Üdv néktek!
Miért van az hogy az utas hal meg először? nagyon szar érzés hogy még mindig van halálozás az autósok miatt....
idegesítő olvasni ezeket a történéseket....
Nekem se lesz rendszámos motorom, van családom. ENNYI aki ezt nem fogja fel..
erre úgy ,hogy ha megegyezik a furattáv akkor raksz rá egy ktm munkahengert. ha nem akkor egy adaptert csinálsz és ugy a csoki verzio. vagy robogó bontóban nézegetsz hengeres tetejű rászerelhető munkahengert. kb 1 milo féle van.
Persze persze a sors majd hozza.Csak nem mindegy hogy egy patakba vagy feljáróba helyben baszatva,vagy 150-nel a cseszneki szerpentinen kísértjük a sorsot.Azért ott a szerpentinen elég nagy az esélye,hogy "úgy" hozza a sors!
Persze mindenki azt csinál amit akar,én tuti hogy nem megyek aszfaltra.Majd ha öreg leszek mint bálintbá,akkor veszek egy csaptert azt lejárok vele a balatonra fagyizni.
Automata kuplungról pár szubjektív gondolat a nélkül, hogy valaha is próbáltam volna, tehát nem gyakorlatból mondom.
Szerintem hozzá kell szokni és mindig észnél lenni..., Hosit is láttam már videón szikláról hanyatt esni, mert lefúlladt a motor és elmaradt a fék taposása/balos hátsó fék. (mivel ha leáll a motor az automata kuplunggal elgurul a vas)
Aztán másik félelmem, ha leáll a motor vagy véletlen elgurul tőlem, hiába van sebességen, a hegy legalján fogom megtalálni, mert szintén elgurul, nem fogja a kuplung.
Csak kényelmetlen, de képtelenség letámasztani fához, ahol már van kis domb, hiába van sebességben szintén elgurul.
Pro kontra ennek is van előnye is meg hátránya is, mint mindennek,
de nem írom le megint
Fejleszthetnének bele olyat, ha áll a motor, akkor zár a kuplung,
akkor ezen hibái is kiütve, persze azóta a fejlesztések lehet tudják, nem tudom
Nem én használom, én csak csináltam a srácnak(Hosinak) a Zari videóján. Elmondása alapján extrém endúróban, kétütemű motorral, balos fék nélkül nagyon rossz lenne. Nincs nálam a motor de egy ilyen fék van felül.
Az egyik usa dealer magyar származású, megdobott vele látatlanban, a saját beszerzési árán, a barátom meg hazahozta csomagban. Meg 4 éve a forint is combosabb volt.
Nem a hátsó fékcsőre kötöttem rá az első fékcsövet, hanem a hásó fékolaj tartályba lett esztergálva egy csonk, ami beér az olajablak alá és letömít "O" gyűrűvel. Ebbe a csonkba lett menet fúrva és lett rákötve az első fék cső. Rekluse is így oldja meg csak egy egy kicsit drága (300 dollár). Mi meg vettünk a Bikemagon 10000 ft-ért Avid stroker féket meg kb 3000 ft-ért esztergáltattuk a csonkot..
Miért van az hogy az utas hal meg először? nagyon szar érzés hogy még mindig van halálozás az autósok miatt....
idegesítő olvasni ezeket a történéseket....
Nekem se lesz rendszámos motorom, van családom. ENNYI aki ezt nem fogja fel..
Persze mindenki azt csinál amit akar,én tuti hogy nem megyek aszfaltra.Majd ha öreg leszek mint bálintbá,akkor veszek egy csaptert azt lejárok vele a balatonra fagyizni.
Szerintem hozzá kell szokni és mindig észnél lenni..., Hosit is láttam már videón szikláról hanyatt esni, mert lefúlladt a motor és elmaradt a fék taposása/balos hátsó fék. (mivel ha leáll a motor az automata kuplunggal elgurul a vas)
Aztán másik félelmem, ha leáll a motor vagy véletlen elgurul tőlem, hiába van sebességen, a hegy legalján fogom megtalálni, mert szintén elgurul, nem fogja a kuplung.
Csak kényelmetlen, de képtelenség letámasztani fához, ahol már van kis domb, hiába van sebességben szintén elgurul.
Pro kontra ennek is van előnye is meg hátránya is, mint mindennek,
de nem írom le megint
Fejleszthetnének bele olyat, ha áll a motor, akkor zár a kuplung,
akkor ezen hibái is kiütve, persze azóta a fejlesztések lehet tudják, nem tudom
Amúgy mi a tapasztalat, hasznos a felső fék?
Én is próbálkoztam robogó hátsófékkarral a kormányra, de ugyanaz volt amit Ronis mondott.