na zsír ! tegnap délután berheltem a horrort még. leszervizeltem a lengővillát uj szimeringek stbstb... plusz rátettem a miselin ms 3 at hátra 20 labdával. ami azt jelenti ,hogy nyilván megtartom még egy kis ideig. ha ezzel is szemétül muzsikálok akkor tényleg szar lettem vagyis mégszarabb ha nem megy becserélem egy lovaskocsira és elkezdek fuvarozni. vagy egy elektromos összetelós montira! azt kevesebbet kell tekerni!
amúgy akartam írni ,hogy mesterszálláson még körülnézhettél volna! megéri lemenni még,ha messze is van . van nála vagy 100 db endúró ! korrekt a srác lehet vele egyezkedni. zömében ktm husaberg egy két beta és tán huszkvarna is van neki asszem az újakból. ja meg töménytelen alkatrész.
amúgy a horrorról annyit. ha látnád mimindent megvettem rá és mikkel van teli nem biztos ,hogy tartanád a véleményed. sokat számolgattam 3000 ért simán elmenne kopaszon szériaként. ami rá van pakolva extrában pedig alsó hangon 250 ezer péz. tudom... ez senkit sem mérdekel vásárláskor.... meg kell venni a kopasz jószágot és felextrázni . utána ujraszámolni mi a stájsz. csak a teljes kuplung szerkezetetet nem futja ki egy százas! ezt bele se számoltam mivel a motor része. nem gond.. nem is azért írtam és gratu a géphez!
csoki úr. készülök hozzád most van nagy szervíz. a póvertengelyt nem kell már bántani. koleggám lepöttyinti idekint. amúgy nekem sose volt ez a balhé vele amit felétek emlegetnek.. de azért nem árt az óvatoság biztos nem hülyeség. a telót szeretném megcsinálni és a karbit valódi szakira bízni. sose álligattam egyszer se a motort ha meg igen akkor sírás lett a vége. kicsit sajnálom rá a lét mert már nem akartam tovább locsolni rá ... de hátha jobb lesz. a hátulja volt főkép szar volt ,hogy kis feljárón simán 90 fokban keresztbevágot leegutóbb. a szimeringek nem eresztenek és elvileg a rugók mérete ákos súlyához volt beletéve . 82 kg. na majd. itt úgysem érdekel senkit.
Múltkor dugós vitánál innen idéztem, és írtam is, hogy tökömtudja tanszék, szóval aki akarta az megtalálja, itt vagy te bizonyítékul erre
Jók ezek az olvasmányok, de ha nincs meg hozzá az alap, akkor az ciki, mint ahogy az is gáz ha nem tudod rendszerbe rakni a temérdek infót ha ezeken átrágod magad...
Ezek is mindent írnak a dugó melegedésre, csak a legalapabb dolgot nem.
Még meg is fogadnám a tanácsaidat mert valahol jó szándékú csóka lennél, de az annyira komolytalanná teszi az írásaidat, hogy még a többes számot sem tudod rendesen leírni, hogy ezt egy darabig most megköszönöm és kihagyom.
(legalább nézd át elküldés előtt amit írsz, és ha pirossal alá van húzva akkor először magadban keresd a hibát... feltéve ha érted a "válasz" iróniát )
Nekem is a Szatyináéktól volt az s3 dugó amiről kiderült hogy vertex(ktm).
Ezekután az öreg Szatyina küldött egy használt Gasgas s3 dugót, amit összehasonlítottunk agy wössnerrel és mindene megegyezett csak az oldalán az s3-nak mondottból kicsit nagyobb volt a bemarás(könnyítés) ebből gondoltuk hogy azt is a wössner gyártja.
Biztos vagyok benne, hogy a mennyiséget látva kevesen lesznek, akik elkezdenek olvasgatni valahol igazatok is van, minek, ezek tervező mérnököknek szóló infók...
Mindegy, aki érteni akarja mi miért van, az kezdje el beszerezni és olvasgatni
Valószínű erről beszél Janek, amikor azt mondja keveset tud
Szóval múltkor szakirodalmat kerestem, de nem adtatok
Gondolkodtam, hol tudnék kapirgálni, akkor kapcsoltam, hogy egyetemen csak van ilyen képzés, meg is találtam a szükséges anyagok egy részét, amiből lehet mazsolázni.
Széchenyi egyetem Audi tanszék Járműmérnöki mesterképzés, belsőégésű motorok szakirány pár anyaga! Nem a teljes, de fogadni merek hamarosan összeszedem az összeset, mert olyan jó a weboldaluk biztonsági rendszere, hogy a googleba beírva kidobálja a védett anyagokat...
