Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó napot!

Vissza lehet hajtani a 28 as kormányt, melegítve, kell rá egy 2m es cső, meg teljes testsúllyal rángatni 4cm húztam így vissza.
Nehéz elképzelnem, hogy mekkora erőt kaphat, ha a 30cm es erőkaron elhajlik hidegen, ami távolság van a befogótól
És tényleg.
Ja még annyit, hogy biztos hihetetlen számodra, de próbálom kerülni veled a "vitát", ezért egy ideje csak a nagyon nagy elütéseidre reagálok. Határeset volt a motor döntögetős benzinszint, bár ha belegondolok ... (fejet falbaverős emotikon)
Utólag csak annyit erről, hogy a kéthengeres Pannóniához a 60-as években már közlekedőedényes beállítást alkalmaztak...
Kurva egyszerű és bevált, sokkal jobb mint amikkel próbálkoztok
Már késő
Értem, nem érted.

Az előzmények ismeretében csak egyetlen jó tanácsot tudok neked adni ha jól működő motort akarsz : ne szerelj, és ne cserélj benne semmit, inkább bízd hozzáértőre.
Ha már belinkelted akkor legalább olvasd is végig, talán feltűnik, hogy úgy van ahogy írtam
Ezt is idd meg mielőtt megint bohócot csinálsz magadból
ly.. mondjuk az oldal alsóbb részein ott vannak a hajtrómű olajok is.. akkor bebuktam
mert a 75w olaj .csak nem olyan mint a 10w...
vagy roszul olvasom?
vagy ez rossz oldal..
vagy rossz oldalt nézek jól..vagy jó oldalt rosszul?
hát én már nem is értem ezt..


megyek inkább és kinyitom a garage ajtót meg a berg kipufogót ..mert kiderült azért szörcsög szegén annyira.. mivel az még a gyári endúró dob...azért is olyan lassú viz az alsó fordulaton..
egy 42mm belső perforált csőtől( nem 48..52 mint az akrák) atól szépen fog dolgozni..mint a többi kis gép...
és már lebeszéltem.. át is irják az innectort.. pikk pakk ..és már spontánabb lesz
látlyátok.. janónak igaza volt ..en mmerték odairni azt hogy 60 felet mi van.. 60 felett úlyra kezdődik..és a 75w olaj =10w
http://www.olajinfo.hu/index.p...
janó..
köszi hogy szakinak hívsz ..ez kedves
sajnos a taulmányaim a autószerelő iskolában meg a technikus képzésben is hiányosak voltak ..ezek szerint lya azt hogy helyes sÍrásból buktam azt gondolmon minden hozzászólásomban lerÍÍ )
de emez..emez nem...
mert nekem a köcsög tanárlyaim azt mondták.. a viszkozitás az viszkozitás.. nem olaj milyenség függő(motorolaj váltó olaj hidro olaj..stbstb tbc)
azt mondották hogy a w az vintert juelent..(vintertúr.. vagy mi a rtetek)
a másik meg a sima viszkozitási szám..
tehát ha van egy váltó olajas.. mondjuk a 2t be amit anyáml a rebsol.. 10w-40... meg van egy váltó olajadd amit a 75w-90 ami mondjuk egy japó difibe meg váltóba kell.. az akkÓ..az ugyan az..
lyó ezt igy tudni..

én meg azt hittem azért súrűb egy 80w-90 hajtómű laj egy 10w-50 motorolajtól mert a számok is a viszkozitásra utalnak.. de ez akkor hülyeség...
azért volt sűrűbb az az olaj.. mert már lelyárt a szavatosság és az.. akkor szar volt..azért sűrűbb..nem azért mwert a 0w-..100 ig az általános olajok sűrűségen nem ugyan az...mert mondjuka 10w-50 olaj is vékonyabb mint a 10w-60..még hidegen is..!szoval mostmár tudom.. full hülye sügér itt mind.. de még a neten is.. mert ezt senki nem merte nekünk igy megmondani..csak te
de hogy én ezt hittem..tudatlanságba éltem ..de hogy még nem is kis ideig...25 évig. . .
köszönöm a korrekciót..
iszom szavaid..
az első kis vidire.. a full bénázásra kaptam kedves kommentet..
hogy ő is igy kezdte a jamahó dt vel..de már 1ből kettőbe is fel tudja rakni...
szerintem, félre értette a videón a próbálkozást..
mert mondta hogy ügyesen haladok....ő már fel tudja kapcsolni 2be is...hát a az helyzet...2-3-4-5-6 sebességben..kb 20tól 130ig folyamatába megy az az egykerék..sajnos csak gázzal súlypontal szabályzom.. fékkel nem korrigálok..nem is kell de nem is tudom:-((...de az hogy lassan.....lépésben na ott a bajság..asszony is mondta ha hosszabb lenne a hely akkor biztos tudnám szépen..mert eleinte elinditottam és elkezdtem gyorsulni. mint a sima egykeréknél..de mondom azok a próbák amire azt hitte jó lesz...az az üly vissza filyam egyes kategória...az az abszolút az nem jÓÓÓÓ
na itt az óra teljes anyaga..
óraadó tanárt ki kéne rugni.. mert max ha 10 perc volt az az óra.. de azért elég fárasztó...viszont a leényeget sajna nem tudtam elaajátítani.. azt hogy a féket .. mikor is használjam hogy is..mert ahoz túl kéne jutni a holtponton
http://youtu.be/VqK_f6xvvII
Mindegyik olajjal egyforman vicsogott...lehetett az szekreny olaj vagy 4 t.Ha dragat raksz bele is pont olyan mint az ocso...csak az ocsot gyorsabban kell cserelni.Amugy a gassokba gerecse is ezt ajanlja a szekreny olajat...zzerencsejatek vagy nem de nem sok a diff köztük. .legalabb is nem akkora mint az emberek elkepzelik.
Autó váltó olaj, meg a mi csak jön... látom te aztán szereted a szerencsejátékot
Szaki! A 75w-s hajtóműolaj viszkozitása megegyezik a 10w-s motorolajéval, szóval nagyon ne keveredj bele...

