vaslószinűleg rosz tablit vett be..mint annó zÉ45678...
azóta is tákolják azz az sx-f 250..már kettő nyolcvan.. de még most sem az igazi
mért nem jöt rá hogy hibázott és mért nem könyörögte vissza az sx 525-öt...5.5.5 az úly gazdályátÚ?
pontossan..pds kifejezetten a extrőmbe jobb..
és az hogy a csavarnak felül van az ülése (mert tudjuk már hogy mi van miért ..a csavar van az ülés miatt...vagy...az ülés van és a csavar miatt..hogy nem nyomja a csavar a ktmesek Úr-ánuszát
pont most irtam.. mint elöny.. amugy jahh szokni kell a fán átmenést vele, de az kb 1 hét szerintem, és ahogy irtam a könnyü emberkék alatt csunya elpattogásos huhuhhuuu helyzeteket hoz néha,
viszont egyszerü mint a faék ami enduroban előny..
amugy sokszor leirtam már hogy nem akarom fikázni a tipust... én nem az a fajta vagyok, csak egyszerüen kritikus vagyok olyan megoldásokra amik egyértelmüen szarok és bosszantoak...
mert ha egy csomo 10-15 évvel ezelött tipuson meg tudták oldani okosan egyszerüen akkor némi szándékosságot érzek a tervezői oldalon...
de vannak jo dolgok is a narancsban , pl a hátso himba nélküli pds, egyértelműen használhato nagyobb sulyu ember alatt, enduroban ( könnyüek alatt azért hajlamos az elpattogásra) viszont egyszerü és igénytelen.
A pds rugózás a himbás rendszerhez képest egy szar,meg kel szokni...úgy basz hátba a pds rugózás nagy tempós fán át ugrásnál ha a hátuljára kicsit is terhelsz
na nekem pl azzal sem volt soha gondom..
pedig volt már hogy sáros témában kellett levenni az ülést.. de ez megszünt.. ülés alól kivettem a szerszámost
már kirobbantottad
gg től most vettek nemrég egy szuperhiper 300ast..itt irogatott a sHrác.. az összes ember aki a fórumon van volt és valaha is lesz..próbált rajta segiteni..az a GG től vett ec 3000is full hibátlan volt..csak még egy boldog percet nem okozott a tulajnak
amúgy segitek.. mindegy milyen motor ktm 2t vagyy gg 2t jó választás ha 5...20on...ötre cseréled
1et elárul6ok...
ha a stílus, ember, motor(sikerül faxául belőni!mindenét futómű fékek kupli motorkarakterisztika)össze jön..akkor nyertél..
de ez mindenkinek másik gépen jön össze!
ez a szutykom az élő példa...itt végignyalták vele a hegyet többen is...aztán eladták..mert azt hitték
én meg megvettem..és azóta is élem vele a hegyi témát.....is!
de mondom eddig még nem sokan élték vele..
GGáki nevű kátéem ákos is igy járt..300ec volt neki..most megvette a 525-5 és azóta azzal is neki nagyon bejön az élet...
ugyhogy én azt javaslom..mennyél el és próbálj ki..aztán majd lesz JÓ véleményed meg elképzeleésed.. iott a fórumon a sok marha meg tud okossat irni..meg jókat röhögni a másikon...
hogy honnan tudom..mert én is ezt teszem
halyrá 525
ostoba hiba, de igen,a sárba turkálni hogy meglegyen a csavar, ráadásul hajlamos a kiesésre ha nincs agyon tépve, azt lehet folyton leeső ülésel menni
de sorolhatnám a fekete tankot ergo fogalmad sincs mennyi van benne, nekem kétszer fogyott ki emiatt, aztán az ostoba vázba bevitt -átvitt vizcső megoldás, a szinte teljesen értelmetlen power rugo cserélgetős kisdekni.. kb egy életen át elég 1 féle és slusz... persze akkor nem lenne mit eladni,
de olyan kis bosszuság hogy a tankot alig lehet levenni a szar helyre rakott benzincsap miatt, aztán ott az a zseniális pattintos tanksapka, a hátso féknyeregröl lehagyott fűlek amire a tárcsavédőt lehetne rakni 2 csavarral..emiatt muszály megvenni azt a buzi felfogos védőt,jo drágán (bár ezt az uj gas-rol is lehagyták már)
aztán azok a vicces kacat 2 csavaros öntvény villabefogok...vagy agyon téped vagy minden eldőléskor kersztbe fordul az eleje ha normálisat akarsz megveszed a 3 csavaros 6napost sok pénzért... hirtelen enyi jut eszembe...
min2 motor 2009-es évjárat és az áruk is ugyan annyi a ktm-ben elvileg 137óra van,első tulajos , 100-nál volt dugócsere.(six days)
A gg gerecsemotornál van elvileg ec250 full felújítva új 300-as hengerszettel.
amugy nekem volt mindkettő, és cseppet sem voltam elájulva a narancstol... sőt... kritikusan jo sok fasz megoldást találtam rajta ami nem tetszett... viszont őt perc alatt eladtam jo árban, mig a gas-t árultam 1,5 honapig...
igazábol tök mindegy, nem sok kűlönbség van a két motor típus között, tán annyi hogy a gas egyszerübb, és megbizhatobb, a ktm viszont drágább de hamarabb eladhato, mivel nálunk kissé tul értékelik ....
Érdeklődnék, le szeretném cserélni a motorkámat (525 exc) csak nem tudom h mire EC 300 vagy EXC 300 Nem akarok fórumháborút robbantani csak gondoltam rákérdezek hátha van valakinek tapasztalata mind2vel
lyó igazad van(volt lesz
a kicsifrí a legjobb..csak mondta frenki hogy a berg meg.... mégjobb...
bakker...
eddig akár hányan mentek 350ktm blokkos jószággal..mindenki csak el volt ályulva tőle...(-frí )
mondtam is neki.. srácok..én nem ajánlgatom az kics sx 520on öcsit..mert kipróbáljátok..egyböl eladjátok az összes úly 350retket
patyi bátyám, az ülés ráépités fő célja az volt hogy a fiam is tudjon vele motorozni,
még egy kicsit hosszabb berugakart akarok ráhekkelni mert kurva nagy kompresszio van ebben a kacatban egy stöpszli berugokarhoz
ezt nem hiszem el... hiszen a vizcsapbol is az fojt hogy az a legjobb, mindenhol "aláz" mindenkit, fél kézzel megy a legnehezebb helyeken is blablablaaaaa.......
Vik ezt csak te találtad ki hogy a rossz hirét keltsd, tutti..
azóta is tákolják azz az sx-f 250..már kettő nyolcvan.. de még most sem az igazi
mért nem jöt rá hogy hibázott és mért nem könyörögte vissza az sx 525-öt...5.5.5 az úly gazdályátÚ?