Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a márkárol anyit, hogy jo a 2t gas,(ugyan ez a 4t gas-rol már nem mondhato el )
minden elektronika japán, karbi japán ,
marzocci az eleje, a hátulja ennek még öhlins, az ujabb már ratyibb, de szinesebb...

gyerekbetegség tán annyi hogy le szokott törni a vázrol a lábtartó fűl, de ezzel együtt lehet élni, amugy egyszer megheftelik co-val utána nincs baja...
elég igénytelen technika sokat bir...
Hát igen, vagy két generációval modernebb a váz,futómű, ergonóma. A blokkról ne beszéljük.
Biztos,hogy nem nullás,mert nem gyári. Viszont nem ráz. Az ismerősöm csinálta,azt mondta kihozta belőle amit lehetett. Nem akartam 300 óra után tovább kockáztatni az esetleges fáradásos törést.

tudsz olyan műhelyt az országban ahol kihozzák nullára?
Azt a konkrét motort én sem ismerem , de a Szatyináék korrektül rendbe szokták szedni az elado motorokat...
ahogy olvasom mi minden cserélve lett rajta annyiért szerintem is jo vétel....

látod Dew neked is valami ilyet kéne venned ahelyett hogy a rémeremixet méregeted folyton...
Szeva nekem 300 van,nemrég vettem de bejön nagyon,keveset eszik, erős, a motorral eddig nem volt gond, a karbiba volt elszállva a torony tömítés, kicsit nehéz volt beszerezni de azóta nagyon megy...
Hétvégén szépeket borultam vele de nem nagyon törik róla semmi.
Alkatrész a Gerecsénél van minden ami kell.Alkatrészárak szokásos...
Én kb 2 hónap hajtás után ajánlom a Márkát,a szóban forgó motorról nem tudok sajna semmit.
Sok sikert a motorvásárláshoz!
üdv!
az a helyzet hogy a gas-gas-t mint márkát egyáltalán nem ismerem! eddig tudtam hogy létezik ez a márka de kb ennyit tudok róla!
most viszont motorvásárlás előtt állok és ez a motor is szóba jött, ezért gondoltam kicsit utána járok, hogy megbízhatóság, fogyasztás,menetteljesítmény,alkatrészellátás\alkatrészár, stb. téren!
esetleg ha valaki felismeri ezt a motort és tud valamit az előéletéről az is hasznos infó lenne!
mindent összevetve a gas-gas-ról mint márkáról is szeretnék többet megtudni, de ami leginkább érdekelne az a szóban forgó gas-gas ec 250 típusú motor, amit ugye be is linkeltem!
bármilyen hasznos dolognak örülnék!
köszönöm előre is!
üdv!
Ha már szóba hoztad, én szívesen megóráznám a te f.tengelyedet is, lehet az sem üt sokkal kevesebbet (ha jól rémlik hajtókart is cseréltél felújításkor, akkor szinte biztos, hogy most nem 0-ás)
és ugye a miért meg a hogyan az fontos...
ez egy jotanács, de az a baj ugysem fogadja meg, mert akkor oda a kisérletezés, és még a végén tul jo lenne nem tudná miért...
Ok.

a főtengely rezonanciája törést,repedést, fejfájást okozhat. Szerintem ne hagyd így. A helyedben elvinném egy gyakorlott szakihoz. Felsőtárkányban van egy például,ha nincs kapcsolatod.
mondtam már nekem a triál csak játszós holmi...
lefáraszt, jo játék nem kell hozzá agyon öltözni, szinte lófasz pénzbe kerül a fentartása, de nincs meg benne az a tűz ami az enduroban...

viszont játszós-tanulós, gyakorló motornak tökéletes választás...
vennék endurot, de nincs... ami van az meg arany ár...

most találtam egyet de az is 250-es, szoval nagyon nem hozott tűzbe...amugy motorozok én a triál mellett utcán is...szoval van két kerék bőven...


Nem ld cél leírást, honnan jöttek ezek be

Te is menjél motorozni!
Veszel-e már rendes endurót, vagy maradsz a triálnál?
Szavakból sose értjük meg egymást
Persze hogy lehet ellenpéldát hozni (még gyakorlatban is)
Szerintem erre gondolsz, egy durva példával érzékeltetve, ha műanyagból van az a csap, azaz szilárdsági tényezője gyengébb, lehet az vastagabb, mint egy megfelelő célra készített acél, hiába vastagabb a fala a műanyag jobban el fog hajlani.
Úgy értettem, ha ugyanaz a minősége és szilárdsági tényezői, a vastagabb kevésbé hajlik.

