Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ad6ok egy lyaú tanakszot?
rakd össze gyorsan..oszt mennyél hajtani..
ne agyalj annyit..árt a szépségnek...én csak tudom..mert igy 40felé látszik hogy fiatal koromban sokat agyaltam .
A válaszokat mindenkinek köszönöm! Legyen is az bármi, max nem tudom használni.

A kérdéseim elsődleges célja általában a probléma megértése, nem a válasz!
Azaz a "magyarázó" válaszok MIÉRTEK számomra hasznosabbak, mint a vége, hogy mit kell csinálni vagy mit nem

Ez egy nézőpontból igaz, hogy amihez nem értesz, ne nyúlj hozzá ha nem akarod elcseszni
Ha tanulni akarsz, megismerni, akkor meg szerintem szedd szét, nézz bele, max saját károdon rájössz és majd megtanulod...
Részemről szeretném érteni is egy szintig, legalábbis amikor szerelek mostanában már merülnek fel kérdések, nem csak összerakom, ahogy szétszedés előtt volt.

Sorry, ha sok hülyeséget kérdezek
Elismerem, hogy tanulom a területet, nem vagyok szakértő.
engem meg az érdekelen...
az egy méter az miből lett származtatva
hogy vettek egy ezer liter vizet(persze akcilyósat a madaras teckóban ..és annak az oldala az legyen az egy méter...
aztán az egy kiló az is honnan jött...mér nem egykiló 10deka za za egykiló..
a font az mér pont0,45 szorzóval van a kilóhoz képest..
és a láb..az mért pont 1m=3 láb...

a kinalyiak mért nem oroszul beszélnek...

rengeteg kérdésem lenne mégcsak ezeket válaszoljátok meg..
minden válasz 10 kérdést szül.. ugyhogy vigyázni.. a tizes hatványokkal...
Teszek már fel értelmes kérdést is, amire lehet válaszolni egyértelműen.

Van a motorban egy rakat alkatrész, hengerfejtől kezdve a csapágyakig.
Az összes témában tudsz mondani használható szakirodalmat?
Gondolom rengeteg könyv név/link lesz, mert mind-mind foglalkozik egy-egy területtel.

Olvastam már pár könyvet, de eddig pl. egyikben sem találtam választ rá, hogy a hengerfej "kiömlőnél" és a mellette lévő jobb és bal átömlőknél miért van leszűkítve az átömlő, áramlástechnikailag itt felgyorsul a hűtővíz, de mi célból...

Ráraktam a régi gyári leszedett hfej tömítést, meg ott a hengerfej is, csak szemlétető képnek, h mire gondolok.
Ahol a két lyuk van középen, az a kiömlő, jobbra mellette 3 furat, kiömlő balra mellette 2 furat, a többi teljes keretmetszetben átenged, ami a hengeren van, bár a hengerfej meg van szűkítve tömítés nélkül is.
Na erre kíváncsi vagyok, hogy takarítasz gyújtás oldali szimeringet sérülés nélkül Elméletben érdekel, nem piszkálom meg már.

Először, amikor szétszedtem a motort, fordítva (rugós rész a váltóolaj felé) volt benne a váltó oldali főtengely szimering, szervízkönyvet már akkor is ellenőriztem, mert nem értettem, azóta 2x volt főtengely csere mindig ugyan így raktam be, most 3xra is, csak most már érdekelne, hogy mi a szarért van fordítva. Nem vettem észre, hogy a benzint benyomná a váltóolajba, persze lehet, meg az ellenkezőjét se tapasztaltam, hogy a váltóolajamat szipkázná befelé, azaz megfelelően tömített így is.
A miértet nem írtátok még le, de gondolom a külön szakma miatt, miért kell normálisan vagy miért lehet fordítva.
Az elméletet értem, hogy egyrészt a nyomott részt tömíti le a főtengely felől, másrészt az olajat fogja meg, hogy ne menjen be, de a szimering típus függő ide-oda forgást nem vágom ezen az oldalon

A szimeringről mellékeltem a képeket, hátha segít a magyarázathoz.
A világosabb rész valami kemény anyag.
A száma ott a képen, ha ez támpont, de leírom ide is:
KCR GMHSA 38 52 8-9UJ
kiba jó helyeken mentek zari

