Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Wer ist da? FREE RIDE vazze.. saválló üléstartó konzol..
Nem kell,ez így van gyarilag.
itt van
Szevasztok,lehet hülyeséget kérdezek,de erre még nem kéne az a határoló lemez ami a lapkák kinyílását szabályozza?
Mert enyémen sincsen,
www.gasgasons.com%252Fhtml%252..." title="https://www.google.hu/search?q=vforce3+gas+gas+ec+300&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=EcoJU4CMMOi6ygPN5ICYCA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=817#facrc=_&imgdii=_&imgrc=hxZwtT26DtPFyM%253A%3ByL7oP4nCCHmgOM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.gasgasons.com%252Fhtml%252..." target="_blank">https://www.google.hu/search?q...
Köszönöm a választ. Azt hittem hogy ez csak 4mm a gerecsés kép alapján http://www.gerecsemotor.hu/pow... , de mostmár tudom.
motu, szabadon választott, de olyan 8-10 mm-er vastag
itt van kis reggeli költészet...

http://youtu.be/U7sEnH6I9Gw
jimmy ezt nehogy magadra vedd..
jo reggelt...győri édes...
Köszi.

Ezeket még nem hallottam. Ráállok, úgyis járok a piacra egy kecsketejes emberhez.
Sziasztok,
Szeretnék megpróbálkozni egy power tér növelő legyártásával. Tudja valaki hogy milyen a magassága ennek a kiemelőnek?
Jo reggelt......s akkor mar hiányoltam egy kis ironikus,cinikus ,észbontó szöveget.
Dew...neked van eszed és akarsz tanulni,ezert gratula!
Szép napot és sok motorozást!
lyÓnapot.

dévÚ
az van hogy a sima kétalykú szimernig ha a kezemben van..és a blokk meg egy vödörbe van...oszt odarakják elém hogy nE hülyegyerek rakd össze...(mondjuk eddig csak 3 ilyen alkalom volt ..egy pannónia t5 negyed literes kategória....egy romett 0,05literes...
és egy husaberg fc470...)
szóval.. ha nix gépkönyv..sőt még nem is én szedtem szét.. akkor egy sima szimeringet..bÓtit az én úgy rakom be hogy a rugó az belül van a sonkák felé néz..pont úgy mint én is, mikor belépek a kamrába... a sonkák felé nézve )
de azok a sima szimeringek...
ha van gépkönyv...és gyári az a szimering.. ja és a gépkönyv is azé a gépé amit éppen megpróbálol szerelni...akkor...nem nagyon kell feoglakozz..én sem teszem olyankor.. a logikával..
mert szétszedem.. látom hogy furcsán van(szerintem)..megveszem a gyárit ..gépkönyv is azt irja..hát véletlen sem prAÚbálom forditva berakni...mert kel a logika..meg a parszt is..de itt nix miről tanakodni..gyűlni..a törzsi tanácsot összehívni a tüz körül egy span-gli körbeadásával.. okos gondolatokat futtatva a lemenő nap szoft-verén...
be köll rakni ahogy volt =irta a gépkönyv...nix vita..
azon agyalni hogy mit miért...
persze ..../sze(=per-sze)...kel keresni a miérteket..de talán nem ezen a szinten..
mint már irtam egyszer...
a gyárakban a mért.nökök ezért mért-nökök..mert a miérteket ők keresik meg..és miért ilyen drága a gép..mert neked ..szimpla felhasználónak a mértekre nem kell a választ keresni a gyári mért-nökök miatt
remélem vállaszom elnyerte tetszésed...stilusom elnyerte sz úlyságíró szövetség tetszését...

kavaszekis tsávó..hát ezt nem is tudtad...
itt mindenki egyel okosabb a másiknál..persze van aki kettővel(mert janót nem akarom a mi alsó..simple....kategóriánkba sorolni..)
lya és van dév aki minden válasz után 3-mal többet kérdez...


dév..kafa ha tetszik. a vidi.. bár ez a legutóbbi..ez már annyira gyenge hogyha nem vóna már akkor is erősebb vóna...
nem is véletlen....hosi a kopasz dzsárviksz
hát van mit tanulni tőle...minden szinten...
Nem a tanácsra gondoltam, hanem a válasz formájára

Abban teljesen igazad van, hogy ki lehet sütni bármit hozzá(bb)értők nélkül is, csak utána kell olvasni egy rakat elméletet, gyakorlatot és sokat gondolkodni rajta

A magyarázatot nem várom, csak kértem, nem mindegy!

