hali, sziasztok ! egy bizonytalan kérdést teszek fel.
Gas Gas 50esem légteleníteném a kuplungot. a kuplungot úgy kell légteleníteni, hogy beleöntöttem tartalyba az olajat húzkodom a kuplungot és ugye bugyog fel a levegő . aztán közben a légtelenítő csavart megengedem, miközben behúzva tartom a kuplungkart aztán vissza a csavar ugye?
mert vagy baszul csinálom vagy marha levegős. mert mondjuk sok levegő jön fel csak mondom megkérdem.
vagy 2 órája ezt csinálom már. valami ötlet? amivel meggyorsíthatom vagy szarul csinálom vagy nemtudom...
tavaj 1500 euroért adtam el az sxs 300 asom full patent állapotban egy vagon extrával! nagytank 300 as henger 250 es henger uj lengővilla sxs titán telok uj kuplung muz elöl uj kerekek! stbstbstb az egy fasza speciál gép volt. megvette egy titokjancsi és apróra szedte kiárulta alkatrésznek a szerencsétlen. találhatsz ha nem is ilyen de hasonlo évjáratot 3-4 kiloért szerintm. de te tudod.
Vizes volt a fu reggelibe meg..azert nem lehetett rendeset gyorsitani..
En ezt elveztem nagyon... https://www.youtube.com/watch?...
Meg sok ilyen kimenot csinaltunk,csak akamera le volt merulve
Magyarországon ez totál felejtős téma terepen, max zárt pályákon tudom elképzelni, oda meg nem fognak jönni pénzes vendégek, tehát elkezdeni se érdemes.
Romániában már lehet lenne benne üzlet,
de nem én vagyok aki ezt csinálni fogja, se kedvem, se tőkém hozzá.
árak minden fent az oldalon. én akarok rendelni egy deknivédőt. 18 jurkáért küldi el a srác de neki mindegy hány db ot tesz a csomagba. egy postával eljöne pár védő a dhl elhoza. it meg szétdobnánk, ugyis megy mindig valaki a másik felé.
ha valakinek kéne valami jelezze már ide.aztán leszervezzük.
titokolvasók is jelentkezhetnek ! azok csinálják úgy ahogy szokták, irjanak emailt ugy nem buknak le.
vik. a jodlibár kafa! de azért annyira nem nyaltam le az oldalát mint te a multkor .
azt biztos nem mesélték hogy amig tanakodtk lemenjünk e és fel én egyszer már lementem és simán felmociztam.mikor felértem bonti kitalálta hogy akkor menjünk le a patakba fentről és az aljábol ujra fel a jodlibárba egy kávéra.
én balga meg lementem a legeslegaljára a kavicsosra. ezek egy lépcsővel feljb áltak bele én meg mire oda felkavartam már felértek. utána csak kicsit kapirgáltam nem etetett meg nagyon. meg ráfogtam a motorra nem tudta még a drágám hogy is kéne ezt szépen. érdekes módon a sport ekivel nem volt teljesen megbékélve. legközelebb egy pirelivel megyek. csanéró intézte. joálásu gumi majdkiderül milyen.
volt egy fasza köves felfelé néha megyünk arra. egyszer idegenekkel mentünk ot eldőlt egy drz meg egy berg talán azok lementek mert valami kuplung hiszti volt. fasza köves épen halados vag cikcakozos lazaköves fák közt. na hátha igy beugrik..... na ott pl a mitas nevetségesen viselkedett a motor alatt. mig az áki gépe azt ugyanilyen gumival megete regglire. ez csak kapirgált rugta el magát szerencsétlenkedett ágaskodott. szokni kell még nagyon..majd 1-2 hónap mulva ha megint hazjövök és lsz időm kiugrani hátha
amugy holnap simán kimehettünk volna. csütörtök mék visza.
mivan ha valaki megsérül vagy elbaszodik a motorja? követi mindenki mert biztos lopni megy? vgy nem mehet sehova mert leáll a motorja 1 km mulva? pedig akocsi csak 3 km re van vagy a bázis. jézusom déw. ébredj már fel. értsd már meg ez simán működik ott ahol ilyen szarságokon senki se eszel. befizeti egy csapat az x ezer eurot és vadi uj exc kell gurulgálnak. legjob példa erre a romaniacs! a mezőny 10 ed része bérelt motorokal megy! six days dettó! kivonulnaka gyárak és viheted az uj beálitott jószágokat. verseny után szarér hugyér megveszi egy pár pénzes mber. átdonorozzák a gépeket stbstb.. 100 motorbol csinál 40 db kurva jót. eladja. marad 60 db vegyes saláta. azt megveszi amsterszállási ember. ő is átnézegeti :) csinál a 60 db motorból 40 db faszát. eladja. maradékot is eladja még olcsobban. stbstb... a lényeg. mehetsz bérelt motorral csak a helyszint nem találtad el pontosan. amiről te beszélsz az is működik csak nem itt. amugy próbáld ki nem lehet hülyeség. vegyél 5-6 db motort olaszbol . nem kl vadi uj legyen elég egy versenyes. csipeld b őket. te leszel a vezető a mátrában. flbaszol osztrák oldalakra egy reklámot. jönnek a labancok vezeted őket. napi 150-200 eurot legombolsz a motorért plusz ellátás. mire mgöregszenk a motorok viszatermelik az árát.