Mire jók a google pókok, beindexelik azt is, amit egyébként nem akarnak kipublikálni Nem mindegy ki csinálja a weboldalad dizájn az van mindenhol, de biztonság? Fogadni merek a weblap készítők nagy százaléka azt se tudja mi az a robot/pók Tisztelet a kivételnek
Egyenlőre ennyit, jó olvasgatást! Aki átrágja magát a 10 PDF en tuti okosabb lesz Persze lehet aki nem, mert ő már tudja
Remélem valakinek hasznos is volt az infó!
Ha ez segítség Nekem volt 2008 EC 300 Racingem.
Abban S3-as dugó volt (Szatyináék is azt mondták hogy gyárilag abban az van, nem Wössner).
A Wössner egy kicsit nehezebb, talán picit nyomatékosabb vele a motor. Azt tudom hogy az enyém olyan volt mint egy krossz motor.
Nagy nyomaték alacsony fordulaton, az enyémben volt.
Mondjuk a lendkeréksúly is nagyon kicsike volt!
Egyébként akinek még van GAS GAS-a annak talán érdekes lehet: http://www.kepesmotor.hu/motor...
ha a megvilágosodás azt jelenti nálad hogy olyan ostoba fröcsögő szélsőséges baromságokat firkálo oldalakat kéne olvasgatnom mint amit a multkor is beraktál ide... akkor inkább köszi de abbol nem kérek...
amugy egyszer kiprobálhatnád hogy némi önkritikát gyakorolsz magadal szemben, kezdhetnéd rögtön ezzel az irásoddal hogy elolvasod, és megprobálod értelmezni hogy vajon ki "hirdeti ismét ekkora magabiztoságal az igét miközben hisztérikusan veri az asztalt a cipődel"...
Én nem azt állítottam, hogy hazudtok, hanem azt, hogy alul vagytok informálva még a hazugságokból is
Mi az a hisztérikusság, mikor a cipőddel vered az asztalt? Mert ez tény, amiket te felsoroltál meg az agymosó propaganda szüleménye (már persze akinek van mit mosni, szóval bocs attól akit ártatlanul megvádoltam )
Ha már áldozatokat említesz, illene tudnod kik voltak a valódi főkolomposok, vagy hagyd inkább az egészet a fenébe...
De a látszat ellenére nem haragszok én az ostobákra, mivel vagy 20 éve még én is ilyen naív voltam mint most te vagy ronin, bár nem hirdettem ekkora magabiztossággal az igét, szóval ebből kicsit visszavehetnétek az egyenlőségjel kedvéért
Több forrásban írnak vékonyabb gyűrűről, csökkentett súlyról (bemarás) és olvastam kerámia bevonatról is S3 racing dugó kapcsán. A wossner úgy tudom csak teflon bevonatosat csinál.
Azt nem tudom, ki a valódi gyártó, S3 néven fut, de hogy ki csinálja nekik a Wossner valami szerződés keretében, vagy ők maguk, az passz.
amúgy akartam írni ,hogy mesterszálláson még körülnézhettél volna! megéri lemenni még,ha messze is van . van nála vagy 100 db endúró ! korrekt a srác lehet vele egyezkedni. zömében ktm husaberg egy két beta és tán huszkvarna is van neki asszem az újakból. ja meg töménytelen alkatrész.
amúgy a horrorról annyit. ha látnád mimindent megvettem rá és mikkel van teli nem biztos ,hogy tartanád a véleményed. sokat számolgattam 3000 ért simán elmenne kopaszon szériaként. ami rá van pakolva extrában pedig alsó hangon 250 ezer péz. tudom... ez senkit sem mérdekel vásárláskor.... meg kell venni a kopasz jószágot és felextrázni . utána ujraszámolni mi a stájsz. csak a teljes kuplung szerkezetetet nem futja ki egy százas! ezt bele se számoltam mivel a motor része. nem gond.. nem is azért írtam és gratu a géphez!
csoki úr. készülök hozzád most van nagy szervíz. a póvertengelyt nem kell már bántani. koleggám lepöttyinti idekint. amúgy nekem sose volt ez a balhé vele amit felétek emlegetnek.. de azért nem árt az óvatoság biztos nem hülyeség. a telót szeretném megcsinálni és a karbit valódi szakira bízni. sose álligattam egyszer se a motort ha meg igen akkor sírás lett a vége. kicsit sajnálom rá a lét mert már nem akartam tovább locsolni rá ... de hátha jobb lesz. a hátulja volt főkép szar volt ,hogy kis feljárón simán 90 fokban keresztbevágot leegutóbb. a szimeringek nem eresztenek és elvileg a rugók mérete ákos súlyához volt beletéve . 82 kg. na majd. itt úgysem érdekel senkit.
max janikát ,de az meg majd lehülyéz.