Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi a helyzet? El vagy tűnve. Motorozás megy ezerrel?
Krosszal képtelenség hard endúrózni, ezt mindenki tudja, aki már ült krosszmotoron és ment ilyen csiki csuki elejét pakolgatós lépegetős helyen enduróval.

Szerintem teljesen más fajta endúrózásról beszéltek, s innen ered a "félreértés"
Jó napot!
egyszer megvadulok én....
Amit linkeltem előtte az gyári, az miért nem jó?
Aztat!
én nem csak a hegyen böfögök hanem a reggeli kakaó után is
az a baj , mikor egy mondat ugy kezdődik hogy azabaj... amugymeg az is baj hogy olyan dolgot bizonygatsz janinak amiröl pont semmi gyakorlati tapasztalata nincs...

viszont az okoskodást azt nyomja hozzá...

javasolnám fent nevezettnek hogy egyszer a bűdös életben probáljon ki egy sziklás ösvényen felmászni valami kis lendtömeges krosszal, tőlem lehet szent 4t is...
aztán mikor ideg sokkot kapott a folyamatos lebőffenéstöl, és lelőkte a szakadékba a motort, utána probálja meg egy növelt lendtőmeges elfolyathato verdával... ami láss csodát felmászik lebőff nélkül....

és akkor megtapasztalná hogy ezek a kis kűlönbségek a gyakorlatban milyen sokat is jelentenek...

na enyit a felesleges le-fel böfögésröl
morgen kislányok...
A lendtomeg csak alapon ad nyomatekot,nagyobb fordulatnal nem anyria eszreveheto,de ott is ad egy fajta stabilitast ami enduroba jol jon.
Nekem bejott a tomeg noveles,es nem azert mert nem tudok motorozni,hanem mert a nehez terepen valo kinlodast megkonyiti
A motoros koreimbe egyedul nekem van gassom,a tobbi 97% 300 ktm meg 350 ktm
Az RM250-be csak a gyáriját rakom, az pedig a nullás hengerbe való lenne. Plusz 25 százados az vas hüvelyesbe való, ez a linken 70 valahányas kiadásúba való lehet.

Ami nikaszillal jött ki a gyárból az csak úgy jó.

Hogy is van az a mondás : Behüvelyezett, eredetileg nikaszilos krosszmotor olyan mint az impotens férfi... (zöldember)
Vannak túlméretesek is , de szerintem ne öld bele az energiát, ha nem vagy motivált.

http://www.ebay.com/itm/SUZUKI...
Köszi, a kopott hengerem ezzel az 1 gyűrűssel alul nagyon döglött lenne, pörgetni meg már nem nagyon akarom. Ha egyszer eljutok odáig akkor behangolom közepes fordulatra és megmutatom a kétté engyúrósoknak, hogy nem a nagy lendkeréktől lesz jó. Amúgy már le van nyugdíjazva, de egy utolsó új dugót még megérdemelne szegény.
A mikrofilm ezt írja cikkszám alapján az enyémbe, és pont ez van benne.
estét..
Nálam van egy 12110-29E20-0F0 ás gyári dugó, ha kell méret, mond mi. Gyűrűm nincs hozzá.
A múltkori gyári suzi dugó méreteket erről írtam.
Amit linkelt drgonzo1 abban valószínű átmérő méretileg(66.94 es lesz) jó RM250 94-95 be is ha jó RMX 250 be, mind2 nél a dugó 12110-29E20-0F0, kivétel az 1 gyűrűs változat. Csak átmérőt mondtam, a többi méretet nem tudom
A gyűrű is egyezik:
http://www.megazip.ru/zapchast...

Bár RMX hez eddig csak 12100-44830(ez a sajátom amit már nem is árulnak),12100-29842 és 12100-29840 en láttam dugószettet a robbantott ábrákon, 12100-29841 végűt még nem találtam.

RMX 98:
http://www.bike-parts-suz.com/...

RM 95:
http://www.bike-parts-suz.com/...

Itt végignézheted típusszámok alapján, h mi stimmelhet és mi nem.
http://www.cmsnl.com/products/...
Alapján azt mondja, hogy a 41 végű egyezik a 42 vel.
RM ből is van 3 féle 95ben erre figyelj, persze dugó ügyileg valószínű stimm, másban térhetnek el.
A gyűrűk cikkszáma megegyezik a 94-95-ös RM 250-ével, a dugóé nem, de ránézésre tök olyan az is.
Jó reggelt!
Ez 1 hengeres forgótárcsás P20 blokkban volt, állítólag nagyon ment. Hozzám már darabokban kerültek a blokk maradék átalakított részei 83 környékén, de nem kevés lendületet adott a tuningoláshoz
Néznél 94-95 RM250-be is gyári dugót (úgy rémlik 67-es átmérő)? Hátha van még olyan is.
Nekem nem dobta a kereső.
azért tegyük hozzá azt a nem elhagyagolhato tényt is hogy a mai gyártásnál már kimondottan betervezik adott alkatrész "üzemoráját" magyarán vége van az örök élet+1 év holmiknak....

persze hogy meg tudnák csinálni... csak akkor nem fogyna a holmi.