Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

zari véletlenül nem monták ottoék hogy volt egy kiemelkedöen ügyes jovágásu srác bmw g450x motoron kiemelkedö teknikai tudással
lehet leporfestették. akkor baszhatod sose találod meg max ha lemaratod az egészet. egyszer leszintereztünk egy vázat de el lett felejtve kimaszkolni a szám . kellemetlen dolog.
jaja ultra jo gumi. jol lapitsd le valahogy ha tudod. királyul fog . de vannak gyenge pillanatai még nem tudtam rájönni olyankor mi a fasz van vele. néha isten tudja miért elkezd kapirgálni. inkább laza kövesben hagya el magát néha. de még az se mindegy milyen motoron van!amugy best!
halihali !

gasgas ec 50esen az alváznak a nyakán van az alvázszám ugye? valaki tudna fényképet küldeni vagy paramétereket, hogy minek kellene rajta lennie? mert az enyémen sehol sem találom de a papírjai minden megvan hozzá .
Valahol a medve nyomokon..
https://www.youtube.com/v/501L...
Szevasztok.
Már nem tudom ki-kik ajánlották a mitas 754 et de köszönöm neki/nekik...
Sztem nagyon jó gumi,tetszik!
Igy muxik nekem a rekluz...A vegen Tony azt is mondja..ebbe mintha rekuz lenne :))
https://www.youtube.com/v/9_NZ...
igazándiból az volt..(csak is a trÚÚ sztorit mesélem.. nem a csanád féle elcsépeltet
az volt hogy úgy csani féle dzsipíesz volt a kormányon..
és csani állította be nekik... hogy tuti menjenek aznap ..150et ...
csak ezek behülyéztek és 120nál feladták

kemények a srácok mint a kinai bakelitnyelő csavarhúzó
mondom.. amikor csak akartok gyerek.. a csapat eddig is okés volt .. mikor velem voltak.. párszor(persze te nem tudom..mert te mindég kihúztatd magad mikor jöttek .....
de bontós is mondta.. hibátlan lyó arc mind egytől ..egyig...
lya...
én is leszarom ezt az autóm,ata lószart.. érdekli a faszomse...
hogy is van a dodó..250.. és ez meg 500 dodo
mondom nem érdekell-leszarom
http://rekluse.mybigcommerce.c...
kössz de nem volt 32es. eddig értelmes gumim se volt soha, most van először "nyálas" gumi 90km ment bele legutóbb.. egész jól néz ki!
Örülök hogy nem hagyott bennük kellemetlen élményt a csapat
A kiabálós összeomlós rész az szombaton volt mikor henti vezette vissza a csapat 1gyík felét a szállásra mert ugye neki volt navija csk rossz várra volt állítva és amikor toronyiránt csak 4 km a hely a rossz hely és 1,5 óra alatt mentek 800 métert na akkor volt hisztis ember is a csapatba aki megkérdezte hogy direkt szopatják-e .
De végül haza értek aszfalton kimotorozták a napot meg a benyát is aznap mentek 120km-et
bakker..
lehetne olyat.. hogy bizományiba elhozzam.. és 2 azaz kettő darab motorozást megéljek vele.. csak is tt a zarándban.. bakker kipróbálnám én is...
mert ha nem tetszene.ami gyanús is .. akor visszapostáznám levonna a tsávó a próbáért egy 10est ..és visszaküldené a maradék lét.. vagy ha tetszene.. akkor rohadjon meg ..ölég megbiz6ó ze a berg ahhoz hogy vagy indul önindítóval.. vagy akkor úgy sem ..(mint eddig is mikor behalt .. illegtve a benzinnyomás hiányában eddig i nemindulásokat .. azt betolni sem lehet..szóval.. ha indul akko indul ha meg nem betolni sem kell szóval komolyan megmaradna ha jó a kezemenek

egyébként meg...
patakban eddig ahol dolgozni kell a kupliva.. ott ne mvolt gond eddig sem..
illetve tényleg nagyon kis fordszámon is elva.. könnyed aze a kuplungos játék...1-2ben..
3ban.. meg minek eröltetni lépésbe figurával.. vissza kell időben tolni ketőben.. méret csak elég az is ha 60al forog az a hátsó kerék
nEEm
ez igy is volt...
mondták bontósék hogy karaly volt..
ők nem mentek az úton csak keveset.. aztán felmentek.. jobbra is aztán lejöttek.. aztán felmentek balra is .aztán onnan is lejöttek.. aztán gó tovább
mondták hogy nem tudták a D-ély földwáry bandát semmilyen szintű kétségbe sodorni.. mert egybehangzóak voltak..senki nem csapongott ki tőlük..
de azt mondták.. hibátlan arc mind ...nem egy zsirtv féle bólyaüvöltős rossz-szályizt hagyó hatás volt..
és semmi hiszi kiabálás kiakadás nem volt
azt azért hallottam hogy volt elsőkeréken átfordulás...
+ a szuperszuperrel szemben... a lefelében.. valaki dobálta ám a kereszteket mikor leért a szupermensztájl után épségben
és az elátkozott patakban is...
az az első ahol elindultak reggel ...patak..
ahol a berg kétszer benzinhiányos volt az innectro..leszedte a blokvédőt már az a patak..
a ktm szeleprugó eltörtbenne...
.. csani akisja ott záraltos lett,
bontós kishillyán sziw szédülést kapott ott 35 fokban...
és ki tudja még kit szedett szét az a patak...

