A nagydarab kopasz kamionosnak az agyára ment a sült tarja szombaton! Nem ittam egy kortyot se,pedig szakosztály gyűlésen voltunk.Gondolhatod milyen szarul lehettem,ha kocsival mentem (vittem a nagydarab kopaszt ) és még egy nyamvadt sört se tudtam lepiszkálni!
neked is valszeg az van.. a beklső kis rugó..eltört.. nekem is volt olyan,.. 1 évig sem tünt fel.. csak mikor már teltjessen összeforgott a két törtöt a rugó.. és már nagyon nagyon rég furcsán működött csak amit a z alsó munkahenger visszaküldötnyomású témas dolgoztatta vissza felső munkahenger dugttyúlyát....
hazudtam a 0 levegővel de nem vettétek észre
a dugattyú kialakitása miatt... ahol a rugó van. ott lehet levegő..de valahogy nem zavar be.. illetve...azt is feltöltöm olajjjal aztán az ott benne marad amig feltesze a dugót a helyére
na elmondom mi a helyzet ezzel a qÚplungal
az hogy annó mikor még a bme-r járta a nagyapám..a kutyáknak mosléké. .lya ezt nem is ide akartam...
szóval a közlekedő edények és a nagyon kis átmérőlyű lukak.. ahoz képest sűrű munkafolyadék...
én múltkor igy csináltam azóta nem is gecizek vel másként...
szóval...
alul henger le.... zéger ki...
dugattyú kijön...
kifolyatom az olajat a tálba... majd fentről (a felöntött tartályból várom a ..tsodát
mivel...
a alsómunkhenger szabad.. és nix az olajnak ellenállásba ütközőp része(ellentlétben a légtelenitő csavaros esetben!) ezért egyből jön le az olaj...mikor megjelent felemelem vizszintbe a alsó henegrt.. figyelem felül mindég teli legyen olajjal... aztán...jön szépen gyorsan... és mikor szintbe van az olaj a hengernél alul.. akkor rátolom a dugattyút... viszatolom és fel a nagy zégert..
ekkor konmkrlétan.. 0 levegő van benne.
a folyadék oszlop a csőben folytonas
Tegnapi fejlesztésem szelep nélküli cigótublihoz.
Még nem fújtam vele mert fel kell gumiznom, de bírja a nyomást ha kézzel lefogom és a külsőt is átszúrja ez a vastagságú tű.
nekem olyan másfél tartálynyi után jó lett a magura kuplung pedig ki lett szedve a bele és se a csőben se a munkahengerben nem volt olaj
eleinte nehezen akart megindulni de rájöttem hogy kifelé kell tolni a kart mert nem megy vissza az elején teljesen utána pikk-pakk kész is lett
En is 2 orat pompalgattam mint a fasz...aztan ...levettem az also munkahengert..ami lol a valto oldalan van...
megtoltottem Mieral oil-lal a poharat es alol a dugatyut benyomtam a munka hengerbe...csak lassan mert a plafonba is olaj lesz...Mikor tovig benyomtam a dugatyut lassan engedtem visza..van benne egy rugo ami nyomja kifele....szoval lassan jon kifele es toltom az olajat utanna...
ezt meg vagy 2 szer ovatosan megismeteltem de raktam be a hleyere csavartam be a csavarokat es komplektaltam a poharba a levet...\
az egesz muvelet kb anyit tartott mindt ahogy itt leirtam...5 perc sem...es azota jo a kuplung...sot..el is adtam a motort ugy :)
vagyis innovatív, ami inkább új mint jó
az egészből a kislányod ér valamit!
a többi csak...
Amugy legjobb forum!
Kiprobalnek egy 15 replika GG....nem lehet szar
de sajnos itthon nekem nincs akkora kijelzőm és hangfalaim.
eccer szerintem megéri a teáterben megnézni...
hú bakker akor ezt legálissan le tudom tölten ivalami torrentről és mgenézem én is...
mert csak is legálissan
a dugattyú kialakitása miatt... ahol a rugó van. ott lehet levegő..de valahogy nem zavar be.. illetve...azt is feltöltöm olajjjal aztán az ott benne marad amig feltesze a dugót a helyére
az hogy annó mikor még a bme-r járta a nagyapám..a kutyáknak mosléké. .lya ezt nem is ide akartam...
szóval a közlekedő edények és a nagyon kis átmérőlyű lukak.. ahoz képest sűrű munkafolyadék...
én múltkor igy csináltam azóta nem is gecizek vel másként...
szóval...
alul henger le.... zéger ki...
dugattyú kijön...
kifolyatom az olajat a tálba... majd fentről (a felöntött tartályból várom a ..tsodát
mivel...
a alsómunkhenger szabad.. és nix az olajnak ellenállásba ütközőp része(ellentlétben a légtelenitő csavaros esetben!) ezért egyből jön le az olaj...mikor megjelent felemelem vizszintbe a alsó henegrt.. figyelem felül mindég teli legyen olajjal... aztán...jön szépen gyorsan... és mikor szintbe van az olaj a hengernél alul.. akkor rátolom a dugattyút... viszatolom és fel a nagy zégert..
ekkor konmkrlétan.. 0 levegő van benne.
a folyadék oszlop a csőben folytonas
Még nem fújtam vele mert fel kell gumiznom, de bírja a nyomást ha kézzel lefogom és a külsőt is átszúrja ez a vastagságú tű.
de erre elmegyek
http://www.youtube.com/watch?v...
itt is reédbuúll van. ehh...
eleinte nehezen akart megindulni de rájöttem hogy kifelé kell tolni a kart mert nem megy vissza az elején teljesen utána pikk-pakk kész is lett
megtoltottem Mieral oil-lal a poharat es alol a dugatyut benyomtam a munka hengerbe...csak lassan mert a plafonba is olaj lesz...Mikor tovig benyomtam a dugatyut lassan engedtem visza..van benne egy rugo ami nyomja kifele....szoval lassan jon kifele es toltom az olajat utanna...
ezt meg vagy 2 szer ovatosan megismeteltem de raktam be a hleyere csavartam be a csavarokat es komplektaltam a poharba a levet...\
az egesz muvelet kb anyit tartott mindt ahogy itt leirtam...5 perc sem...es azota jo a kuplung...sot..el is adtam a motort ugy :)