sanyi még mindig nem irtad le részletesen a részlet dolgokat ami miatt megváltál tőle...
mert gondolom nem az ár külőnbség miatt váltál meg tőle....
azt hogy az ujjnak tul vad a karaktere ezt már mástol is hallotam, de kiváncsi lettem volna egy tételes szubjektiv véleményre, hogy ez szakadt le vagy amaz nem volt jo...
A KTM áfás, a GAS nettó. Így már nem olyan szép egyből a leányzó fekvése (jó marketing a GAS részéről állandóan telefosni a használtmotor oldalakat, új nettós árakkal )
Köszi ,hogy beírtad,,,,így nem kell magyarázkodnom, hogy miért adtam el.
Amúgy,2014 es gas http://www.kepesmotor.hu/gasga... 1.710.000Ft
Egy 300 ktm exc 2014 es 1.800.000Ft.
Akkor hol a + 1 misi?
Ha hozzáveszem ,hogy a gas on még indító sincs,meg akksi,meg sok vezeték,,és még nehezebb is? Nem reális az ár különbség. A fék is gyengébb. A futómű is szarabb. Valószínű ezért van sokkal több KTM. Attól ,hogy valami nem a legjobb ,azért még eladható kell legyen. A dáciát is veszik mert olcsó. A gas is vennék ,ha olcsó lenne. De nem az. A régiek olcsók és jók.Azt kell venni. Mindenki mást vár el a motorjától. Én szeretek úgy bemenni a garázsba,hogy szinte szerelmesnek érzem magam. Nem teher egy hideg téli napon ,motorozás után hajszárítózni a láncot,hogy utána gondosan leápoljam. A légszűrőt sem mosogatom,főleg nem benzinben,ami megeszi a szivacsot,hanem rakok egy újat. Mert ha ott nem megy be a por akkor 10x tovább bírja. Legközelebb a KTM gyenge pontjait vesézem,csak az érdekesség kedvéért.
Az a baj hogy senki nem tudja hogy milyen villaszöget vagy utánfutást stb szeret, csak úgy tudja eldönteni hogy kipróbálja, de lehetőleg nem csak egy kör erejéig.
Sziasztok,tanácsot szeretnék kérni ,motor vásárlás előtt álok kinéztem egy Gas gas fse450ec ,érdekelne hogy menyire költséges fentartani ,és hogy laza endúrózgatásra megfelelő e?Előre is köszönöm.
Objektív infókat nézett valaki?
Villaszög, után futás meg hasonló apróságok
Egyszer kéne csinálni egy olyan motor összehasonlítást, ahol minden egyes alkatrésznél sorra venni az összes nézőpont és azon szempontok alapján alaposan megvizsgálni mindent.
Na ezt fel lehetne használni döntéshez, ha az ember tisztában vele, hogy neki hol melyik nézőpont mennyire fontos
Senki nem tudja, hogy milyen szett van a GGben? Parafa/karbon/kevlár alapú? S azon belül?
Valamennyit biztosan állítgatni kell minden motoron vétel után, nagyon kicsi az esélye, hogy a gyári hangolás eltalálja a motorost.
Persze azt megértem, ha valaki milla felett vesz motort, az nem éppen akarja szögelni.
Ki kell próbálni vétel előtt, s akkor nincs ilyen gondja, új vasaknál már szokott lenni tesztvezetési lehetőség.
Motorozás tapasztalatok:
Ma délután kimentem "rendes" motorozásra, nem csak bejáratásra, mivel hétvégén nem tudok. csukló felett az alkarom, az nagyon nem bírja
A motor erősebb, mint a kopott dugóval(bár benne lehet az előgyújtás helyre rakása is), egyedül ennek köszönhetem, amit megoldottam, így 3 hó kihagyás után. Viszont a végáttétel ehhez az erőváltozáshoz nem jó sehogy, 2 be sok helyen kapkodja az orrát +10kg val is, ha kellően terhelem a hátulját, 3 ban meg már meghal, persze nagyobb tűzzel lehet nem lesz gond, csak most még nem akartam koppolni.
Futómű az egy kalap sz. lett egyenlőre elől is meg hátul is, ezen is lehet agyalni, kiokosítani magam, hogy a picsába is működik
Kuplung az gyalázatos , ki fogom baszni belőle ezt az EBC szettet átnézésre, legalábbis utána kell nézni mi a tök baja lehet, mi tágul benne ekkorát hőhatásra, amit a csúsztatás okoz.
