Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudom, gondoltam is hogy felhivlak
amugy köszi mégegyszer hogy megmentetted a csoffadt seggemet....
Persze hogy segíteni.Tudod,rám számíthatsz!
segiteni jahh...
, szétrobbant a blokk, van ez igy , hiába megyek mindig a megengedett sebességel....
Noha péntek van, de megértettem elsőre. Viszont, most pont nem tudom, hogy melyiket érdemesebb venni. Versenyen eddig egyszer indultam el kíváncsiságból. Én elégedett voltam magammal, mert be tudtam fejezni, pedig a második kör után azt hittem, hogy nem fog menni és olyan akadályokon átmentem, amin nem is reméltem hogy sikerül. Összesítettként utolsó lettem, de tapasztalat gyűjtésnek nagyon jó volt. Inkább csak nagyon könnyed mászkálás van itt a környéken.

Apropó ha már itt tartunk. A Thor Force nagyon jól szuperál. A képeken meg az elmondásokból kisebbnek gondoltam, de amikor megláttam, hát elállt a szavam. Mint egy járó gipsz vagy nem tudom mihez viszonyítani. Nagyon jól fogja a lábat és kényelmes.

Arra van ötletetek, hogy teljesen sík terepen, hogy lehetne kiadósat motorozni. Annó Jaxy mondotta vala, hogy ha nem fáradsz le kipusztulásig és utána nem folytatod tovább a motorozást, akkor a kitartásod sem fog javulni. Még az alföldi motorosok is nagyobb dombokkal, bányákkal vannak megáldva mint mi. Kilométereket kell utazni, hogy elkezdjen változatos lenni a terep. Itt meg körbemotorozol könnyen bármit, legfeljebb csak a csuklód fárad el. A versenyen viszont a fél extrém pálya teljesen kifárasztott, de itt nincs lehetőségem meg kedvem saját pályát építeni.
Most Te kell eldontsd ,hogy versenyezni akarsz vagy csak motorozni.....Mertha verseny akkor musz..de ha csak igy ele hatra akkor jobb a tublisz.
...Melyik miert...a musszal nem lehet defekted,de ami szar benne,hogy mindig kemeny es mikorra kipuhulna akkora mar szar..de versenyre csak eza variacio letezik.
A tublisz jo dolog...nem fordul le,nem enged el..de ez is kb 3 evet tart...de a nagy elonye hogy le tudod engedni es sokkal jobba a tapadasod mindt pl a mussal.A musznak egy nagy hatranya hogy a sok saros patakrol meg vizes motorozastol megtelik saros pasztaval,ami a rafodnak,felnidnek az oldal Ricnieit megeszi..amin tapad a kulso hogy ne forduljon el.
A tublisznak sokka jobb a tapadasa..ha defektet is kapsz mehetsz mert nem fordul le..de konyen javithato a defekt is kukaccal...
En most Musszal jarok de sokan itt tubliszt hasznalnak..es ok arra eskusznek...elol meg mussz.hatul tublisz ra egy felbevagott Musz ,hogy ha defektet ios kapsz akkor ne bazd szet a tublisz vedo burkat....
Ha nem ertetted ,akkor olvasd el meg 1 X....
Gondolom a piros színűre gondolsz....pontosan nem tudom,de tapintásra valami gumi lehet.
Mesélj mi volt!Voltam ma a közelben,de ha tudom hogy történés van,akkor elkerülök arra! Persze nem röhögni,hanem segíteni.
HALÓTÁTÓK!
Olajozzák a nyolcas főutat Ajka Bakonygyepesnél!
Meg mindenféle kivénhedt enduros motor alkatrészekkel dobálja az autókat
Igaz ez BB
akarsz róla beszéli
De milyen anyag akkor ez a rikító színű perem leszorító. Gondolom nem tiszta műanyag, hanem valami rugalmas (gumis) műanyag ötvözet.
Nekem kapott a tublissos hátsó kerék akkora kokit egy beton ároktól hogy kuka lett a ráf,de a tublissnak semmi baja nem lett. Simán haza mentem vele....mondjuk a kisnyomású részből elment a nyomás,de a tubliss a helyén tartotta a külsőt,nem fordult le a felniről.
Mondom, a tublisst még nem probaltam! Se az originalt se a ciganyt, de ettől független lehet az is jó! Van itt is aki arra esküszik... Hátha mondanak személyes véleményt.
Értem, köszönöm. Akkor maradok az általad említett két módszernél. Ha egyszer sok pénzem lesz beruházok egy mousse-ra.
Személyes tapasztalatom a tublissal nincsen! Írták itt a fórumon régebben, hogy ha nagy ütést kap egy sziklán vagy rönkön akkor az is le defektel...
Minalunk 2 módszer van ami bevált. Az egyik a mouse a másik a vastag belső+még1 (régi, vagy defektes) köré, mintha télire készítenéd a szöges gumihoz... Én is így hasznalom vastag belsőkkel, csak akkor van defekt ha sokat megyek kökény bokrok közt.
Aha. Akkor a 10 Bar-os belsőt el kell forgatni mondjuk ahol a rendes szelep van, a vakszelepnél meg marad az eredeti, amin keresztül meg a belső nélküli külsőt fújod fel.

