Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dewedemberrel mikor először találkoztam az egy hatalmas mező volt és szinte más nem is volt ott összefújta a szél a szemetet
Ha gondoljátok,hozhatja amikor neki jó
Dew nem hülye, egyezünk meg ebben

Van egy cimborám aki vett egy ilyen - https://picasaweb.google.com/1... -/KTM625SMC?noredirect=1#6069307976223689746
KTM-et és nincs megelégedve a rugózással (nehezen lebeszéltem, h hozzá piszkáljon, mondom meg fogsz ijedni az olaj színétől )

A kérdés, h vállalod a leszervizelését és a súlyához belövést? (aszongya majd csak tavasszal akarja használni)
Nikaszilnál 50 óra feletti gyűrű orosz rulett, persze jó olajjal nem üveghangon használva...
Ettől nagyobb igénybevételnél még az 50 is kurva sok sztem.
Igazából rendszeresen nézegetni kell a gépet belül, és ami lényeges és kopott azt cserélni, órától függetlenül.
hts 2000 jó cumó,ha nem hülye hozzá a hozzáértő,az meg ugye sok van
Létezik valami alu forrasztási tech, én még nem próbáltam de sokan dicsérték netes ismeretségi körökben.
A másik a ragasztás valami jóféle epoxi alapú cuccal, ez garantáltan működik, sok ilyennel találkoztam.
El lehet menni 650 orat is,siman..igaz lehet...pl tudok olyan husaberget ami 250 2T es 20000 km mentek vele....de nem 1 dugoval.
Halottam sok olyan dumat hogy 500 orat elmegy egy dugo...de minek kell neki anyit kinlodni?egy dugo 150 ora utan mar nem azt nyujtsa amit a motor normalis parameterek kozott kell telyesitsen.
Ugy ahogy az olajat rendszeresen csereled ugy a dugatyut is,es minden kopo alkatreszet kell cserelni,es akkor nincs olyan,hogy sokat szerelek es javitom a motort.Akkor a motor megy es motorozol..
Erdekes..en a 8 eve motoros karrierem alatt 1X sem kelett a motort hazatasitsam vagy hazavigyenek...na de nem is mustraltam le soha semmit a vegtelensegig.
Hy,
Volt 300 EC /2009 esem...es most exc 300 /2012 esem van.
A lenyeg,hogy minel ujabb legyen.Ne halgass arra a dumara,hogy a regebbi strapabirobb meg jobb mert van duma s azert.Ez lofaszt sem igaz.
Pl ktm exc 300..12 mas,13 megint mas,habar minden ugyan az elmeletileg...13,es 14 kozott megint nagy a diferencia...pedig minimalisak a diferenciak..na de teged nem is ez erdekel hanem az,hogy lehet 2 motort osszehasonlitani....
Nekem a gasgas jo volt,de nem a legjobb.Futomure sokat panaszkodtam...azt mondtak ojan mindt a vaj..hat nekem szar volt..utott vagott harapott...szetvert egy jo motorozas utan.Hogy mi volt a baj?Sokminden..szet volt kopva minden es szar volt...tudod..trabibol verseny autot csak ugy csinalsz ha mindet kicserelsz...
Motorikusan a gass..hat nekem nagyon nyomatekosra volt hangolva..alapon mint egy traktor...de emiatt fent nem porgott ki egessegesen.
Osszesegebe egy kaalap penzt belevertem,mindent megcsinaltam,mert meg akartam tartani egy jo ideig,szerettem..de mikor a haverek ideadtak a ktm 12,13,14 eseket es kiprobaltam azt mondtam nem igaz,hogy ekkora a diferencia.
A KTM EXC 300 rol....elfogadhato futomuje van,nem ver szet es lehet allitani normalisan.Nekem a PDS hatso felfuggesztese sokkal jobban tetszik mint a himba.Nekema yamaha is himbas volt de nem vagyok meg gyozodve hogy jo volt.A masik dolog,hogy a ktm nek sokkal fordulekoknyabb a futomuje,kezdo motorosnak konyebb iranyitani is,de nem olyan stabil.
A ktm motorikusan igazi penge szerszam.Alapon jo nyomatekos,porgosebb mint a gassnak,de ha jol kezeled a motort akkor a ktmet finomabban elvezetesebben lehet kezelni....pont azt csinalja amit elkepzelsz.Az ereje pedig igazi bivaj.
A gassnal nem szerettem hogy a power allitasa az egy igazi zsenialis faszsag volt....holott a ktm et egy szar csavarhuzoval oda varialod ahol akarod.
A gass sokkal nehezebb sujba..eleje es hatulja,habar az ora konyebb mint a ktm nek.

