1cerü vagy nagyon és neked bittes a gondolkodásod és a stilusod. !
ahogyírsz olyan mint ha köbevéstt táblakbol olvasnád a 10 parancsolatott
fateromra emlékeztett aki egyedül maradt az életben... tán miért.
az utolso mondat nem tudom kinek szólt
de ha kostolgatsz nem lesz viszonyunk tud meg.
Ja es freerajdok..allitolag hidegen nem gyulnak Ezt olyantol tudom ki versenyzik rendszeresen es o mondta,hogy hidegen csak huzatasra vagy indito spreyel indulnak.
Zsir..neked mi lett a freerajdoddal?Azt mondtad volt ,hogy az a kiraly..
Amugy 350 ktm..Zsoci tanitvanya miert adta el...mert szar volt gyarilag.alig motorozott vele es maris injektor baja volt...sok ideig probalkoztak,de inkabb atment a 300-asra...most 14 essel kavarja....de lehetne jobb is.
Az emberek olyanok mint a baranyok,mennek egymas utan,es azt veszik amit mas.
itt is van egy par 350 4T ktm,de mar azon gondolkoznak,hogy szabadujanak toluk.Menni mennek,csak mikor evente benzin pumpat kell cserelni ami 350 jurcsi,akkor a penzes tulaj is azt mondja,hogy basszak meg.
De veszik a ktm et mint a cukrot.
Amcsiban hülyére verik a Kawákkal a mezőnyt (ami nem mellesleg SX-ben egyben VB is, de MX-ben felette áll tudásban), a "profi" haverod leszopná magát ha egyszer egy olyan széthullós Pro-Circuit Kawaval mehetne...
A csapat mérnöki gárdája a meghatározó, azok az Pro Cicuit-os profik még a csoffadt KTM-ből is tudnának nyerő gépet csinálni, mint ahogy a mostani AMA KTM csapat a Makita-Suzuki-tól lett elcsábítva nem kevés pénzézt... (mondták is azonnal a gyárnak, hogy ez a beteg 350 nem kell, meg a PDS sem, mert azzal itt nem rúgnak labdába)
Az a 7-es egy magyar pofáé volt, állítólag kapott a gyárból új vázat az ő tépőzárasáért...
A többi szar motoré miért nem törik el? Eddig csak villabefogó kiszakadásokat láttam a japcsiktól.
A profik azzal mennek amit támogatásba kapnak, a KTM pedig erre költi a pénzét a minőség helyett, mert tudja, hogy az egy bites agyúaknak ez a döntő szempont a vásárlásnál. A profik gépei rendesen meg vannak csinálva, a többi meg nem számít, mert mindent meg lehet magyarázni. Ilyen egyszerű ez.
a kawa 250 blokkok ugy hullanak mint a legyek. crox 2013-2014-2012
fos mind. a Kawabol let KTm versenyzőő haver mondta olcsobb a KTM el mocizni és jobb mindenben.
csak ugy elmondom van sok crossos haver élmenő
gyakori az hogy akkorákat ugranak a kerekek meg a küllök törnek.
itt is valami hasonlo hsizti van és volt, oriasikat urgatnak ultra tul terhelve a gépet amit a könyü világba terveztek.
crox-nal minden törik.
European quality ! - fuck off buzi amerikai
azt hogy elötte mitcsináltak a géppel azt senki nem tudja
de legyen igaza nekik meg neked szar a KTM ok de egy dolgot elmondok, könyü, jó vele menni, és minden profi azzal megy. nekem ennyi elég.
Ez kb olyan kérdés mint amikor kérdezik miért megy 350 KTM el a világ első (Balzusiak) miért nem egy 300exc vel vagy egy Hondával. Mert. ennyi nem kel magyarázni ha belemés za magyarázkodásba hsizti van.
Miért megy Mike Brown vagy Németh Kornél egy 350exc-vel igaz cross blokkal !
és sorolhatnám. Miért megy a francia kis csög az Enduro világ bajnok KTM el ?
jah hogy több lovét kap igen de kérdezdmeg milyen a motor ?
Az is igaz a Knight nem birt menni a KTM el nagy iagzság és a kis sherco val probálja Bláz szárnyait letörni, de tudni kell Knigh úgy mint én mindent egyesben meg mond mindenkinek.
szóval ha van léé akkor azzal mész ami jó ha nincs azzal mait kapsz annyiért amid van.
