Commandón...71km..15 km osszekoto a tobbi cumi..igazi nyamnyam..mondjuk ezen a terepen lehet sokaknak 5 km is halál. ..8 an voltunk utos kis csapat..ritka jo csapat majdnem azonos tudasuak voltunk..tehat sehol nem kelett 10 percnel max..de atlagba 5 percet kelett varni a cikicakikba is.Ilyen jot sosem mentem...jonnek a vidik...rengeteg van.
lyodaos.. a gunmi amit vettél ..lyó.. faxán fog minden ( pirelli midszoft xc)körülményben!nagyon jó sárra..vizes sáros köves környezetbe ..de a tublist nem kultiválja ez sem.. mert a nap végére ez is defektes lett.. puha neki az oldalfala.. ezért nekem ilyenem nem is lehet..viszont muzos környezetben szerintem tök jól el lehet használni még.. mert életartama is jó...meg csani sokszor félgázos meneteit is egész jól kisegitette...
a midhard xc az enyém az nem annyira élte mint amaz..de a tublixnak hála(meg a nagy paraszt gázoknak) ez is ment mint a karika csapás...
de hogy
lyani kopott c-16 többet az életbe nem jön sárba az tutti
lefelében voltak érdekesnek érdekes de felettébb nem kÍwánatos pillanatok
mondom csninak a kékpatakból jobbra fel után ne mennyünk a hecára mert ott van egy köcsög lefelé.. mondja..
ááá nem gáz az nyugodtan mehetünk arra tovább...
mondom végül is...
aztán mikor leértem .. nézem hogy ezek hogy oldják meg.. aztán látom hogy kb már 3-4 méterrel magasabban elengedték az első féket.. a motor megindult.. és még én is orditottam ...ápám mi lesz itt...mert oda elég nehéz behivni a mentőt
de aztán végül is a sáristen nem csapta neki csanit a fának
olyan extra lefelék voltak hogy még szárazban sem szarok..de igy sárban..igazi tanuló pénzek voltunk
lyodos..
mai menet konklúziólya..
ha nagy a sár akkor úgy kell menni mint amikor nagy sár van
mocskos jófalyta sár volt.. azz az igazi zarándi takon.. és még közbe hogy ki ne száradjon a főd. .ráadásul még egész nap eset
de végül is .. fél háromkor úgy csinált mint a fülem...elállt...
brutál lyól lehetettt veretni a gázt.. kellett is..
bakker ez a tankos dolog ez ..igaz..
de én filszel azt is bejelölném ha el van dőlve a motor és jobbról áll a sokbenzin.. ugy 8-7-6-5-4-3-2-1
aztán ha balradől..:8-7-6-5-4-3-2-1
aztán ha felfelé áll.. ugy 8-7-6-5-4-3-2-1
nomeg aztán mi van ha lefelé áll..ugye..tehát úgy is
8-7-6-5-4-3-2-1
szóval a égén za egész tank össze vissza lenne firkálva.. az alkoholos állapotban lévő filctollasok által
amúgy a berg szürke tankja is engedni látni a benyaszintet...
az pl azért is jó..mert
a múltkor mentünk egész nap... oszt ezek délben rátankoltak még úlyra.....
persze én nem ..mert nem én vótam..
oszt este meg belement a bergbe..majd 7 liter..a 8,5 tanklyába
köszi!ezt a fóliát kipróbálom, nekem a huskynál a légszűrőbox alján van egy ujjnyi vastag rés, ott mindenféle mocsok bemegy
elég béna neki a légszűrőbox kialakítása, már ha beszélhetünk boxról mert kurvára nyitott minden oldalról
fél méteres vízben már csapatni kel neki erősen hogy szétvágja mert simán befolyik
Én évek óta használok műtőssapkát. A gumis szélűt könnyű felrakni.
Ezen túl a mezőgazdasági boltokban lehet kapni fátyolfóliát, (15m2-1500.-ft), 17g egy négyzetméter, gyakorlatilag nincs szívóellenállása.
A fátyolfóliából egy pár réteget begyűrök a légszűrőház legalsó részébe, ahol a legjobban koszolódik a légszűrő, meg egy-két réteget a többi részhez is.
A porrészecskék a "labirintusban" leesnek a légszűrőház aljára a csapdába.
Olyan már régóta van a gyerek szobályába.Szóltam is múltkor a gondolásnak,hogy kicsit halkabban az énekkel,mert behallatszott a mozi terembe,aztán zavarta a dolbiszörrandot.
a midhard xc az enyém az nem annyira élte mint amaz..de a tublixnak hála(meg a nagy paraszt gázoknak) ez is ment mint a karika csapás...
de hogy
lyani kopott c-16 többet az életbe nem jön sárba az tutti
mondom csninak a kékpatakból jobbra fel után ne mennyünk a hecára mert ott van egy köcsög lefelé.. mondja..
ááá nem gáz az nyugodtan mehetünk arra tovább...
mondom végül is...
aztán mikor leértem .. nézem hogy ezek hogy oldják meg.. aztán látom hogy kb már 3-4 méterrel magasabban elengedték az első féket.. a motor megindult.. és még én is orditottam ...ápám mi lesz itt...mert oda elég nehéz behivni a mentőt
de aztán végül is a sáristen nem csapta neki csanit a fának
olyan extra lefelék voltak hogy még szárazban sem szarok..de igy sárban..igazi tanuló pénzek voltunk
mai menet konklúziólya..
ha nagy a sár akkor úgy kell menni mint amikor nagy sár van
mocskos jófalyta sár volt.. azz az igazi zarándi takon.. és még közbe hogy ki ne száradjon a főd. .ráadásul még egész nap eset
de végül is .. fél háromkor úgy csinált mint a fülem...elállt...
brutál lyól lehetettt veretni a gázt.. kellett is..
bakker ez a tankos dolog ez ..igaz..
de én filszel azt is bejelölném ha el van dőlve a motor és jobbról áll a sokbenzin.. ugy 8-7-6-5-4-3-2-1
aztán ha balradől..:8-7-6-5-4-3-2-1
aztán ha felfelé áll.. ugy 8-7-6-5-4-3-2-1
nomeg aztán mi van ha lefelé áll..ugye..tehát úgy is
8-7-6-5-4-3-2-1
szóval a égén za egész tank össze vissza lenne firkálva.. az alkoholos állapotban lévő filctollasok által
amúgy a berg szürke tankja is engedni látni a benyaszintet...
az pl azért is jó..mert
a múltkor mentünk egész nap... oszt ezek délben rátankoltak még úlyra.....
persze én nem ..mert nem én vótam..
oszt este meg belement a bergbe..majd 7 liter..a 8,5 tanklyába
elég béna neki a légszűrőbox kialakítása, már ha beszélhetünk boxról mert kurvára nyitott minden oldalról
fél méteres vízben már csapatni kel neki erősen hogy szétvágja mert simán befolyik
Ezen túl a mezőgazdasági boltokban lehet kapni fátyolfóliát, (15m2-1500.-ft), 17g egy négyzetméter, gyakorlatilag nincs szívóellenállása.
A fátyolfóliából egy pár réteget begyűrök a légszűrőház legalsó részébe, ahol a legjobban koszolódik a légszűrő, meg egy-két réteget a többi részhez is.
A porrészecskék a "labirintusban" leesnek a légszűrőház aljára a csapdába.
10-ed annyit kell légszűrőt takarítani.