Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Semmi konkrétum?
Mindenki csak ködösen mer beszélni a GAS hibáról?

Szerintem ez a legnagyobb kitolás a kereskedőkkel szemben, mert e mögé aztán bármit lehet gondolni.
Ha meg leírjátok a konkrétumot, aki olvassa, meg tudja ítélni, hogy az számára mennyire fontos, lehet olyanok miatt adtok tovább, mert kipattognak az idomok és meg kell gyorskötözőzni, részemről pont leszarnám ezt a hibát, tuti nem adnék érte +1M, h másik típust vegyek, nyilván csak nem ez volt. Ez csak egy példa volt.

Pls. adjatok konkrétumokat! Még ha szubjektív is.
Az általad belinkelt Gas most így néz ki, de vasárnapra már a pályán kell lennie! 2 hete vettem meg, eléggé lelakott állapotban, anno egy itteni legény hajtotta, aztán beadta Szatyináékhoz, akik elég sokat költöttek rá. Ez tavaly márciusban volt kb., tehát egy éve. Most a csapágyak cseréje, szimmeringek cseréje, lengőkar, és himba teljes felújítása zajlik. Első telókban olaj, szimmeringek, porvédők cseréje szerdán lett kész. Blokk rendben, szép hang, erős, kompresszió bőven, és szép dugó/henger. Bőven kell rá költeni, mert az előző tulaj "kicsit" lelakta.
A Gas-ról pedig röviden: Nem akkora reklámmal rendelkező gyár, mint a KTM, de minimum az a szint! Mondom ezt a "régi" szériákról, tehát a 3-4 éves motorról beszélek!
Ha adsz egy mail címet.....

Üdv Mindenki!
ezen az amerikai hadihajos sztorin jot vigyorogtam.. felmondtak a szerződéses katonák, a stressz miatt...

http://www.hidfo.net/2014/04/1...

mondjuk ahoz hogy az usa nyiltan oda álljon a pénzelt ukrán nacionalisták mőgé nyilván kell majd csinálniuk egy casus belli-t... ennek legegyszerübb modja ha beáldozzák az egyik rombolojukat és megszegik a 14 napos nemzetközi tartozkodási egyezményt...

ocska egy sakkjátékos ez az obama, elötte megtanulhatna sakkozni... majd pont az orosz medvét fogja legyőzni hazai terepen...
Normális korrekt földönjáró reális srác volt a boldog tulajdonos. Nem olyan bogaras típus mint sanyó,de felmérte,hogy ettől szabadulni kell. Utólag meg látta is a különbséget a ktm-hez képest kategóriákkal rosszabb volt a motor,minden tekintetben.
én nem vitatom hogy vannak az új modellnek gyerekbetegségei, de igazán egy olyan embertöl lehetne a valoságot megtudni akinek volt...
ruszkikrol jut eszembe... mit szoltok ukránokhoz hogy megindultak a tankok...

az orosz erők meg a határnál várnak ugrásra készen... ha nekik mennek...márpedig szerintem nekik mennek mert nem nézhetik tovább ölbe tett kézzel ahogy az usa bekeritgeti őket és probálja elszigetelni a nagy orosz medvét... szoval akkor még akármi is lehet...ez már nem egy kis délszláv csetepaté lesz...

valoszinű első körben ezrével fognak ide átmenekülni a kárpátaljai magyarok...
Szerintem azt helikopterrel viszik felfele ameddig lehet.

Amúgy itt Nyíregyen van a világ 3 legjobb szárnyasruhagyártójának egyike.
Sanyó esetét megelőző hónapokban is bevásárolt egy környékbeli srác egy racingot, szalonból dobozosat.

Pár óra elteltével, rövid úton szabadult meg tőle.

Azóta egy 300xc boldog és elégedett tulaja.
látod sanyi már mindenki szétfeszül az izgalomtol hogy leird a tapasztalatot...miért csalodtál benne...

komolyan ird már le erre valo egy forum...
1970-ben Lenin 100-adik születésnapjára a Szovejetek 100 ejtőernyőst ugrattak a Lenin csúcsra.

Megtisztelés volt a feladat, nem volt ellentmondás a Krasznaja Armi-ban.

