Semmi konkrétum?
Mindenki csak ködösen mer beszélni a GAS hibáról?
Szerintem ez a legnagyobb kitolás a kereskedőkkel szemben, mert e mögé aztán bármit lehet gondolni.
Ha meg leírjátok a konkrétumot, aki olvassa, meg tudja ítélni, hogy az számára mennyire fontos, lehet olyanok miatt adtok tovább, mert kipattognak az idomok és meg kell gyorskötözőzni, részemről pont leszarnám ezt a hibát, tuti nem adnék érte +1M, h másik típust vegyek, nyilván csak nem ez volt. Ez csak egy példa volt.
Az általad belinkelt Gas most így néz ki, de vasárnapra már a pályán kell lennie! 2 hete vettem meg, eléggé lelakott állapotban, anno egy itteni legény hajtotta, aztán beadta Szatyináékhoz, akik elég sokat költöttek rá. Ez tavaly márciusban volt kb., tehát egy éve. Most a csapágyak cseréje, szimmeringek cseréje, lengőkar, és himba teljes felújítása zajlik. Első telókban olaj, szimmeringek, porvédők cseréje szerdán lett kész. Blokk rendben, szép hang, erős, kompresszió bőven, és szép dugó/henger. Bőven kell rá költeni, mert az előző tulaj "kicsit" lelakta.
A Gas-ról pedig röviden: Nem akkora reklámmal rendelkező gyár, mint a KTM, de minimum az a szint! Mondom ezt a "régi" szériákról, tehát a 3-4 éves motorról beszélek!
Ha adsz egy mail címet.....
mondjuk ahoz hogy az usa nyiltan oda álljon a pénzelt ukrán nacionalisták mőgé nyilván kell majd csinálniuk egy casus belli-t... ennek legegyszerübb modja ha beáldozzák az egyik rombolojukat és megszegik a 14 napos nemzetközi tartozkodási egyezményt...
ocska egy sakkjátékos ez az obama, elötte megtanulhatna sakkozni... majd pont az orosz medvét fogja legyőzni hazai terepen...
Normális korrekt földönjáró reális srác volt a boldog tulajdonos. Nem olyan bogaras típus mint sanyó,de felmérte,hogy ettől szabadulni kell. Utólag meg látta is a különbséget a ktm-hez képest kategóriákkal rosszabb volt a motor,minden tekintetben.
ruszkikrol jut eszembe... mit szoltok ukránokhoz hogy megindultak a tankok...
az orosz erők meg a határnál várnak ugrásra készen... ha nekik mennek...márpedig szerintem nekik mennek mert nem nézhetik tovább ölbe tett kézzel ahogy az usa bekeritgeti őket és probálja elszigetelni a nagy orosz medvét... szoval akkor még akármi is lehet...ez már nem egy kis délszláv csetepaté lesz...
valoszinű első körben ezrével fognak ide átmenekülni a kárpátaljai magyarok...
én is ugy érzem... bár biztos voltam benne hogy előbb-utobb valaki megccsinálja...
mondjuk még a feljutás sem egy séta galopp,azt tulélni... aztán az időjárásnak is tökéletesnek kéne lenni...szoval ehez már az átlagosnál több szerencs elem kell....
Ide került a motor az én baráti körömbe. Mindkét ember azonnal eladta úgy hogy a motorba nem volt még 1000 km. Ugyan az volt a szitu egy Racing 300 al is de az legalább most úgy néz ki megállapodott valakinél.
Részemről nem bánnám, ha új motor esetében még vétel előtt, a motor összes burkolt(nem látható) alkatrészét át lehetne nézni, ne vétel után érjenek a "meglepetések", amikor szereled.
Ha már GAS.
Tudja valaki, hogy az új GASoknál a kuplungban milyen alapanyagú kopó lamella van?
Pista eldöntötte, hogy ő szeretne venni magának egy jó endúró motort, el is határozta magát s felkérte Jóska haverját és elindultak az első márkakereskedőhöz.
