csak egy utolsó lökés a fűrésszel:
ha kiáll tankolni mert látja hogy kevés a benzin és 50.lesz az nem ugyanaz mintha nem látja hogy kevés és megáll alatta a gép valahol a kör közepén?
mert így sem szerez pontot meg úgy sem, szóval olyan mintha el sem indult volna.......
én se járok de pont úgy van ahogy leírtad. láttam ahogy csinálják. ránéznek az utolsó körben vagy előtte mikor szükséges. látja hogy elég lesz és nem áll ki tankolni. a tankoláson múlik nagyon sok. kiállsz 50.- ik leszel. nem állsz ki 3.- ik. pár másodpercek számítanak nem egy két 3-5 perc mig a tankolással baszakszol. de szerintem ez átment fingfűrészelésbe. megyek aludni.
kicsit kötekedek
szóval akkor úgy megy a verseny hogy ránézek a tankra és nem teszek bele benzint mert szerintem még elmegy egy kört ha meg szerintem nem akkor teszek bele egy kólásüveggel?
sosem voltam még motorversenyen így nem tudom
a rallyn egy kicsit mindig több benzin van benne pedig ott még tuti szintjelző is van a kocsiban
Milyen rutin ? Egy homokos versenyen a mély homokba kétszer annyit eszik. Ha nagy sár van megint sokat eszik...
Tehát ez a legjobb megoldás.
Ízlésről nem lehet vitatkozni.
Nekem így nagyon tetszik..
ne abbol a körből indulj ki amit már becsukott szemmel is megcsinálsz 10 év után. nem akarok okos lenni mert nincs mire de van azon a körön kivül is kör. mint ahogy abizalom körén kivül is van kör meg van pl a saját köröd is mondá robert de niro
igazándiból az a legjobban nem szép hogy elüt a többi "csicsamicsa" idomtól
a husky tankja is egy idióta szürke szín, de ilyen a tankidom alja, a légszűrőház, és a sárvédő merevítés is, szóval együtt jól néz ki
ha már kör, akkor van rutin
ha kimegyek a homokdombok közé akkor nekem max 80km megy el a husky 25 haza az út szóval nem kell nézegetni hanem 50 után hazaindulni
de értem a praktikumot, csak nem szép és tuti megoldhatták volna máshogy is
Nekem kimondottan tetszik.
Kivillan a lámpa és akkor hány kört megy el ?
Nekem egyszerűbb ha látom és nincs az a sok felesleges kütyü, visszajelző, meg meghibásodási lehetőség..
nem szép
egyszer volt egy ismerős drz-jén egy nagy túratank az is átlátszó volt de sárga színű volt
szóval ennek is adhattak volna egy kis színt, mert ez a semmilyen olyan bénán áll neki
aztán lehet hogy csak simán maradi vagyok.....
nem egyszerűbb egy szintjelző mint pl a wr-en van? 1 kis lámpa aztán ha kivillan mindjárt eljön a vég....
a 82es cagivámon is volt ilyen "extra" igaz lehetett 10-12deka plusz súly
egy motor legyen szép is ne csak jó
Ízlések dolga , kinek a pap kinek a paplan..
A kétórás endúrókrosszon kimondottan jó hogy átlátszó, látod az utolsó körökben hogy kiadja e, tehát hasznos is.
Ja ha utazol vele,akkor tényleg elég nézegetni a napi számlálót. Nálunk szokott olyan lenni,hogy távolságra csak 500-600 métert mész,viszont a hátsókerék megtesz vagy 2km-nek megfelelő fordulatot!És akkor még nem is beszéltünk arról a mennyiségről,amit a földön folyat szét az ember,mikor lapján cibálja!
az az egy része ami praktikus de nem az igazi
jobb lenne ha nem szuszogna a beszívott levegő az ember előtt
a huskynak könnyebb a telitank mint a ténéré üres tankja
1000euróért már lehet hozzá kapni könnyű műanyag tankot
A telói is olyanok...elájulnak mennyivel jobb persze,mert új és nem kopott(de nem új rendszer,hanem ezeréves belül,a hátsónál variáltak,de az is látvány a szemnek,mint technika,hogy vegyed a különböző lemez fajtákat és neve legyen a gyereknek)Mondjuk úgy gyerekjáték...
én csak ránézek a napi számlálóra és tudom mennyi van benne
vagyis mennyi van még hátra mielőtt kötélre kerül a gép
és még sosem tévedtem
a ténérével is kiszámoltam hogy elég nagylakig, elég is lett
23 literes tankba 23 litert tankoltam mindezt 21:50-kor (22-ig van nyitva a kút)
ha kiáll tankolni mert látja hogy kevés a benzin és 50.lesz az nem ugyanaz mintha nem látja hogy kevés és megáll alatta a gép valahol a kör közepén?
mert így sem szerez pontot meg úgy sem, szóval olyan mintha el sem indult volna.......