Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Aki komolyabban érdekel a futóművek elmélete:
Motorcycle Suspension Bible

Erről a torrentről letölthető:
http://thepiratebay.se/torrent...
Ezt ne felejtsétek

Nem írtatok valami sokat legalább gyorsan átfutottam
Írigyellek a talajért már tele a tököm a sziklás gurulóköves semmit nem fogó talajjal, főleg eső után, amikor a köveket semmi nem tartja egyben olyan az egész hegy, mint az első vidiben a bánya.

Faja a terep , ziki-zaki nagyon megy, jó lenne látni egyszer kívülről is, hogy is csinálod, ülve, állva, stb.
Van amikor már az új rugó és kopó szett sem segít, mert maga a tányér és a belső kosár felület is kopik és már nem nyom eleget az új rugó sem.

Rugó előfeszítést alátéttel tudod növelni és akkor még lehet jó a régi rugó is, egy próbát megérhet.

Utángyártott komplett szetteket lehet kapni ennyiért(20-25 körül), amiben van kopó, acél és rugó, de nem mindegy, hogy a kopó milyen anyagból van más a súrlódási együtthatója, s ráadásul az olajelvezető képességük is más-más, stb. Bonyolult ez is nagyon
Jaxy!

Igazabol mi is azt szeretjuk az endurozasban amit sztem itt majdnem mindenki....a kihívást....legyen az patakmeder....vagy feljáró.....vagy dagonya.
Állandoan keressük az uj helyeket....az uj kihivasokat.
Erdélybe azert jarunk mert ugyanez van csak nagyban.....meg azert egy kicsit kirandulasnak is tartjuk....faradjunk el akarmennyire is.
Eccer ha nem zavarunk majd lemegyunk feled is....Bila jo fej nagyon.
Nekem a bihar is bejön ...pedig az is sziklás nagyon...
De találtunk szuper jo nyomokat...ösvényeket....patakokat...
Meg aranylag gyorsan lenn vagyunk...
Beszeltuk zarandot is.....de mi igazobol egy csapat vagyunk es ugy szeretunk menni
Es ugy mar sokan lennenk....
Amit írtál, ez mind nálam is előjön (125). főleg a fogyasztás, mert nincs az erdőben benzinkút. és a nyomaték hiánya.
Nekem is kell egy GasGas300. 4t -nem akarok szerelni 2t pofon egyszerű
Szia Tocka!

Én most váltottam rá. Nekem rohadtul bejött. Korábban csak cross motorjaim voltak (125-250), de össze sem lehet hasonlítani. Hogyan is lehetne, hiszen teljesen más karakterisztikájú.

Eddigi motorjaim:
Honda CR 125 '97
Honda CR 125 '99
Suzuki RM 250 '00

Talán egyik motorom sem evett ilyen keveset. Na jó talán a 125-ösök, de nyomatékban azok messze elmaradnak ettől. A 125-ösről azért váltottam 250-re, mert azzal nem tudtam motorozni. Alul nem volt nyomaték, ha a partokon valahol megijedtem és visszaengedtem a gázt, akkor onnan már nem mentem fel. Elfogyott a lendület és az erő, aztán lehorkant. Az RM lezabált a hajamat, bárhova mentem, akár milyen kis távolságra, akár milyen óvatosan húztam a gázt, akkor is bekajálta a tankot (10 liter). A GG ahhoz képest termeli a benzint. A crossnál mindegy mennyit eszik, mert rendeltetésszerűen pályán használnád, ahova vittél magaddal benzint. A kipufogó nyitottabb, így talán amiatt is. Egy hosszabb fenyőerdős feljáron a '99-es CR-nek majdnem sikerül megsütni a kuplungját. Érezni lehetett az égett szagot és otthon a következő motorozás előtt össze is ragadt rendesen. Jaxy videóiban meg úgy látom, hogy elég sokat kell csúsztatni a kuplungot főleg olyan partokon és látod ott jól bírja.

