Ez nekem a mai napig rejtely hogy egy komoly cég aki enduro motort dob piacra .....és rásdasul van is tapasztalata....hogy gondolja h nem kell rá berugo...
Mert ok hogy nekem.is volt sxf-em....s azon sem volt..de az meg cross.... s az a hulye aki azzal endurozik...
értem én. de ennek még tényleg nem vol bja. csak elkezdett a festék felfúvodni itt ott. leflexelésnél látszott semmi baja csak a festék halt meg. időbe vittem. most viszont rozsdalevet izzad. na majd. mindjárt indulok kialudtam magam.
A lemez oxidációja az furmányos dolog Jó pár sajátot megcsináltam már,jelenleg apám crx-ét nyomjuk de végeláthatatlan és soha többet....iszonyú,bontod ki,ez is szar, itt is cserélni kell,de még alatta is összemegy vagy 4 lemez,akkor azokat is,szopás,nem kicsit.Ez hamar nem megy, kicsit rozsdásra meg hiába fújsz,baszhatod.pár hónap,áteszi,sőt van olyan alvázvédő ami komolyan eszi a lemezt.A legjobb kibaszott melegben csinálni a végét mert szopás lehet később.Ami nekem bejött felületi rozsdás helyeken az drótkorong,le kezelni a lemezt,drótkorong,matt fekete spray(az alatt nem rohad,nem tudom miért, de ha nem sérül nem eszi)majd erre az alvázvédő.Mindez nem 1 nap Egy crx-et fél évig csak hegesztgettem,akkor meg útáltam pedig karosszériás vagyok.A legjobbak a 90es évekbeli nagy autók kasznira,le vannak kezelve rendesen ,az omegám és a 7es bmw sem rohad sehol,az aljukon sincs egy leverődés sem.Pedig volt olyan omegánk ami fiatal volt,de rendesen ette a rozsda a fényezése pedig mint az új olyan volt.A ford kával meg 20al nem mernék nekimenni semminek,mert az egy rozsdahalmaz Az asszonynak ez kellett,de már rájött,hogy egy rozsdakupac.....Gyönyörűek a mai lemezek amiket ezek az okosak gyártanak,elég a mosógépekre nézni,az csak ruhát mos,az autóban meg pusztulunk,hiába tesztelgetnek...
én biztos nem húzlak ki . az egész szerelvény van vagy 250 kiló hanem 300. vehtnék új kuplungot. akkor inkább tényleg nyúlj magadhoz.
más. mult héten jött el az ideje ,hogy kicsit rendbe rakassam a kocsim. vetm 4 db gyári acélfelnit plusz a régiekt lehomokszóroztuk és le ltt szinterezve. illtve a lényeg. körbe l lett szóratva rücskös fehérrel a küszöbökig. az alja meg fekete alvázvédővel . bejlnttm a karosszériáshoz. .... hozd ide szerda délután akkor lestrerimozom ... csüt reggel elkezdi lepucolni ahol durta a festéket felfelé az oxid. na elszaladtam megnézni csüt reggel. már le volt fujva az alja kint az esőben. és pár helyen leflexelve a küszöb ... gondoltam biztos azt tisztogatja leflé de az furálottam hogy már kész a komplett alja.....hmm.. épp elszaladta csávó valahova .... viszamentem egy óra múlva és hopsz! kész volt az autóm! felettéb gyanús.
megkérdeztem a" mestert" ,hogy ugye nem a roszdára fujtad rá? mert azt én is meg tudtam volna csinálni egy neoluxal.
er csak hümögött és hogy mindent beleadott szivvel lélekel. mondtam neki elég ltt volna ha flexet ad bel mg még egy kis alapozót. magyarul jól átbaszott. kifizetm a maradékot ami azon felül volt amit előre elkért. és cseppet zaklatotan távoztam. nem számolt vele a majom ,hogy a kuncsaft elszalad megnézni a munkát.
furcsa módon másnap magától felhívott, hogy majd szaladjak már el mert még egy helyen akkor megfújná utólag. mondom ez defura. na ma így 2 nap eltltévl már csunya rozsdaszínűre szineződöt az addig jó álapotű küszöb 10 % a. mintha átvérezne a festék alól mint könnyező mária.
