Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi a válaszokat ,akkor megveszem.
nekem a mitas ef jott be...
a metzeller is naon jó...csak gyorsan törik az oldala
huuu..nehéz dolog ez...ahogy dew is mondja...attól függ mire használod..

az biztos hogy egy 4t gőzmozdony felvisz a hegyre akkor is ha hibázol közben...a 2t nem..

de valahogy mégis...sokkal jobb érzéssel szállok le nap végén a 300-asrol...
könnyebb vele az egész napos mocizás.....a patakmedrek...szurdokok....a köves lassú felfelé...
nekem a nagyon meredekek nem megy úgy még mint a 4 t-vel....de nem is érdekel...majd megszokom...
de mégis azt mondom....egy darabig nem kell a gőzmozdony...
En Metzellert hasznalok elol hatul..extreme six day....Amugy ha hard endurozol akkoor ezek az egyik legjobb atlag gumik.jo gyorsba jo maszni csak porgetni kell.Jo a kontrol is ami nagyon fontos.
Amugy a pirelli skorpio kurva jo gumi mitast meg a tobbit kezhattal veri.Itt ugy veszik a versenyzok mint a cukrot...metzellerrel egyutt.A michelin is jo foleg vizesbe es gyors kanyargosba es fuvesbe.Hard enduroba nem voltam elajulva tole.
Eljonnek velunk 4 t motorosok is es egy napos motorozas utan egy jol belott 2 t 1 max 2 literrel eszik tobbet mint egy 4 t.Ahoz hogy menen a motor a gazt kell huzni.
Az EBC minőségi cuccokat gyárt, legalábbis fékben.Az autómon már volt pár nagymárka fékgarnitúrája de eddig az EBC a legjobb.
Mindig mishelin volt de most ezekhez jutok olcsóbban ezért kérdeztem.
scorpions érdekelne ?
Köszi a választ! Remélem én is hogy csak ez lesz a baj! Csak az az érdekes hogy egyik pillanatról a másikra nem volt kupllung!
Van arról valakinek infója, h milyen anyagokból készülnek a kuplung kopó és az acél lamellák? (általában, gondolom van eltérés)
Konkrétan, az EBC érdekel

Hőtágulási együttható miatt érdekel most elsősorban, ki szeretném számolni, h mennyit tágulhatnak, valószínűsítem attól eshet be ennyire a kuplungom

Nem akarom elkapkodni.Az xr400 is jó motor,de gyenge a futóműve, és kicsit nehézkes. Kétüteműekben a könnyedségük tetszik, gondolom jobban kell rajtuk "kapaszkodni". Fogyasztásban kb.a duplája lehet.
Miért pont ez a 2?
S mire akarod használni? Mik a nézőpontjaid, melyik mennyire fontos? Pl tartósság a fontosabb, vagy inkább az h fogjon,
oldaltartás, stb.

Endúróra ezek megfelelőek(nekem a saját nézőpontjaim alapján):
- Mitas EF07 (sárga csíkos)
- Michelin S12
- Pirelli scorpion is jónak mondott
Első guminak mit ajánlanátok ? pirelli vagy mitas?
Gáz -Gáz fórum .
Kössz hogy válaszoltál! Először 4t krosszt akartam, de maradok az endúrónál valószinűleg kétüteműnél. Miben jobb neked a kétütemű?
Dugó után a következő "idegesítő" két témakör:
- a kuplungszettek (hihetetlen mennyit beesik a kuplung ha felmelegszik)
- a futómű (hogy is kéne normálisan beállítani, hogy működik, stb,
a dinamikus hirtelen ütéseket ülve a hátsómon, és állandóan a karomban érzem)
Szerintem nem lehet megválaszolni, egyén és stílus függő
Mire akarod használni?
Illetve mik a nézőpontjaid, s melyik milyen súllyal számít nálad?

Csinálj egy listát, nézőpontok, és súlyozd őket, az egyes nézőpontokhoz lehet mondani konkrétumot, h melyik oldalra billen a mérleg, a végén meg majd kiszámolod, de a tuti az lenne, ha ki tudnád próbálni legalább egy-két alkalomra 2T-t!

Arra készülj, ha 2T re váltasz, lesz pár "meglepetés" kellemes és kellemetlen is, a leglényegesebb változás, h locsolhatod bele a benzint feszt a 4T hez képest.
jah és megint magadból indulsz ki

meg a fenyegetőzés is egy szintet képvisel.
talán 16 lehettem amikor még bunyoztam.. most ? nicns az a pénz le sulyedjek a shárba.. az más ha nekem jőn valami pitbul kutya vagy barna cigo akkor félre állok.
tomas..

most azt mondom ..( tizenvalahány év 4 T után) hogy kétté...
He bolya

gyere la a zarandba ott leszünk Viktor meg Én és ott megmutathatod mit tudsz egy egy feljárót teszünk mint próba. Ha itt szájhősködsz és kapod fel a köpetett akkor élvezd.
ha verekedni akarsz akkor tudok egy két cigány tanyát oda kell menni, ha cigo vagy akkor figy ne gyere a Zarándba.
Sokminden
Kezd mondjuk azzal, hogy ellenőrzöd a kuplung kiemelő szerkezetet a kartól a munkahengerig, hogy működik-e, van-e benne olaj, nem-e ment levegőre. Valószínű csak ennyi a baja.
Ha ez rendben, akkor komolyabb a baja, lehet leengedni az oilt, s szedni szétfelé...
Tudatosan csinálod a feszkót , ha ez így van, szerintem nem helyes
Ok. TV.

pont ma gondoltam rád. majd fészen csetölünk.
várom már hiányoztál Dewó méwóó
Kedvesem !

Mond a helyet és elnyomlak én téged
Könyörgök ?
Kezd tiszta lenni, hogy valójában ezt élvezed. Mikor megcsinálod a tüzet és lubickolhatsz a figyelem középpontjában. Ilyenkor érezheted magad valakinek. Szívemből szánlak ferenc, mert látszik, hogy vergődsz
Másokat megítélsz, de ha téged ítélnek meg, akkor egyből a rosszindulat és az irigység vezérli a partnert. Ergo mindenki felé helyezed magadat és szentül hiszel a saját hülyeségedben, vagyonodban. Eszedbe nem jut, hogy nagyon kis játékos is lehetsz ismeretlen emberek előtt. Kis 2banános pitike
A későbbiekben leszel szíves a tükörbe válaszolni magadnak, mert neked mindegy mivel érvelnek, neked a saját igazad létezik csak.
Nekem kell az a 10kg a motor aljára, annyira megszoktam már, hogy hiányzik
Így állandóan libeg az eleje, ha az rajta van, a libegés nincs jelen
Egyszer megyek ki védelem nélkül, meg is horpasztottam a rezot
Romátra, látom csapattok!
Most már RMX elfogadható, fogjuk rá...(dugó probléma megszűnt)
de nekem még kell vagy 2-3 hét,míg olyan állapotba kerülök, h be merjek vállalni extrémet, ma estem olyat mint még sose
s ez köszönhető 2 dolognak:
1. nincs még kondi
2. a kuplungom, ha felmelegszik, úgy beesik, h képtelenség szétoldani, behúzhatod, de már nem old szét megfelelően és jön a szaltó...

Majd jelzem, ha hard enduróra kész vagyok.