Az RMX-et nem kapnád meg
de ha lenne kölcsönözhető motorokkal enduró parkom te kapnál motort
Komolyra fordítva, az előző két problémára (szétszerelik, átadják, ellopják) megoldás, ha túravezetőt is adok/kötelező a csapat mellé, aki figyel a motorokra is, nem csak a motorosokra
ha a túravezetőtől eltávolodsz 1km re leáll a motor
lyakó.
látom van pár honda is a bandába
egy biztos.. akár hányszor is nézem meg a felvételeid.. nagyon kafi az egész..minden..
banda..
motorok
helyek
szóval az egész...
lökhetnél bele kommentárokat is..
mondjuk mikor zorróüzol vagy jeönnek .. hogy kicsit ne csak a gép hangját halljuk
hály kolbik..
lyodos .. kafi a leirás.. nem fukarkodtál vele..
golden mesélte.. a lyodli bárba most a lyodlis volt a hunyó
dév.
ez olyan mint a ralli..
tök jó lenne rallizni de drága a za gép.. ezért lehetne ralliautó kölcsönző is
motor.
még havernak is odaadni.. illetve elfogadni.. max a hegyben.. e két menetre..persze részemről!
mert mi van ha nálam okádik be a fosa.. oszt akkro .. kifizetek 10-20-száz1000 ft mert végül is nálam ment tönkre...
ez visszafelés is igaz...
de ha csak azt nézzük hogy nem lesz semmi olyan ekszra gikszer.. akkor is...
de hamár igy felvetetted a témát...
megek arra de motort nem tudok vinni.. mennyiért adod ide a rémeremikszet egy napra ..igérem nem halytom szét..
nálad hogy állna az a számláló(mármint hogy számolod ki az árat mit is kérj érte..?
voltam kint a füvesben megint...
nagyon jóü a gép..
eszembe jutott janó...hogy nem is a henger a luda. hanme a főtengely.. aztán meg mondom leszarom én az egész elméletet.. jó vele menni és kész...
még akkro is ha a bme nem irta leh ogy ez van.. akkor is faxa volt...
ami feltünt..
hogy azért ez nem egy sx 525.. pedig 12-52 ez meg 12-50 van...
a váltóáttétek és a primer is azt hiszem ugyan az..
de ez .. ez 6dikban.. baszottul nem lankad le.. sehol...mig az 525 a hosszú egyenesbe éreztem hogy kissé talán már elfogy a kraft
.de persze nem úgy hogy gyönge a gép..csak
csak most az 570 hogy kicsit a futómű is beállitva full jóra.. + már csak a második pályázás.. igy nagyon letekergettem a fülit a majd egy órás menet ben.. ott már érezte a tsiziótvége .. és a hosszú egyenes végéig az utolsó pillanatig esm éreztem hogy ez most 6ban van és kicsit is meglassulna a az gyorsulás..
nem is csoda... csak egy 570 inyector
persze kicsit szűkebb pályán.. ez nem válik az előnyére.. de ha kinyilik a tér.. nagyon meg tud lódulni
csikicsukikiban.. ott is érdekessen jó vele menni...valahogy olyan kifinomult ..homogén az egész
Nem viszunk magunkal.Mindenkinek a motorja el kell tudjon menni minim 70 km kemny terepen...mit lattal itt...fel,le,fel,le...szoval ha valaki anyag nelkul marad adunk...kb 10 euro litere a benzinnek az erdon..vagy a bandanak o fizet..1xeru nem:)
Ezek a motorok nagyabol egyforman fogyasztanak..1 l elteressel...es majdnem mint 2T vel jarunk..a 4T sek meg mocskolkodnak,hogy hazamegyek es kiontoma foldre a pluszt...
