Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előre most a Pirellinek a six days gumiját vettem, hátulra szintén pirelli scorpion gumi. Nem előre elképzelt megfontolásból vettem, hanem mert akciós volt.
A visszagurulás ellen egyszerűen megemelem az alapjáratot egy kicsivel -100-200 fordulat. És máris fogja a motort.

De akinek nagy lendtömegű önindítós enduroja van, érzi a kupplungot az szerintem ne adjon pénzt érte-álltalában.

Nekem a krossz sokat leállt leböffent a kezdő bénázások mellett. Mire berugdostam ellszállt belőllem a lélek. Sok helyre könnyedén felvitt ahol nélküle izzadtam volna. Meg usa dealer áron 70ezerből a garázsomban volt. Ez döntő volt.

Az ujabb típust nem ismerem. Valószínűleg még jobb.
Szerintem a te tapasztalatod és önindítós enduro motorod mellett nincs igazán szükséged automata kupplungra. -hacsak nem süti a zsebedet a pénz.
Na itt nem én irányitottam az életemet,velem volt az őrangyal a kocsin látható sérüléseket a térdem combom és könyököm okozta,autós faszkalap kanyarban szeretett volna előzni szercsémre csúszóra kaptam az autót és rajtam volt a térd védő és páncél
ennyire komisz helyre nem szoktunk menni
csak vannak olyan feljárók hogy nem lehet kuplungozás nélkül felmenni, ami az első nap még megy is de a 3.nap már nem
ráadásul ez az automata jól jönne a köves mederben is
pl:
ini
én ios kacsingatok az autó kláccsra..
de egy dolog amiért félek megvenni.. most már bergre meg kifejezetten kizárt a berugókar hiánya miatt
az a visszagurulás..
egy ilyen miatt annó kilukasztottam a légszűrőházta az 525nél..
árokba bele.. 1ből sikerült egy ürest kapcsolni...bebénáztam.. és visszagurultam az aljába..
ha kicsit bénább vagyok engem nyársal fel az a 1m es faág.. igy viszont a légszűrőházam kapta a pofont..

illetve a hosi ..egyszer . elfáradt szituban.. kishillyán megúszta az aznapi motorozást.. de igy hogy életben maradt .. nem úszta meg..
tisza dolog.. a elfordul sebességben volt de valahogy nem pattinottta vissza a gázt és igy .. üresben hatású volt asebességben léte is ..
http://youtu.be/mLFF_4y40E8
lyaúnapot..
olvasom ám.. vannak élmények közütról is.. de ezek úgy lám elégsokaknál..halálközeli élmények
bakker...
ez a hegyi motorozás ez full veszélytelen... a másikhoz képest..mindenképp


a gumiszerelő csajszi az nagyon karaly..
fejben is ott van.. és gyors is...mondjuk a szerelőállás nélkül .. azért ott is kiváncsi volnék mennyi az ideje..
az állvány nagyon karaj..
nem véletlen.. eb.. 10 perc alatt gumit cserélnek elöl hátul..fékbetét és légszűrő csere..
10 perc alatt..az már maga nagyon komoly
Azt nem ismerem.

Mik az előnyei?
ez nagyjábol igaz...bár már ütköztem ott is frontálisan szembejövő motorosal, volt kifeszitett kötél, lövöldöző vadászmarha ... stb..

én ugy vagyok ezekkel a dolgokal , hogy persze részben te irányitod az életedet, de van amit soha nem fogsz kiszámitani, a sors majd hozza, kinek igy kinek ugy....
De ott nagyjából a te hülyeséged ha pofára nyalsz!
mesélj hogyan? mert nekem nem ment máskép
Én is csináltam de nem kell bele szelep, meg lehet oldani másképpen is..
Az EXP klasszisokkkal jobb mint a Z-start pro..
Ezt Ferenc testvértől kellene megkérdezni, de valószínű.
ez egy sima eseménytelen unalmas út volt
kanyargott ide-oda fel-le aztán valahogy úgy kívánta az ív hogy kb a szélén menjen a motor
egy dr350el már bajban lettem volna a huskynak csak a hátsó kereke döccent egy kicsit nagyobbat


neked nem lett semmi bajod ronis?

minek ülsz ilyen utcai szarravaló seggrakétákra?
de ez most ez a kuplung amiről beszélünk amivel a zsír is májerkodik?
http://youtu.be/IHFv2fYowM8
és azt se felejtsétek el hogy kell a rendszerbe egy egyirányu szelep, mert vissza dolgozik az also, a felsőbe, és nem tudod lelégteleniteni, csináltam már ilyet...
ini ismerős az érzés mikor az uccso pillanatba látod meg a szakadékot, én egyszer beleestem hajmáskérnél egy ottfelejtett murva bányába.... motorral, szerinted az milyen volt... mint egy ratyi chekichen filmben csak szálltam-szálltam bele egy oriási csipkebokorba háttal előre...
Hát nem.

Amúgy a kuplungkar alá, vagy fölé "szoktak" szerelni egy másik kart, ami vezérli a hátsó féket.

http://youtu.be/JGXS2KfqsmQ
Nem old. Ugyanolyan a motorféked mind a gyári kuplunggal, egész alapjáratig.

Ha nem akarsz motorféket akkor be kell húzni a kuplungkart, ugyanúgy mint most, ha nem húzod be akkor motorféked van, ugyanúgy mint most.
Kösz, igy már értem, akkor azt nem kéne fékre cserélni mert igencsak kell.
de ha menet közben visszaveszem a gázt akkor nem old? szóval akkor kell is használni a kuplungot
baszhatod a nem aszfaltot is, minden út veszélyes
tegnap le volt szakadva egy "híd" széle és kurvára nem volt látható
aztán amikor kb5 méterre voltam egyszercsak meglátom a 1,5-2 méteres hiányt az úton előttem
csak egy maxigázra volt idő, még a becsokizás gondolata is csak később ért el
Ugyanúgy használod a kuplungkart mint a gyári kuplungnál, így nincs semmi különbség a visszaváltásoknál.