Én egyáltalán nem bántam meg hogy megvettem, nagyon örülök neki, hogy mentem a saját fejem után. Sokkal jobban megy a motorozás vele.
De Jaxy többet tud mondani règebb óta hajtja mint èn,nekem èv végèn lesz szèthúzva kap egy teljes felújítàst,most kuplungozni fogom.
kevés a 125, váltanék Erdélybe 300kell
Mázsa körüli súlya,paraszt nyomatèka van.A fogyasztás csuklófüggö,kevesebbet eszik mint egy 250cc,nekem egy teli tank egèsz napos csapatásra elèg,kb 80-90km.
lèpèsbe nem lehet megfözni.
Én meg vagyok vele elègedve 4 hónap csapatás után.
Jó kis gép.2006
Mondjátok már el miért jó 300ccm, GasGas? azt gondolom hogy nyomatékos, fogyasztása nem horror ? Komolyan elgondolkodok egy vételen ! Hány kg? A videókat elnézve nagyon bírja a kiképzést
A kuplung nyomó rúd nem görbült.
Szeva Dew.Kuplungom egyre jobban csúszott így hát szètszedtem s lemèregettem mindent.A külsö kosáron kb semmi beverödès,a kopó lamella szett nincs kiüvegesedve ès a csere limitnèl átlagosan 0.03-0.04mm vel vastagabb,a fèm lamellákon kisebb ègèsek,ès a görbesègre a 0.05mm határon vannak de 2nèl is befèrt a 0.08milis hèzagmèrö,a vastagságuk böven cserelimit felett van,a rugó szabadhossz a cserelimit alatt vannak 0.08-0.1mm el.
Szóval a rugókat ès a fèm lamellákat cserèlem mindenkèpp.
Kopólamellákra gerecs 29ezret mondott,
Jaxy a nyáron ki látogatnánk hozzátok?
Erősen kezdő csapat!
Amiben jók vagyunk hűtő lukasztás, rezonátor horpasztás, gumi lukasztás, stb.!
A gyereknek 125sx van azzal érdemes ott kint egerészni?
Egy tobb 100 hektaros terulet ami villanypasztorral es tobb kertel van vedve hogy a mackok amelyek el vannak kapva a varosokba azokat oda viszik es hat visszavaditjak
ahol a fogságban született vagy befogott kismedvéket idővel kiengedik a vadonba ,hogy újra önállóan éljenek azaz visszavadítják.
nagyon fasza helyeken mentek

bírom, ahogy ízesen beszéltek

mi az a: medve visszavadito resz?
Ez beszarás!
szevasztok srácok.nincsen valakinek elfekvőben gg ec 250 re kartervédője elfekvőben?prototípusra vagy megmaradtra is vevő lennék emberi áron.kicsit sokallom a gerecse 18+ posta árát.köszi
Az az oldala mar komoly tudast igenyel.
Ami nagyon jo ebbe az oldalba,hogy nagyon sok variansod van.Ha nem tudsz fordulni akkor mehetsz egy nyomot lennebb,vagy oldalazhatsz.
Elbeszeltuk,hogy ezen a kornyeken egy nagyon kemeny hard enduro versenyt lehetne csinalni....de inkabb meghadjuk igy,magunknak es ha valakit erdekel elkalauzoljuk es kesz.Nincs miert nagyobbra verni a port,mert kozel a nemzeti park,medve visszavadito resz is,es inkabb a szerveket nem borzolni nemi faszi kedvere.
Amit meg megemlitendo dolog a helyrol,hogy ilyen jo talaj nem nagyon van masfele.Nem agyagos,nem saros.Koves es mohas.Nincsenek csak tuleveles fak igy a sok lapi nem akaszt.
Na es a panorama visz mindent,csak ahoz be kell mereszkedni a rezervatumba....na de az is elmegy ha evente max 2x atfutunk rajta a taj kedveert.