Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

uhh.. az szörnyű...

részvétem a haverodnak,

mi a multkor kb 4-5-ik autonak értünk oda egy balesethez, devecser után egy ut közepén fekvő kitekert végtagu motoros srác, kijött elé egy auto, a csaj aki a kocsit vezette teljesen sokkot kapot ott zokogott , volt még ott pár motoros, férfiak is akik sirtak... nem volt vidám pillanat....

nem tudja esetleg valaki mi lett a srácal, helikopter vitte el anyit tudok rola...
eléggé ki voltak akadva... mondják a rendőrnek valami kő volt , a motoros, há mondom ekkora kővet motor nem tud felkapni ami majdnem átüti a széllvédőt, de aztán látták a sok vasdarabot az idom belsejében adtam nekik belőle suvenirt a betét lap mellé, a végén már haverok voltunk majdnem megittuk a pertut is...
Szeva B! Szerencsés szerencsétlen a történeted Haverom 2 napja frontálisan ütközött egy autóval felesége meghalt haverrol még nincs infóm
Szóval mákod volt!
"b" verzió történt velem
Jól jártál hála ég!
meg, de fogynak a macskás életek...
Nem próbáltad a munkásoknak megmagyarázni,hogy a vasdarab nem a tiéd?
viszont van sok pozitivum is a dologba ,és én mindig azt keresem,

lehetett volna wien süd autobahnon, ahol lezárják a fél világot emiatt , kihivják a tüzöltokat ,kpm-et és a végén egy szép csekk is jön a végén,

aztán simán eldobhattam volna a vasat is a saját olajomtol, az egész hátso gumi tocsogott az olajtol...ami rárobbant az izzo könyökcsövekre, amitöl mondjuk a motor is azonnal porrá éghetett volna...szoval
kupplung be? Megúsztad 2 keréken?
ez két napja volt, nem birta a tempot, hogy ugy mondjam "megmihálylott " aztán végig huztam a 8-ast egy kurva vastag fehér füstcsikal, olaj az uton jött a polic, meg a kpm, uttakaritás, és bonuszként még egy román furgon tele vendég munkásokal akiknek kilötte valami vasdarab a szélvédőjét, nekik betétlapot irtam...

szoval szép az élet ha zajlik...
köszi az infót!
pont emiatt akarom a hátsó féket felhozni a kormányra hogy valamelyik oldal úgy is "kéznél" lesz a felállításkor
gondolom motorfék se lesz emiatt, de ez nem is baj, úgy is rászoktam a leállított motorral való ereszkedéshez épp most teszteltem hogy sehol sem hiányzik
Mákja volt,megúszta!De majd jön és elmeséli ha akarja.
Én is azért vettem, mert nincs önindítóm.

Nekem az alapjáraton áll, kis gázra indul, gyors összekapcsolásra van beállítva.

Hegymászásnál mielőtt leállna, alacsony fordulaton már elkezdi csúsztatni magát, így nem böffen le a motor, lassan forog a hátsó kerék, nem kapar, csak mászik.

Ha meg visszaengeded alapjáratra, vagy eldőlsz, megállsz, akkor szétold teljesen és alapjáraton ketyeg a motor, amíg benzint kap.

Ha hegymenetben újra el akarsz indulni, akkor finoman emeled a fordulatszámot, és a kerék elkezd kontrolláltan forogni, nem kapar, nem böffen le. A gázzal nagyon jól szabályozható. Nagy előny sáros helyeken.

-szerintem

Egy hátrány: álló motornál nincs kapcsolat a motor és a hátsó kerék között. El tud gurulni a motor, ha állítod fel a domboldalon, ha nem megfelelő a pozíciója.
Látom nem értetted a célzást! Inkább a narancs szín tetszik, főleg, ha át van építve!
Ha a tulaj majd motorra tud ülni, akkor nem aszfalton fog gurulni, és nem a balesete miatt. Kinőtt az utcai huligánkodásból! Bár, ez még messze van.
Óóóó bazz, azt hittem kocsival volt! Remélem megúszta!
nekem az a lényeg ne álljon le a lejtőn(vagy épp ne dobjam el)
párszor le kellett ereszkedni mert elbénáztam a dolgot, így is annyira tönkrevágtam a kezem hogy alig tudok vakarózni
szóval el kell adni az asszony egyik veséjét és beruházni egy fain kuplungra
4600euro
Ez szar! Valami ilyen formán járt bálintbá is,csak arról nincs fotó.

Ilyenre mondta a haverom,hogy rianás lett a blokkon!
Mondjuk pofon nem kellene tőle!
A z start és a z start pro nem egyforma. A pro változatot vegyed.

Egyszerű beállítani. Van 3 féle rugó. Az egyikkel alapjáraton is mászik a motor mint az automata váltós autók. a másikkal alapjáraton áll de minimális gázra is elkezd mászni, a harmadiknál nagyobb fordulaton kezd összekapcsolni a kupplung. Ez a tempós motocrossversenyzőknek való akik kenik vágják az ipart és nékik kell az a fordulatszám alul is ahol már van komoly teljesítmény.

A csúsztatás mértékét a golyók számával tudod variállni. Egyszerűen több golyó kevesebbett csúsztat. Ha kiveszel egy két három golyót akkor hosszabban csúsztat, nagyobb fordulatszám tartományban.
Előjel nélkül jött a dolog, hajtókar... Nem az első R1 csinált ilyet állítólag...Bal láb tropa, úgyhogy a tulaj titokolvasóként itteni videókat néz, és gondolkodik, hogy 3800 euro-ért vesz valami jó kis gépet. Nincs ötleted?
igen a z-startra
nehéz belőni? a youtube-n láttam pár videót róla ott egész egyszerűnek tűnik a dolog, gondolom bármilyen fordulatszámra be lehet állítani a kapcsolást
FZ1 A gumiból ítélve szereti a gazdi az adrenalint és abba ez is benne van.
Nem tudom melyik olcsó relkluse-ra gondolsz?

Ha a z start pro-ra akkor az túléli a motort.

Nekem eddig hibátlan, mind a motor mind a kupplung. Bár én lájtosan nyomom és alkalomszerűen. De akik iparilag motoroznak azoknál sem volt probléma.

Kitűnő minőség anyagban és kidolgozásban is.