Persze a suly kellett neki.Tiszta elvezet vele motorozni.Nem boffen le,alapon olyan nyomatekos hogy a 450 4 T nincs olyan.Azelott ha nam vigyaztal hamar allt meg.Fele erovel lehet motorozni.
KTM VS. GAS fórum Szerintem hasznos, infók jönnek.
Most kapcsolok, h a 98 as RMX nekem a +10kg védelemmel feltankolva kb. 130 kg
Innen nézve érdekes az a 128kg os 2014-es GAS súly, mit pakoltak abba?
RMX szárazon kb 110kg+9kg benya(12L) +1kg felső +9kg alváz védelem
Lassú mászókába kimondottan hasznos, tudom terhelni a seggét és nem kapkodja az orrát
akkor az ujitasokat,a muanyag segedvazat azert fejlesztettek ki a mernokok,hogy a 2009 hez kepest 10 kiloval nehezebb legyen a muanyag segedvazas motor?Att valami szar van a palacsintaba.
Vannak ujitasok amelyeket tenyleg elbaszott a gass,de lassan kijavitotta...14 re.Pl a hatso fekkar elhelyezese.egyik evbe kivul ,masikba belul volt..es hajlott el.A muanyag segedvaz is torik mint a keksz a 11,12,13 modeleken.Hala a 14 es modelbe belaraktak az alu segedvazat.
Es Patrick is a 11 es gazt nem szerette,nem volt olyan jo,inkabb a 09 est hasznalja.Allitolag az ujak azok mar jok.de az is hamar kiderul...
Haha...mondom Patrciknak,hogy eladom a gassomat es veszek valami ...KTM et...naa..1 perc csend..aztan lebaszott....
azt mondja nekem nagy vonalakba ha van sok penzed csinaljad,de csodakra ne varj.Aztan elmondta a hiires 2014 ktm problemait (es igaz is)
Aztan azt mondtam,hogy oke akkor egy ujat veszek gassbol(szorakoztam en is)Azt mondja, te nagy marha.A te motorod jobb mint az enyem es en mint Gassgass importor se veszek ujat mert a meglevo anyira fel van oltoztetve es behangolva,hogy nincs ertelme penzt kidobni.
Na szoval mind jo motorok,deeee ha meg rakoltod fele arat a mocinak.Es ez igy is van.Ha te megveszed az ujat ne is vard,hogy olyan futomu legyen alattad mint Nemet Korinak.
Na hogy a fat a ktm el jobban at lehet ugrani mint....hahah ezen jot szorakoztam.En a yamahaval is atugrottam,pont mint a gassal.Ezek mar technika fuggok es 99,9999% rajder fuggok.Vagy ha azt a tipusu fa atugorast csinalod,mikor a hatso kereket neki vagod a ronknek es ugy mesz at az mar megint beallitas es motoros fuggo.
Elkalandoztam....
Dewo...megveszed a ktm et,es ugyan azt a szart ra kell meg rakd,ha nem tobbet,hogy ugyan az legyen mint a gass.
Ha megnezed blazuziak motorjat csak a ktm eredeti rajta lassan :P
Mondjuk itt elvagyunk a ktm el,de annyi gyarat osze vissza vasarolt,hogy mint a kutya a szarat ugy csinalja a motorokat.Kellett neki a husqvarna...jok,de mikor olyat hallasz,hogy a masiknak a 14 es 300 huski 40 u.o.utan egy versenyen egyenesbe megragad a dugoja akkor mit lehet elkepzelni?
Sokat akar a szarka de ezt elobb utobb valahol megsinli.Az olyan mint sherco,beta,gass,legalabb arra a kicsire odafigyel es megcsinalja,nem mint a ktm a nagy hires motorjait,melyek vegul is a marketing miatt hiresek.
Nezd meg a toughOne verseny iratkozasi listajat.A ktm mar csak szemfenyvesztes.Tele van sherco,beta es feltunoen sok gasgas van.
En csak azt sajnalom,hogy a japanok nem csinalnak 2 T endurot,mert az biztos hogy ezekre az ocska mocskokra ra se neznek.