Neked van már tapasztalatod ezekkel kapcsolatban? Melyik a biztonságosabb, jobb, könnyebben szerelhető, mert árban körülbelül megegyeznek.
Hy!
A tubliss esetében is 2db lyuk kell, hogy legyen a felnin nem 3. Mert a kisnyomású szeleped egyben a vakszelep is ami leszorítja a külsőt defekt esetén! Így nem kell kifúrnod a felnidet...
Sziasztok!

Most nézelődök új defektmentesítési technikák után, mivel a héten már 3x kellett szétszedni a hátsó kereket. Nézegettem ezt a Tubblis meg Mousse technológiákt, de az én agyammal egyiktől sem vagyok elragadtatva. Az első az ár, mert annyi pénzből 6 darab vastagfalú belsőt tudok venni, de jó ezek arra mennek, hogy egy tüske miatt ne kelljen gumit szerelni. Bár nem tudom, hogy több belsőt velevágva a köpenybe elkerülhető lenne-e a defekt. A mousse-t még meg is értem, mert tömör a gumi és nincs mit kilyukasztani. Bár előbb utóbb furdalná az oldalam, hogy tüskevár az egész hátsó kerekem. A Tubblis-nél, ahogy ezen a videón láttam elég elkeserítő. Az biztos, hogy én nem fúrnám ki a felnimet, ezzel meggyengítve az egészet, esetleg el is kezd repedni. Inkább cserélek 5x belsőt, már egész jól megy ennyi gyakorlástól . Bár ha így nem kell bele vakszelep, akkor 2 lyuk van a felnin (az enyémen most 3, mert egy küllő hiányzik) egy szelep, meg a vak szelep, így ha nem kell bele egy vakszelep, akkor nem kellene bele még egy lyukat fúrni.

ZsírFeri csináld magad megoldását meg végképp nem értem. Zseniális a srác, meg tök érthetően bemutatja, csak én nem érzem át, hogy ez mennyire nagyszerű. Az rendben van, hogy sok olcsóbb, mert kínai külsővel meg belsőkkel dolgozik és eléri ugyanazt az eredményt, de ha még pluszba berak még egy fél mousse-t a kerékbe, akkor már a mousse magában többe kerül, mint a rendes tubblis, meg akkor már mousse-t hagynék benne. Azt tudom elképzelni, hogy odalett a mousse garnitúra otthon és olcsón fel tudjuk használni azt egy tubblis technológiához. Viszont ő is 2 peremfeszítő belsőt használna a biztonság kedvéért, de akkor annak is kellene egy plusz lyukat fúrni akár a videón. A kamion szelep is nagyon jó ötlet.

Kérdésem, hogy érdemes ezzel foglalkozni? Az elmúlt időszakban szerintem bepótoltam az egész éves gumiszerelésemet, így most csak a besokallás miatt nézelődtem más megoldások felé, noha lehet, hogy a következő évben sem kell majd hozzányúlni.
A legfontosabb olvasható diagram...A számlán az a rész amit kihúzok..
Jó motorozást!

A többieknek is, aki megy hajtani hétvégén!
déw..
sehol egy rot6dt diagarmmmm
most már nem birom tovább elárulom neked,a diagarammok hiánya konkrét tünetekkel lyár nálam..konkrétan csomóban hulllik a fan-szőrzetem...
bepakoltam a kocsiba..de lehet leszarom az egész et...és nem soká ki is pakolok belőle..mondjuk addig még egy 150km le kell vezetni
Az a eszükhöz az lenne való!
Egy kis lájtos tőlünk.

http://youtu.be/EeF1NqIbO94
Lehet Viktornak mellette nem szóltak, hogy atomvillanást néznek távcsövön, s a honvédelmi miniszter csak biztosra ment