Van esetleg vezérlési kördiagramod a motorhoz? Hengerfej ábra, présmagasság TDCben, préssáv szélesség ismert?
S ez melyik gyújtástérképpel volt? Vagy ezen nem kapcsolható?
Nem biztos hogy elírás. Én kimértem a gyújtásgörbét a Gasgason és 0 fok az indulás, 2000-es fordulatnál éri el a 20 fokot. Ezért van hogy a Gasgas ingadozik alapjáraton.
Szia! Nem, rosszul értelmezted, amit írtam. Bármilyen motort veszel, ráköltesz egy jelentős összeget és testre szabottá válik. Kézvédő, blokkvédő, vázvédő, lendkeréksúly, vastag kormány, stb... egyik eddig általam vásárolt motoron sem volt. Ha ezeket összeadod, a beruházás jelentős (persze minden relatív).
Jól értelmezem a leírásokat , veszel egy GAS-t, pluszba ráköltöd a motor árának felét mint "tuning" és alkatrész csere és akkor vagy ott mint a KTM?
Még mindig azt mondom egy korrekt összehasonlításhoz és döntéshez nézőpontok kellenek, s azok alapján megvizsgálni mind2 szekeret. Ezt azoknak írom, akik még döntés előtt állnak.
Na, akkor leírom én is a véleményemet. Full cross motorral kezdtem el menni, tetszett is egy ideig. Aztán rájöttem, hogy inkább enduró az én világom, tehát elkezdtem inkább olyan terepeket látogatni. Egyre inkább azt vettem észre, hogy a motor amin ülök (bár van aki megoldja) nem igazán alkalmas falmászásra, csiki-csukiban fák átugrálására stb. stb. Ktm-et a milliője miatt nem akartam (vannak olyan társaságok, ahol nem is vagy ember ha nem narancson ülsz). GG lett és tetszik. Itt már többen leírták a hibákat, pozitívumokat. Nekem tökéletes. Került rá sok extra, amit ha összeszámolok, kijön egy fél motor még az árából, de most van egy stabil, erős jó mocim, ahol a pilóta a szűk keresztmetszet, nem a gép.
Nem szamit vegul is ,hogy akkor mit mondott,en tapasztaltam,hogy a gassal is lehet ha kell jobban maszni mint a ktm-el.Es latom nap mind nap,hogy hogy viselkedik a gass a ktm hez kepest,es nem olyan nagy a diferencia.Az,hogy a ktm motorozhatobb ,a gass pedig kisse trialosabb.
De ez motoros fuggo dolog.
Az Exc így jön ki, ezzel tudja a környezetvédelmi normát. Gyárilag tizen pár lóerő, így lehet levizsgáztatni. Ez egy katalizátoros cső, de adnak hozzá rendeset is, plussz fúvókákat meg tűket a karbiba.
Szerintem ki kell próbálni bármelyiket, legalább egy napra, s utána venni, lehetőleg úgy, hogy tudd is állítgatni, magadhoz igazítani.
Az nem sokat mond, ha ráülsz egyre, ami egy másik teljesen más felépítésű motoroshoz lett beállítva, neked az lehet ezért lesz szar.
Ennek ellenére szerintem minden infó jól jön, legyen is az akár szubjektív, ennek megfelelően kell kezelni, de jobb tudni róla, mint nem tudni.
A lényeg, hogy jó drágák ezek a szarok, egyik sem ér annyit, főleg ha vétel után még cserélgetni kell rajtuk alkatrészeket
Mondjuk az összes bolti motoron van mit finomítani, tehát az alap a lényeg, meg, hogy aztán profi kezekbe kerüljön.
2000 környékén S Chambon egy felpiszkált DRZ-vel verte a Huskykat meg nagy cc-s KTM-eket
Akkor lehet bele kapartam egy jó évjáratba mert nekem nagyon bejön...Lehet 300 exc vel nem mentem de 250 el igen,elég sokat,nyilván 2 teljesen más karakterisztika a 300 meg 250,de nekem a gas jobban bejön...
Akkor az újabb gasokat fenntartással kezelni?
Érdekes lehet ott a kialakítás
Van esetleg vezérlési kördiagramod a motorhoz? Hengerfej ábra, présmagasság TDCben, préssáv szélesség ismert?
S ez melyik gyújtástérképpel volt? Vagy ezen nem kapcsolható?