sokat számít a csukló
pl a kisizsáki dombokon nekem bekajál a husky 10 litert, erdélyi soft túrán meg 4,2 volt a legjobb fogyasztásom
amúgy mindig nekem a legjobb a fogyasztás egy wr450, sherco5.1, és egy xr400(440henger) hez képest, és én vagyok a legdagadtabb
csak a wr250 ami kevesebbet eszik
de mint írtam már megboltolhatjuk a drz-ért a huskyt
És megkérdezhetem,mennyi az a kevés fogyasztás? Én arra gondolnék, egy tíz litert bekajál.. Vagy tévedek? Nem versenyszerű használat mellett kb mennyi órát megy el egy dugó? És a blokkalját mikor kell ezeknél megbontani? Alkatrészárak a japánokhoz képest pl? Szatyináéknál gondolom lehet kapni hozzá mindent. Bocsi a sok kérdésért, de meg szeretnék bizonyosodni mindenről,mielőtt döntök.. :)
Szia.. Nekem 06 os ec 300 van,én imádom nyomatékos,tartós,keveset fogyaszt...
Én még jóideig használni fogom,most kapott egy új dugót, normálisan be van állítva,Jaxy panaszkodott h felül nem megy le is cserélte 300 exc re,neki az jön be......Én nem tudom mi volt az övével,az enyém felül repül...
Én most EC300-at használok, előtte volt EC250, illetve GG EC 450 4t...
A 450 nekem marha nehéz, kicsit "ormótlan" volt...élményben pont negyedét nyújtotta, mint a 300...a 300 jó kis nyomatékos, egész könnyű, kezelhető, ha jól tudom a blokk nem egy új konstrukció, régóta fut, sok év alatt 1-2 kisebb változtatás volt rajta...nekem anno a 250 is hibátlan volt, eddig a 300 is...
Amit kérdeznék a többi EC 300 tulajtól én...hogy mennyire nagy a különbség egy 2002, és mondjuk egy 2012-es EC300 között? itt főleg a futóműre gondolok...mert tegnap mentem egy 2014-es Husaberg 501/510-el...hát na...kb. magától ment...nagyon kezelhető volt, és a helyzetek 80%-át nélkülem megoldotta... :) Az enyémen nem lóg semmi, de mégis olyan volt, mintha egy elöl-hátul csapágyas 28-as 20 éves ffi bicajról ültem volna át egy új DH bicajra... :) ...gondolom ennyit tesz a 10 év difi...csak új 2T-hez még nem volt szerencsém...
Persze szeretem én a"direkt" feelinget...csak nem tudom, hogy az újak milyenek, még nem volt szerencsém kipróbálni...
Sziasztok! Tanácsot szeretnék kérni tőletek! Motorváltás előtt állok, és sajnos nehezen jutok dűlőre a típussal kapcsolatban. EC 300-on is gondolkodom, mert elég sok jót hallottam róla. Ha van tapasztalata valakinek azzal kapcsolatban, hogy mennyire tartós, milyen alkatrészárai vannak, fenntartási költségei egy 450es enduróhoz képest, stb, azt szívesen meghallgatnám. Esetleg EXC 300-zal összehasonlítva? Nem szeretnék többet szerelgetni,mint motorozni... Tudom, nem egyszerű kérdés, de hátha tud nekem valaki segíteni, akinek mondjuk van tapasztalata.. Köszönöm előre is!
Érdekes ezt az erdei motorozás na!
Azt mondják hogy elriasszuk a vadakat a pénzes vadász elől ezt értem OK.
De mi van az őshonos nádi farkassal, toportyánnal ami kezd vissza települni ami a régen is az övé volt!
Mert sajna a vadászok szemébe az is ugyan olyan kárt csinál mert az őzek stb. riadtabbak és félénkek lesznek!
Ezáltal nehezebb őket kilőni.
Erre válaszoljon a vadász azokat miért kell üldözni?
nem vakítás, üzlet
ha van területed ami natura arra majd dupla annyi földalapú támogatást kapsz
mi örököltünk egy fecni legelőt, ami időközben natura lett úgy kaptak érte a gazdák mint gyöngytyúk a takonyra, szőlőt nem tudtuk volna ilyen gyorsan és jó áron eladni
Tegnap elmentünk sétálni a családdal a bakonyba.Van túra útvonal,aminek egy részére motorral csak mi szoktunk bejárni. Tele volt sörös dobozzal,csoki papírral,műanyag palackkal.A köcsögződ miért nem sétál végig aztán szedi össze ha már olyan nagy a szája? Ja hogy mert azokat akik elszórják nem látja és nem lehet megbüntetni?