Erre gondoltam ,nem feltétlen "díszmotorosok", hogy 2015 van, akkor már kell az új motor, hanem szimplán ez jobban megéri és nem kell szerelni sem, főleg ha meg tudja venni AFA nélkül.
Azt meg majd megbeszéljük 15 év múlva, hogy mennyire is hosszú élettartamúak a mostani új vasak
A régi 00 előtti japánok még lehet menni fognak 15 év múlva is, de a mostaniakra nem tennék nagy fogadást.
Jó nekem a Suzuki RMX , amíg megy. Szerelhetem, kiszolgálja a motorozási igényeimet is, s relatív nincs benne nagy tőke, bár ha a 6-7 évet nézem, amióta megvan, s kiszámolnám a költségeket
Másik használt motor lutri, ennek már 60% át felújítottam, valószínű kezdhetném elölről egy másikkal. Igaz a maradék 40% még beszopathat, s a régen elkövetett szerelési hibákat nem feltétlen rakom már rendbe rajta.
Egy indok szól csak a csere mellett jobb motorral ügyesebb lennék, be kell látnom, amit mondanak már régóta sokan, korlátoz a motor
egy új motor ára és egy 1 éves hasznalt utáni ár külömbség az pont a kopott alkatrészek ára. had ne elemezzem ki mi mennyi de kezdheted lánc lánc szet dugo, 4T nél komplet szelep csere 150e Ft, futomü stb.
azért mondtam a gasgas a legjobb mokkolo gép. neked kellene egy gas.
Nagyon egyszerű a kérdés.
Akinek van pénze és új motort vesz minden évben, miért vesz új motort?
Ha azon a motoron az örök élet+1év fontos szempont lenne, vajon mi történne a motorpiacon?
Bár ez az örök élet úgy is kizárható az olyan mekkelek szerelők miatt, mint én
Én nem nézem ki a KTM ből a Zsido világot (fogyaszd) vegyél újjat sem a gas-bol.
inkább a hanyagságot és sulycsökkentés értelmét, az a vékonyitást, és persze az idő sürgetését, az idö és a suly nagy káért tett a motorokban.
kivétel a gasgasban ott a blokk maradt a régi.
remélem kész lesz a Gasgas - KTM hibirdem, Gasgas blokk KTM váz futomü.
majd rakok képeket.
figy a gas blokja örökös. a futomüve fos nem is beszélve a himbájáról.
a gasgas a legolcsobb fentartani söt egyenesen otthon barkácsolható.
a KTM egy fos mindent meg kell venned hozza de van és minden sarkon kapsz alkatrész és verseny motor.
Oda neked valo a gas azért is beszéltelek rá. massziv jó blokk heggeszthető váz.
az is igaz egy ktm-vázat soha nem kell hegeszteni mert egyben van.
1 szo mint száz szerintem egy gasgas valo a faluba nezd meg a mostani versenyeket 95% a motoroknak ktm. hus-tm a többi és van 1 sherco és 1 Gasgas.
ne nézd ne fogd, a motor kormányát fogd ott nicns szivas fiam
ahogyírsz olyan mint ha köbevéstt táblakbol olvasnád a 10 parancsolatott
fateromra emlékeztett aki egyedül maradt az életben... tán miért.
az utolso mondat nem tudom kinek szólt
de ha kostolgatsz nem lesz viszonyunk tud meg.
https://www.youtube.com/watch?...
Zsir..neked mi lett a freerajdoddal?Azt mondtad volt ,hogy az a kiraly..
Az emberek olyanok mint a baranyok,mennek egymas utan,es azt veszik amit mas.
De veszik a ktm et mint a cukrot.
A csapat mérnöki gárdája a meghatározó, azok az Pro Cicuit-os profik még a csoffadt KTM-ből is tudnának nyerő gépet csinálni, mint ahogy a mostani AMA KTM csapat a Makita-Suzuki-tól lett elcsábítva nem kevés pénzézt... (mondták is azonnal a gyárnak, hogy ez a beteg 350 nem kell, meg a PDS sem, mert azzal itt nem rúgnak labdába)
Vegyél malacot, azt etessed...
A többi szar motoré miért nem törik el? Eddig csak villabefogó kiszakadásokat láttam a japcsiktól.
