ami fontos.. 20 rugónál nem gondoltam többet rátenni.. ilyne 120ezret véletlen sem.. persze ..azért a 40 sincs kizárva
ez a mostani egy eys 90 samszung.. ez is megteszi..csak mondom elővétel miatt egyre kevesebbet szoritunk rá időt.. és ez.. ez a gáz..
ez is egy 20 kis fényképező.. csak állóhelyben lehet venni élvezhetőt.. és akkor is csk úgy ha a kezem olyan stabilan van kirögzitve. hogy semi kicsit is a végtelen lassútól gyorsabb mozgás..mert egyből elmegy a kép élessége.
az utolsó az egy 10es..
az tudná is a minimumot.. + felszerelhetáő a sisakra egyből tudnám kapcsolni ha kell valami..mondom főleg álló helyzetben lökném a videókat mint eddig is..de ?
a mini nano a középső az már képstabilizátroos is...és az akár menet közben is tuti venne faxán..nem?
az van hogy rályöttem váltanom kell.. méghozzá nem is akár mit...kamerát
mert az nem állapot hogy mostanság alig tudok vidizni...mert elő kell venni ki kell csomagolni és csak úgy megy..
ha a fejemen lenne..akkor csak odanyúlok és bekapcsolom..
nem fejkamerás felvételeket akarok..maradnék a jól bevált elmagyarázós beszélgetős.. látom-mondom mint csinálunk stílusnál
csak olyat akarok..ami már nem rosszabb mint egy es 90 samsung fényképezővel videózni
szóval nem feltétlen baj, hogy megállok és úg csinálom..
tapasztalatok..
van a fenét, néha visszabújik a szelep szinte teljesen
szerencsére tök könnyű visszatekerni
most kipróbáltam hogy ráhúztam a régi belsőt az újra, meglátom mit bír
imádom déw..
oly an wagy mint egy gyerek.. ez a kidörzsölődött belsővel.. én sem hallottam még róla soha
pár hete csináltamcsninak 2 vakeszeleppel egy pirellei endurógumit..
vastagon bekenve vazelinnel.. és egy úlyszerű múz volt..
úgy csúszott ferle a helyére mitn a fény.. kb ..4 vakeszelepep lsi erölködés náélkül összeraknám...ez 100%
az hog az autógumisokknak kix rutinjuk.. hát az az ő bajuk.. én egy sima autó pótkerekébe szoktam belerakni a kereket..és ne msi 2.10 sec..de semmi gáz nix se megy..sem kettő ..papuccsal semm.. az hogy utána meg lehet benne tőlem 5 papucs is .. az is belemenne
Csao,ahogy így mostanában szó volt defektről, egyből össze is szedtem egy hátsót
A duplabelsős megoldással raktam össze...Remélem beválik..meg vehetek új első gumit is,pár menetet sztem még kibírja,de sok szélső bütyök szarrá van törve,meg néhányuk mintha tőből elválna a gumiról...
Tologatja az elejét rendesen
Tegnap szétszedtem az elsőm defektet javítani, ilyet még nem láttam
Nem szúrta ki semmi, hanem egy sávban elkopott a belső és annyira elvékonyodott a fala, hogy ott szétszakadt.
ha találsz gumist aki beteszi avval a 2-3 vakszeleppel......
akihez szoktam járni kocsigumit szereltetni attól kérdeztem de mereven elzárkózott tőle, azt mondta egyszer csinált ilyen szivacsos szart de többet nem akar
igazándiból nem értem mi a gondja vele mert géppel simán felteszi az egyik felét utána a másikat aztán mindenki boldog
ez igaz is ahogy ronix mondja..
de
azt találtok ki..még annó.. hogy a két papucs helyett.. 3 120fokos(úgy mint egy jó nyomásús sapkával a viz hőfokja a motoron )
szóval 120 fokos szögben a 3 papucs.. és akkor aztán nem megsehova az a fa-l-sz
de mondom ez a régi verzió volt..
azóta a zúly az a favorit..már lassan egy éve..
és az hogy hosi is ilyenre ált rá a gyári tublix helyett.. az maga az elismerése a szerkezetnek..
jó.. ők belerakják a hibát..azaz a tublis leszoritó szlepet.. a gyárit.. de varga úrnak ez egy ideje jól műkszik.. ugyhogy ha nekik az a jó.. nekem jó..
bár ők igyfőleg a levegős nyomással akarnak menni.. de ha nekik is bedefektel az a külső..mint szokottakko azért ezzel a tublixal.. a külsőt nem qÚrlyák szét a nap végére
lya
mesélték hogy mind mind iszonyatos teknikszkai tudással...hihetetlen magabiztossággal..és összetartással mindenhol megvártátok amig odaérnek hozzátok ..és úlyra indul6ott a csapat..
mesélték azt is hogy a csúzliből kilőtt kavicsoknak is nagyobb magabiztonsága van hogy egyben maradnak. mint a gépeiteknek...
ugyogy a csapat szerencse faktora az über király .
a béenvés srác...
persze a ....gézu5cse..persze ő a király ..de a fe 570 bergel megáldott haverod sem volt piskta
krisz, van olyan motor aminek a blokk alatti váz csővén van beütve, meg olyan is aminek hátul a váznyulvány also oldalán, szoval keresgélj még nyugodtan, meg lesz az , hacsak nem eltüntették legyzős korongal...
ez egy jo megoldás, eddig nem jutott a közelembe olyan rekluse aminek fent volt a fék , mondjuk nem is jutott eszembe utána keresgélni hogy oldják meg , mindig tanul valamit az ember..
nem egyértelmű hogy az utolsóm két kamerához ..vn töltő is..iletve gynúsan nix..és az akkor..szar