Van valakinek kíméletes módszere arra, hogy a kormányzárat hogy lehet kiszedni a motorból. A kormány oszlopba ér be a vége. Nagy kalapáccsal nem akarom püfölni, hogy eltörjön a zárnyelv, mert félek, hogy a vázat is torzítja. Kifúráson gondolkodtam, de félek, hogy a törmelék bepotyog bentre és ott károsítja a bent lévő alkatrészeket.
sanyi...ne csináld már, miért rontanád bárkinek az üzletét...
amit leirnál sok kis negativ tapasztalat az a te szubjektiv véleményed... amit TE tapasztáltál ,és nem tetszett a motoron...
nyilván valo nem vagyunk ugyan olyanok..
én is kiváncsi lennék rá, de előfordulhat olyan amit irtam hogy valaki olyan vásárlásán töri a fejét ő is tapasztalna belőle, és akár egyböl neki futhat ezek kijavitásába, átnézésébe...
akár milyen kis bosszantó faszság ird le bátran , had tanuljunk belőle... itt eddig neked volt ilyen tiszta új motoral tapasztalatod, mindenki más is , engem is beleértve csak valakitöl hallott ezt azt...
Felejtsd el a kiegyensúlyozását a tengelyednek addig amíg 1 századnál többet üt a vége beszerelve.
De már írtam, ha többet üt a kelleténél akkor melegen ki fogja fektetni a csapágyakat, és ami nagyobb baj, a fészkeket is. Öreg gépnél pedig vigyázni kellene a drágán cserélhető fődarabokra.
Amiket pár hete mértél attól a valóságban többet üt, ebben is biztos vagyok.
Régebben a Maestro csinálta, nem tudom szerel-e még...
Mint ahogy már írtam régebben, amit én 1 századosra piszkáltam arra azt mondta, hogy speciálba ez még sokat üt, nullásra kell
Most is csináltam P20-ba 1 századost, de ezeket a végén még szabályozom, és 1 század a befogás és a gép pontatlansága.
A komplettre szerelt gyári japcsit meg kell becsülni nagyon, a tiédbe sem kellett volna bántani a kart mert az kimegy a világból ha nem forgatod túl (talán még akkor is).
Ami még nem írtak, s ezt nem 1 hanem 3 motornál hallottam(2T GAS), ebből 1 előttem ment szét. A membránja be szokott hisztizni, azt érdemes komplett cserélni vétel után azonnal.
Kitörik a lapból, beszívja a forgattyús házba és kisebb nagyobb károkat okoz, az as zaros membrán darab sose a felömlőn és azon át a kipuffon távozik, hanem beszorul és tör ezt azt.
Nekem még sose volt gazom, de ha típust váltok, valószínű az lesz belőle, sajna a japánok leálltak a 2T endúróval 2000 körül, meg a komplett 2T-vel is 2008 ban.
Nem stimmel benne a hajtókar, ehhez meg kéne furkálni a sonkát, ha azt szétfúratom, akkor meg a rendes hajtókarhoz nem lenne jó a rendszer.
Híres utolsó mondat következik: Annyira azért nem vészes, az idei szezont csak kibírja, s majd télen ki lesz cserélve a hajtókar is belevalóra.
Tökéletes ez a motor már sose lesz tanuló motor, minden szempontból. Azért szeretem fordítva ez biztos nem igaz, csóri amit már kapott tőlem 6-7 év alatt
Japánokak nagy tisztelet, s köszönet , hogy még ennek ellenére is mindig megy
Szerintem nyugodtan leírhatod, aki egy darab rosszul összerakott/beállított motorból következtetést von le a típusra, az meg is érdemli, h hülyeséget gondoljon, mintha csak magamnak mondanám
Ha 10 ből már 4en ezt állatják, mint te, s nem ugyanarról a konkrét motorról, akkor ott már van min gondolkodni, de egyébként csak járulékos infó
amugy miért is akarod kiszedni? és gas-rol van szo azzal a hűlye kör alaku kulcsal..?
Van valakinek kíméletes módszere arra, hogy a kormányzárat hogy lehet kiszedni a motorból. A kormány oszlopba ér be a vége. Nagy kalapáccsal nem akarom püfölni, hogy eltörjön a zárnyelv, mert félek, hogy a vázat is torzítja. Kifúráson gondolkodtam, de félek, hogy a törmelék bepotyog bentre és ott károsítja a bent lévő alkatrészeket.
Most nincs időm, de ez már nagyon rég nem eladó! (1 éve volt kb. Szatyináéknál!)
Délután mesélek róla!
amit leirnál sok kis negativ tapasztalat az a te szubjektiv véleményed... amit TE tapasztáltál ,és nem tetszett a motoron...
nyilván valo nem vagyunk ugyan olyanok..
én is kiváncsi lennék rá, de előfordulhat olyan amit irtam hogy valaki olyan vásárlásán töri a fejét ő is tapasztalna belőle, és akár egyböl neki futhat ezek kijavitásába, átnézésébe...
akár milyen kis bosszantó faszság ird le bátran , had tanuljunk belőle... itt eddig neked volt ilyen tiszta új motoral tapasztalatod, mindenki más is , engem is beleértve csak valakitöl hallott ezt azt...
jó szezont mindenkinek!
Amugy a gass 2T jo gepek,ha kicsiszolod a problemait.
ő csak szerel.....de ügyes srac
De már írtam, ha többet üt a kelleténél akkor melegen ki fogja fektetni a csapágyakat, és ami nagyobb baj, a fészkeket is. Öreg gépnél pedig vigyázni kellene a drágán cserélhető fődarabokra.
Amiket pár hete mértél attól a valóságban többet üt, ebben is biztos vagyok.
Mint ahogy már írtam régebben, amit én 1 századosra piszkáltam arra azt mondta, hogy speciálba ez még sokat üt, nullásra kell
Most is csináltam P20-ba 1 századost, de ezeket a végén még szabályozom, és 1 század a befogás és a gép pontatlansága.
A komplettre szerelt gyári japcsit meg kell becsülni nagyon, a tiédbe sem kellett volna bántani a kart mert az kimegy a világból ha nem forgatod túl (talán még akkor is).
Ami még nem írtak, s ezt nem 1 hanem 3 motornál hallottam(2T GAS), ebből 1 előttem ment szét. A membránja be szokott hisztizni, azt érdemes komplett cserélni vétel után azonnal.
Kitörik a lapból, beszívja a forgattyús házba és kisebb nagyobb károkat okoz, az as zaros membrán darab sose a felömlőn és azon át a kipuffon távozik, hanem beszorul és tör ezt azt.
Nekem még sose volt gazom, de ha típust váltok, valószínű az lesz belőle, sajna a japánok leálltak a 2T endúróval 2000 körül, meg a komplett 2T-vel is 2008 ban.
Nem stimmel benne a hajtókar, ehhez meg kéne furkálni a sonkát, ha azt szétfúratom, akkor meg a rendes hajtókarhoz nem lenne jó a rendszer.
Híres utolsó mondat következik: Annyira azért nem vészes, az idei szezont csak kibírja, s majd télen ki lesz cserélve a hajtókar is belevalóra.
Tökéletes ez a motor már sose lesz tanuló motor, minden szempontból. Azért szeretem fordítva ez biztos nem igaz, csóri amit már kapott tőlem 6-7 év alatt
Japánokak nagy tisztelet, s köszönet , hogy még ennek ellenére is mindig megy
Megértelek
Ha 10 ből már 4en ezt állatják, mint te, s nem ugyanarról a konkrét motorról, akkor ott már van min gondolkodni, de egyébként csak járulékos infó
Látom jó kedvetek van