szóval az elátkozott patakban is hallom voltak nagy nagy akciók...
de végül is .. nem ütöttek szét egy gépet sem

ugyhogy karajok vagytok..
alig várom hogy megent gyertek.. és akkor én leszek a drályver.. hidd el... a buziskodástól én még messzebb állok mint bontósék
Probaltam en is reklusos motort....fasza...fooeg gyorsba valtani vele vagy cumisba nem kell kuplizni mert becsusztat.Az,hogy most visszacsuszik ha leal a motor felfele ahoz bena is kell lenni....felfele a gazt huzod ha nem huzod megalsz.Pont mint egy robogo...a gond hogy elvesz a motor erejebol a sok csusztatas miatt.
A jo bene ,hogy ugy lehet csusztathi a kuplungot hogy manualisan ugy nem ujalod meg a macat...
A nagy meredekekbe ahol az 1 nagyon eros lenne es lerugna ott lehet 2,3 is indulni mert pont anyi erot ad le a rekluse ami az elindulashoz kell.....es nem lerugjamagat.....deeee mivel szeretjuk a hard endurot,es szeretjuk magunk csinalni mit csinalunk,es nem versenyen vagyunk igy ez a meregdraga szart meghadjuk a benaknak.....na ertim ugye a viccet is.
Az a manualis hatso fek az jo dolog lehet...kiprobalnam...
Hali!

Háááát......!
Nagyon jól sikerült a vasárnap!
Ennyit tudok.
Bár technikai,testi és lelki gondok miatt a szombati nagy mezőny már vasárnap nem teljes létszámmal állt rajthoz de ez volt a szerencséje Bontósnak meg Ottónak
Úgy tudom vasárnap is voltak lemorzsolódások nap közben de nagyon tetszett a fiúknak a vasárnapi menet mert 1 métert nem mentek úton csak jobbra le meg balra fel és így tovább....
erre nem is gondoltam
mondjuk eddig nekem csak rendes motorjaim voltak amik mindig jók voltak
Mert már akkor belökni sem lehet, ha beszarik az öngyujtó.
kezdek képben lenni a dologgal de azt még mindig nem értem hogy miért kell hozzá berúgókar?
ami a legnagyobb hátrány hogy ha megáll az emelkedőn és vissza tud gurulni, az igazándiból nem hátrány, mert ugye nem gurul vissza, pont ezért kell a rekluse hogy facán felmenjen
déw..
én is hasonlóan látom..

gonzó..nem is lesz.. mert meg kelletanulni vagy visszarakni 3dikból 2 be.. a szuperszuperen...vagy a gázt kell megtanuljam hogy 3dikban szinte állóhelyben felfelé is megtudjam tartani a lépésben tempót..
ugyhogy 2kilóért ez szerintem menni fog...
+ a berugókar hioána kizárjaa reklúzt.. ha akarnám SEM tenném igy rá

z45678..
mesélj milyne volt haveroknak a gézu 5csinek és a többieknek az a zarándi menet...
az első nap..
illetve mikor küldték bontóséknak az esemest hogy reméljük nem lesz buzis a mai hajtás.. hogy akkor végül is az buzis lett vagy sem.. vagy nekik hogy lyött át a hibátlan talajú(nem is kiszoptatós) zarándi hegység..
na lefényképeztem a 7végi ludast
a kábelköteg..naggyon faxa
lehet még a vakok és gyengénlátok(a hontvédő minyiszterünk is a belende védővel együtt is kiszűrte volna.. de én meg első nézésre..
lyól mondod toka
mx 52 az csak 19esben van.. de az nagyon olyan hogy azta QÚrwa azt irja hogy gyakorlatilag ahova az mx 31 ÉS emiksz51 jó oda az mx 52 az minden holva jó!ez olyan jó .. hogy olyan jó de olyan...hogy..hogy... csak norris lehet
lya bocsi elnéztem.. az a szuper minta és gumi az za mx 32

lehet útszára is jó lenne a géseikszerek alá is.. meg robogóra is.. meg a negyedméröldes drágszerekre is

0,5re a trélyfát.. jó állása de az mx 32
az 52 az igazándiból .. kemény talajra esetleg...
nézd csak meg azt a táblázatot ..lyobban
a hetedik sor bal oldala..
https://www.google.hu/search?q...
Ne vacakolj olajos fékkel!
Egyszerű mint a faék!

http://www.ebay.co.uk/itm/KTM-...