A nem található műanyag részeket meg pecázhatom ki a hűtőkörből ha egyáltalán nem égett rá a hengerfejre belül...
Remélem még egyben és a mosás kihozza
Ahogy a mondás tartja, a baj nem jár egyedül.
A lyukas hűtő a kisebb gond...
Legutóbb, amikor kifolyt a vizem és levettem a hűtősapkát, majd rátöltöttem és indítottam, ismét feltűnt, hogy nem igazán kering a víz, ma mivel hűtés KO, lebontottam a védelmet és levettem a vízpumpa deklit
A tengelyről a lapát letörve
Valamelyik korábbi alkalommal is feltűnt már, mintha nem keringene(a henger már meleg volt, de a hűtő még nem), de nem forrt a vas magas fordulaton se, nem vettem észre különösebb bajt így nem buheráltam(betudtam az új hűtőnek a lassabb áramlást/jobb hűtést), amit így látok leömlőn keresztül a dugó oldalára ránézve valószínű már régen fennállhat a probléma
Két dolgot nem értek, ehhez írtam az infót:
Egyik, ha csak önmagától(meleg víz áramlás) keringett a víz, hogyhogy nem forrt meg a motor?
A másik, meg hogy a picsába tud letörni a tengelyről a lapát? Azt el tudnám képzelni, ha a lapát megszorul, de ugyan mitől tenné? Anyagfáradás,stb? Külsérelmi nyomot nem látok a lapáton, hogy megakadt volna.
Infó annak, aki akar ötletelni:
256nál raktam be a vízpumpát, ekkor még tuti egyben volt, most vagyok 362 üzemóránál
282nél kapta meg az új hűtőt.
317nél cseréltem hengerfej tömítést mert elkezdett könnyezni, most már sejtem miért, valószínű már ekkor se volt tökéletes a vízpumpa, ekkor átmostam a hűtőket az biztos, de az nincs felírva, hogy a vízpumpát megnéztem volna, szóval passz.
Akinek van tippje a nem értem részekre, annak köszönöm
csak amíg az alumíniumot nem tudod megolvasztani a kicsi pákával a spiáter meg egyből folyik, szóval nem egyszerű eltalálni a hőfokot sem
persze semmi sem lehetetlen, csak sokat kell gyakorolni
Szerintem nem fogsz melléje nyúlni az EC 300al.
Szerintem a 4T-t hanyagold és az állapotra meg hogy érzésre színre melyik tetszik jobban figyelj.
Boldogság lesz meglátod!
hts2000 egy csodaszer
taknyoltam már vele felnit, segédvázon kipufogófület, féknyerget és tökéletes
szét sem lehet verni inkább az eredeti anyag szakad
spiátert még nem sikerült vele megragasztani, ott mindig eltört a forrasztás mellett közvetlen
ilyen kuplungkonzol kuplungkar és társai
Köszönöm a válaszokat mindenkinek
Úgy néz ki, lesz egy helybéli srác, aki meghegeszti, majd kiderül tudja-e, ha megnézte, ha még se menne, marad a hőálló gyurma, az is lett helyben.
Újat nem veszek, mert csak párban van és rohadt drága.
Messzire elküldeni gáz, mert több a posta, mint a munkadíj
Én ezekkel szoktam javítani, az első (3463) van nálam az övtáskába hogy ne kelljen hazamenni ha baj van, a másik meg otthoni javításra, amit nem lehet hegeszteni, bordák vagy nehezen hozzáférhető helyekre..
Az egyedi szar lehetett, jó pár évig ugyanaz a belső volt(típusonkénti pici változtatással) a 48-asokban Szóval ha működik jó az Ha meg tudnátok mikori évjáratok dugattyúi vannak a mostani telókban, lehet még meg is rökönyödnétek.Az új mindíg új,ha gondozzák élmény,ha nem, bosszúság és az összeadódott bajok miatt inkább eladják.
Nekem volt '02-es ec300, most '12-es van. Futóműben óriási a különbség. A 02-es egy 43-as WP-vel volt, beállíthatatlan szar. A későbbi Marzocchi-k már mind jók!
Remélem még egyben és a mosás kihozza