Hy!
Most jöttem a burgonya fődrőő. hát gyerekek, 4kézláb kesztyűbe dörzsöltük a krummplikat,.. egér 20% szétrágta,. már egy hete gyűrjük... 60ft ért. ebből nem lesz motor. mert annyi munka van vele mint amikor 120ft. első évünk. 1hektár após anyós, segít szedni. Itt mi a helyzet ? motorozás 1000rel? enyém még darabokban, teljes fék transzplantáció.... új tárcsát vágattam 4mm ről 5mm-re, gyári brembo betétek, brembo nyergek, fém fékcsövek remélem nem kell nézzem a füstölő fékbetétet faxom kivan a munkával
máshol úgy oldják meg ,hogy nem cigányok laknak és nem adják oda minenféle seljtnek. ráadásul álltalában zárt pályán. és felejtsd el hogy legujjabb modeleket kikölcsönzöl. azokat zárt tesztnapokon adják egyéb feltételkkel.
pl triálpályákon bérelhetőek jó gépek de közel sem ujak. vagy kpsz uj modellt de jol megnéznek és nem olcso. a gondolat amugy jó. mostanában én is inkább bérelnék. de mivel rengetg a cigány féreg ilyesmivel max jóléti országban találkozol ott a gondolta se merül fel a lopkodásnak. kinthgyhtod tárgyaid nem kll zárni ajtóid senki se lop meg. egyébként bérelhetsz jó motorokat pl malorca vagy egyéb szigetek. onan aligha jutsz ki. lehet lgujabb pár ezer km es bmw ket kölcsönözni. komoly 20 on ezer euros turák vannak. ausztrália amerika uj zéland. a dolog ki van találva és működik. más kérdés kiknek.
Sajnos amíg az igényt a zsiványságra nem tudják kiiktatni, azaz ne legyen értelme zsiványkodni, addig fognak...
Mivel ezt nem tartom kivitelezhetőnek,
marad az, hogy hogy sokkal szigorúbb büntetések, jobban meggondolnák. Visszaesők esetében nem csak a dutyiba megyünk "nyaralni" (ez nyilván szar, de lehet kevés a visszatartó ereje), hanem a fejbe lőnek kiveszik a szerveim és bedobnak a tömegsírba eset vár rám.
Tudom túl drasztikus, de tuti lenne hatása...persze hogy valójában milyen egyéb tényezőket váltana ki, amire nem számítunk ezen esetben, azt kevesen vagy senki nem tudja megmondani.
A súlyosabb(gyilkosság, erőszak, stb.) cselekedeteket az életfogytosokat most is ezzel "jutalmaznám".
Meghúznám-e a ravaszt, nem...de biztos lenne aki fizetésért "könnyedén" megtenné.
Meg attól is parázhatnál igazán, hogy beküldenek egy pénzszűkében lévő nincstelent 30 ezer forintért, hogy kölcsönözte ki a motort. Amit rögtön átad. Soha nem látod többet. A pasast is csak a tárgyaláson aki sajnálja a dolgot. Kap 1 év börtönt 2 évre felfüggesztve. Ha befizetsz még százezret a végrehajtónak akkor azért kapsz még egy papírt hogy behajthatatlan a kétmilliós károd.
Ha ilyet csinálnék, egy dologtól paráznék igazán (minden kölcsönzés esetében felmerül bennem) amire valamit ki kell találni.
Van egy hibás autó/motor, kikölcsönöznek egy ugyan olyan típust a parkból, majd kicserélik benne az alkatrészt a "rossz"/kopott gépjárműben lévőre, ami nem igazán derül ki ha visszaveszem. Pl dugót, vagy akár hengert, vagy valami hegesztett alkatrészt, komplett kuplungot, stb.
Ezek nemigen derülnek ki, max ha valamivel meg van jelölve, hogy bontották vagy nem és ezeket csekkolják visszavételkor.
A B eset "kilőve", aki vissza sem vinné. Iratokkal kölcsönzöl, szerződést aláírva, stb. küldenék rád a szerveket...
A C eset, mire gondolsz nem normális használat alatt?
Szándékosan leégeted a kuplungot, vagy 1-ben mész nyél gázon végig? Barom módjára dobálod? Kuplung nélkül váltogatsz?
Még sose kölcsönöztem autót, nem tudom, hogy ott csinálnak-e egyáltalán állapotfelmérést, mielőtt visszaveszik a kocsit, de feltételezem, hogy külsérelmi vizsgálat minimum van, annak kárát meg bevasalják rajtad.
Persze lehet simán lehet naív vagyok és jót feltételezek, de nem értem mi célja lenne valakinek szándékosan tönkretenni egy ilyen motort, amikor az ő célja is az, hogy legközelebb is menjen neki, ha már másokra nem is gondol és tudja bevasalják rajta, ha darabokban viszi vissza
Abban sajnos igazad van, hogy ami nem saját tulajdonnak tekintett valami, azt a nagy többség leszarja, arra nem vigyáznak.
Megint kilyukadtunk oda, hogy a fő baj a fejekben van
Szerintem nem spanyol viasz, feltételezem létezik...csak endúró motorok esetében a starthely közelében kéne lennie, hogy még a motort se kelljen cűgölni.
Tömeges igény kérdése...autókölcsönzés is létezik, amióta lett rá igény és megéri a buli.
Természetesen, aki tud ilyet, az ne tartsa magában, se a helyet, se a tapasztalatokat, hátha érdekel mást is, a saját motor fenntartása helyett.
Bár feltételezem sok emberben ott a tulajdon fogalma erősen, saját autó, saját motor, saját lóbizbasz, nem akar bérelni. Pedig ha valójában kiszámolná, lehet jobban megérné a bérlés, anyagilag.
Sok alkalmi kell használati tárgyat tuti nem vásárolnék meg, ha lehetne bérelni, elhoznám, használnám aztán vinném vissza,
környezetkímélőbb és tudatosabb lenne egy ilyen "bérlő" társadalom, mint a jelenlegi fogyasztói.
A gyári klikkszámok le vannak írva, ha minden igaz, arra beállítva gondoltam, de ha olyan az ábra ami a klikk min és max érték megjelenését is mutatja a diagramon, az még jobb
Új 13/14/15 2T 300cc endúró motoroknál (ami kigurul a gyárból) tud valaki olyan infót, hogy az első teló húzó és nyomó csillapítási együtthatójuk hogy alakul a villa sebesség függvényében?
Lényegében a gyári beállítás érdekel, 2 diagram, amin fel van rajzolva Ha tudod a típust is, köszi. Ha hátsó telóét tudod az is köszi!
Gondolom a teló márkától és típustól függ elsősorban, nem a motorétól, valószínű sokba ugyanazt rakják bele és nem hangolják motor típustól függően.
Nem igazán találtam eddig ilyen információt
Persze kíváncsi lennék Walker vagy Jarvis mondjuk 2014 erzberg beállításaira is
Jarvis győzelem
Eredmények:http://www.redbullseatosky.com...
A mountain race sorrendjében nem volt sok meglepetés,de azért érdemes odafigyelni a 12.és az 52. helyezettre