Mondjuk a tegnapi motorzasra egyesek azt mondtak,hogy jobb lett volna a benzint lehuznia budin,akkor nem mergelodott volna anyit...ha van 1,2 boja es 10 jo..akkor..:)
ezek függők, van aki a záróvonalnak megy neki van aki az ugratónak.
de nem különbek a hegymászók, sem meg még a sok további extrém sport
nekik egy fotelban ülve meghalni a legnagyobb büntetés
meg mindig legyen jó sok olaj a tartályban. ha egyszer is leürül, levegőt szív, kezdheted előröl...
pumpál, bentart, csavar ki, mielőtt a kar teljesen beesne csavar vissza. és ez sokszor :)
ha van vákumpumpád, akkor tudod gyorsítani...
Gas Gas 50esem légteleníteném a kuplungot. a kuplungot úgy kell légteleníteni, hogy beleöntöttem tartalyba az olajat húzkodom a kuplungot és ugye bugyog fel a levegő . aztán közben a légtelenítő csavart megengedem, miközben behúzva tartom a kuplungkart aztán vissza a csavar ugye?
mert vagy baszul csinálom vagy marha levegős. mert mondjuk sok levegő jön fel csak mondom megkérdem.
vagy 2 órája ezt csinálom már. valami ötlet? amivel meggyorsíthatom vagy szarul csinálom vagy nemtudom...
Erre futná
egy ilyen helyen lennék túravezető
nincs valakinek eladó jobbos hűtője EC300-ra?
Ti voltatok?
En ezt elveztem nagyon...
https://www.youtube.com/watch?...
Meg sok ilyen kimenot csinaltunk,csak akamera le volt merulve
Azt hiszem én kértem a full gázos menetet ez már olyan Walkeres volt
Magyarországon ez totál felejtős téma terepen, max zárt pályákon tudom elképzelni, oda meg nem fognak jönni pénzes vendégek, tehát elkezdeni se érdemes.
Romániában már lehet lenne benne üzlet,
de nem én vagyok aki ezt csinálni fogja, se kedvem, se tőkém hozzá.
http://www.outsiderracing.com/
árak minden fent az oldalon. én akarok rendelni egy deknivédőt. 18 jurkáért küldi el a srác de neki mindegy hány db ot tesz a csomagba. egy postával eljöne pár védő a dhl elhoza. it meg szétdobnánk, ugyis megy mindig valaki a másik felé.
ha valakinek kéne valami jelezze már ide.aztán leszervezzük.
titokolvasók is jelentkezhetnek ! azok csinálják úgy ahogy szokták, irjanak emailt ugy nem buknak le.
azt biztos nem mesélték hogy amig tanakodtk lemenjünk e és fel én egyszer már lementem és simán felmociztam.mikor felértem bonti kitalálta hogy akkor menjünk le a patakba fentről és az aljábol ujra fel a jodlibárba egy kávéra.
én balga meg lementem a legeslegaljára a kavicsosra. ezek egy lépcsővel feljb áltak bele én meg mire oda felkavartam már felértek. utána csak kicsit kapirgáltam nem etetett meg nagyon. meg ráfogtam a motorra nem tudta még a drágám hogy is kéne ezt szépen. érdekes módon a sport ekivel nem volt teljesen megbékélve. legközelebb egy pirelivel megyek. csanéró intézte. joálásu gumi majdkiderül milyen.
volt egy fasza köves felfelé néha megyünk arra. egyszer idegenekkel mentünk ot eldőlt egy drz meg egy berg talán azok lementek mert valami kuplung hiszti volt. fasza köves épen halados vag cikcakozos lazaköves fák közt. na hátha igy beugrik..... na ott pl a mitas nevetségesen viselkedett a motor alatt. mig az áki gépe azt ugyanilyen gumival megete regglire. ez csak kapirgált rugta el magát szerencsétlenkedett ágaskodott. szokni kell még nagyon..majd 1-2 hónap mulva ha megint hazjövök és lsz időm kiugrani hátha
amugy holnap simán kimehettünk volna. csütörtök mék visza.