Lehet maga a kovácsolt alu amire fel van hordva a kopó anyag az tágul ekkorát nagyobb hőhatásra ebben a szettben, majd kiderül
Az üléshuzatot néhány helyen azt hittem ott helyben letépem , aki azt mondja, hogy ez a jetski üléshuzat jó motorra, s nem csúszik, annak vagy más gatyája van, vagy vagy. Katasztrófa így jelenleg, mászósban képtelenség megmaradni a motoron, csúszik mintha olajos lenne, lassú egykeréknél lecsúszok az ülésről. Vagy a gatyára kell varratnom valamit, vagy cserélni.
Egyedül az első féket sikerült eltalálni, a fém fékcső megtette hatását, most már fog is.
Rázás az egyre kevésbé tetszik, úgyhogy nemsoká amikor szabin leszek veszem szét a blokkot.
Igen nagyon eros es paraszt ha nincs beallitva.Az ember magara kell szabja a motort,magara kell hangolja a sajat tudasanak stilusanak.En crossal tanultam es keztem.Nekem ha nem eros es paraszt akkor nem erzem jol magam rajta.De ugyan akkor ha van mit kezelni lehet is.Igaz sok cuccot rapakoltam de jo forma.
Na es mit mondanak a ktm re?Itt is van,mindenkinek az van,foleg a versenyzo haveroknak,de azoknak meg tetszik az en gasszom,hogy hogy maszik erolkodes nelkul.
Mar neha baszta a fantaziam a ktm kiprobalni de a hetvegen kiprobalom a 13 ast es a 12 is
Én is felhívtam a racingos srácot. Azt mondja kezelhetetlen volt a karakterisztika, rúgott vágott harapott. A kupplungot sem lehetett finoman kezelni,gyakorlatilag kétállású kapcsolóként működött.
olyat,hogy finoman kezelve a gázt és a kupplungot,és úgy felmászni a hegyre,nem lehetett,csak parasztba.
Igen,a szoros gyors fordulokba cumisabb a gassal,nem vagy olyan gyors,ezt latom es erzem is,egy darabig jo de ahogy gyorsulsz ugy kell a jobb:)
De ezt Zsoci mondta is,hogy gyorsba jobb a kTM es hardba a gass,ugyhogy nekem a hard sokkal jobban megy mint a gyors tempo.
Nehéz volt, nem fordult a kormány, emiatt estek sokat, kipróbáltak Ktm-eket és azt mondták hogy sokkal könnyebb velük motorozni. Azóta Ktm-et vett mindegyik és abszolút elégedettek. Hozzáteszem hogy ez az ő véleményük, abszolút szubjektív. A 300 racing Gasgas tulaj aki azóta megvette ő is elégedett. Ebből messzemenő következtetést levonni nem lehet, kinek a pap, kinek a paplan...
Jut eszembe, akartam már kérdezni... Hogy lehet kint motorozni? Nyáron mennénk, csak a határon nehogy 2 motorral legyünk szegényebbek. Milyen papírok kellenek? Rendszám, műszaki, stb? Vagy egy adásvételi elég?
Akkor nyugodtan mehetünk adásvételivel, nem fognak kötekedni. Köszi!
az egész kérdés egy sima szubjektiv véleményröl , olyantol aki használta és ekkorát csalodott benne... hogy mik voltak az okok ?
mert gondolom nem az ár külőnbség miatt váltál meg tőle....
azt hogy az ujjnak tul vad a karaktere ezt már mástol is hallotam, de kiváncsi lettem volna egy tételes szubjektiv véleményre, hogy ez szakadt le vagy amaz nem volt jo...
a ktm 2014-es 300 exc 2 405 000.ft
http://www.hasznaltauto.hu/motor/ktm/ktm_300_exc-7702054
a gasgas ec 300 , 2014-es 1 540 000.ft
http://www.hasznaltauto.hu/motor/gas_gas/gas_gas_ec_300__ec_300_e_2014_
uj_0km-es-7302049
Amúgy,2014 es gas http://www.kepesmotor.hu/gasga... 1.710.000Ft
Egy 300 ktm exc 2014 es 1.800.000Ft.
Akkor hol a + 1 misi?