Innen illedelmesen elküldték...
Majd tanulva az első esetből most már óvatosabban közelített.
Bement, köszönt, körülnézett, odament kiszemeltjéhez, majd a hozzá odalépő és segítségét felajánló kereskedőnek a következőt mondta:
- Szeretnék vásárolni egy endúró motort, meg szabad nézni?
- Természetesen, felelte a kereskedő
- Pista körbenézte, végig hallgatta a kereskedő mondandóját, megnézte a prospektusokat, majd újra megkérdezte, akkor meg szabad nézni?
- Kereskedő nem értette a kérdést, de tisztelettudóan felelt, természetesen, semmi akadálya.
- Pista kinyitotta táskáját, először elővett egy mérleget, majd arra tette fel kiszemelt motorját
- Kereskedőnk ezt mosolyogva nézte, s hozzátette, igen nehezebb egy kicsit mint a prospektusban, tudja ezen még rajta vannak, amit utána mindenki úgy is levesz, meg van benne benzin is, hogy ki tudja próbálni.
- Pista megköszönte a kiigazítást, majd elrakta mérlegét, de sokáig túrt ott a táskájában, s helyette vezetékeket, mérőeszközöket és kulcsokat kezdett el előszedni
- Kereskedőnk ekkor kétségbeesett és odalépett, majd megkérdezte, szabadna tudnom, mit csinál?
- Szeretném átnézni, felelte Pista, Ön mondta, hogy természetesen, semmi akadálya
- Kereskedőnk levegőért kapkodva mondta, de ilyen lehet csinálni
- Pista elgondolkodott, s nagyot sóhajtva mondta, nahát maguknál még ezt sem szabad, azt még csak megértem amikor a múltkor a másik kereskedésben kiakadtak azon, amikor szóltam Jóskának, hogy a platóról az eszterga meg fékpadot tegye már le az üzlet elé.
Sanyó abban az időszakban mérleggel a hóna alatt hatolt be a garázsokba,és feketén fehéren megmutatta a mérleg,hogy majdnem egy drz-t vett -élősúlyban. Mondjuk annak legalább kiszámíthatóan az önindítója,meg nem hullanak rólla az idomok egy eldőlés után.
ha jól emlékszem a ktm 300xc kategóriákkal könnyebb volt. A motorkarakterisztikában is hasonló volt a különbség-többek szerint is.
Sanyó belefogyott a történetbe,a bánat lehajtotta a fejét a hegyen is, pedig minden motorjánál agitált,plussz feladatot vállalt. Még az utánna következő ttr 230-asánál is.
doktor ur... neked valo téma...most láttam a discoveryn egy pali felmászik az everest-re és leugrik rola denevér ruhában.
májusban lesz és élőben nyomják...
Mindenki csak ködösen mer beszélni a GAS hibáról?
Szerintem ez a legnagyobb kitolás a kereskedőkkel szemben, mert e mögé aztán bármit lehet gondolni.
Ha meg leírjátok a konkrétumot, aki olvassa, meg tudja ítélni, hogy az számára mennyire fontos, lehet olyanok miatt adtok tovább, mert kipattognak az idomok és meg kell gyorskötözőzni, részemről pont leszarnám ezt a hibát, tuti nem adnék érte +1M, h másik típust vegyek, nyilván csak nem ez volt. Ez csak egy példa volt.
Pls. adjatok konkrétumokat! Még ha szubjektív is.
A Gas-ról pedig röviden: Nem akkora reklámmal rendelkező gyár, mint a KTM, de minimum az a szint! Mondom ezt a "régi" szériákról, tehát a 3-4 éves motorról beszélek!
Ha adsz egy mail címet.....
