Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ezért kell egy régi xt600ast választani abban van vagy 200kiló anyag
amugy mindkettőtök irásában van sok igazság...

valoban látni a gas-on, és a ktm-en is a fogyasztoi társadalom negativ hatását, mikor szándékosan terveznek vékonyabbra, gyengébbre alkatrészeket, hogy hamarabb potolni kelljen...

viszont cserébe egyre dizájnosabbak..

ez mostanság egy ilyen világ...
látod Ferenc tudsz te értelmesen is ide irni...
morgen kaffé
Az a fiú, amit művelt azzal a motorral, az maga volt a csoda. Most sokkal jobban megy, mint akkor + nehezebb terepen, DE! most ezerszer jobb motoron ül, így a teljesítménye nem annyira tűnik kiemelkedőnek...
Attól még ügyes nagyon!
Feki, ha olvasod, akkor tudsz olvasni! . .
Valamit félreolvastál... Nem a ktm-el lehet jobban átugrani a fát, hanem az enduróval könnyebb, mint a full crossal. Elhiszem, hogy megcsináltad a yamahával, de a 2 motor futóműve ég és föld...
Te is megjartad a hadak utjat
En is probaltam sokat,de pl mikor 200 ktm el kellett ciki cakizni ,utanna gasra nem jott,hogy feluljek.Nehez terepen konyu kis motor es ugy forgatod ahogy jol esik.
A tobb nem mindig jobb ...
Nem igaz ,hogy nem jobb,hanem az uj valtoztatasok miatt nem viselkedik olyan szepen a motor.Elrotyog,olyan fulladva mennek.Futomuje jobb mar es mintha motorikusan is jobb.....Infok szerint.
De ahogy te is leirtad,mindenek van baja,de azt nem mondhatod hogy a gass az nem egy verseny enduro.Posnt ugy fel kell oltoztesd a gazt is,hogy versenyre kesz legyen es kijavisal dolgokat mint a tobbi motort.
Tudom hogy volt neked is,es azt is tudom,hogy 2 motor kozul mindig az a jobbik amelyik motorozhatobb.Es hadjuk meg a kolcsegek a ktm vs gass nem 1.Motorikusan birja valamivel jobban a motor,de ha mesz vele rendesen akkor egy szezonba mehet a csere.
Es batran kijelenthetjuk ezek utan is,hogy mind szarok,a gassok is a ktm ek is mert a mai technikahoz merten egy rakas penzert csinalnak egy nagy rahedli motort amit aztan meg egy anyi penzert viszel az erdobe esetleg versenyre.
Ez mind biznisz a penzes foszerek hatan.Ezert sajnalom,hogy nincs meg a japan enduro minoseg.....
Pont.
Jaxy - Bá

ovatosan, en nem mondanám ezeket a dolgokat ilyen simán ki hogy nem jobb az uj moci a réginél. Gas gas nak is van fejlődése meg vissza fejlődése bizonyos dolgokban, de alapvetően egy Gasgas egy hobby hosszu tavra tervezett motor mondhatom nem verseny motor. Egy verseny motor ugy van megtervezve egy gatlo ki - be csere max 5 perc ez a gas gas-ra nem igaz sajna.
Én láttam és volt Gasgas-om 2002 - 2006 és 2009 ezek a mocik vázban silány minöségüek, blokkban annál jobbak, a blokk 100x jobb tervezés mint egy 2T KTM.
Igaz a henger, hengerfej és karburálása szar azota is a gasgasnak mindegy hogy 2002 vagy 2014-es.
A KTM-ek mindenben folyamatosan fejlődnek de rohamosan, kb 100x annyi versenyző van aki vissza jelez és véleméynt mond, futomüvek kurva jók WP-nél nem tudom mi jobb. semmi. Ami a Blookt illteti vannak kostrukcios hisztik de ki ne mszarja le ha van lové évente cseréled ha nem Hello. Pl a 2T-nek sok a hsiztijuk foyli kaz olaj kuplung deklinel, vagy 2012, 2013 a vizpumpanal pár ora utan spricölt az olaj. És sorolhatnám.
De összeségében egy KTm jobb választás egy versenyzőnek mint egy Gasgas, gas gas hobby gép annak aki nem akar kőlteni motorra és barkácsolni akarja a váz hibáit otthon egy trafoval. S utoljára hagyon a karburálást a Gasgason szinte lehetetlen a 2Tket fulldás mentesre megcsinálni.
Csak annak aki gyengén k.Úr,de istenien s.opat!
és például kispárnának is jo a fejed alá az antarktiszon...
erre nem is gondoltam...hogy szo...patni is jo...
:-)
Ez volt az első amit megvettem a motorozáshoz,még a locsolkódós pénzből a szimós korszakokban,a kiskőrösi alá. Aztán vettem mégeggyet, hogyha kiönt az energomat mosógép,akkor Nehogy vízben álljon a sisak.

érthetetlen,hogy eddig hogy voltál meg Nélküle.
kettőt kéne mert mind a két térdem szar
imre megnyerted 5 euroért azonnal viheted...
kedves doktor ur... szánom bánom eddig elmaradt sötét középkorban élő, technikai vivmányoktol elzárt , nem teljesen kifejlődött képességű vidéki srác vagyok...

deha te most azt mondod hogy neked a polcon ilyen ánusz gyűrün fejenállva sorakoznak a sisakjaid, akkor esküszöm vissza bőfőgőm a röhögéstöl az összes husvéti sonkát...
Hasznos holmi és az ára is baráti!
én eddig még nem is láttam ilyen felesleges marhaságot...

de most elvettem a nyultol...

amugy ki a tököm volt az a marha aki kitalálta hogy a sisekot fejtetőre kell lerakni egy oriás szimeringre...
Hát a nélkülözhetetlen sisaktartó.

Eddig te nem használtad?!
Sokat dobott a motorozhatóságon, egy fokozattal magasabban mehetsz a nyomaték miatt. Sanyó szerint így inkább a 450-esekhez hasonlít, mint a 250-esekhez. Alacsony és közepes fordulaton dobott jelentősen a teljesítményen. Berakod 3.ba és egész nap elvagy vele.

A nagyobb furat nem módosítja a vezérlést a négyűteműn. A kompresszióviszony alacsonyabb mint a gyári, ezért kisebb az égési végnyomás. A kawa 2007-től megerősítette a hajtókart, így nincs vele probléma. Én a kawa mérnökeiben bízom:-) Még szelephézagot sem kellett állítani.

Nincs baj a váltóáttétellel sem, de a rekluse-al akár 3-ik ban is indulhatok, olyan finoman adagolja, pedig így is a leggyorsabb zárásra van, hangolva, a alacsony fordulatnál.

Egyedül az önindító ami hiányzik.

Erdőbe is viszi magával és arra rakja sisakot, ha le kell venni?