S még mindig hangsúlyozom, csak feltételezéseim vannak, még ha állatásnak is hangzik, s csak elgondolkodtatónak szánom, stb, amiket már írtam
Simán

Ábrándokból lesznek az érzések, érzésekből meg az energiák, azok által meg körülötted a változások.

Egyébként marha nagy problémája ennek a motorszerelési szakmának, hogy kurva sokk cucc kéne hozzá nagy értékben attól függ ki milyen szinten űzi, szóval belefogni se nagyon érdemes ilyen nézőpontból. Nem félreérteni, nem akarok motorszerelő lenni, ez csak mellék gondolat volt.

Nekem elég egy számítógép meg pár szoftver és dolgozok saját szakmában.

Simán lehet bármelyik feltételezésem marhaság, a hülyeség jogát fenntartom , mivel egyre inkább látom, h mennyi mindent nem tudok.
A 3 század kopást hozod össze a több milis csapfurat eltolással?
Kell még 2 hónap gondolkodási idő?
Ez marhaság, a gyakorlatban tudok az állításaidra ellenpéldákat.
Ezredekről ábrándozol, miközben még századra sem tudsz mérni... ez nekem fantasztikum
Dew.. te most valami új motort probálsz megépiteni hozott alkatrészekböl... vagy mi ez a nagy matek ora?

motorozzá bakker itt a jo idő te meg csapszeg hajlásokal, meg dugattyu tetőre hato erőkel foglalkozol....
Jó ebédhez szól a nóta , jók ezek az óránkénti 10 perces szünetek, fórumozni

Ha célt kérdezel, akkor két célom volt annó:
1. fő: Jobban megismerjem/megértsem a motorom működését, így a 2T-t is. (Teljesült, de most látom igazán, h mennyire nem tudok semmit ) ez a cél még mindig áll, csak most nem lesz ilyen intenzív, mert motorozni fogok inkább...
2. másodlagos: a kolompolás kijöjjön a motoromból és általam elfogadható állapotba kerüljön. (lényegében ez is teljesült, bár már az elfogadható állapot az karcol kicsit)
A kuplung meg a futómű nem tetszik jelenleg, a főtengely rázásba már beletörődtem.

Ha arra akarsz kilyukadni, hogy hülyeséget csinálok(nem logikusan/hatékonyan tevékenykedem), azt tudom magamtól is nem célokat kergetve élek.
Köszi. Jol megy mert jo a gép és sokat segít.
Mi volt a célkitűzés a 2 hónappal ezelőtti energiabefektetés kezdetén?
Így már értem, h miért a kérdések
Minden nézőpont kérdése, így ez a kérdéskör is.

Elméletből indultam ki, s csak a csap oldaláról nézem önmagában, a vastagabb csap szerintem jobb, kevesebbet hajlik, cserébe persze nehezebb, azaz ebből a szempontból nézve rosszabb.
Összességében nézve (rendszerben összefüggésekben gondolkodva) a vastagabb csap nyilván rosszabb, ha a vékonyabb is elég szilárdságtanilag, tehát innen nézve a jobb szó hülyeség.

Az összefoglalóról még annyit, hogy nagyon nagyon felületes, nem pontos, kevés a nézőpont is és szubjektív!
Egy alapos összehasonlító tanulmányhoz olyan mérőeszközök és vizsgálati eljárások kellenének, amiket részemről nem tudok elvégezni eszköz és tudás hiányában.
Szóval csak fenntartással olvasni és inkább elgondolkodtatónak szánom, mint minden más írásomat is!
Ha a gyárival nincs probléma a csaptörésre vagy csap hajlásra, akkor az összefoglalódban miért tartod jobbnak a proxot a gyáritól,azzal a címszóval,hogy az Kevésbé hajlamos a csaptörésre vagy csapelhajlásra?
Konkrétan arról motorról esetleg az évjáratról, vagy egészében a típusról?
Illetve mi érdekel konkrétabban, mert ez így nagyon általános kérdés.