Mikor kezd neki egyik gyarto is olyan 2 t motorokat gyartani mint pl a hoszanokba van?
Lehet ktm,lehet gass,lehet beta.Gyarilag az a tendencio,hogy minel csorebb legyen,hogy a sok tuning alkatreszekkel tudd feloltoztetni.Ez biznisz es marketing.Ha nem benne lennek es ezt csinalnam nap mind nap akkor en se latnam a fatol az erdot.
Arra a motorra meg valaki rault mikor mertek
En az enyemet a gast lemertem teletankbol 1 liter hianyzott,tiszta volt es redy to resz....
116 kilo.Nem tudom akkor a merleggel lehetett valami.
Mindkettő önindítós volt aksival. Igaz,hogy a gas gas-on szerencsejáték szerűen működött az önindító.
Mindkét motor 2 hetes volt kb,gyári gyakorlatilag szalon állapotban.
amugy a gas gast kipróbálta egy helyi versenyző srác is,crosspályán. Ügyes,tehetséges,objektív srác számtalan motorja volt. Neki is lesúlytó volt a véleménye a motorozhatóságról.
szét kell szedni darabok és úgy kell mérni, akkor legalább kiderül, mi a nehéz benne
RMX et lemértem így darabokban, nehogy azt gondoljátok a váz a nehéz, nem RMX váz 10,5kg csupaszon
A két kerék meg a futóművek viszik a prémet, ha az le van véve alig marad súly. A futómű meg amiket előbb írtam az kiteszi a komplett váz súly felét blokk nélkül. kb 40kg. (gumi is volt rajta)
Django egy hőőőős volt... néger fejvadász aki bosszut áll a csunya gonosz fehér sanyargato ranszolgatartokon...és győz az igazság. halleluja...
ne szoljuk le ezt a dicső hálivudi gondolatmenetet...
azt simán elhiszem hogy a gyárto eltér a valos sulyban a katalogusban szereplőtöl.., de hogy két azonos köbcentis 2t motornál 13 kilo kőlönbség legyen az nekem hihetetlen...
Sanyó szó szerint le is fogyott az idegtől,hogy majdnem egy drz súlyú motor boldog tulajdonosa. A bánata akkor teljesedett ki,amikor kipróbálta az xc-t, annak a kezelhető motorkarakterisztikáját,meg az újfajta,adagolható kupplungját.
az egy elég szar film volt, ha így élitek meg szerelői énem, s amit ezzel kapcsolatban írkálok, ahogy én azt a filmet, inkább nem kínozok senkit
Szimplán csak érdekel a dolog
Múltkor mondtátok, hogy a bácsi profi, aki centírozta a főtengelyt a videón http://www.sportmotor.hu/motor..., amit zsírosbendő linket (tényleg ő hova lett?) azon nekem feltűnt, hogy milyen házi gyártmány centírozó állványa van az öregnek, elég pontos az erre a célra
nagyon motivált,hozzáértő tulajdonosok jelenlétében zajlottak a mérések,ugyanazzal a mérleggel,mindenki árgus szemekkel kereste az egyenlő feltételek megvalósulását.
a legkönnyebb amúgy a régi acélvázas 2005-ös kx250f lett, érdekes módon, talán 5-6 kg-al nehezebb az utánna fejlesztett aluvázas kx250f ami nekem is van.
ez a 13 kkg-os sulykűlönbség számomra is a hihetetlen kategoria hogyan lehetne már plusz 13 kilot rápakolni ?
egy semmi fejidom van a gas-on full műanyagbol, hátul meg egy picsányi 15 dkg-os ledes lofasz
Ha publikálható, azt a milliméterpapírt megosztanád? Kéne hozzá a hajtókar csaptávolság adat is A dugó méreteket, a löketet csak be tudom szerezni, a hajtókar csaptávolság már problémásabb.
A hengerfejet mivel szoktátok kiönteni?
Kár, hogy a felömlőkről nem lehet mintát venni utólag, vagy lehet, csak nem tudom elképzelni?
érdekes hogy ők nem látnak ebben piacot, pedig a ktm a terepmotorok hátán kezdett el utcait is csinálni...