Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva vik.....azert megleptél a motorválasztassal...
Nem mintha a berg rossz lenne...csak te nem ilyen tipus vagy h nem jársz körbe ezerszer dolgokat.....
Tucc mindent barmelyik evjaratú ktm -ről...suzukiról...
S a bergről ugy gondolom nem tuttal annyi infot összegyujteni....de jo kis moci tudom...
Szóval gratula..
Az egyik ismerősömé volt az első magyarorszagi 570 -es ...g. szabi .
Télleg nagyon baratságos....de az erő is ott van...
Csak érintőlegesen, istennek háttal:-)
Mennyi üzemóràval vetted?
akkor nem kérdeztem semmit!
nekem is volt 570... de jó is volt,csak kevés ideig élveztem... De oTo annál is több örömét lelte benne!
bengát azt méga 6,5 feles tankú esikszhez sem kellet vigyek..
ehez meg aztán pláne..

az wasser..
drink vasser
angol úgy miondja drink vater..
napóleon..vizes lónak mondaná vater-ló
múhahaha
há itt vagy?
sanya.. előtte héten próbáltam egy 2013as 6napos 350et..
csanád motort.. a zsoltié volt még onnan tőletek..
na azzal próbáltam a napkezdőt.. hát ott már éreztem..ez nem az én műfajom...
innyektoros 450 ek már szimpibbek voltak.. de az sem a szivem csücske..
570 nem próbáltam csak tudtam hogy a 450 fe bergtől erősebb..ami már épp elég erősnek mond6ó exterémezni számomra...
ebből lett a zelgondolás mikor megjelent az fe 570 a kubánál.

cserrélni 525 a 2008-2011 megbiz6tatlansági bajnok 530akra nem akartam.. mert túl sok rossz kering róluk...a különolajzós motor váltósok ..nagyon nem letek jók..
a 2012 úlyfajta már megbiz6ó innyktorosokról az volt hogy leböffenőesk alul erős felül buta exc 450..50ak.. alul lerps mégis leböffenős! erre panaszkodott mindenki..főleg azoktól hallottam ezt akik utána 350 re váltottak..hogy az sokkal jobban elfolyat6ó... nem egy lepukkantódós fajta..
(valesz a 450n él nem találták meg a jó lendtömeget amivel endúrózni kafi..)
szóval a 2012 jó blokkosak..de nem igazán extrém az a blokk inkább kroccos hangolódásuak voltak...
+ nme is kivűántma rá annyit rálapátolni...
a bergeket néztük goldennek már egy ideje..nézegete azok nagyon endúrós hangolásuak voltak ..a végtelenségig folyatható.. jó karakterrel..
de olyat nem igazán akartam.. .570 meg nem is voltak piacon..
aztán jött ez ..kiderült pár hete még egy haveré volt..de eladta beszámitották stb .. most meg ott volt a kereskedésbe..felhivtam a ..kérdezősködtem.. már nem az övé volt .. nagyon nem lett volna értelme kertelin.még ha nem is ismertem volna az ember.. szóval.. elbeszélgettünk.. és ugy döntötem. uccu neki..csak nem egy 1,4 millás gép de csak olyan innectos öninditó ami nekem az 525 cserére mint kötelező tartozékokat meghatároztam..ugyhogy leinformálás jobbról balról.. zozitól..aztán irány a gép..most meg itt van ..kipróba után .. oszt tetszik..de nagyon nagyon.. ennyi a nagy történet..
A thékosló filyú:-)

Mán jobban érzem magam, hogy olvaslak.

Gratula a motorhoz, passzol hozzád. Használd egészséggel.
na ilyesmin nem tudtam igazán eredményt elérni.....
figyelj már vik!mi az a plusz benga? az egy berg...kell az bele még egy napi hajtás után?
jah és zsír a csizmád!lecserélted az oxtart?mi féle az és jó-e? nem néz ki szarul...
Nem tudom,most hallom tőled.
zoli..az első egy percet figyeld. mikor gabesz magyarázza a fát.. és nézd csak ferde az minden hogy.. és nem csak 40cm magas ..
nem egyenes.. nincs lerugatva a törzse .. felfelé úton van... nincs aljában feldobó homokozó.. ferde nekifutási lehetőség..az amúgy is útra nem merőleges fára.. ugyhogy hidd el.. ha csa kegy tényező jobb lett volna kicsit.. már átugratom..
na it az igazított vidi..:
de csináltam nekied.. olyan vidit amin 10 sec az átkelés.. pikk pakk.. és még igazitani is alig kellett..
csak az első nekifutás utáni felállást összevágtam a második nekifutás után iátemeléssel.. remélem tetszik igy már
http://youtu.be/751bwaBhzQQ
szeva SA! nem tudod kié lett az új 15ös 300-as six days exc? gyönyörű motor hallod-e...persze a tied is az
jakszi..na itt a jó vidi...
talán látszódik hogy a ti fátok sem kicsi amin gyakoroltok..de ez azért ..ez jóval nagyobb ..+ homokozó sincs előtte!csak a fa!+ ez még vizes is!csúszik mint a takony.. és mégis úgy siklok át rajta mint a fény.. akkor azért elgondolhatod hogy az erdeifa amin szenvedtem kicsit.. az azért komolyabb lehetett neEEm
http://youtu.be/JAMOjJI7Gt8
bakker király..
zsici faxálul keni..
azért az ekkora fák nekem sem okoznak fejtörést .. dont vörrry..
thawai bordányban kb attól 20cm nagyobb átmérőlyű fák voltak.. és nem volt homokozó elé építve.. mindjárt teszke is fel ide vidit róla..
http://youtu.be/mEHx341codE
Szevasz Viktor,,,,,Megjöttél? Jól van ,örülünk neked,mint mindenkinek aki endurózik. Látom ,még mindig hiszed, hogy a köbcentimétert,semmi sem pótolhatja. És ez így is van. AZ is rendben van, hogy hiszed,hogy a legjobb motor van alattad. Így volt ez a 525-tel is. Ezzel sincs semmi baj. Sok jó motorozást az új jószághoz,és kevés szerelést. Nyomasd a vidiket,mert ki vagyunk éhezve. Be van járatva a gépem,de nincs eső,és nem tudom mikor lesz egy jó hajtás. Kínomba ,kimentem egy cross pályára gumizni...
én ilyen beásott pótkocsi gumikon gyakorlatoztam ma
felerészt vagy fennakad vagy hanyatt esek, mondjuk inkább fennakad mert az első borítás után már nem voltam bátor
lehet nem 130 kilóval kellene ilyesmit csinálni.......
Zari..itt a teknika...csak alkalmazni kell...mondjuk van valahol meg egy jobb elmayarazas es azt nem kapom..en is az alapjan csinaltam es rohadt egyszeru...akar mekkoran atteszem..
http://youtu.be/UxfkniMM9AE