Üdv Mindenki!
http://www.hidfo.net/2014/04/1...
mondjuk ahoz hogy az usa nyiltan oda álljon a pénzelt ukrán nacionalisták mőgé nyilván kell majd csinálniuk egy casus belli-t... ennek legegyszerübb modja ha beáldozzák az egyik rombolojukat és megszegik a 14 napos nemzetközi tartozkodási egyezményt...
ocska egy sakkjátékos ez az obama, elötte megtanulhatna sakkozni... majd pont az orosz medvét fogja legyőzni hazai terepen...
az orosz erők meg a határnál várnak ugrásra készen... ha nekik mennek...márpedig szerintem nekik mennek mert nem nézhetik tovább ölbe tett kézzel ahogy az usa bekeritgeti őket és probálja elszigetelni a nagy orosz medvét... szoval akkor még akármi is lehet...ez már nem egy kis délszláv csetepaté lesz...
valoszinű első körben ezrével fognak ide átmenekülni a kárpátaljai magyarok...
Amúgy itt Nyíregyen van a világ 3 legjobb szárnyasruhagyártójának egyike.
Pár óra elteltével, rövid úton szabadult meg tőle.
Azóta egy 300xc boldog és elégedett tulaja.
komolyan ird már le erre valo egy forum...
Megtisztelés volt a feladat, nem volt ellentmondás a Krasznaja Armi-ban.
Tragédia lett a vége.
mondjuk még a feljutás sem egy séta galopp,azt tulélni... aztán az időjárásnak is tökéletesnek kéne lenni...szoval ehez már az átlagosnál több szerencs elem kell....
Mit vettèl helyette?
Mi volt a Gassal a bajság?
Ha már GAS.
Tudja valaki, hogy az új GASoknál a kuplungban milyen alapanyagú kopó lamella van?
Pista eldöntötte, hogy ő szeretne venni magának egy jó endúró motort, el is határozta magát s felkérte Jóska haverját és elindultak az első márkakereskedőhöz.
Innen illedelmesen elküldték...
Majd tanulva az első esetből most már óvatosabban közelített.
Bement, köszönt, körülnézett, odament kiszemeltjéhez, majd a hozzá odalépő és segítségét felajánló kereskedőnek a következőt mondta:
- Szeretnék vásárolni egy endúró motort, meg szabad nézni?
- Természetesen, felelte a kereskedő
- Pista körbenézte, végig hallgatta a kereskedő mondandóját, megnézte a prospektusokat, majd újra megkérdezte, akkor meg szabad nézni?
- Kereskedő nem értette a kérdést, de tisztelettudóan felelt, természetesen, semmi akadálya.
- Pista kinyitotta táskáját, először elővett egy mérleget, majd arra tette fel kiszemelt motorját
- Kereskedőnk ezt mosolyogva nézte, s hozzátette, igen nehezebb egy kicsit mint a prospektusban, tudja ezen még rajta vannak, amit utána mindenki úgy is levesz, meg van benne benzin is, hogy ki tudja próbálni.
- Pista megköszönte a kiigazítást, majd elrakta mérlegét, de sokáig túrt ott a táskájában, s helyette vezetékeket, mérőeszközöket és kulcsokat kezdett el előszedni
- Kereskedőnk ekkor kétségbeesett és odalépett, majd megkérdezte, szabadna tudnom, mit csinál?
- Szeretném átnézni, felelte Pista, Ön mondta, hogy természetesen, semmi akadálya
- Kereskedőnk levegőért kapkodva mondta, de ilyen lehet csinálni
- Pista elgondolkodott, s nagyot sóhajtva mondta, nahát maguknál még ezt sem szabad, azt még csak megértem amikor a múltkor a másik kereskedésben kiakadtak azon, amikor szóltam Jóskának, hogy a platóról az eszterga meg fékpadot tegye már le az üzlet elé.
ha jól emlékszem a ktm 300xc kategóriákkal könnyebb volt. A motorkarakterisztikában is hasonló volt a különbség-többek szerint is.
Sanyó belefogyott a történetbe,a bánat lehajtotta a fejét a hegyen is, pedig minden motorjánál agitált,plussz feladatot vállalt. Még az utánna következő ttr 230-asánál is.
http://youtu.be/h_k8LsJDGlM
májusban lesz és élőben nyomják...