja melyik a legoptimálisabb.