nem azért jimi de valami videót lassan bebaszhatnál magatokrol. mert így ez kezd kissé szürrealisztikus lenni hogy senki se látott még csak egy rozsdás simsonnal sem akcioban...... jo jo tudom elég neked ha te tudod. de azért itt már elég sokan raktak videokat magukrol meg amerre jártak keltek. tudom te nem akarsz vásári bohoc lenni. de akkoris.
A sörre meg direkt meghívattad magad! Addig kotorásztál a pénztárcádba (miközben sűrűn körbe tekintgettél) míg valaki ki nem mondta hogy majd ő fizeti.
Miért ne mentem volna be a sűrűjébe? Múlthéten is bent voltunk nem? Ja te nem tudod,mert nem voltál ott! Vagy előtte mikor szakadó esőbe mentünk? Ja megvan,akkor se voltál ott.
Szerintem meg direkt te rúgtad ki.Ha már kilopni nem tudsz belőle semmit,akkor tönkre teszed!
Ebből sok nem fog lejönni,mert kifröcsögött mire felcibáltuk.Elég hamar észrevehettem.mert ahogy kicsit megbillent a motor,már folyt is ki az ablakon.A bázisra már mi is úgy húztuk vissza,de az árokból esélytelen volt másképp kiszedni.
dzsimmi
akkro neked is mázlid volt vele... mondjuk ti meg cipeltétek ..de legalább tudtad hogy baja nem lett mert ott még 10000% biztos lehettél hogy teli volt olajjal...
nekünk cipelni nem kelllett.. bontós felkasztott a szerkó 510 végére.. és 40-50km/h húzott az erdőbe .. aztán meg a betonon.. 70-80 nal... benne volt a kezébe a bugi
a kamiont még be akarta velem a szerkóra kötve előzni.. de azt integetem hogy nem kéne azt a 2km betonutat olyan emlékezetessé tenni
viszont én reggelig aggódtam .. még nem az olajat leengedtem a ktmből.. és kilyött belőle..7-8 dl.. na akkor nyugodtam meg.
aztán bementem a bótba.. 3 évvvel ezelőtt ..és vettem 30as aluménelyum rudat.....na mikor kiszedtem az üveget és társait.. akkor..láttam hogy az a 30mm furat az pont megesz a 30mm alurúdból egy 8mm vastag korongot
kicsit megcsiszoltam ovatosba a szélét...hogy az átfedés az csap pár század legyen( nálunk a katonaságnál 7 század volt és az is lyóvolt )
a belső részénél csináltam egy 3mm es letörést hogy oda faxán beüljön az fbs (esztergályos meló de kb sarokcsiszolóval is 2 perces művelet)
illetve az aljától 10mm fúrtam egy 5ös lukat abba belehajtottam az M6 os menetet... oszt lyaú napot..
azért ne esztergán csináld a lukat mert akkor a szintmérő csavar túl magasan lesz...és bonyulultabb akkor a pontos olaj minimumot megnézni...
igy meg ha függőben álla a motor.. kicsavarod a kis csavart.. osz ha egyből megjelenik az olaj akkor tuti meg van a szint
na nem csak akkor kell rápótolni
nekem ez úgy volt és igazán nem is bántam hogy az olyan...mert többet nem szartam attól hogy beszakad megint
A szekrényezés jámborabb terheléssel jár-általában-mint a motocross. Ha így sem javult, akkor pihentesd. A crossnál bármikor beesik egy durva terhelés, aztán dolgozni sem tudsz.
Mondjuk 3 hét után érdemes rászánni egy órát az orvosra.
Motorral is tud a Macaskill srác, nem gondoltam volna