Tragédia lett a vége.
én is ugy érzem... bár biztos voltam benne hogy előbb-utobb valaki megccsinálja...

mondjuk még a feljutás sem egy séta galopp,azt tulélni... aztán az időjárásnak is tökéletesnek kéne lenni...szoval ehez már az átlagosnál több szerencs elem kell....
Szeva,szóval vettèl egy 0km es gazt ami olyan szar volt egyböl el is adtad?
Mit vettèl helyette?
Mi volt a Gassal a bajság?
Nekik mi volt a bánatuk oka? -nagyvonalakban
Ide került a motor az én baráti körömbe. Mindkét ember azonnal eladta úgy hogy a motorba nem volt még 1000 km. Ugyan az volt a szitu egy Racing 300 al is de az legalább most úgy néz ki megállapodott valakinél.
Részemről nem bánnám, ha új motor esetében még vétel előtt, a motor összes burkolt(nem látható) alkatrészét át lehetne nézni, ne vétel után érjenek a "meglepetések", amikor szereled.

Ha már GAS.
Tudja valaki, hogy az új GASoknál a kuplungban milyen alapanyagú kopó lamella van?
Jó napot!

Pista eldöntötte, hogy ő szeretne venni magának egy jó endúró motort, el is határozta magát s felkérte Jóska haverját és elindultak az első márkakereskedőhöz.
Innen illedelmesen elküldték...

Majd tanulva az első esetből most már óvatosabban közelített.
Bement, köszönt, körülnézett, odament kiszemeltjéhez, majd a hozzá odalépő és segítségét felajánló kereskedőnek a következőt mondta:
- Szeretnék vásárolni egy endúró motort, meg szabad nézni?
- Természetesen, felelte a kereskedő
- Pista körbenézte, végig hallgatta a kereskedő mondandóját, megnézte a prospektusokat, majd újra megkérdezte, akkor meg szabad nézni?
- Kereskedő nem értette a kérdést, de tisztelettudóan felelt, természetesen, semmi akadálya.
- Pista kinyitotta táskáját, először elővett egy mérleget, majd arra tette fel kiszemelt motorját
- Kereskedőnk ezt mosolyogva nézte, s hozzátette, igen nehezebb egy kicsit mint a prospektusban, tudja ezen még rajta vannak, amit utána mindenki úgy is levesz, meg van benne benzin is, hogy ki tudja próbálni.
- Pista megköszönte a kiigazítást, majd elrakta mérlegét, de sokáig túrt ott a táskájában, s helyette vezetékeket, mérőeszközöket és kulcsokat kezdett el előszedni
- Kereskedőnk ekkor kétségbeesett és odalépett, majd megkérdezte, szabadna tudnom, mit csinál?
- Szeretném átnézni, felelte Pista, Ön mondta, hogy természetesen, semmi akadálya
- Kereskedőnk levegőért kapkodva mondta, de ilyen lehet csinálni
- Pista elgondolkodott, s nagyot sóhajtva mondta, nahát maguknál még ezt sem szabad, azt még csak megértem amikor a múltkor a másik kereskedésben kiakadtak azon, amikor szóltam Jóskának, hogy a platóról az eszterga meg fékpadot tegye már le az üzlet elé.
Sanyó abban az időszakban mérleggel a hóna alatt hatolt be a garázsokba,és feketén fehéren megmutatta a mérleg,hogy majdnem egy drz-t vett -élősúlyban. Mondjuk annak legalább kiszámíthatóan az önindítója,meg nem hullanak rólla az idomok egy eldőlés után.

ha jól emlékszem a ktm 300xc kategóriákkal könnyebb volt. A motorkarakterisztikában is hasonló volt a különbség-többek szerint is.

Sanyó belefogyott a történetbe,a bánat lehajtotta a fejét a hegyen is, pedig minden motorjánál agitált,plussz feladatot vállalt. Még az utánna következő ttr 230-asánál is.
Ez az orosz csóka csinálja az idén is?
http://youtu.be/h_k8LsJDGlM
A légáramlások miatt érdekes mutatvány lesz. -szerencseelemekkel
doktor ur... neked valo téma...most láttam a discoveryn egy pali felmászik az everest-re és leugrik rola denevér ruhában.
májusban lesz és élőben nyomják...
a gyári csapágyhoz képest nem tudom ez a műanyag g-szem hogy fogja birni....
innen nem rohad be nem kell kenni http://www.igus.hu/wpck/2493/i...
Olyanom már van.