Ha valaki felénk jár és kíváncsi rá,körbe viszem a nagy natura 2000 területen hogy mi lett belőle 3-4 év alatt.A gumipitypangot meg a tökömtudja mit azt áttelepítették,de a rossz aksikat amit a ruszkik 30évvel ezelőtt beleszórtak a gödrökbe azt már nem szedték össze.Ez a nagy természetvédelem is csak paraszt vakítás!
lehet gyorsít egy kicsit a dolgon de anélkül is megtörténne
fél európa a románokhoz jár terepezni egyszer besokall ott is mindenki
minket már volt amikor azért basztatott a yard mert épp ott voltunk
pedig egyik faluból a másikba vezető murvás úton mentünk, és nem is gyorsan
se bünti se jelentős kötekedés nem volt, csak annyi hogy nem javasolják hogy mégegyszer arra menjünk
nemrég a vigyázónál is osztogatták a büntetéseket pedig ott is az útion mentek, csak ki van táblázva hogy motoros járművel nem szabad menni
nemhogy megszopatnátok őket ha már tudva van előre. hol szoktak elbujni? . fákra kirakni üzeneteket mivan gyökerek mit kerestek? vagy mégjobb.. motoros mezben meg gatyában gyalogtúrázni ahol várják a motorosokat gyalog felmászni a feljáróra túrabottal de motoros cuccban . beszarás néznének a barmok mint a hal.
közben nejlonzsákba szemetet szedni és mondani nekik mire kéne inkább figyelniük! a lényeg motoros mezekben hogy tudják kivel van dolguk .
Ez szép már ott is szabályozni akarnak,akkor egy kis infó a bakonyi betyároknak következő hétvégén razzia ,be vannak rendelve hétvégére az erdő őrei egy kis fogocskára
ez többek közt köszönhető a különféle tv -knek ... muzsika tv,kamera tv, juliska tv... stbstb...
jiminek is igaza van meg bálintnak is abban ,hogy full felesleges ez a mértéktelen kamerázgatás. nem mondom jo viszanézni. a baj ottvan hogy fel van baszva öntömjénezésnek a netre mindenféle csapbol ez folyik. meg kéne tartani ezeket a felvételeket otthon az archivumban ugy nézegetni ha kedve szottyan rá a parasztnak vagy haverokkal összeülni. a sok motoros annak is köszönhető pláne a 20 as csoportok hogy páran jó üzletet csinálnak belőle és odaszervezik a népet fizetősre. persze ez egy időzített bomba de le van szarva alapon működik amíg működik aztán talál majd más pénzkeresetet az illető de addig elvan kedvére nem vergődik a következményekkel....
olyan ez mint amikor minden hülye üzemanyagot csempészett a határon .. most ennek van itt az ideje.
Ne hogy ugy jarjatok,hogy minden sarkon a tabla kiteve,hogy motoros eszkozzel belepni tilos...
Lassan a sok kulfoldi motoros miatt,meg a nagy karok miatt a Romaniacsos reszeket nagyon kezdik kitablazni es lassan itt is problema mar minden...Jo,hogy nekunk semmi kozunk azokhoz a reszekhez,de eleg ha elkezdodik a szopcsiztatas..aztan itt a szekely meg hujebb...
Foleg az ilyen 20 csoportos motorossal van a baj..tul feltuno es hangos.
Itt is a kaszak a gyergyoi reszeken az osvenybe bele vannak alllitva..szoval...eza mufaj kipusztitasa elkezdodott itt is
pl a kisizsáki dombokon nekem bekajál a husky 10 litert, erdélyi soft túrán meg 4,2 volt a legjobb fogyasztásom
amúgy mindig nekem a legjobb a fogyasztás egy wr450, sherco5.1, és egy xr400(440henger) hez képest, és én vagyok a legdagadtabb
csak a wr250 ami kevesebbet eszik
de mint írtam már megboltolhatjuk a drz-ért a huskyt