hosi jól nyomja 2T-t
Jobbulást!
Jó estét!
na lebontottam a lábtartót.. hát mi mondjak.. nem nagy történet.. mert amúgy már szépen el volt nyilva a lyuk ..meg volt kopva...az alsó...
a bal oldali az jol is álll
a jobbost eddig is néztem.. olyan lefittyent volt..
már akartam is nézni hogy a lábtartó el van é kopva és felhegesztetem a belső felét...
de nix elkopva szemernyit sem..
ki volt kopva a váznál a fül..ennyi..már ki van találva profi megoldás..na ez nem fog letörni ..soha többet
te lyó ember vagy ...jobb mint én..
mert én neked ugyan ezt irtam fel..csak a tárban 6 golyóval..
hogy biztosra menj. .mint mindig
Azt nem neked írtam
A te recepted orosz rulett napi 3×, 6-os tárban 5 db gyógyszerrel
lya ..vagy vegyen egy gyári öt20on5 esikszet..oszt mindenhol felmozdonyoz6 vele
hallod..
vártam válaszod. .
már megyek és iratom fel is vele öket...házi micsoda..tely?
Nem azért találták ki, hogy ne kegyen jó. Persze , hogy jó. De cseréld ki a kuplung oldali sújt 2012 es sujra...olcsóbb a gyári mint az S3 tol a mágnes felőli. Nekem mind 2 van... ...es s3 dugóval szuper turbi dizel....
Az fasza lehet.
Nyilván kaptál ezer jó tanácsot a dokiktól és jó drága csodaszereket...
Ha még nem próbáltad : Házi kecske vagy juhtejes dolgokat vegyél, hozzá napsütés + keményhéjasok (dió, mogyoró...), fahordós káposzta, cékla, házi tojás meg kevés zsíros husi.
a videót nem muszály minősíteni..tudom tudom..elég szar..de tegnap nehéz volt a toppon lenni..mert 3 olyan bólya volt.. aki...hát mindenki csodálkozott...
konkrétan nem akartunk hinni a szemünknek
szóval kaptam az ivet minden felől..
pl három a faterpatak előtt.. az utosó videónál.. az nix rajta de 2 ember mondta hogy vik.. hát az az igazság..elég szar a menet...
aztán mondtam is neki..jó ..akkor a bólyát akit hoztál.. konkrétan ha felhozod..én is felhozom az alfŐdi bólyákat és mehetünk...
de végül is...a nap végére..az utolsó két órában megent kiköszörültem a csorbát..és mikor visszaértünk.. mindenki elégedett volt ..rajtam kivül
mert akár hogy si..úton nem mentünk de a benya kifogyott ..és ha kifogyott akkor túl keveset nem mentünk..sőt ..konkrétan többet ha akartunk volna sem tudunk menni..csak hosszabb ideig tol6ják a kocsi felé a motorokat..mert a összes 2t be kb egy-1 dl benzin ha maradt...
akkor végül is.. csak ki lett használva az a nap..nEEm srácok
köszönöm a korregciót...

a videót amit tegnap csináltam azt lyóváhagyod?
3.10 óriásit hazudtam....konkrétan ránk szakadt a plafon illetve az ég
http://youtu.be/c6gtRsZZ1jg
Ne menjünk bele, mert a tömítéstechnika is egy külön szakág, marjunk annyiban, hogy nem feltétlen van igazad, lásd a mostani példát. De említhetném még a 250-es ETZ-is ahol font "fordítva" van gyárilag a szimm, és első-második nekifutásra elég nehéz attól jobbat összehozni, elhiheted.
Ezt most nem hagyom jóvá
Nem figyeltél, janek azt írta, hogy te nyírod ki a szimmeringet, és ha lehet, várj vele "kicsit"
Nincs fordítva a szimmering az olaj felől, ráadásul az nem is sima szimm. Tudtommal gyárilag annak valami kemény teflonos anyaga van ami a nyomott rész felől van, a rugós rész csak az olajat fogja. A kérdés inkább az, hogy miért nem ilyen profi cucc van a másik oldalon is?
Ne keveredj bele a hülyeségekbe, a 96 előtti RM is alul hézagolt, és 2 gyűrűs...
Az a szimm. már így maradt, ne baszd el még jobban, haggyad békén.
Külön neked 1 jó tanács : Amihez nem értesz azt ne piszkáld, és ne is agyalj a gyárinál"jobb" megoldások keresésén
déved...
kitaláltam..
ugyan úgy ahogy a telósziomeringet leget kitakarítani.. ugyan úgy ezt is ki tudod óvatossan takarítani...
mert igan.. az a kutya az ráéghet..
mint irtam a láncnál is ráégett pedig nem sütve volt az zsir csak forralva!
az hogy a két szimering..hát azt olvasom de ez hülyeség....
látod...már a könyvben is van hogy hülyeségeket írnak..de ezt el ne mond lyanónak mert az összes tudomány amit a megbíz6Ó könyvekre épül összeomlik a fejében és a kis teste nem tudja majd hogy akkor most mi igaz min nem... és hogy ha a kerek az hasnlít a körhöz akkor az lyó É vagy sem

természetessen..MINDííG a rugós rész van befelé a....az elősűrítő tér felé.. a dugattyú alatti tér felé.. a főtengelysonkák felé...és igy tovább..
egy sima stÍlfűrésznél is.. egy romettnál is ..ktmnél is..minden kétténél is...csak na suzukinál nem ...
de hülye ez a elősűrített levegő
Szevasztok
Mondjátok meg őszintén érdemes Lendkerék súly-t venni egy EC 300-ra?
Ha jobb kipróbálnám...
Majd holnap! Ma még volt dolgom.
Köszi Jani!

Még egy régi tizenéves motoros sérülés miatt csontátültetés volt a csípőből a csuklóba. 2 hónap gipsz után beállt a csukló/kéz egy irányba, meg kiment belőle a kalcium.

Ezt kell bejáratni, hogy használható legyen, meg feltölteni.
Bejelöltem pirossal a képen, hol a zsír, de nem is ez a kérdés már.

Elméletben érdekel, hogy a váló oldali főtengely szimeringet miért kell fordítva berakni?(a rugós ajak mutat a váltó olajtér felé) Lásd kép, ez szervíz könyvből van!

Másik kérdésem a hajtókar hézagolással kapcsolatos. RMX alul hézagolt, a régi 96 előtti RM250-es felül a dugónál. A wössner dugó csapfuratnál a hajtókarnak és tűgörgőnek kihagyott bemarás 23,5mm a prox dugó 22,5. A hajtókar 20mm széles a felső csapnál, tűgörgő 22mm.
Vajon miért van ilyen nagy illesztési hézag a wössner dugónál?
Ok, alul meg van hézagolva 0.5 re a két sonkával és a hézagolókkal, de ettől függetlenül a tűgörgőnek minek 1.5mm?

Miért tértek át a hajtókar alsó hézagolásra?
Gondolom minden újabb motorban alul hézagolt a hajtókar

Ezt az okítást is köszönöm!