Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok,
Nincs valami cikketek vagy leírásotok a gasgas powerek részletes működéséről? Főleg a powertérrel kapcsolatos dolgok érdekelnének.
Levi, nem kell hozzáírnod semmi okosságot!
S3 henger + fej + lendkeréksúly tényleg ütős kombó! És az a hang...
Pedig nem véletlen jelentkeztél...

"minden dugó alu" - Kivéve amelyik nem
Van is itt a francia bootjaba..de kurva deraga...amugy jovo telen kuldom ki az S 3 hoz a hengerem ujranicasioztatni es uj A dugot bele.Most kapta a 2 C dugot....pedig ugy vettem meg hogy azt mondtak hogy akkor kapta a B dugot...szoval....
estéket...

én vagyok az...vagyis te...

van egy 2008-as 450 exc-m ha érdekel.....
de ha nem érdekel...akkor is van...
azota már rákerestem... amugy minden dugo alu...
fuu ez már nem szar... örökélet+1 év
Van,es az a baja,hogy kurva konyu.Ezert kurvara agreszivve valik a motor,foleg ha S3 hengered van.Akkor mint a raketa,es ha meg raksz ra egy S3 hengerfejet...hat baszott jo lesz.Hangra is telyesen mas lesz.
Na de mind ez a tuning 1000 euro.
Amugy alapbol a gassok jook,de egy S3 hengerfej ojat odabasz,hogy 360 fokot valtozik a motor.
A dugo pedig alu.
s3-as dugo? még nem is hallotam hogy van.
Na tiszta igazad van...amugy ki volt kotve de nem bovdennel,de kikotom...jo hogy eszembe juttattad.azt a deknit meg tnyleg le kell pucoljam..hanyadekul nez ki.A szivacs meg ..volt es beraktam...hanem a kis likon ugy megveti szarral,hogy egy vidernyi kerul be oda,igy meg semmi.Van meg ez az aprosag rajta,de elemebe jo.Sikerult az alapjaratomat is stabilizalni,a karburalassal szorakoztam rengeteget de mintha az is jo.Most a felfuggesztest fogom a hetvegen allitani...fel a hegy,le a hegy..allitok..megint...ugyis az uj dugonak kell a rodalas egy picit.
Amugy meg van az S3 tol a lendkerek suj rajta es van a kuplung oldali kis suj hejett egy 2012 gassbol valo suly ami telyesen kerek...ugyhogy Dew,...az ujaknak megvan a suj ujra!Most ezzel a 2 sujjal...turbo dizel es nem is raz anyira!Persze S3 dugo van benne ami a leg konyebb a bandabol es a sok suj igy kompenszalva van...de megis sookkal kiegyensujozottaban megy,veszi a lapot,de ugyanakkor eros es robbanekony.Nagyon tetszik!
jaxy egy pár tanács fejlesztési céllal...

1 kösd ki bowdenel a fékpedált, egyszer begyalogol közé egy kisbokor ugy kihajtja mint huss és pőcc...

2 egy drotkorongal csiszold le a kuplung kisdekniröl a fekete festéket, semmi perc alatt meg lehet csinálni és nem fog ilyen ocsmány kopottan kinézni többet...
ráadásul pár nap után a fényes kicsit oxidál majd és pont ugy fog kinézni szürkén mint a blokk...

jo az a szovacs a kipuf alatt nem is rossz ötlet, legalább nem gyűjti oda be a sok sarat...
Latom megint megy a sztori...eszmeralda...:)))melyik jobb motor,meg mertt?En szerintem,meg Ron-ba szerint is az amelyikkel rendesen foglalkoztak es fojamatosan szervizeltek...nem csak olyan duma,hogy miiinden,meg ez is csere,az is cseree....
Az,hogy milyen evjarat..Dew nem ertek veled 1 et...minel ujabb annal jobb,egybe all a motor,ha raulsz erzed.PonT(ha valakit erdeke miert leirom)
Tehat...minden motorral ossze kell szokni...az a lenyeg hogy tenyleg jo legyen,..nem ,hogy megveszem ooocson mert a havere,aztan meg a motor 2X bele verem,hogy jo legyen....ha bogaras vagy vegyel jot.A draga mindig valamiert draga.Nekem a gassom jo allapotba volt megveve...de azota meg 1000 juro siman bele ment 1 ev alatt,ez az ido alatt szokogattuk egymast,azota allitom magamra,hangolodunk..mert en is bogaras nyuves vagyok es ha valami nem ugy megy es nem olyan milyen kell legyen akkor kurva nagy baj van.
Tehat..eccer tudd meg a sajat igenyeid..mit akarsz,miert,mire hasznalni...aztan doncsd el...es persze ezek mind jok...ktm,gass,berg....huski...
Nagyon össze volt kopocsolva és hajolva de ...
kizárt dolog hogy lenne olyan szint...
Na várjál! Azért mert néha álcázni tudják a hülye kérdést és én mit sem sejtve segíteni próbálok, mert gondolkodónak hiszem a tagot, az nem azt jelenti, hogy a kapásból hülyének látszó kérdések megválaszolására vagyok kitalálva...
Van egy bizonyos szint, ami alatt már arra is lusta vagyok, hogy kötekedjek
Na most legalább rátaláltál a tükörképedre
Kérdez pár felesleges hülyeséget, de bármit írsz úgy sem hisz el semmit. Ja és minden válasz után kérdez még 3-at
Én már a kéttés fogyasztásmérésnél ledobtam a szíjat...

Kétté bazzeg, az nem ilyen luxus dolgokra van kitalálva. Örüljön akinek olyan van ha egyáltalán rendesen megy, nem még ilyen extra elvárásokat támasztani szegénnyel szemben
Idejön,beköszön,megmondjuk neki hogy mivel sáros,aztán megint eltűnik hetekre!
szegény az aki már igérni sem tud...
időgép, meg gyártosor vége... Dew jol elszaladt a fantazid...
Nekem nem húszezrest ígértél,hanem tízezrest,de abból egy zsákkal.
Megtaláltam a 2013 évjárat sima és RACE GG EC300 változat összehasonlítást.
http://www.sportmotor.hu/motor...

Mivel a teligáz már nem létezik, amit ott írtam, azt bemásolom ide.
A részletes eltérések listája itt található, a szám az alkatrész sorszáma a GAS GAS hivatalos oldalán található szervízkönyvekben lévő robbantott ábrákon.

Waterpump 32
Handlebar 1
Handlebar 4
Eletric 12
Plastic parts Sok eltérés
Frame 10
Frame 11
Frame 12
Frame 13
Frame 18
Frame 21
Frame 22
Frame 23
Frame 24
Frame 25
Frame 26
Frame 37
Frame 38
Subframe Sok eltérés
Rear suspension 5
Rear suspension 6
Rear suspension 7
Rear suspension 8
Rear suspension 9
Rear suspension 10
Rear suspension 11
Rear suspension 12
Exhaust 18
Exhaust 21
Exhaust 29
FUEL TANK 4
FUEL TANK 11
REAR wheel 38
FRONT SUSPENSION 13
FRONT SUSPENSION 19
FRONT SUSPENSION 21
Matricák Sok eltérés

Úgy legyen!
használtam mindkettőt párhuzamosan is, most éppen motortalan vagyok, kivéve a kis bokorugro triált..