Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem is állsz messze tőle.. árulnak 2003-ast 750-ért...
meg 2004-est 790-ért, de ami a legdurvább 2006-ost 1,100.-ért

pár embernek rendesen elmentek otthonrol, mondjuk szinte mindnek... gondolom egyik barom gerjeszti a másikat.. meglátja az 750, akkor az enyém 850..
Egy kis mászkálás...800m emelkedő,ahol gyalog is nehez felmenni....
http://youtu.be/iTHelGjG1bQ
bakker.. ez jó.. akkor a külsejét kissé lelakott sx 525 is érhet vagy egymisit
bakker....hű de kafi
félelmetes milyen motor árak vannak... emberek már nem tudják mekkora hűlyeséget kérjenek a lelakott szarjaikért...

nem is oly rég még a gas-ok egész jo árban voltak... most meg...

lehet tul sokat reklámoztuk milyen jo belőle a 2t, ezuton kijelentem mind egy szar.. fujj ha ingyé adnák se kéne....
Király lett a paripa.es megmaradt az agresszivitás is.Tellok is állítva és feljavitva voltak és így nagyon jó lett.
A hátsó tello le volt engedve hoy alacsonyabb legyen, de ennek a hatul ülője , hogy a forgatasoknal cikicakiba nehezebben forgott...na most beállítottam magamnak es most nagyon más és nagyon jó lett.
ez sajnos igy van mindenel, kocsi ,motor,turmixgép, mikrowawe, tv, hűtő, mosogép, bármi...

ha öregebb megbizhatobb, tartosabb jobban bent van az anyag, sosincs baja
jaxy a 2t a nyomaték a lendsulyal nővelhető a legjobban...
ott van példának a triál, ezen a régin pl mindkét oldalon van két brutális lendkerék...
az ujabb triélon joval kisebb lendkerék van...és a kuplung oldalon már csak a fogaskerék van semmi lendsuly..
bakker.. eddig álmodozgattam az exc 500ról..de ezek után..csak is karbis...

hihetetlen hogy iszonyat rámennek arra hogy mennyen beléjük az alkatrész üzemórásan..
ehhez képest a 300exc csak is hibátlan olcsó gépek maradtak!
még a sx-f 450 sem olyan drága fentartású már az úlyakhoz képest...
kiváncsi leszek..
mert ha ottonak beválna!ami már működött! csak a hütésre kellet a venti!akkor egy exc gyújtással..amit rá lehet valahogy tenni..ha kell úly deknit maratunk neki..szóval ha működni fog
addig gányoljuk hogy megint adunk a világnak egy krosszgépből átoperált eksztrőm end gyúrót..mint a kis fríí sx 525 csim
ami azóta sem fort!csak töltés + venti kellett rálya
minél ujabb annál szarabb, viszont cserébe dizájnos...
Szép helyeken mész... Azért ott a hegy tetején még konkrétan tél volt.
kv
na ezt már valaki megszerkesztette..valami exrtőmendúrÓegy ..ez már nézhető
http://youtu.be/MsWtwHvs1jU
nem tudom belinkelni..mert a jutúbos címébe .van WWW ilyen és ezt úgy érzékeli..mintha url cim lenne

mindjárt..
Na ez...
wwwpze" target="_blank">http://youtu.be/iebfxwwwpze
lyaú napot bélék és bélánék...

megent egy hétel közelebb a karácsony...már csak 290 nap.. ..jó mondjuk jódos.. akinek minden nap karácsony az biztos nem számolja..de itt a szegény országunkban.. mi tudjuk..

itt a magyar vándor patak...
eddig csak zsirtv csinálta meg a kicsi frÍÍvel..
meg szalajtós.. +én a kicsi ktm kroccokkal...
a többi csak vagy nézte..vagy még oda sem mert nézni vagy még azt sem tudja hogy mi is ez..
de ha majd ott lesz.. lesz ám szemdörzsi...meg kérdések fejbe..hogy ezt meg melyik hülye találta ki .
WWWPZE" title="http://www.youtube.com/watch?v=iebfXWWWPZE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v...

maga a magyar vándor..aki már tudja hogy hogy kell... igy utólag megmagyaráz6atlan...de ott nem adta kis máshogy hogy átlépjem a motort ..miközben ne csússzak be a meredek lapos sziklán az alattam levő farakásba..nem röhelyes kicsit sem...
http://www.youtube.com/watch?v...

hosi mikor jön le.. az látszódik....hát semmi... ..ez a hely lófax sem..
golden előtte azért becsúszott úgy a farakás alá..öröm volt kibányászni a motort..
http://www.youtube.com/watch?v...
Igy terepen kiprobalva azt a sok sulyt a motorba..S3+nagy telyes kor alaku suly a kicsi helyen,a motor istenien jo lett.olyan nyomatek van benne,hogy beszaras.olyan stabilan lehet maszni vele,hogy jon meg se alj a tetoiig.Ha 3 ba is bemorog,hogy neem eleg,kuplungal siman hozod hejre,nem vad nem paraszt,de kurva nagy ero jon elo.
Fel erovel lehet motorozni,mint ahogy mostanig tettem,persze a cumis helyeken.A tempos helyeken is nagyon jo.Igaz a berugas a motornak egy kisse nehezebb,mert oda kell rugni neki,de ez legyen a legkevesebb bajom.
Tehat ha valaki a gassra akar lendkerek sulyokat pakolni az pakolhatja mert kurva jo lesz tole a cucc.
Majd jon 1 vidi,maszkalos es technikas...ott latszik majd a sulyok hatasa.Nem rugja le magat,alap gazon maszik es nem all le oolyan konyen ha elbaszod.
hallottam pár dolgot 350 exc ről..ami aztán kiverte a biztosítékot...
hogy pl üzemórás a benzinpumpálya .. 300 ályró
a négy titán valve az meg megint hamar kéri a cserét..
ugyhogy ...köbö a mi hajtás mennyiségünkel.. uszkve .. negyed millió ugrik a gépbe 2 évente...és még dugót hajtókart nem is számoltuk!
az olcsó négyték...
ezekhez képwst az kis sx 525 konkrétan..termeli a lóvét...
meg a jodos féle 2t benzintemetők is. olcsó lyátékszerek az úly 350 ekhez képest...
ez nem igaz...
sosem voltam bálilyónál...max 4-5 ször
meg m.z nél az is a gyapjasba is jár mint bálylint...nála is max 2-3 szor voltam...
dévnél is csak 2szer.. meg raptordaninál is 1cŐ...meg zozinál is 1 cŐ...és dem zsóti is látott már olyat aki látott már engem
ugyhogy igazándiból úgy jellemezném magam...
itthon ülő tÍpus vagyok
ugyhogy elképzelehető bár mi...
de győr az nagyon messze van..messzebb mint caransebes...ami azért csak 2190m magas csúcsnak a lábánál van...
és azt azért nem hasonlítanám ugy itthoni hegyek közül ..semmihez..
egy kis régebbi szösszenet...
http://www.youtube.com/watch?v...
és a folytatás..
http://www.youtube.com/watch?v...
Asszem volt.

Mert tudom hogy messze van,és kész!
kössz!
zari volt már régen balinnyónális nem?

különben is honnan tudod, hogy zarinak mi van messze?
Addig örülj míg nem ismersz!
Zariéknak messze van.Bálint meg tos szokott jönni.
mondjuk ez

http://www.aunergyor.hu/cross-...

aminek az elején van szellőző, az általában nem párásodik...