Nekem a francia roka mondta hogy 3 berugokart rugott le 1 honap alatt es volt hogy a berugokar tengej torott le.O mondjuk Yamaha berugokart rakot,de mondtam is neki,hogy fizet a halal 170 eurot egy yamaha berugoert..
britton, erre ne vegyél mérget... én egyszer vettem egy tiszta uj berugot egy barátomtol aki rendelte az ővére, de közben eladta a motort ... na azt 1 hét alatt letörtem
Titokolvasóként elhiszek mindent! a berugókar majdnem új, egy éve vette a legény, akié volt, ha törik, akkor legalább tudom, mit kell vennem! A magasítót sem tudom még, a 200-ason nincs, teljesen jó volt úgy is, bár 187 cm vagyok, majd kiderül. Nem szeretem az erdei utakat, sok az egyenes, inkább a föl-le, kanyar kombó a begyere!
Ki all de nekem is kiallt a faszom mikor kinlodtam vele.Ezt felrakod es orok elet.Az hogy a labtartohoz rugsz ra az nem gond.Sokkal jobban tudom rugni es kenyelmesebben,es ami jo,hogy nem torik le folyton.
Azért az valamit elárul, hogy majd 10 évig ua. a blokk van bennük, nem? A himba 5+1 tűgörgő, nem vészes, és kicsi odafigyeléssel, ahogy írod, élettartama egész elfogatható! A motor karakterisztikájáról nyilatkozni nem tudok, összehasonlítási alapom nincs KTM-mel szemben!
A blokkról nincs képem , a dugón egy nagyon gyenge húzás van, a henger szép állapotban van. A képen olaj van mindenhol, a karbantartást, és tisztítást az előző tulaj nem vitte túlzásba!
Annyira nem ástam bele magam, mint Te az RMX-be, de a télen megint szét lesz szedve atomjaira, akkor fényképezek mindent!
Azzla a kormay magasitoval lehet menni a csopperes motorosok koze.Terepre irgalmatlan magas,mondjuk erdei utakra tiszta fasza,de ha kezdesz technikasabban motorozni az egy nagy hulyeseg.Ha nem hiszel nekem,probald ki.
Ha meg nem akarsz foloslegesen minden evbe berugokart venni mert letorik akkor veszel ra egy KTM 450 2003 ra valo berugokart ami talal ra csak kell egy kis tavtarto a nutos reszre mert a ktm nek kisebb a nutos csapra ra csuszo befogo resz.Ezt is ha akarod elhiszed...
Haha,,,pl a ktm oninditoja is =a zeroval,vagyis meg roszabb mert mindig beszopat.A ktm se sokkal konyebb,csak motorozhatobb valamivel,de ez technika fuggo.
Az osszeszereles amilyen olyan,de a motor megy es nem marad le rola semmi.Itt a nagyobb motorosok kik KTM....ok azt mondtak,hogy nekuk azert nem tetszett a gass mert mindent razott le magarol,de ez nem igaz.a ktm is,es barmely 2 T lerazza magarol ha nincs esszel szerelve.
Minden problema csak az elme hatara.Mindenre van megoldas,es ha mar 2 szar kozul kell valasztani az olyan szart valasztom amelyiket olcsobban tudom fentartani.
Es motorikusan en nem panaszkodhatok,habar van 1 2 dolog min valtoztatnek..
Azert kivancsi vagyok a hires Sanyo velemenyere is,de ahogy kivettem inkabb meghadja a melot a szereloknek
A gass nem tokeletes.Az enyem 2009 es 300 ec
Szarok az elso tellok ugy ahogy vannak (sachs)
kicsi lendkerek suly ami tul trepidalova teszi a motort.
kisse orrnehez a ktm hez kepest,a motor hoszabb is ezert nehezebben fordul de befele stabil.
Power alitas konyu allitasanak hianya
Himba suru zsirozasa ,evente 1 szer minim hogy ne fosson be.
Felol nem porog ugy a motor mint egy 300 ktm
Nem tudom,lehet van meg de nem ugrik be
Ja a labtarto,az nekem is leszakadt felig de Co baratunk ugyes volt es azota is tartja.
Látom GG 250 EC kerestetik. Nekem pont van egy 2002-es kifogástalan állapotban. http://www.kepesmotor.hu/gasga...
Jó szívvel merem ajánlani, az árban okosan megegyezünk.
A megadott számon lehet érdeklődni és akkor azt is elmesélem, melyik POP csillagunknak van köze a motorhoz
még átgondolom hogy mit vegyek!
Annyira nem ástam bele magam, mint Te az RMX-be, de a télen megint szét lesz szedve atomjaira, akkor fényképezek mindent!
Ha meg nem akarsz foloslegesen minden evbe berugokart venni mert letorik akkor veszel ra egy KTM 450 2003 ra valo berugokart ami talal ra csak kell egy kis tavtarto a nutos reszre mert a ktm nek kisebb a nutos csapra ra csuszo befogo resz.Ezt is ha akarod elhiszed...
Az osszeszereles amilyen olyan,de a motor megy es nem marad le rola semmi.Itt a nagyobb motorosok kik KTM....ok azt mondtak,hogy nekuk azert nem tetszett a gass mert mindent razott le magarol,de ez nem igaz.a ktm is,es barmely 2 T lerazza magarol ha nincs esszel szerelve.
Minden problema csak az elme hatara.Mindenre van megoldas,es ha mar 2 szar kozul kell valasztani az olyan szart valasztom amelyiket olcsobban tudom fentartani.
Es motorikusan en nem panaszkodhatok,habar van 1 2 dolog min valtoztatnek..
Azert kivancsi vagyok a hires Sanyo velemenyere is,de ahogy kivettem inkabb meghadja a melot a szereloknek
sárnehéz volt, rossz motorkarekterisztikával,trehány összeszerelés, önkényes önindító. Amire emlékszem.
a racingos srácot Felhívom.
Szarok az elso tellok ugy ahogy vannak (sachs)
kicsi lendkerek suly ami tul trepidalova teszi a motort.
kisse orrnehez a ktm hez kepest,a motor hoszabb is ezert nehezebben fordul de befele stabil.
Power alitas konyu allitasanak hianya
Himba suru zsirozasa ,evente 1 szer minim hogy ne fosson be.
Felol nem porog ugy a motor mint egy 300 ktm
Nem tudom,lehet van meg de nem ugrik be
Ja a labtarto,az nekem is leszakadt felig de Co baratunk ugyes volt es azota is tartja.
Látom GG 250 EC kerestetik. Nekem pont van egy 2002-es kifogástalan állapotban.
http://www.kepesmotor.hu/gasga...
Jó szívvel merem ajánlani, az árban okosan megegyezünk.
A megadott számon lehet érdeklődni és akkor azt is elmesélem, melyik POP csillagunknak van köze a motorhoz
Mi a fene van ezen a blokkon kívül? A fekete szutyokra gondolok, alul is fénylik. Olaj lenne?