Azt még most is fenntartom, hogy elolvasok mindent, de nem hiszek el semmit, majd átgondolom

Aludjatok jól!
Ez jó topik!
Bekészítek mindjárt kaját és végigolvasom a sok hülyeséget.
Fenét, a tanácsomban nincs semmi geciség: "ha nem megy, ne gondolkozz sokat" Mert csak rajtad áll minden, szóval gondold azt, hogy megy, és gondolkozz sokat
Szóval hagyd a hülye kérdéseket és gondolkozz! Annyira egyszerű a dolog, hogy nagyon
Magyarázatot meg tőlem ne várj olyan kijelentés után, hogy te elolvasol mindent, és majd eldöntöd mi az amit elhiszel.
Döntsd (el) a hülye kérdésre a választ, és ne siránkozz, mint ahogy azt az elvtársak is tették a tőkével
Köszi a tanácsot ismét , de a MIÉRT a magyarázat, a lényeg, ebben a válaszban sincs benne
Azaz bizonyos nézőpontból "haszontalan" válasz.

Ha leírnád, hogy a hengerfej szűkítések mire valók és hogyan lehet játszadozni vele ami a hűtés hatékonyságát illeti, akkor a tudatlanok is értenék, hogy mire gondolsz "legalapvetőbb módosítás" alatt, persze ha erre gondolsz egyáltalán!

Remélem nincs harag , csak próbáltam utalni a válasz formájára

Nálam a hassunk az érzésre és váltsunk ki érzést és ez által "manipuláljuk" már nem működik, ha esetleg tudatosan válaszolsz ilyen formán kérdésekre
Minden relatív a fordítva szó is

Zarándol állítása szerint a rugós rész van a főtengely felé minden motoron. Suzukin RM,RMX (most már megnéztem az RM 125 és RM 250 is) ezen a rugós rész az a váltótér felé van a szervízkönyvekben!

Erre értetem, hogy "fordítva", mert a rugós részt itt nem a főtengely felé kell berakni, hanem a rugós rész a váltóolaj felé mutat

Ha jól értem Zaránd szavait úgy rakta volna be, hogy a rugós rész a főtengely féle mutat, s legelőször én is így raktam volna.
De láttam rugóval a váltótér felé volt berakva, s szervízkönyv is ezt írja, ezért azóta mindig úgy teszem, hogy a rugós rész a váltótér felé.

Ha jól értem a szimering a lényeg, hogy az milyen, sima, vagy ilyen spéci.
Ezt nem kellett volna írnod mert marha viccesen hangzik tőled. Napok óta reszeled a melegedős témát, de a legalapvetőbb módosítást meg láthatóan kihagyod az összerakásnál, amivel csökkenteni lehetne a melegedést ...
Még 1 tanács : Ha nem megy, ne gondolkozz sokat
Ércsed már meg, hogy ez nincs "fordítva", és nem is sima szabvány szimmering...
Hosi testsúly áthelyezési technikáját amit művel az elején, azt tanítani kell, vagyis ellesni
Alsó lábszár, lábtartón hozzánőve a motorhoz, csípőből súlyoz előre hátra, vállal oldalra, nem kalimpál, nem veszi le a lábtartóról a lábát, sőt még a hátsó telót is rúgatja, lassítva érdemes megnézni sokszor azt a pár mp-et, sokat lehet belőle tanulni
Tavaly nem nagyon gyakoroltam semmit, csak motoroztam, így nem lett videó anyag, idén januárban elkezdtem az egykeró tanulást, majd abból lehet csinálok
Ha MIÉRT-ekkel nem foglalkozol, szerintem tudatlan maradsz, ha csak elfogadod úgy kell csinálni kész, s nem érted miért, nem lesz tudatosabb a témára, csak csinálod amit mondtak
Valamiből ez elég, van amiből nem...

Pl a szaros bevallást én se akarom megérteni miért oda kell írni azt amit oda kell, odaírom és kész

Megnézem már a videjódat, de csak a szívemet fájdítom vele

inkább a régi dévendúró videóoldalt frisitenéd fel mert már hiányoznak az úly vidik nagyon...