A profik azzal mennek amit támogatásba kapnak, a KTM pedig erre költi a pénzét a minőség helyett, mert tudja, hogy az egy bites agyúaknak ez a döntő szempont a vásárlásnál. A profik gépei rendesen meg vannak csinálva, a többi meg nem számít, mert mindent meg lehet magyarázni. Ilyen egyszerű ez.
fos mind. a Kawabol let KTm versenyzőő haver mondta olcsobb a KTM el mocizni és jobb mindenben.
gyakori az hogy akkorákat ugranak a kerekek meg a küllök törnek.
itt is valami hasonlo hsizti van és volt, oriasikat urgatnak ultra tul terhelve a gépet amit a könyü világba terveztek.
crox-nal minden törik.
azt hogy elötte mitcsináltak a géppel azt senki nem tudja
de legyen igaza nekik meg neked szar a KTM ok de egy dolgot elmondok, könyü, jó vele menni, és minden profi azzal megy. nekem ennyi elég.
Ez kb olyan kérdés mint amikor kérdezik miért megy 350 KTM el a világ első (Balzusiak) miért nem egy 300exc vel vagy egy Hondával. Mert. ennyi nem kel magyarázni ha belemés za magyarázkodásba hsizti van.
Miért megy Mike Brown vagy Németh Kornél egy 350exc-vel igaz cross blokkal !
és sorolhatnám. Miért megy a francia kis csög az Enduro világ bajnok KTM el ?
jah hogy több lovét kap igen de kérdezdmeg milyen a motor ?
Az is igaz a Knight nem birt menni a KTM el nagy iagzság és a kis sherco val probálja Bláz szárnyait letörni, de tudni kell Knigh úgy mint én mindent egyesben meg mond mindenkinek.
szóval ha van léé akkor azzal mész ami jó ha nincs azzal mait kapsz annyiért amid van.
http://youtu.be/WtUj3br21_E
A lenyeg tudjunk motorozni, élvezni, tanulni, barátkozni. ..ezek maradnak meg..
éjszakás műszak után elég korán keltem
http://youtu.be/2tEnnp7_slE
és hosszú hétvége
http://youtu.be/2RjGBDowM0s
itt egy kis hangulat
http://youtu.be/xFkqySb4jHs
Azt meg majd megbeszéljük 15 év múlva, hogy mennyire is hosszú élettartamúak a mostani új vasak
A régi 00 előtti japánok még lehet menni fognak 15 év múlva is, de a mostaniakra nem tennék nagy fogadást.
Jó nekem a Suzuki RMX , amíg megy. Szerelhetem, kiszolgálja a motorozási igényeimet is, s relatív nincs benne nagy tőke, bár ha a 6-7 évet nézem, amióta megvan, s kiszámolnám a költségeket
Másik használt motor lutri, ennek már 60% át felújítottam, valószínű kezdhetném elölről egy másikkal. Igaz a maradék 40% még beszopathat, s a régen elkövetett szerelési hibákat nem feltétlen rakom már rendbe rajta.
Egy indok szól csak a csere mellett jobb motorral ügyesebb lennék, be kell látnom, amit mondanak már régóta sokan, korlátoz a motor
egy új motor ára és egy 1 éves hasznalt utáni ár külömbség az pont a kopott alkatrészek ára. had ne elemezzem ki mi mennyi de kezdheted lánc lánc szet dugo, 4T nél komplet szelep csere 150e Ft, futomü stb.
azért mondtam a gasgas a legjobb mokkolo gép. neked kellene egy gas.
Nagyon egyszerű a kérdés.
Akinek van pénze és új motort vesz minden évben, miért vesz új motort?
Ha azon a motoron az örök élet+1év fontos szempont lenne, vajon mi történne a motorpiacon?
Bár ez az örök élet úgy is kizárható az olyan mekkelek szerelők miatt, mint én
inkább a hanyagságot és sulycsökkentés értelmét, az a vékonyitást, és persze az idő sürgetését, az idö és a suly nagy káért tett a motorokban.
kivétel a gasgasban ott a blokk maradt a régi.
remélem kész lesz a Gasgas - KTM hibirdem, Gasgas blokk KTM váz futomü.
majd rakok képeket.
a gasgas a legolcsobb fentartani söt egyenesen otthon barkácsolható.
a KTM egy fos mindent meg kell venned hozza de van és minden sarkon kapsz alkatrész és verseny motor.
Oda neked valo a gas azért is beszéltelek rá. massziv jó blokk heggeszthető váz.
az is igaz egy ktm-vázat soha nem kell hegeszteni mert egyben van.
1 szo mint száz szerintem egy gasgas valo a faluba nezd meg a mostani versenyeket 95% a motoroknak ktm. hus-tm a többi és van 1 sherco és 1 Gasgas.