Ha hozzáveszem ,hogy a gas on még indító sincs,meg akksi,meg sok vezeték,,és még nehezebb is? Nem reális az ár különbség. A fék is gyengébb. A futómű is szarabb. Valószínű ezért van sokkal több KTM. Attól ,hogy valami nem a legjobb ,azért még eladható kell legyen. A dáciát is veszik mert olcsó. A gas is vennék ,ha olcsó lenne. De nem az. A régiek olcsók és jók.Azt kell venni. Mindenki mást vár el a motorjától. Én szeretek úgy bemenni a garázsba,hogy szinte szerelmesnek érzem magam. Nem teher egy hideg téli napon ,motorozás után hajszárítózni a láncot,hogy utána gondosan leápoljam. A légszűrőt sem mosogatom,főleg nem benzinben,ami megeszi a szivacsot,hanem rakok egy újat. Mert ha ott nem megy be a por akkor 10x tovább bírja. Legközelebb a KTM gyenge pontjait vesézem,csak az érdekesség kedvéért.
Személyi az kell, csak nem a motornak
Villaszög, után futás meg hasonló apróságok
Egyszer kéne csinálni egy olyan motor összehasonlítást, ahol minden egyes alkatrésznél sorra venni az összes nézőpont és azon szempontok alapján alaposan megvizsgálni mindent.
Na ezt fel lehetne használni döntéshez, ha az ember tisztában vele, hogy neki hol melyik nézőpont mennyire fontos
Valamennyit biztosan állítgatni kell minden motoron vétel után, nagyon kicsi az esélye, hogy a gyári hangolás eltalálja a motorost.
Persze azt megértem, ha valaki milla felett vesz motort, az nem éppen akarja szögelni.
Ki kell próbálni vétel előtt, s akkor nincs ilyen gondja, új vasaknál már szokott lenni tesztvezetési lehetőség.
Motorozás tapasztalatok:
Ma délután kimentem "rendes" motorozásra, nem csak bejáratásra, mivel hétvégén nem tudok. csukló felett az alkarom, az nagyon nem bírja
A motor erősebb, mint a kopott dugóval(bár benne lehet az előgyújtás helyre rakása is), egyedül ennek köszönhetem, amit megoldottam, így 3 hó kihagyás után. Viszont a végáttétel ehhez az erőváltozáshoz nem jó sehogy, 2 be sok helyen kapkodja az orrát +10kg val is, ha kellően terhelem a hátulját, 3 ban meg már meghal, persze nagyobb tűzzel lehet nem lesz gond, csak most még nem akartam koppolni.
Futómű az egy kalap sz. lett egyenlőre elől is meg hátul is, ezen is lehet agyalni, kiokosítani magam, hogy a picsába is működik
Kuplung az gyalázatos , ki fogom baszni belőle ezt az EBC szettet átnézésre, legalábbis utána kell nézni mi a tök baja lehet, mi tágul benne ekkorát hőhatásra, amit a csúsztatás okoz.
Lehet maga a kovácsolt alu amire fel van hordva a kopó anyag az tágul ekkorát nagyobb hőhatásra ebben a szettben, majd kiderül
Az üléshuzatot néhány helyen azt hittem ott helyben letépem , aki azt mondja, hogy ez a jetski üléshuzat jó motorra, s nem csúszik, annak vagy más gatyája van, vagy vagy. Katasztrófa így jelenleg, mászósban képtelenség megmaradni a motoron, csúszik mintha olajos lenne, lassú egykeréknél lecsúszok az ülésről. Vagy a gatyára kell varratnom valamit, vagy cserélni.
Egyedül az első féket sikerült eltalálni, a fém fékcső megtette hatását, most már fog is.
Rázás az egyre kevésbé tetszik, úgyhogy nemsoká amikor szabin leszek veszem szét a blokkot.
Na es mit mondanak a ktm re?Itt is van,mindenkinek az van,foleg a versenyzo haveroknak,de azoknak meg tetszik az en gasszom,hogy hogy maszik erolkodes nelkul.
Mar neha baszta a fantaziam a ktm kiprobalni de a hetvegen kiprobalom a 13 ast es a 12 is
olyat,hogy finoman kezelve a gázt és a kupplungot,és úgy felmászni a hegyre,nem lehetett,csak parasztba.
vett egy 2013-as 300xc-t
De ezt Zsoci mondta is,hogy gyorsba jobb a kTM es hardba a gass,ugyhogy nekem a hard sokkal jobban megy mint a gyors tempo.