mivan ha valaki megsérül vagy elbaszodik a motorja? követi mindenki mert biztos lopni megy? vgy nem mehet sehova mert leáll a motorja 1 km mulva? pedig akocsi csak 3 km re van vagy a bázis. jézusom déw. ébredj már fel. értsd már meg ez simán működik ott ahol ilyen szarságokon senki se eszel. befizeti egy csapat az x ezer eurot és vadi uj exc kell gurulgálnak. legjob példa erre a romaniacs! a mezőny 10 ed része bérelt motorokal megy! six days dettó! kivonulnaka gyárak és viheted az uj beálitott jószágokat. verseny után szarér hugyér megveszi egy pár pénzes mber. átdonorozzák a gépeket stbstb.. 100 motorbol csinál 40 db kurva jót. eladja. marad 60 db vegyes saláta. azt megveszi amsterszállási ember. ő is átnézegeti :) csinál a 60 db motorból 40 db faszát. eladja. maradékot is eladja még olcsobban. stbstb... a lényeg. mehetsz bérelt motorral csak a helyszint nem találtad el pontosan. amiről te beszélsz az is működik csak nem itt. amugy próbáld ki nem lehet hülyeség. vegyél 5-6 db motort olaszbol . nem kl vadi uj legyen elég egy versenyes. csipeld b őket. te leszel a vezető a mátrában. flbaszol osztrák oldalakra egy reklámot. jönnek a labancok vezeted őket. napi 150-200 eurot legombolsz a motorért plusz ellátás. mire mgöregszenk a motorok viszatermelik az árát.
de ha lenne kölcsönözhető motorokkal enduró parkom te kapnál motort
Komolyra fordítva, az előző két problémára (szétszerelik, átadják, ellopják) megoldás, ha túravezetőt is adok/kötelező a csapat mellé, aki figyel a motorokra is, nem csak a motorosokra
ha a túravezetőtől eltávolodsz 1km re leáll a motor
látom van pár honda is a bandába
egy biztos.. akár hányszor is nézem meg a felvételeid.. nagyon kafi az egész..minden..
banda..
motorok
helyek
szóval az egész...
lökhetnél bele kommentárokat is..
mondjuk mikor zorróüzol vagy jeönnek .. hogy kicsit ne csak a gép hangját halljuk
lyodos .. kafi a leirás.. nem fukarkodtál vele..
golden mesélte.. a lyodli bárba most a lyodlis volt a hunyó
dév.
ez olyan mint a ralli..
tök jó lenne rallizni de drága a za gép.. ezért lehetne ralliautó kölcsönző is
motor.
még havernak is odaadni.. illetve elfogadni.. max a hegyben.. e két menetre..persze részemről!
mert mi van ha nálam okádik be a fosa.. oszt akkro .. kifizetek 10-20-száz1000 ft mert végül is nálam ment tönkre...
ez visszafelés is igaz...
de ha csak azt nézzük hogy nem lesz semmi olyan ekszra gikszer.. akkor is...
de hamár igy felvetetted a témát...
megek arra de motort nem tudok vinni.. mennyiért adod ide a rémeremikszet egy napra ..igérem nem halytom szét..
nálad hogy állna az a számláló(mármint hogy számolod ki az árat mit is kérj érte..?
voltam kint a füvesben megint...
nagyon jóü a gép..
eszembe jutott janó...hogy nem is a henger a luda. hanme a főtengely.. aztán meg mondom leszarom én az egész elméletet.. jó vele menni és kész...
még akkro is ha a bme nem irta leh ogy ez van.. akkor is faxa volt...
ami feltünt..
hogy azért ez nem egy sx 525.. pedig 12-52 ez meg 12-50 van...
a váltóáttétek és a primer is azt hiszem ugyan az..
de ez .. ez 6dikban.. baszottul nem lankad le.. sehol...mig az 525 a hosszú egyenesbe éreztem hogy kissé talán már elfogy a kraft
.de persze nem úgy hogy gyönge a gép..csak
csak most az 570 hogy kicsit a futómű is beállitva full jóra.. + már csak a második pályázás.. igy nagyon letekergettem a fülit a majd egy órás menet ben.. ott már érezte a tsiziótvége .. és a hosszú egyenes végéig az utolsó pillanatig esm éreztem hogy ez most 6ban van és kicsit is meglassulna a az gyorsulás..
nem is csoda... csak egy 570 inyector
persze kicsit szűkebb pályán.. ez nem válik az előnyére.. de ha kinyilik a tér.. nagyon meg tud lódulni
csikicsukikiban.. ott is érdekessen jó vele menni...valahogy olyan kifinomult ..homogén az egész
Ezek a motorok nagyabol egyforman fogyasztanak..1 l elteressel...es majdnem mint 2T vel jarunk..a 4T sek meg mocskolkodnak,hogy hazamegyek es kiontoma foldre a pluszt...
Mondjuk a tegnapi motorzasra egyesek azt mondtak,hogy jobb lett volna a benzint lehuznia budin,akkor nem mergelodott volna anyit...ha van 1,2 boja es 10 jo..akkor..:)
de nem különbek a hegymászók, sem meg még a sok további extrém sport
nekik egy fotelban ülve meghalni a legnagyobb büntetés