Az viszont igaz, hogy autóba való váltó olajak közül mociba egyedül az ATF amivel elvileg nem lehet gond.
(olcsó gagyikkal sem szokott gond lenni, de éppen akár lehetne is, me szabvány engedi, szóval ez az út sem az igazi)
na .. ez a videó jó cime:-)
a kezdetek..:
http://youtu.be/6D_7Rn12mc0
na
déw
kimentem én is mondom meggyakorlom ezt az egykereket.. mert igy hogy a lányom még várat magára..igy tolódik a motorozás..de azért gyakorolni lehet..+
ilyet kint úgy sem csinálunk...
hát mit mondjak.. nem könnyű játék...
igy kezdődött:
de sajna a legutolsó vidi sem arról szól hogy megyek egykeréken 5km/h -val...lábak a lábtartón és ..hátsófékkel szabályzom a holtpontot
http://youtu.be/BtFNlbVz_D4
mármint 50 től felfele ez már jelentkezik..pl egy 10w-60 olya már máshogy emel szét.. de egy 75 ..80 ..90
75 ös olajaokkal az a baj.. az jó a hypoid fogazáshoz.. jó a váltó gördülő csúszással érintkező fogaihoz...de nem jó a kupli kiemeléséhez...túl vastag.. viheti a motort.. + még mivel nagyon erős olaj.. még simán meg is csúsz6!
jakó
átéeff deksztron kettő..az a jó neked.. ha még nem próbáltad.. hát szaladjki a benyakútra..olyt már próbál6od is 3 perc múlva.. nem úgy mint én...
nekem minden próba előtt van 2 és fél óra autókázás+ egyedül már nem si szivesen megyek ki..főleg az úly géppel.. mert azért csak félek kicsit az elektronyikától ...

ATF=autó transmission..fluid. és nem olaj
elnézést kerék..
azzal azt száz 100-alák nem visog6 régebben 2t ktmeknél jó párszor raktunk bele olyat..vényoknyabb.. ezáltal hangosabb a váltó..de a kupli nagyon kiemel és nagyon 6ározottan fog fogni..a folyadék vékonysága miatt!
Ismerős én is így kezdtem, így letördöstem a farokidomot
mert amikor sok a gáz átbillen, nem biztos, hogy így meg tudod fogni, mint a bácsi és már húzod is a seggét a földön, vagy esik hanyatt a moci és törik vissza a farokidom.

Végül is mind1, hogy csinálod, ahogy neked jó, szimpi!
Ha egyszer ráérzel, olyan mint a biciglizés, menni fog mindig.
Ne nagyon foglalkozz vele, "normális" jelenség, csak jobban kopik a kopó...
Írtam már, szerintem azért vinnyog, mert nincs elég olaj, szinte szárazon csúszik egymáson a kopó és a fém míg újra összefog,
amíg hallod azt a vinnyogást, másik olaj is max csak javíthat, de minél magasabb a fordulat, az olajat annál jobban levágja és nincs mi kenné. Olajzó furatokkal lehet javítani, vagy több lamella, esetleg másik kopó szett, aminek más az olaj hornya, de még másik kosár is segíthet rajta, ami jobban tereli az olajat.

Nekem most a 9 lamellás és megfurkált belső kosárral nem vinnyog ott, ahol eddig vinnyogott, mert mindig van olaj.

Ha beleraksz parafa báziusú kopó lamellát, azzal se igen fog vinnyogni, mert lassabban tapad rá a fámre mint a carbon alapú(ami neked valószínű benne van), a parafa alapú folyton csúszik picit persze cserébe meg szar lesz a kuplungod nagyobb terheléseken, csúszni fog
Jó napot!
Jaxy!
Ha nem csuszik...nem forralja a vizet...akkor hagy vicsogjon....tom h aki kicsit is muszaki ember...azt zavarja....de ha minden jol mukodik..akkor szard mar le.

A regi blokkos katéjemeknek olyan hangjuk volt...hogy uuuuuu....eccer bukó nelkul inditottam be es azt hittem rogton kijön valami a blokkbol....de megszoktam hogy ez ilyen...