holnap lesz a napja hogy baltával megyek el és visszakérem a pénzt plusz az anyagokat amit elpocskolt. plusz lehet a száján is igazítok .
tanúlság. semmit nem bízhatsz senkire. mert átbasznak.autószerelő és egyéb mesterek az autóiparban mind szélhámos. lehúzás.
picivel több idő és több munka árán megcsinálhatta volna tökéletesre mert az autó még nem rohadt csupán szerettem volna időben megóvni amikor még szinte nincs baja. ehelyet jól elkurta és elpocskolta az anyagokat kis gyors pénz reményében. szánalom.
lya..elő ferdülhet ez is..
de ami már előferdült..az hogy a berugókar leesett az 525ről..nem lett emg ..viszont ezért nem tudtam beindítani..úly ár..23ezer ...bonott leharcolt 15
akinél eddig akárkivel bárki hol bármi.. eddig a "régebbi" a döntött blokkos bergnél még olyat nem mutatott hogy nem indult volna...
amitől jobban félek.. az az agész innyectro izé..
ha egyszer nem indulna fingom sem lenne hogy mit is csináljak.. hova nyúljak.. valószínűleg csak magamhoz tudnék nyúlni
Sok helyzetben nagyon jó az az önindító kellhet, ez ok, de hogy ne legyen berúgókar az necces szerintem, ne legyen így soha, de véletlen egyszer beledőlsz valahol egy patakba vagy lesz valami gebasz, lezárlatol az aksi, aztán ottmaradsz a patakban, mert nem bírod beindítani
de ami nagy pozitívum...
hiába az über szopás... fe 570 a ventivel...még igy a mocsok gumitapadás mentessen is... sehol nem volt zavarban.. nem akart melegedni..semmi...öninditó inditott.. jó vwentit én kapcsolgattam ki be.. bár megfigyeltem ha leállitom egy idő után...5-10mp múlva már nem adja rá a ventiree az áramot.. amit a tompítotról veszek le.. a kapcsolóval...+ öninditózáskor .. ha leállítom és venti rajta marad.. inditozáskor is leveszi az áramot...okos kis jószág ez...
+ exc 350 a hőgombával leszopatta a ventivel az aksit..aztán nem is indult csak rugdosásra..csani ott ez miattt meg is forralta a motort..mert széthúzta a ventit hogy töltösn már kicsit...
n a bergen nix berugó..de esze ágában sincs nem indulni...pedig ott aztán volt elinditás..nem kevés.. de mindég azonnal egyből...aksi hervadás nélkül..
hát nem véletlen modták ezek a bergek.. ezek a 140 vattos exc gyújtás helyett..210w osak.. ezek 30 sec alatt töltik fel a lemerült aksit is...tehát ha reggel még valahogy elinditja a motort...ott napközbe azzal az aksival úgy fog még inditozni...akár fél percenként is.. mint a fény..hát úgy is van..
na megtaláltam..persze először fejben kellett mert a régi vidik.. össze vissza címűek...
ez is..de beugrott hogy a ventit akkor raktam fel először...és hogy az akkor tavaj nyár vége felé volt... igy meglett
1,57 mikor jódos lemegy...az exc 350 hez..amine kopott fimes volt megfordítva úly múzzal na kb az enyém is igy dolgozott...hogy az utolsó egy két méteren..sem vogott semmit...ugyan úgy alkapart kicsúszott mindehol
akkor meg .. ott pihentünk meg röhögtünk..mi a fax csinálnak ezek...na most visszanyalt magas tublixos c-04 http://youtu.be/2GmGeLmw-Po
igazándiból meg volt az első szopás.. jó hosszú szünet után
mostanában xc pirelli és ms 3 volt jó kopottak voltak már..
c-04 úlyan múltkor egész jó volt...most hog a nagy buta bütyök kapott jó nagy rádiuszt full bearanyozta a napot..már mint ezeknek
volt egy hely...
konkétan.. el sem akartam hinni..de aztán muszály volt...
most voltunk ott másoikra...egy kilyártat nélküli patakvégével...és a bal oldala egy .. igazi gurulóköves alsó réssze...és teljessen jó talajú középső része..
