Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mondjuk valoszinű én sem röhögtem volna hasonlo szituban..
a dobozt meg kell fizetni...
györbe minden 300-as exc egyszer vagy az Almájé volt vagy a Nagy Petijé...

ezen is látszik hogy például én mindent tudok a győri 300-asok állapotárol...

persze ez csak vocc volt mielött valaki komolyan venné..
A Ktm-hez se írják oda, mert különben mi sem vettünk volna.
Megrendeltük, izgultunk hogy jön a tuning dugó....
Képzelheted az arcomat mikor megjött.....
Vettem egy gyári ktm dugót drágábban mintha a Ktm-nél vettem volna.
persze ,lehet hogy velük gyártatják...ezt nem tudhatom... én csak azt irtam hogy a weblapjukon nem irnak rola egy szot se milyen gyártmány csak azt milyen anyag meg szuper könnyű, meg minimális rezonancia és hasonlo dolgokat...

a többihez viszont oda irják hogy vertex... szoval tudja a
persze hogy jancsikának van ,volt ,és lesz igaza... amugy osztrák volt az a kisbajszos géniusz... és én kérek elnézést hogy kijavitottalak, meg az osztrák kormánytol is...
Volt a kezembe Ktm és Gasgas is, a Ktm-be bele is van írva hogy vertex és nem kovácsolt, mellé tettem a gyárit, egy az egyben ugyan az. A gasgas-é meg szerintem az S3 gyártatja a Wösnerrel, mert a hátulja(belseje a kovácsolás) a dugónak ugyan úgy néz ki, de az oldalán a kimarás az S3-on jobban ki volt marva.
kikezdhetetlen...
Szerintem a mai világban főleg üzlet tárgyában ez elég veszélyes dolog!

Rengetegen manipulálnak rossz vagy akár jó szándékkal...
Szerintem is használja a fejét és gondolkodjon! Sok mindenben! Szar ügy mert fejlődni, tanulni kell hozzá több téren

Ismét HANGSÚLYOZOM, csak szerintem!
Nah imi90 leírta h mi a helyzet, magamból indulok ki, ha szar lenne inkább nem írnék semmit, ha jó akkor meg jóóóóó.
De már elvitték, úgyhogy indulok is győrbe megnézni egy 300 ec-t.
mi pénz?
Ezt Jaxy bejegyzésére írtam, ld előzmény
minden vasárnap..
de honnan tudod hogy nem hazudok ?

még néha szombat mátra....vasárnap meg cered környéke...
fasza nagy sár van....
az s12-essel csak szenvedtem....pedig nem volt benne levegő...
haver meg a mitax extrémmel ment fel mint a gőzmozdony....télleg iszonyúan jól fog
ugyhogy veszek is egy ef 07-est...

a láncot meg megveszi egy srác azért nem jelentkeztem
mikor voltál motorozni..
de nagy hülye vagy te patyi .
lyÓ
mi ebbe a hülyeség...
mondmár meg ...hogy honnan kavirnyálja le bár ki is ..hogy ki mikor hazudik..akár szándékossan vagy csak akár véletlen is ..
mint a szpbafstő mázoló német diktatórikus hisztérikus kisbajszos csávónál..
most kinek van igaza lyancsikának ..vagy roncsikának ...

a lényeg...több ezer ember halt meg..mert háború volt.. nézhetjük ezt akár honnan is...
de nagy hülye vagy te Vik....
0,5re a trélyfát...
a száraz tények..:
gép hangja hibátlan...dugó az élettartam felénél járhat..tehát még sok sok üzemórát menni fog hibátlanul..
srác nem szerelő..de nem is szerelgeti!amit volt csinálva mind motorszerelő csinálja...
karbantartva takaritva légszűrő minden.. homokkal nem etette kroccon nem nyirta..
endúrózgat vele..de nem a pusztába nyelezés...meg nagy pocsolyába bele mint a margitok...nem
hegyi endúró...
féktárcsák fékbetétek szinte újak..új a láncszett is...
futómű rendben pds nem lóg...kerék csapágyak is rendben(elejét most cserélte...tudom mert hivott hogy milyen számú csapágyak kellenek bele)

tehát konkrétan fullossan rendben van...mint mindég...
nem várja meg hogy kiessen alóla bár mi is.. mindég időben cseréltetett rajta mindent...

nem véletlen.. ára sem kevés..
de konkrétan itt azt kaplya a parszt amiért odamegy..
szép külső..patika gép.. csodás hang..párosul a ktm 300as király erelyével...

kb ennyi
Úgy hívják a dolgot, hogy jóhiszeműség.
te vagy az...
mit szeretnél róla tudni...
mert tudok ezt azt..konkrétan egy haveré...
akit ismerek látásból is...tegnap is láttam

amúgy ez akkora faszság..hogy ki tud róla valamit..
mert te pl honnan tutod hogy majd nem hazudok..vagy más...vagy azt hogy le akarom majd húzni a srác motorját utálom mint a három napos kutyaszart...vagy
egy totál kutyaszar gép és majd jól fejavitom hogy elvigyék és más szoplya ki vele a faxt...

először határozd meghogy te vagy az engem minek gondolsz
és utána én leirom hogy én mit gondolok..

ez azért odabasz..nEEm..mármint a logikám kikezdhetetlen
Öööö... Elvesztettem a fonalat....
Persze! Ezért mondom: mindenkinek mások az igénye, stílusa! Vegyen mindenki olyat amilyet szeretne, aztán hajrá...
Ezt értem és értelek és elhiszem, hogy így van, de relatív kinek mi a jobb. nekem az nem jobb, ha hosszútávú élettartam szempontjából rosszabb...így értettem a jobbat
aaaa....baxod...
Félreértés ne essék! Nem akarok én itt ilyen dolgokat számolgatni! Csak versenyzői szemszögből nézve, reálisabb szerintem is a hasonló költség, csak nem mindegy milyen eloszlásban...
Különben a sportmotoros cikkben szereplő költségeket ha beirkálom egy excel táblába, a 4 ütem általában spórol a másikhoz képest, egészen addig míg ismét hozzá nem nyúlunk! Kb. 350-400 üzemóra környékén elég egyenlő az arány...
Természetesen nem beszélünk olyanról hogy akár anyaghiba, rossz szerelés stb. miatt szétütötte a blokkot.
Persze az is igaz ki milyen stílusban és hol motorozik! De mindenki olyannal motorozzon amilyennel szeretne és amire pénze van.
Én pl. nehezen tudnák elképzelni magamnak egy 300-as bármit(pedig biztosan jók azok is!)! Ha tehetném exc500-ast vennék, mivel nekem a 4t hangja is számít... Ill. elég ritkán jutok extrém közelébe, innentől kezdve nem lényeg az a + kilócska!
Szerintem mindenkinek lényegében igaza van, a stílus és a karbantartás számít a leginkább!
bocsi Dew....
ezen még én is mosolyogtam.....

az 50 cm-es fal....
https://www.facebook.com/photo...

Ilyeneket nem gyakorolsz vele ?