Osszesegebe...kiprobalnek egy uj gast lassam mit produkal.Az uj ktm met mar kiprobaltam...3 ora utan...raultem es pont azt csinalta amit akartam,es kurva konyen ment minden.A ktm nem egy szuper motor ,de szuper vele motorozni.Jo erzes kezelni,boldogga tesz....es ezt az erzest az is kompenszalja ha a dugot 140 orankent kell cserelni ,mert leszarom es cserelme,mert elvezet vele menni..A gass strapas volt,de mindt mindent ,hogy jol mukodjon kell matatni,szerelni....a ktm et is kell butykolni....de ez ezzel jar
Az,hogy melyik strapasabb..azt nem tudom,de azt tudom,hogy a ktm tol 2 szer gyorsabb vagyok mindenhol,meg a cikicakit is jobban vagom,es ami nagyon fontos,hogy nap vegere nem vagyok szacskaba verve.

Az a legjobb motor,amivel a legjobban tudsz menni.Ha kell ugyis belevered a penzt ,de akkor mar elvezd is.
evvel megszívod, nyáron olyan meleg lesz hogy ráég a talpad
Holnap térkövezünk kellene egy kis segítség
Valaha jó volt a gizgaz is,szerintem most is az lett
Nem az a lényeg,hogy mit mondanak,,,hanem ,hogy ki mondja.
650 óra az túlzás...
Köszönöm a választ! Tervezek menni királyválasztóra, és azt hiszem élni fogok a lehetőséggel. Közben a boncteremben találtam ilyen hsz.-t: "ez mind mese,ezek nem tudnak egy motort használni rendeltetés szerüen,én 2006.tól vagyok GG tulaj volt egy EC 300 és most 250 van azt leszámitva hogy a kőtelező karbantartásokat meg kell csinálni(váltó ólaj,fék folyadék,teleszkop olaj)egyetlen dolog ami az enyéimen még megcsináltam 5-6 havonta a HIMBA rendszer zsirzását.....10000 kilométert birt egy dugó(háromszor cseréltem)35000 km volt benne a 300-ba mikor eladtam,a 250-be most van a B dugó és kb amiota megvettem mentem vele 650 órát!
ugy gondolom itt két balfasz fikáz egy olyan márkát ami csak náluk nem müködik..."
Nyugtassatok meg, ebben van némi túlzás... Ez már kicsit irreálisan hangzik.
déw. ez gáz ,sajnálatos. ha rám hallgatsz nem küldöd sehova és legfőképp nem kezded el te javitani! minden alkalommal be fog szopatni és szétbassza a motorozásod! ha elküldözgeted ide oda heteket fogsz hiába várni és semmiféle garancia nincs hogy jo lesz plusz egy csomó pénzedbe is kerül. a tanácsom a következő. fájó szivvel nyeld le ezt a békát is és próbálj meg keresni egy bontott vagy másik uj hűtőt. és majd ha az megérkezett vigan motoorzhatsz tovább .. plusz elküldheted akkor már valahova emezt hátha meg tudják menteni kis pénzből. akkor meg jolesz tartaléknak emez.

ha kiszámolnád menyibe kerül ide oda telefonálni ,postázgatni kocsikázni plusz időt elbaszni nem motorozni vagy abban az esetben ha megkokányolod beszopni és annak az ára.... ugyanott leszel mintha most azonnal rákattintasz egy uj hütőre és benyeled a szart. sajnos.

de hátha sikerül rövidebb uton megoldanod!
Szia!

Nekem anno igen gyakran kellett hűtőt javítani...ilyen sérülésekhez ajánlom a kétkomponensű folyékony fémet, nekem nagyon gyakran segített, ha kellően tiszta a felület, ezekre tökéletes, pár óra alatt megköt, nyomást, hőt bírja, nem egy nagy tétel árban (kb. 2-3e)...és egy szett simán elegendő 20 javításra...illetve mivel aluhoz jól ragad, sok egyéb esetben is jól jöhet...
Már arra felétek is kezdik?
Estét!

Nesze neked új hűtő

Szemből felnyársalta egy fa

Jó a rosszban, hogy szerintem lehet javítani és csak egy helyen kell hegeszteni.
Tudtok hűtő javító helyet, ahol befoltozzák?