na a guruló kövesenott nem fogott semmit.. feljutottam pikk pakk addig ahol ezek is felcigányolták.. gányolásban együtt gányoltunk...de ahonnan ezek..ez a két lyaú madár.. már el kezdet zorrózni ..és 2-3 cikicakival felindultak egyenest...én onnan..se oldalazni se felfelé haladni nem tudtam.... illetve én haladtam..mert konkrétan felúztam a motort vagy 10m át .
de az nem motorozás volt...
persze nem ugattak mint a fába a beszorult féreg de megértem ..mert ilyen nem szok lenni..csak évente egyszer..mint karácsony..hát most megkapták tölem a 3 napos ünnepet..egybe
de mondtam nekik.. bakker röhögjetek csak ..de mikor felérek legyen rajtatok a sisek ..mert pihenőtöknek vége....meg sem állok megyünk tovább hát nehezen akarták elhinni hogy egyszer csak ..a(az utolsó 5m) megindultam..(mer már konkrétan lankásabb volt mint az alföld ahol lakunk és gó...
na itt most voltunk 2.szor...elsőnek mikor voltunk ..en mtudom milyen gumi volt fent...(talán valami risz rosz kenda vagy 754) de konkrétan arra emlékszem hogy nem keveset pihentem ott ég jódosra is várnni kellett.... volt haver akit az utolsó méterekeben még fel is húztunk..hogy haladjunk..
na most ezzel ..ezzzel a gumival.. beletaláltam
de ugy vagyok vele kell az úlyítás,...mert a jól bevált dolgoktól csak laposodik a hajtás .
van is vidi róla.. de nem találom meg...
akkor volt először fent a venti
lehet szerzek egy 110 es muzt ha lehet kapni nem tudom létezik e? 18 as kerékbe virsli muz. hiába pofázom legjobb gumi a 754 . igz megvanak akorlátai. 1-2 hajtás után átrendeződnek bene a molekulák. kitaposott kozáksapkára emlékeztet de másztatni nagyon jo csak tempora alkalmatlan mert megy minden felé mint kecskebéka. amúgy nem jodlis büfé hnem jódlibar! tök jó kerthelységgel .. egész jól kipihenhettük magunkat mondjuk én el se fáradtam. nem volt mibe a csoresz kijárónál is be volt szaratva abanda . én meg vártam valami nehéz részt amivel ijesztgetek de nem találtam meg. a 754 fénye elvkított. nem vettem észre egész nap a nehezeket. a bab yo volt! most jön a szele.
lya.. főztünk is kint zarándi féle hagymás babot...
én kicsit bólya voltam...de ez is belefért.. igy is extra 70km mentünk...
de legközelebb nix bólya..mert 1,75 lesz a cigótublis..kemény oldalfalú mitaasznak nem jó a 2.125 tublix +a 130as c-4 parasztbütykök is megokosodnak majd ..
pisztolj..
az van hogy nem mondtad.. ez a 1,75 gumimival vlot.!
az nagyon fontos...mert a 2,125 tublixal volt ma szopásom..
az nem jó..nem terül eléggé..ma végérvényessen bebizonyitotta.. jó ms 3 mal jó..de az ms 3 is a 1,75 azzal a verhetetlen!
mitaszba most 2.125 tettem lusta voltam cserélni..meg is ittam a levét.. illetve salyát lébe főttem le amig ezek ketten fent a jodlis büfében teázgattak...
konkrétan 2-3 hely volt ahol nagyon kellet volna az a kis plussz tapadás az egész nap folyamán..dee ott annyira hiányzott..
akkor az a mitasz izé az ezze la tublissal fogott mint zŐdfesték
lyaÚnagyon lyó ...
teniszezéshez konkrétan elengedehetetlen..
nekem volt benne vagy ..sok ...felvesz vagy 26-30at.. már nem emlékszem pontossan.. nehéz mint a sár..a nagyon nehéz sHár
és 3 motorozás után volt benne 6-7 kuka...szétszakadt szarok.. +! ami nem is szakadt szét..az is olyanm szinten alakváltó lett
Mert ok hogy nekem.is volt sxf-em....s azon sem volt..de az meg cross.... s az a hulye aki azzal endurozik...
De pont a husaberg haggya le ....