Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vegyél egy tárcsafékzárat 2 ezerért..
Balinyó most rendeltem 2db 8euroért gömbcsuklót /pds szemet/ a gas gas-hoz
Venni akarok bele egy másikat.
és bezárva vetted? ha nem akkor minek akarod kifurkálni?,
Így van igen hülye kör alakú kulcs. A volt tulajnak nem volt meg hozzá a kulcs.
huzd ki a telokat, leveszed a villahidat és kifurod....

amugy miért is akarod kiszedni? és gas-rol van szo azzal a hűlye kör alaku kulcsal..?
Lakatos aki ért a zárakhoz,kinyitja kulcs nélkül.
Sziasztok!

Van valakinek kíméletes módszere arra, hogy a kormányzárat hogy lehet kiszedni a motorból. A kormány oszlopba ér be a vége. Nagy kalapáccsal nem akarom püfölni, hogy eltörjön a zárnyelv, mert félek, hogy a vázat is torzítja. Kifúráson gondolkodtam, de félek, hogy a törmelék bepotyog bentre és ott károsítja a bent lévő alkatrészeket.
Szia!
Most nincs időm, de ez már nagyon rég nem eladó! (1 éve volt kb. Szatyináéknál!)
Délután mesélek róla!
sanyi...ne csináld már, miért rontanád bárkinek az üzletét...

amit leirnál sok kis negativ tapasztalat az a te szubjektiv véleményed... amit TE tapasztáltál ,és nem tetszett a motoron...
nyilván valo nem vagyunk ugyan olyanok..

én is kiváncsi lennék rá, de előfordulhat olyan amit irtam hogy valaki olyan vásárlásán töri a fejét ő is tapasztalna belőle, és akár egyböl neki futhat ezek kijavitásába, átnézésébe...

akár milyen kis bosszantó faszság ird le bátran , had tanuljunk belőle... itt eddig neked volt ilyen tiszta új motoral tapasztalatod, mindenki más is , engem is beleértve csak valakitöl hallott ezt azt...
köszönöm szépen nektek a hasznos hozzászólásokat, sokat segített!
jó szezont mindenkinek!
A gassnak is van baja,de pl a KTM se kiraly,csak marketingbe.
Amugy a gass 2T jo gepek,ha kicsiszolod a problemait.
és jó reggelt..
nála voltam én is....ő szerel nekünk.is.....de szerintem behordja egerbe a dokgokat...
ő csak szerel.....de ügyes srac
Felejtsd el a kiegyensúlyozását a tengelyednek addig amíg 1 századnál többet üt a vége beszerelve.
De már írtam, ha többet üt a kelleténél akkor melegen ki fogja fektetni a csapágyakat, és ami nagyobb baj, a fészkeket is. Öreg gépnél pedig vigyázni kellene a drágán cserélhető fődarabokra.
Amiket pár hete mértél attól a valóságban többet üt, ebben is biztos vagyok.
Régebben a Maestro csinálta, nem tudom szerel-e még...
Mint ahogy már írtam régebben, amit én 1 századosra piszkáltam arra azt mondta, hogy speciálba ez még sokat üt, nullásra kell
Most is csináltam P20-ba 1 századost, de ezeket a végén még szabályozom, és 1 század a befogás és a gép pontatlansága.
A komplettre szerelt gyári japcsit meg kell becsülni nagyon, a tiédbe sem kellett volna bántani a kart mert az kimegy a világból ha nem forgatod túl (talán még akkor is).
Remélem kaptál infót bőven

Ami még nem írtak, s ezt nem 1 hanem 3 motornál hallottam(2T GAS), ebből 1 előttem ment szét. A membránja be szokott hisztizni, azt érdemes komplett cserélni vétel után azonnal.
Kitörik a lapból, beszívja a forgattyús házba és kisebb nagyobb károkat okoz, az as zaros membrán darab sose a felömlőn és azon át a kipuffon távozik, hanem beszorul és tör ezt azt.

Nekem még sose volt gazom, de ha típust váltok, valószínű az lesz belőle, sajna a japánok leálltak a 2T endúróval 2000 körül, meg a komplett 2T-vel is 2008 ban.
Köszi az infót meg a tanácsot

Nem stimmel benne a hajtókar, ehhez meg kéne furkálni a sonkát, ha azt szétfúratom, akkor meg a rendes hajtókarhoz nem lenne jó a rendszer.
Híres utolsó mondat következik: Annyira azért nem vészes, az idei szezont csak kibírja, s majd télen ki lesz cserélve a hajtókar is belevalóra.

Tökéletes ez a motor már sose lesz tanuló motor, minden szempontból. Azért szeretem fordítva ez biztos nem igaz, csóri amit már kapott tőlem 6-7 év alatt
Japánokak nagy tisztelet, s köszönet , hogy még ennek ellenére is mindig megy
Csak RMX 250 SW 98 ét vállalom , azt is csak 1x s nem kinullázásra, hanem lenullázásra
Enduró legjobb része, amikor előtte fél órán át szedem a holmit meg öltözök

Megértelek
Szerintem nyugodtan leírhatod, aki egy darab rosszul összerakott/beállított motorból következtetést von le a típusra, az meg is érdemli, h hülyeséget gondoljon, mintha csak magamnak mondanám

Ha 10 ből már 4en ezt állatják, mint te, s nem ugyanarról a konkrét motorról, akkor ott már van min gondolkodni, de egyébként csak járulékos infó
sorry
5éves!
Jó estét!

Látom jó kedvetek van