Először persze a környéken érdeklődöm, ha itt nem találok, akkor postázom csak messzebb.
Hali,cséven a királyválasztón van lehetőséged kipróbálni,kint lesz a Gas Gas Hungary a 15ös ec300 al lehet próbálni...
9.5 literes a tankja,70-90 km-t sztem kibír enduroba...Ha a réten nyelezed hamar kifogy a tank benya,rendeltetésszerű használat mellett nagyon jó a fogyasztás 2t endurocrosshoz képest...
Az hogya dugó mennyi órát megy el.....Enyémbe ami volt dugó amikor megvettem gatya volt sztem volt benne vagy 200 óra,de lehet hogy több,nagyon kopott volt...de ment mint az állat és nyomaték is megvolt és ki tudja még hány óra ment volna bele,tudod van az amikmor addíg használsz valamit amíg még működik,és távolról se tudja már azt amit tudni kell,meg van amikor rendesen karbantartasz valamit...de sima használat mellett 100-150 órát sztem nyugodt szívvel bele lehet tenni egy dugóba..Motorikus alkatrészárak ugyanaz mint bármelyik 300 2t...
Ha adhatok tanácsot próbálj ki több motort mielőtt egyet veszel,ki tudja hátha a ktm vagy valami más jobban bejönne mint a GasGas,embere válogatja,de én bátran ajánlom az ec300 at...
Sok sikert a vásárláshoz
Hello!

Ki, melyik, kocsida akar 300-asat venni ? Mindegy lényegtelen elmondom a véleményem, hátha okosabb leszel valamivel. Én egy RM 250-ről ültem át rá. Hát hidd el, hogy ahhoz képest termeli a benzint. Előtte egy 125-ös CR-em volt. Azzal nem tudom mi baj volt, de alul harmat volt. Tudom hogy a 125-ösök ilyen fulladósak cross-ba alul, de az kiváltképp. Szerintem valamivel gyengébb is volt. Olaszoknál át volt alakítva utcai használatra és papírral is rendelkezett, lehet amiatt. Na hát azzal mindenhol a szenvedés volt. Én kínoztam a motort, ő kínzott engem. Na mondom kell egy bikább gép, amivel kevesebb a kínlódás és könnyebben felszalad velem. Cseréltem egy 250-es RM-re. Idegbeteg egy jószág. Meg kellett azt ülni rendesen, volt benne erő. Egy bajom volt, hogy rengeteget zabált. Akárhova, akárhogyan mentünk megette azt a mennyiséget, ami elé volt rakva. Egy laza túrázás alatt 17 benzint megivott (5 liter felkötve, 2 liter a zsákban, 10 literes tank). Ha csavartad neki, ha power nyitás alatt ebickéltél, akkor is ő megette magának. Plusz féltem ezektől a mondva csinált betegségeitől (váltó, powernyelv, stb.) Szóval eladtam és vettem egy ec 300-at. Azzal sokkal jobban megy a motorozás. Élvezet vele motorozni, ami korábban nekem nem adatott meg. Ide a környékre több napon keresztül is ki merek úgy menni, hogy nem tankolok rá. Az RM-nél ez szóba se jöhetett. Bárhova mentem teli tankkal indultam el, biztos ami biztos + 2 liter vésztartalék a batyuban. Az ec 300 ehhez képest nem eszik sokat. Bár a szint el van véve tőle rendesen, de nem fullad vagy fogy el neki az anyag, bele sem fullad, szóval jól be van állítva. Alul nyomatékosabb, mint az RM. Az RM-ből hirtelen tört ki az 60 LE, ebből meg inkább nyomaték formájában jelentkezik. Mostani összehasonlításképpen hasonlóan eszik, mint egy 125-ös CR. Barátom olyannal motorozik, ugyanúgy mentünk és ugyanakkor tankoltunk. Kb ugyanannyi hiányzott mindkettőnk motorjából. Plusz ennek 9,5 literes tankja van, nem 7. A videókon hallgató a különbség. Barátomnál visít a CR, úgy megy fel, én meg alapjáraton felpöfög, néha már lefullad alattam . 4 ütemű motorom sosem volt, de e mellett nem is vágyom rá különös képpen. ŐŐőő mittomén mi nálad még a szempont, érdeklődj körbe, kérdezz és tapasztalj.
Köszi Zari megkaptam még pénteken!
Sajnos úgy alakult, hogy nem tudtam feltenni és vagy 2 hétig nem is fogom
Kénytelen lesz megszokni... Habár a drz után is panaszkodik, hogy "motor szagom" van.
akkor úgy néz ki továbbra is egy vadállattal kell motoroznom.......
2t füstje miatt nem morog az asszony? enyém mindig basztatott hogy büdös.....
még azt is kiagyalta hogy vetkőzzek le a garázsban, de végül rájött hogy sokkal gyengébb mint és és utána nem kötekedett, csak pofákat vágott
Köszi, de az az igazság, nem vagyok egy nagy husqvarna fan.. És egyre jobban hajlok a 2 ütem felé.